ΕΡΣΗ
Member
Μεταφραση παρακαλω. Δεν καταλαβα τιποτε παρολο το proficiency που προ αμνημονευτων χρονων ειχα παρει στα αγγλικα (στουπι ημουν βεβαια την ημερα των εξετασεων, οποτε και λυθηκε το γλωσσικο μου αισθητηριο, αλλα και παλι....).Υποθέτω ότι έχει να κάνει με το ότι η lufthansa είναι στημένη ως "connection-oriented", με inventory χτισμένο με married segments, ενώ η Aegean είναι κυρίως "point-to-point" carrier, με origin/destination flights.
(Το σύστημα αυτό είναι περίπλοκο: Στη Lufthansa π.χ. μια αναζήτηση μπορεί να δίνει για την ίδια πτήση διαφορετικό αριθμό διαθέσιμων θέσεων, ανάλογα με το ποιός είναι ο τελικός προορισμός της επόμενης πτήσης).
Το μονο που κλαταλαβαινω ειναι οτι οφειλει η Aegean να αναβαθμισει καποιο συστημα κρατησεων (, γιατι ουτως η αλλως ειναι πισω απο τις υπολοιπες αεροπορικες εταιρειες.