traveladdict
Member
- Μηνύματα
- 1.380
- Likes
- 1.344
- Επόμενο Ταξίδι
- Λος Άντζελες
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Η Audi, η BP, η easy Jet και η Microsoft, «βραβεύονται» για το 2009 ως οι εταιρίες με την μικρότερη ευαισθητοποίηση στην κλιματική αλλαγή, από την Consumers International, την Διεθνή εταιρία των καταναλωτών, μέλος της οποίας είναι και το Νέο ΙΝΚΑ.
Η συγκεκριμένη «βράβευση», γίνεται από τα μέλη της Consumers International σε όλο τον κόσμο. Το βασικό κριτήριο για την επιλογή των φετινών εταιρειών, ήταν οι πρακτικές που ακολουθούν προκειμένου να μειώσουν το αρνητικό τους αποτύπωμα στον πλανήτη.
Η πρακτική που ακολουθούν ορισμένες εταιρίες προβάλλοντας μέσω του μάρκετινγκ μία εικόνα περιβαλλοντικής ευσυνειδησίας, ενώ στην πραγματικότητα δεν κάνουν τίποτα, έχει ως στόχο την εξαπάτηση των καταναλωτών.
Η επιλογή έγινε με βάση αμιγώς περιβαλλοντικά κριτήρια και έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς συμπίπτει με τις διεργασίες που γίνονται στην Κοπεγχάγη για την κλιματική αλλαγή.
«Νικητές» για την φετινή χρονιά είναι:
Audi – Για την διαφημιστική καμπάνια ότι το νέο ντιζελοκίνητο A3 δεν επιβαρύνει το περιβάλλον και είναι τόσο φιλικό προς το περιβάλλον όσο ένα ποδήλατο.
BP – Για την επίπλαστη πολιτική της ότι στην διαμόρφωση της στρατηγικής της ασχολείται με τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας, ενώ την ίδια στιγμή εγκαταλείπει όλες τις επενδύσεις που είχε ανακοινώσει για την υλοποίηση προγραμμάτων που θα προωθούσαν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
easyJet – Για το ισχυρισμό της ότι εάν ταξιδεύει κανείς με αεροπλάνο της easyJet, είναι σαν να πηγαίνει στον προορισμό του με υβριδικό αυτοκίνητο.
Microsoft – Για την προπαγάνδα της ότι το λογισμικό Windows 7 είναι περιβαλλοντικά φιλικό, γιατί έχει προδιαγραφές που επιτρέπουν την εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ την ίδια στιγμή προτρέπει τους καταναλωτές να αγοράσουν καινούργιο υπολογιστή για να τρέξουν το πρόγραμμα.
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει και στην εταιρία πετρελαίου Co2 is Green για την προσπάθεια της να προβάλει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ως φιλικές για το περιβάλλον.
H επίδραση που έχει η καταναλωτική συμπεριφορά στο περιβάλλον είναι βαρύνουσας σημασίας. Με τις διαπραγματεύσεις που πρόκειται να γίνουν στην Κοπεγχάγη, θέλουμε να επιστήσουμε την προσοχή στους καταναλωτές ώστε να είναι πιο προσεκτικοί με τα πρότυπα που χρησιμοποιούν οι εταιρίες για την παραγωγή των προϊόντων τους.
Τα φετινά βραβεία καταδεικνύουν ότι ακόμη και μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρίες στο κόσμο, χρησιμοποιούν παρελκυστικές μεθόδους στον τρόπο προβολής των προϊόντων τους.
«Ζητάμε από τις εταιρίες να πάψουν να λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο και να προσφέρουν αληθινή και αξιόπιστη ενημέρωση στους καταναλωτές όσον αφορά στα προϊόντα τους», τονίζει η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Νέου ΙΝΚΑ κ. Σήλια Τσέκερη.
- Οι συγκεκριμένες εταιρίες είναι υπόλογες για την αδράνεια τους σε θέματα που αφορούν στη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα.
- Τα βραβεία αυτά έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, αφού οι κρίσιμες συνομιλίες για την κλιματική αλλαγή στην Κοπεγχάγη είναι σε εξέλιξη.
Η συγκεκριμένη «βράβευση», γίνεται από τα μέλη της Consumers International σε όλο τον κόσμο. Το βασικό κριτήριο για την επιλογή των φετινών εταιρειών, ήταν οι πρακτικές που ακολουθούν προκειμένου να μειώσουν το αρνητικό τους αποτύπωμα στον πλανήτη.
Η πρακτική που ακολουθούν ορισμένες εταιρίες προβάλλοντας μέσω του μάρκετινγκ μία εικόνα περιβαλλοντικής ευσυνειδησίας, ενώ στην πραγματικότητα δεν κάνουν τίποτα, έχει ως στόχο την εξαπάτηση των καταναλωτών.
Η επιλογή έγινε με βάση αμιγώς περιβαλλοντικά κριτήρια και έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς συμπίπτει με τις διεργασίες που γίνονται στην Κοπεγχάγη για την κλιματική αλλαγή.
«Νικητές» για την φετινή χρονιά είναι:
Audi – Για την διαφημιστική καμπάνια ότι το νέο ντιζελοκίνητο A3 δεν επιβαρύνει το περιβάλλον και είναι τόσο φιλικό προς το περιβάλλον όσο ένα ποδήλατο.
BP – Για την επίπλαστη πολιτική της ότι στην διαμόρφωση της στρατηγικής της ασχολείται με τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας, ενώ την ίδια στιγμή εγκαταλείπει όλες τις επενδύσεις που είχε ανακοινώσει για την υλοποίηση προγραμμάτων που θα προωθούσαν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
easyJet – Για το ισχυρισμό της ότι εάν ταξιδεύει κανείς με αεροπλάνο της easyJet, είναι σαν να πηγαίνει στον προορισμό του με υβριδικό αυτοκίνητο.
Microsoft – Για την προπαγάνδα της ότι το λογισμικό Windows 7 είναι περιβαλλοντικά φιλικό, γιατί έχει προδιαγραφές που επιτρέπουν την εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ την ίδια στιγμή προτρέπει τους καταναλωτές να αγοράσουν καινούργιο υπολογιστή για να τρέξουν το πρόγραμμα.
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει και στην εταιρία πετρελαίου Co2 is Green για την προσπάθεια της να προβάλει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ως φιλικές για το περιβάλλον.
H επίδραση που έχει η καταναλωτική συμπεριφορά στο περιβάλλον είναι βαρύνουσας σημασίας. Με τις διαπραγματεύσεις που πρόκειται να γίνουν στην Κοπεγχάγη, θέλουμε να επιστήσουμε την προσοχή στους καταναλωτές ώστε να είναι πιο προσεκτικοί με τα πρότυπα που χρησιμοποιούν οι εταιρίες για την παραγωγή των προϊόντων τους.
Τα φετινά βραβεία καταδεικνύουν ότι ακόμη και μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρίες στο κόσμο, χρησιμοποιούν παρελκυστικές μεθόδους στον τρόπο προβολής των προϊόντων τους.
«Ζητάμε από τις εταιρίες να πάψουν να λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο και να προσφέρουν αληθινή και αξιόπιστη ενημέρωση στους καταναλωτές όσον αφορά στα προϊόντα τους», τονίζει η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Νέου ΙΝΚΑ κ. Σήλια Τσέκερη.