• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Βοήθεια επειγόντως!!!

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Μια τετοια σελιδα θα ηταν λιγο αχρηστη, με την εννοια οτι δεν υπαρχει ξενοδοχειο στον κοσμο, οποιασδηποτε κατηγοριας, που δεν του εχουν τυχει τετοιες περιπτωσεις οπου δε μπορει να εξυπηρετησει πελατη ο οποιος εχει κανει κρατηση, για πολλους και διαφορους λογους ειτε λογω δικης του υπαιτιοτητας, ειτε λογω ανεξαρτητων συνθηκων.
Το να ερωτηθει ο πελατης δεν εχει νοημα: Τι να ερωτηθει δηλαδη, εφοσον δεν υπαρχει η περιπτωση να μεινει στο ξενοδοχειο της επιλογης του, εφοσον θελει δε θελει δε μπορει να μεινει εκει. = Δεν υπαρχει επιλογη. Προφανως απο εκει και επειτα ερωταται σχετικα με το νεο καταλυμα.
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Για μένα ήδη ο ξενοδόχος είναι φάουλ από τη στιγμή που (απ'ότι φαίνεται από το αρχικό ποστ) ΠΡΩΤΑ έκλεισε το γκρουπ και ΜΕΤΑ ενημέρωσε τον ατυχή πελάτη.

Άσχετα από αυτό όμως, τις περισσότερες φορές κλείνω ξενοδοχείο ή δωμάτιο με βάση συστάσεις γνωστών, με βάση την ευκολία πρόσβασης σε κάποια παραλία ή σε κάποιο δάσος κτλ, με βάση την ησυχία του συγκεκριμένου μέρους, με βάση το πού θα βρίσκεται κάποια παρέα μου κτλ. Δηλαδή με βάση παράγοντες που εν μέρει μόνο έχουν να κάνουν με την ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών (απολύτως λογικό για μένα, μια που συνήθως όταν είμαι διακοπές δεν περνάω τη μέρα μου στο δωμάτιο/ξενοδοχείο). Πώς λοιπόν να εξηγήσω αυτούς τους παράγοντες στον ασυνεπή ξενοδόχο, και πώς αυτός να μου βρει κάτι που να ικανοποιεί τις απαιτήσεις μου (ακόμα κι αν θέλει); Αν π.χ. εγώ έχω κλείσει ένα φτηνό δωματιάκι μπροστά στη θάλασσα με ελάχιστες παροχές, τί να το κάνω αν με μεταφέρει σε συγκροτηματάρα με 20 εστιατόρια και 5 πισίνες από τη στιγμή που εγώ θέλω κάτι διαφορετικό;
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Μια τετοια σελιδα θα ηταν λιγο αχρηστη, με την εννοια οτι δεν υπαρχει ξενοδοχειο στον κοσμο, οποιασδηποτε κατηγοριας, που δεν του εχουν τυχει τετοιες περιπτωσεις οπου δε μπορει να εξυπηρετησει πελατη ο οποιος εχει κανει κρατηση, για πολλους και διαφορους λογους ειτε λογω δικης του υπαιτιοτητας, ειτε λογω ανεξαρτητων συνθηκων.
Το να ερωτηθει ο πελατης δεν εχει νοημα: Τι να ερωτηθει δηλαδη, εφοσον δεν υπαρχει η περιπτωση να μεινει στο ξενοδοχειο της επιλογης του, εφοσον θελει δε θελει δε μπορει να μεινει εκει. = Δεν υπαρχει επιλογη. Προφανως απο εκει και επειτα ερωταται σχετικα με το νεο καταλυμα.

Το να κλείσεις ένα μεγάλο γκρουπ και ΜΕΤΑ να ενημερώσεις τον άτυχο πελάτη, προφανώς δεν εμπίπτει στις "ανεξάρτητες συνθήκες" αλλά στην "ιδία υπαιτιότητα". Το αν θα έπρεπε να ρωτήσεις πριν ή όχι είναι θέμα επαγγελματικής ηθικής και κάτι στο οποίο προφανώς διαφωνούμε. ΚΑΘΕΤΑ. Το αν θα είχε ή όχι νόημα μια τέτοια σελίδα, νομίζω το απαντούν πολύ καλύτερα από μένα οι πολύ επιτυχημένες σελίδες αναλόγου περιεχομένου που υπάρχουν ανά το διαδίκτυο (και στις οποίες φυσικά υπάρχει και κριτική ελληνικών ξενοδοχείων - αν και ως επί το πλείστον ανώνυμα).
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Ο ξενοδοχος στην περιπτωση που ο πελατης δεν ειναι ευχαριστημενος με την πρωτη επιλογη που του εγινε πρεπει να προσπαθησει να καλυψει τα στανταρς που του θετει ο πελατης στο μετρο που αυτο ειναι εφικτο.

Δηλαδη αντι για το πενταστερο που αρχικα του προτεινε, ας του δωσει μια εναλλακτικη με τρια αστερια που ακουμπαει στη θαλασσα και παει λεγοντας, εφοσον υπαρχει κατι τετοιο στην περιοχη. Αν δεν υπαρχει τετοιο, καποιο αλλο με θεα κλπ. Οσο βεβαια ειναι εφικτο. Στα μεγαλα μερη ειναι πιο ευκολο να βρει κανεις κατι αναλογο, στα μικρα πολυ πιο δυσκολο. Εκ των προτερων υπαρχει αυτος ο παραγοντας. Στη Ροδο για παραδειγμα μπορει πιο ευκολα να βρω αναλογο καταλυμμα, στους Λειψους πολυ πιο χλωμο.
Απο εκει και επειτα δεν ειναι υποχρεωμενος να καλυψει τα υποκειμενικα, και αρα αδιευκρινιστα εκ των προτερων, γουστα το καθε ενος, αλλα αυτα που θεωρουνται αντικειμενικα στανταρτς.
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Απο εκει και επειτα δεν ειναι υποχρεωμενος να καλυψει τα υποκειμενικα, και αρα αδιευκρινιστα εκ των προτερων, γουστα το καθε ενος, αλλα αυτα που θεωρουνται αντικειμενικα στανταρτς.
Θαυμάσια. Επειδή λοιπόν κατά την άποψή σου ο ξενοδόχος είναι εντάξει αν καλύψει τα "αντικειμενικά στάνταρντς" και αν κλείσει ένα μεγάλο γκρουπ διώχνωντας εσένα χωρίς μάλιστα να σε ρωτήσει, επίτρεψέ μου να θεωρώ κι εγώ ότι είμαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ εντάξει αν φροντίσω να δημοσιοποιήσω όσο το δυνατόν ευρύτερα το κάθε τέτοιο περιστατικό που πιθανά θα μου τύχει. Επειδή οι διακοπές μου είναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ και όχι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ.

Προφανώς έχουμε ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική αντίληψη πάνω στο θέμα.
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Το να κλείσεις ένα μεγάλο γκρουπ και ΜΕΤΑ να ενημερώσεις τον άτυχο πελάτη, προφανώς δεν εμπίπτει στις "ανεξάρτητες συνθήκες" αλλά στην "ιδία υπαιτιότητα". Το αν θα έπρεπε να ρωτήσεις πριν ή όχι είναι θέμα επαγγελματικής ηθικής και κάτι στο οποίο προφανώς διαφωνούμε. ΚΑΘΕΤΑ. Το αν θα είχε ή όχι νόημα μια τέτοια σελίδα, νομίζω το απαντούν πολύ καλύτερα από μένα οι πολύ επιτυχημένες σελίδες αναλόγου περιεχομένου που υπάρχουν ανά το διαδίκτυο (και στις οποίες φυσικά υπάρχει και κριτική ελληνικών ξενοδοχείων - αν και ως επί το πλείστον ανώνυμα).
Και λογω αυτης του της υπαιτιοτητας ειναι υποχρεωμενος να δωσει καλυτερο, ακριβοτερο καταλυμμα απο αυτο που εχει πληρωσει ο πελατης. Ειναι δηλαδη μια μορφη αποζημιωσης σε ειδος.
Επειδη ψαχνω και εγω τετοιες σελιδες, δεν υπαρχει ξενοδοχειο με πολλες καταχωρησεις (πανω απο πενηντα/αν εχει εικοσι τριαντα κριτικες μπορει να ειναι και στατιστικο το θεμα, δηλαδη να μην εχει καταγραφει ακομη καποια περιπτωση απο χρηστη) που δε θα βρω καποιο παραπονο για overbooking.
Απο εκει και επειτα με ενδιαφερει το πως αντιμετωπισαν αυτην την περιπτωση, αν τον βολεψαν τον ανθρωπο η αν τον αφησαν ξεκρεμαστο στη μεση της νυχτας να ψαχνεται μονος του. Η απο εκει και περα αντιμετωπιση ειναι αξια αναφορας και οχι το γεγονος του overbooking που γινεται παντου και παντα σε ολα τα μηκη και πλατη της γης και ειναι στα πλαισια της ξενοδοχειακης εργασιας- λαθους.
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
το γεγονος του overbooking που γινεται παντου και παντα σε ολα τα μηκη και πλατη της γης και ειναι στα πλαισια της ξενοδοχειακης εργασιας- λαθους.
Η άποψή μου είναι ότι από τότε που ανακαλύφθηκε το χαρτί και το μολύβι, και πολύ περισσότερο σήμερα με τους υπολογιστές, το overbooking (σε όποιο μήκος και πλάτος και να συμβαίνει) οφείλεται κατά 99% σε απληστία και σε ασυνέπεια (άντε, και ανικανότητα) και μόλις κατά 1% σε λάθος.
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Θαυμάσια. Επειδή λοιπόν κατά την άποψή σου ο ξενοδόχος είναι εντάξει αν καλύψει τα "αντικειμενικά στάνταρντς" και αν κλείσει ένα μεγάλο γκρουπ διώχνωντας εσένα χωρίς μάλιστα να σε ρωτήσει, επίτρεψέ μου να θεωρώ κι εγώ ότι είμαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ εντάξει αν φροντίσω να δημοσιοποιήσω όσο το δυνατόν ευρύτερα το κάθε τέτοιο περιστατικό που πιθανά θα μου τύχει. Επειδή οι διακοπές μου είναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ και όχι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ.

Προφανώς έχουμε ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική αντίληψη πάνω στο θέμα.
Προφανως και ο ξενοδοχος δεν ηθελε να διωξει κανεναν. Μαλλον εγινε καποιο λαθος στην καταμετρηση των δωματιων η καποια αρχικη κακη συνενοηση και κατοπιν του βγηκε το προβλημα. Σε καθε περιπτωση δεν ειναι τραγικο, ειδικα μαλιστα οταν ενημερωνει 28 ημερες πριν: δεν το ανακαλυπτεις δηλαδη με το που φτανεις, εχεις δηλαδη δυνατοτητες και αλλων επιλογων.
Ακριβως εχουμε τελειως διαφορετικες αποψεις. Μονο που η δικια σου δε δικαιωνεται απο κανενα δικαστηριο.
Και οταν τουλαχιστον διαβαζω στα σχετικα sites ανθρωπους που ειχαν προβληματα με overbooking και παρολο που οι ξενοδοχοι εκαναν το καλυτερο δυνατον για να τους αποζημιωσουν, εννοειται οτι δεν τις λαμβανω καθολου υπ' οψη μου για την επιλογη του ξενοδοχειου.
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Η άποψή μου είναι ότι από τότε που ανακαλύφθηκε το χαρτί και το μολύβι, και πολύ περισσότερο σήμερα με τους υπολογιστές, το overbooking (σε όποιο μήκος και πλάτος και να συμβαίνει) οφείλεται κατά 99% σε απληστία και σε ασυνέπεια (άντε, και ανικανότητα) και μόλις κατά 1% σε λάθος.
Δεν ειναι ακριβως ετσι: απο τοτε που βγηκαν στη φορα οι μηχανες που σου κλεινουν ξενοδοχεια στο internet, οπου μπορεις μεχρι την παραμονη της αφιξης να ακυρωσeiς την κρατηση σου χωρις κανενα κοστος, τα ξενοδοχεια προκειμενου να μην μεινουν καγκελο, παντα κανουν overbooking ξεροντας οτι στατιστικα καποιοι θα ακυρωσουν οποτε και θα καλυφθουν ολοι.
Υπαρχει μαλιστα και ενας μαθηματικος λογος κρατησεις/δωματια /ακυρωσεις ασφαλειας, οπου μπορουν να κανουν περισσοτερες κρατησεις απο οσα δωματια εχουν, γιατι ειναι βεβαιο οτι θα εχουν ακυρωσεις. Δεν τον ξερω ακριβως μπορει να κανω και λαθος αλλα ειναι περιπου 20%. Δηλαδη ενω εχεις 100 δωματια πουλαει ο ξενοδοχος 120 γιατι υπολογιζει οτι θα εχει 20 ακυρωσεις. Τωρα αυτα τα νουμερα τα γραφω σχηματικα, δεν τα γνωριαζω ακριβως, ειναι αντιστοιχα με το overbooking που κανουν και οι αεροπορικες εταιρειες. (το οποιο by the way αν διαβασεις τους ορους του εισητητριου σου ειναι κατοχυρωμενο εκει μεσα σε κατι ψιλα γραμματα). Καμια φορα βεβαια σπαει ο διαβολος το ποδαρι του και ερχοντια ολοι, ειτε στο ξενοδοχειο ειτε στις πτησεις. Εκει λοιπον παρουσιαζεται το προβλημα του overbooking.
Καθεις λοιπον κρινεται στο πως θα το αντιμετωπισει σε σχεση με τον πελατη του, οχι επειδη ετυχε.
 
Μηνύματα
821
Likes
754
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Συμφωνώ 100% με τα λεγόμενά σου Ερση. Όσο για τα εν λόγω σαιτ, υπάρχει πολύ μεγάλη συζήτηση και αμφισβήτηση παγκοσμίως ότι τελικά δεν εξυπηρετούν αυτά τα οποία ευαγγελίζονται (αντικειμενικότητα και αλήθεια) αλλά ακριβώς το αντίθετο.
Όσο για το overbooking δεν έχει να κάνει με απληστεία όπως αναφέρει ο micmic αλλά με απλή ορθή επιχειρηματική πρακτική. Υπενθυμίζω ότι το δωμάτιο ενός ξενοδοχείου δεν είναι κονσέρβα που αν δεν πουληθεί σήμερα θα μείνει στο ράφι για να πουληθεί αύριο. Όσο και να μην μας αρέσει ως πελάτες, τα ξενοδοχεία είναι και αυτά επιχειρήσεις που πρέπει να πουλήσουν για να επιβιώσουν.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.151
Likes
10.970
Προφανως και ο ξενοδοχος δεν ηθελε να διωξει κανεναν. Μαλλον εγινε καποιο λαθος στην καταμετρηση των δωματιων η καποια αρχικη κακη συνενοηση και κατοπιν του βγηκε το προβλημα. Σε καθε περιπτωση δεν ειναι τραγικο, ειδικα μαλιστα οταν ενημερωνει 28 ημερες πριν: δεν το ανακαλυπτεις δηλαδη με το που φτανεις, εχεις δηλαδη δυνατοτητες και αλλων επιλογων.
Ακριβως εχουμε τελειως διαφορετικες αποψεις. Μονο που η δικια σου δε δικαιωνεται απο κανενα δικαστηριο.
Και οταν τουλαχιστον διαβαζω στα σχετικα sites ανθρωπους που ειχαν προβληματα με overbooking και παρολο που οι ξενοδοχοι εκαναν το καλυτερο δυνατον για να τους αποζημιωσουν, εννοειται οτι δεν τις λαμβανω καθολου υπ' οψη μου για την επιλογη του ξενοδοχειου.
Έρση μου συγγνώμη αλλά τι δυνατότητες έχω όταν μιλάμε για high-season? Και στην τελική, αυτός ήταν και ο λόγος που έκλεισα από το Πάσχα, για να πάω στο ξενοδοχείο που θέλω, την περίοδο που θέλω και να μην περνάω το στρες που με έχει υποβάλλει ο κος ξενοδόχος αυτή τη στιγμή... γιατί ας μην ξεχνάμε ότι μαζί με το δωμάτιο πάνε σετάκι κι άλλα πράγματα (εισητήρια πλοίων, άδεια από τις δουλειές μας κ.λ.π. κ.λ.π.).
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Ακριβως εχουμε τελειως διαφορετικες αποψεις. Μονο που η δικια σου δε δικαιωνεται απο κανενα δικαστηριο.
Ποιός μίλησε για δικαστήριο και για νόμους; Δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα το θέμα, αλλά όντως δε νομίζω να καλύπτεται ο πελάτης από νόμους σε τέτοιες περιπτώσεις. Αλλά σήμερα πια δε νομίζω ότι χρειάζεται κιόλας. Ο καλύτερος νόμος είναι αυτός της προσφοράς και της ζήτησης. Και μπορεί να μην καλύπτει ο νόμος τον πελάτη που πέφτει θύμα της απαράδεκτης πρακτικής του overbooking, αλλά και ο πελάτης αυτός έχει κάθε δικαίωμα να κάνει γνωστή την ταλαιπωρία του όσο ευρύτερα μπορεί.

Όταν ένα ξενοδοχείο έχει τη δυνατότητα να κάνει 120 κρατήσεις για την high season ενώ έχει μόνο 100 δωμάτια, αυτό σημαίνει ότι αν αυξήσει την τιμή του κατά κάποιο ποσοστό τότε θα μπορεί να φτάσει κοντά στο 100% πληρότητα ΧΩΡΙΣ να κάνει overbooking. Οι ακυρώσεις που θα υπάρξουν θα έχουν καλυφθεί από την αυξημένη τιμή και την παρακράτηση της προκαταβολής, καθώς και από την παροχή προσφορών της τελευταίας στιγμής. Όλα είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης. Μπορεί το συγκεκριμένο ξενοδοχείο να το παίζει έξτρα-σούπερ-λουξ και να έχει πληρότητα 10%, αλλά οι τιμές να είναι τόσο υψηλές που να έχει και κέρδος. Δικαίωμά του και μαγκιά του. Αλλά το να αφήνεις πελάτη στα κρύα του λουτρού είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Για να χρησιμοποιήσω τη γνωστή έκφραση, μπορεί να είναι ΝΟΜΙΜΟ, αλλά δεν είναι ΗΘΙΚΟ. Και επειδή ως γνωστόν η ηθική είναι σχετική, γι'αυτό ακριβώς δεν τίθεται θέμα "νόμων" και "δικαστηρίων". Μια απλή δημοσιοποίηση φτάνει για να κρίνει ο καθένας αν η συγκεκριμένη πρακτική εμπίπτει στα όρια της δικής του ηθικής ή όχι.

Ευτυχώς τώρα πια υπάρχει το ίντερνετ και η δυνατότητα όλων να μοιραστούν τις εμπειρίες τους. Οι νόμοι είναι κάτι διαφορετικό. Αν οι νόμοι ήταν επαρκείς για να ρυθμίσουν την αγορά, δε θα υπήρχαν ούτε οι ενώσεις καταναλωτών, ούτε τα μποϋκοτάζ, ούτε οι αξιολογήσεις των παρεχόμενων υπηρεσιών (και σε αυτά υστερούμε ως Ελλάδα). Σε κάθε περίπτωση, η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ είναι και δικαίωμα και καθήκον μας ως καταναλωτές. Έτσι π.χ. αν ενημερωνόμασταν για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο, η ΕΡΣΗ και ο tripdreamer1975 θα μπορούσαν να το προτιμήσουν για τις διακοπές τους και πιθανόν να δώσουν και συγχαρητήρια στον -κατά την άποψή τους άψογο- επαγγελματία αν αυτός φροντίσει να βρει άλλο ανώτερο κατάλυμα για τους -πρώην- πελάτες του. Και αντίστοιχα, εγώ και άλλοι που σκέφτονται όπως εγώ, θα λαμβάναμε τα μέτρα μας ώστε να μην περάσουμε ούτε απ'έξω από το ξενοδοχείο αυτού του -κατά την άποψή μας απαράδεκτου- επαγγελματία.

Είναι απλά τα πράγματα: ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ και ΚΡΙΝΟΥΜΕ. Αυτό που θα ήθελα εγώ είναι περισσότερη πληροφόρηση, ώστε να ξέρω τί πιθανότητες έχω αν κλείσω σε κάποιο συγκεκριμένο ξενοδοχείο να βρεθώ θύμα του overbooking. Εφόσον πρόκειται για νόμιμη και διαδεδομένη πρακτική, τότε ας την δημοσιοποιούμε κιόλας.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.163
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom