• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Βοήθεια! Που πάω διακοπές???

Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη again :P
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος Αμερικής
Καλησπέρα σε όλους, πολύ χαίρομαι για την επικοινωνία που ξεκινάω μαζί σας, συνταξιδιώτες!!

Σε σχέση με τους περισσότερους από εσάς βέβαια, εγώ είμαι πολύ αρχάρια στον τομέα των ταξιδιών στο εξωτερικό. Μόλις τα τελευταία τρία χρόνια ξεκινήσαμε με τον άντρα μου τα ταξίδια εκτός Ελλάδος σε συγκεκριμένες περιόδους δηλ. καλοκαιρινές διακοπές τον Αυγουστο, Χριστούγεννα και Πάσχα.
Δεδομένου οτι φοβάμαι τα αεροπλάνα, (αντιμετωπίζω όμως το φόβο μου) πιστεύω πως καλά τα έχω πάει μέχρι στιγμής κι έχω φτάσει μέχρι την Κίνα.
Το δίλημμα μου για τις διακοπές του Αυγούστου που πλησιάζουν είναι το εξής. Πέρσι πήγαμε στις Μαλδίβες όπου βρήκαμε......τι άλλο, τον παράδεισο.
Για φέτος ο άντρας μου θέλει πολύ Νέα Υόρκη. Κι εγώ βέβαια πολύ το θέλω αλλά οι ώρες πτήσεων.....καταλαβαίνετε.
Άρχισα να ψάχνω (άσχετο βέβαια) Σεϋχέλλες που το κοίταζα από πέρσι, μήπως το συνδυάσουμε και με 2-3 μέρες Ντουμπάϊ.
Καταλαβαίνω οτι είναι εντελώς άσχετα μεταξύ τους, απλά καμιά γνώμη παραπάνω θα ήθελα να ακούσω μπας και μπορέσω να αποφασίσω.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Καλό Καλοκαίρι σε όλους!!! :clap:

Yorgos

Member
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Κι εγώ πάω ΝΥ σε λίγες εβδομάδες, μεταξύ άλλων. Στο Ντουμπάι έχω πάει 3-4 φορές, μια για επίσκεψη σε φίλους που ζουν εκεί και τις άλλες για stopover (τώρα που το σκέφτομαι κι η επίσκεψη σε διπλό stopover είχε γινει)... μηδένν εις το πηλίκον, αν έχεις πάει στο Mall, έχεις πάει και στο Ντουμπάι. Οι Σεϋχέλλες δε νομίζω να προσφέρουν κάτι πολύ διαφορετικό από τις Μαλδίβες, όπου ήδη πήγατε, οπότε κι αυτό θα με έκανε να ρέπω προς τη ΝΥ.

DAVID

Member
Επόμενο Ταξίδι
ΠΕΡΣΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
Παταγονία