romantic woman
Member
- Μηνύματα
- 2.510
- Likes
- 3.281
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΙΑΠΩΝΙΑ
Η παράλειψη των υγειονομικών υπηρεσιών είναι που δεν ενημερώνουν για τις παρενέργειες ,που εννοείται ότι υπάρχουν σε κάθε φάρμακο,αλλά επειδή στα περισσότερα φάρμακα οι παρενέργειες δεν είναι και τόσο "κραυγαλέες"ο γιατρός δεν κάθεται να αραδιάσει το τι θεωρητικά και πιθανόν να συμβεί.Στις περιπτώσεις όμως που έχεις να κάνεις με μεγαλύτερης βαρύτητας παρενέργειες όπως στην προκειμένη περίπτωση καλό θα είναι (ο ασθενής)-ο ταξιδιώτης να ενημερώνεται.
Δεν ξέρω κατά πόσο βέβαια η έλειψη ενημέρωσης είναι λάθος η όχι τέτοιο που να μπορεί να καταφερθεί μετά ο ταξιδιώτης εναντίον της υπηρεσίας...γιατί αν είναι υποχρεωτικό να γίνει;;ούτως η αλλως θα γινόταν,
οπότε έχουμε απλά να κάνουμε με την στατιστικά μικρή πιθανότητα(χωρίς να φταίει κανείς)αν είναι ατυχος κάποιος να εκδηλώσει την όποια παρενέργεια.
Μ αυτό το σκεπτικό δεν νομίζω να ευθύνεται καμιά φαρμακευτικη εταιρεία ,εκτός αν δεν αναφέρεται πουθενά η συγκεκριμένη παρενέργεια,η το προιόν είναι νοθευμένο η ληγμένο
Δεν ξέρω κατά πόσο βέβαια η έλειψη ενημέρωσης είναι λάθος η όχι τέτοιο που να μπορεί να καταφερθεί μετά ο ταξιδιώτης εναντίον της υπηρεσίας...γιατί αν είναι υποχρεωτικό να γίνει;;ούτως η αλλως θα γινόταν,
οπότε έχουμε απλά να κάνουμε με την στατιστικά μικρή πιθανότητα(χωρίς να φταίει κανείς)αν είναι ατυχος κάποιος να εκδηλώσει την όποια παρενέργεια.
Μ αυτό το σκεπτικό δεν νομίζω να ευθύνεται καμιά φαρμακευτικη εταιρεία ,εκτός αν δεν αναφέρεται πουθενά η συγκεκριμένη παρενέργεια,η το προιόν είναι νοθευμένο η ληγμένο