Αυστραλία Αυστραλία-East Coast

liz

Member
Μηνύματα
159
Likes
343
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου

Whitsundays


Το φως της ανατολής του ήλιου μας ξύπνησε λίγο πριν φτάσουμε στην Airlie beach, το σημείο εκκίνησης των περισσότερων εκδρομών για τα νησιά Whitsundays κι όπου θα κάναμε αναγκαστική στάση. Εκεί περάσαμε τη μέρα μας κάνοντας βόλτες στην περιοχή (δυο δρόμοι όλοι κι όλοι) και βουτιές στην παραθαλάσσια πισίνα. Συναντήσαμε κάποιους από τους συνταξιδιώτες μας από Fraser Island, παίξαμε ξανά βόλεϋ χαζεύοντας τους πολύχρωμους τροπικούς παπαγάλους που πετούσαν κοπαδιαστά πάνω από τα κεφάλια μας το δειλινό και ξενυχτήσαμε στις τοπικές παμπ.







Τα 74 νησιά που αποτελούν τα Whitsundays βρίσκονται στο νότιο τμήμα του Μεγάλου Κοραλλιογενούς Φράγματος και σε κάποια από αυτά επιτρέπεται το κάμπινγκ για συγκεκριμένο αριθμό ατόμων (μπορεί κανείς να κατασκηνώσει ακόμη και στο νησί Whitsunday) αρκεί να πληρώσει μέσω διαδικτύου ένα μικρό αντίτιμο για να βγάλει άδεια. Εμείς μιας και είμασταν τρία άτομα, επιλέξαμε ένα μικρό νησάκι που θα είχαμε όλο δικό μας. Χαράματα της επόμενης μέρας πήγαμε λοιπόν στο Shute Harbor και πήραμε τη βάρκα για να πάμε στο νησί της επιλογής μας : το έδαφός του σκληρό, όλο πέτρες και βότσαλα και στα 10 μέτρα φαινόταν το δάσος που καταλάμβανε την υπόλοιπη έκταση του. Νιώθοντας λίγο σαν μικροί εξερευνητές, λίγο σαν πρωταγωνιστές στο Lost, βρίσκουμε το μέρος όπου θα στήναμε την σκηνή μας και κοιτάμε περίεργοι ένα μικρό μονοπάτι που οδηγούσε σε μια τσίγκινη κατασκευή λίγα μέτρα μακριά «έχει γούστο...», σκέφτομαι. Και ναι, μπορεί να μην υπήρχε άλλη ψυχή τριγύρω, ακόμη και στα απέναντι μικρά νησάκια, ούτε καμιά υποδομή, προδιαθέτοντάς μας με λίγη φαντασία να νιώθουμε σαν ναυαγοί, μπορεί να πρέπει να έχει κανείς μαζί του όσα τρόφιμα, νερό και οτιδήποτε άλλο χρειαστεί για τις μέρες που θα κατασκηνώσει, όμως εδώ είναι Αυστραλία κι έτσι είχαμε την όλοδική μας υπαίθρια τουαλέτα, ανοιχτή από τη μια πλευρά και με αράχνες του δάσους να μας συντροφεύουν καθισμένες στους ιστούς τους στις γωνιές. «Δεν το πιστεύω πως έχουμε δική μας τρύπα» είπε ένας από μας και την αποθανάτισε.







Διαλέξαμε από ένα κλαδί ο καθένας για μαγκούρα κι επιχειρήσαμε να κάνουμε τον γύρο του νησιού. Η μέρα πέρασε ανέμελα: καθισμένοι στα βράχια είδαμε πάλι μια φάλαινα να πετάγεται έξω από το νερό, ο Πορτογάλος προσπαθούσε επί ώρες ν’ ανοίξει μια καρύδα και συζητούσαμε για το αν τελικά θα κολυμπήσουμε ως το απέναντι νησί, μέχρι που τελικά μας πήρε ο ύπνος στην άμμο. Μόλις νύχτωσε χαζεύαμε όπως συνήθως τ’αστέρια συζητώντας περί ανέμων και υδάτων ώσπου ο Πορτογάλος πήγε στη σκηνή να φέρει κι άλλο φαγητό. «Αν σου επιτεθεί τίποτα φώναξε», λέει ο Ολλανδός. Μετά από λίγο ακούμε την φωνή του πρώτου «παιδιά, ελάτε! γρήγορα!». Πεταγόμαστε, προσπαθούμε να βρούμε τον δρόμο μας μες στο σκοτάδι και τη στιγμή που φτάνουμε, τον βλέπουμε να πηδάει στον αέρα κάνοντας μια αυτοσχέδια πολεμική φιγούρα, βγάζοντας παράλληλα μια κωμική ιαχή . Την ίδια στιγμή το καημένο ζωντανό που βρισκόταν απέναντί του και που μάλλον ήταν μια από τις γαλοπούλες που συναντώνται παντού εδώ, το έβαλε στα πόδια. Εμείς μόνο που δεν κατουρηθήκαμε από τα γέλια, η κακόμοιρη η γαλοπούλα μόνο που δεν κατουρήθηκε πάνω της (και κατά σύμπτωση έτρεχε και προς την κατεύθυνση της τουαλέτας). Πάντως κατάφερε να πάρει λάφυρο μια ολόκληρη φέτα ψωμί, κι ας το ‘χαμε καλά τυλιγμένο, και να μας αφήσει ενθύμιο μια ωραιότατη τρύπα στην σκηνή.
Κάποτε αποφάσισα να πάω για ύπνο, όμως όποτε έκλειναν τα βλέφαρά μου ο ένας από τους δυο ανήσυχους συνταξιδιώτες μου δεν μ’άφηνε να κοιμηθώ «Λίζα, το ακούς αυτό?» «ναι, σε δάσος είμαστε τί περιμένεις?» «αν μας επιτεθεί τίποτα?» «θα κοιμόμαστε και δεν θα το καταλάβουμε, έλα δεν είμαστε σε καμιά ζούγκλα» «μα πώς γίνεται να είσαι τόσο αναίσθητη?» «Γίνεται. Μπορείς κι εσύ, άσε τους ήχους να σε νανουρίσουν», είπα και ξεράθηκα. Κανένα πτηνό δεν ξαναεπιχείρησε να μας ληστέψει, κι έτσι το πρωϊνό περιμέναμε την βάρκα που μας παρέλαβε και μας γύρισε στο Shute harbor. Από εκεί ξαναπήγαμε στην Airlie beach όπου επιβιβαστήκαμε σε ένα πλεούμενο μαζί με άλλα 7 άτομα, ξεκινώντας για την δεύτερη εξόρμησή μας στα νησιά.

Ο καπετάνιος μας, μας κάλεσε να μαζευτούμε τριγύρω του στο αμπάρι και να ψηφίσουμε. Το δίλημμα ήταν το έξης «είναι ήδη 3-4 το απόγευμα. Είτε πηγαίνουμε τώρα στο νησί Hook ώστε να δούμε αύριο το πρωϊ σπηλαιογραφίες Αβορίγινων και να επισκεφτούμε αργότερα το νησί Whitsunday, είτε πηγαίνουμε τώρα στο δεύτερο κι αύριο πρωϊ-πρωϊ είμαστε οι πρώτοι επισκέπτες στο νησί και πηγαίνουμε αργότερα στο νησί Hook για snorkeling».


Ψηφίστηκε το δεύτερο, βάλαμε πλώρη, κι ο κάπτεν μας ενημέρωσε για τους κανόνες του σκάφους: «Το νερό είναι λίγο, αν θέλετε να μπανιαριστείτε έχετε 3 λεπτά ο καθένας. Ε, δυο μέρες είναι όλες κι όλες και να μην κάνετε καθόλου δεν θα πάθετε τίποτα. Επίσης, όσον αφορά την τουαλέτα: τρία μόνο πράγματα χωράνε στην τουαλέτα μου, και τα τρία αρχίζουν από Π (στ’ αγγλικά εννοείται, δεν θα επεκταθώ σε λεπτομέρειες). Έτσι και πετάξετε τίποτ’ άλλο μέσα, μάλλον θα βουλώσει κι αφού ο δικός μου καρπός είναι πολύ χοντρός για να χωρέσει στον σωλήνα, μαντέψτε ποιος θα πρέπει να βάλει το χεράκι του για να τον ξεβουλώσει...», λέει και μας κοιτάει με νόημα. «Ακόμη, τις βλέπετε αυτές τις σκάλες? (δείχνει τις δυο εσωτερικές σκάλες που ανέβαζαν στο κατάστρωμα). Ανεβοκατεβαίνουμε πάντα έχοντάς τες φάτσα-κάρτα. Έτσι και πιάσω κανέναν ν’ ανεβοκατεβαίνει έχοντάς τες πλάτη...» λέει και βγάζει ένα βαζάκι vegemite, αηδιαστικό αυστραλέζικο προϊόν που το αλείφουν στο ψωμί, για το οποίο υπάρχει η φήμη μεταξύ των επισκεπτών της χώρας πως «είτε το μισείς, είτε το λατρεύεις» - οι περισσότεροι το σιχαίνονται - ανοίγει το καπάκι, βουτάει ένα κουτάλι μέσα παίρνοντας μια γενναιόδωρη ποσότητα και συνεχίζει «όποιον πιάσω λοιπόν να παρακούει, θα τιμωρηθεί τρώγοντας μια ολόκληρη, γεμάτη κουταλιά», λέει καταπίνοντάς το μονοκοπανιά «mmm...I love this shit!» (πάντα κομψός).



Βάλαμε τ’ αδιάβροχά μας, ανεβήκαμε στο κατάστρωμα (με το πρόσωπο στα σκαλιά πάντα) και χαζεύαμε την θάλασσα όταν βλέπουμε ξαφνικά στο βάθος μια φάλαινα να πηδάει έξω από το νερό «φάλαινα στα 200 μέτρα!», φωνάζει κάποιος. Μεμιάς αλλάζουμε ρότα και πηγαίνουμε προς τα εκεί. Αφού περάσαμε λίγα λεπτά παρατηρώντας την να μανουβράρει επιδέξια τον τεράστιο όγκο της, συνεχίσαμε τον δρόμο μας.









Δεν άργησε να νυχτώσει και ξαναμαζευτήκαμε γύρω από τον καπετάνιο τρώγοντας με το ζόρι, λόγω ναυτίας, το βραδινό μας. «Λοιπόν, ας παίξουμε ένα παιχνίδι... το κάνω κάθε φορά με όσους έρχονται. Θα πάρετε όλοι από ένα κομμάτι χαρτί και θα γράψετε μια φαντασίωσή σας με όποιον διάσημο θέλετε (πάνε οι αθώες εποχές του «ζώα, φυτά, πράγματα»...). Θέλω όμως ν’ αφήσετε την φαντασία σας τελείως ελεύθερη κι αχαλίνωτη, τα πάντα είναι δυνατά! Κάποτε μια κοπέλα είχε τόση έμπνευση που έγραφε το μισό βράδυ και γέμισε σελίδες ολόκληρες στο ταξιδιωτικό της ημερολόγιο. Ακόμη, μια από αυτές που θυμάμαι ήταν ενός τύπου...πετάει λέει ψηλά στον ουρανό κρατώντας με το ένα χέρι την Τζέσικα Άλμπα και με το άλλο την Μέγκαν Φοξ, τις πηγαίνει βόλτα στο διάστημα, χαζεύουν τους πλανήτες, κάνουν αγώνα δρόμου με τους κομήτες και ξαφνικά σε δευτερόλεπτα τις κατεβάζει με ιλλιγιώδη ταχύτητα στο κέντρο της γης. Εκεί, πάνω σ’ έναν βράχο, ενώ δίπλα ανάβλυζαν καυτά ποτάμια λάβας, ζευγάρωνε μαζί τους κι όποτε μια από τις δυο έφτανε στην κορύφωση, τα γύρω ηφαίστεια εκρηγνύονταν (θεός:haha:)».


Η φωνή του καπετάνιου ήταν που με ξύπνησε το επόμενο πρωϊ «οι πέντε πρώτοι στο κατάστρωμα πατάνε πρώτοι στο νησί!». Πετάγομαι με την τσίμπλα στο μάτι, ακολουθούν ο Ολλανδός και ο Πορτογάλος και μαζί με δυο ακόμα άτομα μπαίνουμε στη βάρκα κι αποβιβαζόμαστε στο Tongue bay. Από εκεί ακολουθήσαμε μια σύντομη διαδρομή για να φτάσουμε σε 20 λεπτά στο Hill Inlet Lookout για ν’αντικρύσουμε αποσβολωμένοι την πιο ωραία παραλία που έχουμε δει ως τώρα, μια από τις εικόνες που με στοίχειωναν τακτικά από τότε που άρχισα να προγραμματίζω τον ερχομό μου στην Αυστραλία. «Εδώ θέλω να κάνω skydiving! Αλλά χωρίς αλεξίπτωτο! Να είναι αυτό το τελευταίο πράγμα που θα δω και μετά να γίνω χαλκομανία». Κοιτάμε στραβά τον Ολλανδό χαμογελώντας καθότι μέχρι τότε δήλωνε λάτρης του βουνού και δεν έτρεφε ιδιαίτερο ενθουσιασμό για τη θάλασσα. Πήραμε ένα άλλο μονοπάτι και μετά από λίγα λεπτά φτάσαμε στο Tongue Point και πατήσαμε με τα ίδια μας τα πόδια την πολυφωτογραφισμένη αμμουδιά που αποτελείται κατά 98% από silica. Η αίσθηση του να είσαι ολομόναχος σε ένα μέρος που ονειρευόσουν καιρό να δεις, αν και δεν κράτησε πάνω από ένα μισάωρο, μέχρι να φτάσουν οι υπόλοιποι του σκάφους, απερίγραπτη. Δεν θα ξεχάσω τις στιγμές που καθόμουν στην άκρη της γλώσσας άμμου χαζεύοντας τις αποχρώσεις της θάλασσας που εναλλάσονταν από απαλό σε βαθύ γαλάζιο, ανάλογα με το βάθος του νερού, καθώς εισέρχονταν στο νησί, ακούγοντας μόνο το σφύριγμα το δυνατού, δροσερού αέρα. Οι δυο συνταξιδιώτες μου έφτασαν στο σημείο όπου βρισκόμουν λίγα λεπτά αργότερα και ο παλιμπαιδισμός ξανάρχισε: βουτιές, φωτογραφίες, τρέξιμο πάνω-κάτω, κατακόρυφοι κι όλα αυτά χωρίς να βγάλουμε κουβέντα, μόνο γελούσαμε σαν χαζοχαρούμενα. Προτού φύγουμε ξαναπεράσαμε από το Hill Inlet Lookout για να ξαναδούμε τη θέα από ψηλά και γυρίσαμε στο σκάφος που είχαν στο μεταξύ περικυκλώσει θαλάσσιες χελώνες.














Επόμενη στάση το νησί Hook, όπου κάποιοι θα έκαναν κατάδυση και κάποιοι snorkeling. Κατάδυση δεν είχε κάνει κανείς μας, οπότε μπήκαμε στη βάρκα των πρωτάρηδων που δεν είχε ξανακάνει τίποτα από τα δύο, φορώντας τις στολές και τις μάσκες μας. Φτάνουμε στο σημείο όπου θα βουτούσαμε, ο καπετάνιος μας εξηγεί σύντομα πώς πρέπει ν’αναπνέουμε, μας κοιτάει και ρωτάει «οκ ποιος θέλει να βουτήξει πρώτος?». Μεμιάς οι τέσσερις μαντράχαλοι της βάρκας δείχνουν με το δάχτυλο την μοναδική κοπέλα «προδότες!δειλοί!», φωνάζω και κουνάω το κεφάλι καταφατικά. Ο καπετάνιος με αρπάζει από το σβέρκο και με βουτάει στο νερό «όλα οκ?». Γνέφω πως ναι και με τον Πορτογάλο που ακολούθησε βυθιστήκαμε στη μαγεία του βυθού μην μπορώντας να πιστέψουμε πως όλ’αυτά τα ψάρια και τα κοράλλια ζωγραφισμένα με όλα τα χρώματα της παλέτας της φύσης βρίσκονταν τόσο καιρό από κάτω μας. Έπρεπε ν’αρχίσουμε να τρέμουμε από το κρύο και να γίνουν τα χείλη μας μπλε για ν’αποφασίσουμε να βγούμε έξω και ν’αναρωτηθούμε «μα που χάθηκε ο Ολλανδός?». Τον βρήκαμε στο σκάφος ξεθεωμένο «βγήκα μετά από πέντε λεπτά, δεν την πάλευα, δεν μπορούσα ν’αναπνεύσω και να κολυμπήσω σωστά» και μας περιέγραψε πώς άρχισε να φωνάζει ένας εκπαιδευτής όταν τον είδε να μην μπορεί να κουμαντάρει τα πόδια του και να κλωτσάει δεξιά-αριστερά ότι έβρισκε στο διάβα του «Σταματήστε τον! Καταστρέφει τον ύφαλο!». «Πού να ‘βλεπες και τον καρχαρία που ήθελες!», λέμε πειράζοντάς τον.


Το βράδυ μας βρήκε πτώματα από την κούραση και την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε τον δρόμο της επιστροφής. Ο αέρας δυνατός κι επειδή το στομάχι μου το ένιωθα σαν πλυντήριο όσο καθόμουν κάτω, προτίμησα να περάσω τις ώρες του γυρισμού στο κατάστρωμα και να γίνω παγάκι ύστερα από λίγη ώρα. Το μικρό μας σκάφος μου έδινε την εντύπωση καρυδότσουφλου έτσι όπως έγερνε δεξιά κι αριστερά από τα κύματα και τον άνεμο. «Φάλαινα!» φωνάζει μια κοπέλα και βλέπουμε την τεράστια ουρά της να βγαίνει πέντε μέτρα από τα μάτια μας. «Δελφίνια!» φωνάζει ξανά όταν μετά από μερικά λεπτά ξεπρόβαλλε ένα κοπάδι με καμιά δεκαριά από δαύτα τρέχοντας προς το σκάφος, πηδώντας απόλυτα συγχρονισμένα έξω απ’το νερό, ξανά και ξανά για λίγη ώρα, ώσπου πέρασαν από κάτω του και χάθηκαν από τα μάτια μας.


Τα στομάχια μας ήρθαν στη θέση τους όταν φτάσαμε πίσω στην Airlie beach. Εκεί περάσαμε την τελευταία μας μέρα και τα χαράματα πήραμε την πτήση της επιστροφής για Σύδνεϋ από το νησί Hamilton. Μοναδικό μας παράπονο πριν πετάξουμε ήταν πως θα χάναμε τον μαξιλαροπόλεμο που είχε προγραμματιστεί στην πόλη εκείνη την μέρα. Φτάνοντας μάθαμε πως είχε ακυρωθεί και δεν είχαμε χάσει τίποτα. Σε 24 ώρες θα ξεκινούσε το επόμενο εξάμηνο αλλά εμάς φυσικά τα μυαλά μας ήταν αλλού...

(πού ήταν τα μυαλά μας)

...στην μικρή μας ανακάλυψη...
(Smoky Cape Beach)











...στις παραλίες, τα πάρκα (και τους σέρφερς) του Byron Bay και της Noosa...


(πάνω: δελφίνια στο Byron Bay)







...στο μεγαλύτερο αμμώδες νησί του πλανήτη (και στον μαγευτικό, έναστρο ουρανό που αντικρύσαμε το πρώτο βράδυ)...






...και στην ομορφότερη παραλία που έχουμε δει...

 

Attachments

10900km

Member
Μηνύματα
393
Likes
4.199
Χαίρομαι για σένα. Ειλικρινά. Δεν ξέρω πόσο έχεις ταξιδέψει ήδη και πόσο θα καταφέρεις να ταξιδέψεις στο μέλλον, όμως κάτι μου λέει πως όσα χρόνια κι αν περάσουν, το συγκεκριμένο ταξίδι θα το έχεις πάντα στις πρώτες θέσεις των πιο αγαπημένων σου. Καλή παρέα, αυτοκίνητο, και last but most definitely not least, Αυστραλία. Άπαιχτο πακέτο.
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.272
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Noμίζω πως μόλις ξεκίνησε μια καταπληκτική ιστορία! Περιμένω ανυπόμονα τη συνέχεια!
 

liz

Member
Μηνύματα
159
Likes
343
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Χαίρομαι για σένα. Ειλικρινά. Δεν ξέρω πόσο έχεις ταξιδέψει ήδη και πόσο θα καταφέρεις να ταξιδέψεις στο μέλλον, όμως κάτι μου λέει πως όσα χρόνια κι αν περάσουν, το συγκεκριμένο ταξίδι θα το έχεις πάντα στις πρώτες θέσεις των πιο αγαπημένων σου. Καλή παρέα, αυτοκίνητο, και last but most definitely not least, Αυστραλία. Άπαιχτο πακέτο.
Thanx! Όσον αφορά τα ταξίδια, έχω ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μου, σχεδιάζω κι ελπίζω...όσον αφορά την Αυστραλία την έχουμε δαγκώσει όλοι μαζί της κι έχουμε δει προς το παρόν ένα μικρό κομμάτι της μόνο.
 
Μηνύματα
2.494
Likes
3.203
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Λιζάκι χαίρομαι πολύ για σένα!Μας λείπεις βέβαια από τις θεσσαλονικιώτικες συναντήσεις...αλλά βλέπω ότι περνάς καλά!μας μεταφέρεις πολύ όμορφες εικόνες μέσα από την αφήγηση σου,περιμένω κι εγώ τη συνέχεια!
 

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
Πολυ ομορφο και ενδιαφερον ξεκινημα.
Περιμενω τη συνεχεια....:lol:
 

Soctama

Member
Μηνύματα
142
Likes
51
Ταξίδι-Όνειρο
Τζαμάικα
Τελειο ξεκίνημα...Μην αργείς πολύ την συνέχεια...
 

liz

Member
Μηνύματα
159
Likes
343
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Roadtrip (συν.)

Byron Bay, ένας ακόμη δημοφιλής προορισμός της ανατολικής ακτής, γνωστός για τους σέρφερς και τους χίπηδές του. Και φυσικά για τις υπέροχες παραλίες του, τόσες κι εδώ όπως και σε όλα τα μέρη από τα οποία περάσαμε που μου είναι αδύνατον να θυμηθώ ονόματα. Ξεκινήσαμε από την κεντρική παραλία και περπατήσαμε το Cape Byron Walking Track έχοντας ως προορισμό τον φάρο (πάλι) του Byron Bay, που είναι και το ανατολικότερο σημείο της ηπειρωτικής Αυστραλίας. Περάσαμε από το πάρκο όπου διάφοροι καλλιτέχνες εκθέτουν τα έργα τους...



Συνεχίσαμε να περπατάμε για λίγες ώρες και σ’όποια παραλία και να καταλήγαμε συναντούσαμε σέρφερς που είχαν σηκωθεί νωρίς το πρωί για να γλιστρήσουν με τις σανίδες τους στα κύματα, ανθρώπους που έτρεχαν κι έκαναν την πρωϊνή γυμναστική τους πριν την δουλειά και σκεφτόμασταν πόσο διαφορετική είναι η καθημερινότητα εδώ ενώ αράζαμε στις σχεδόν άδειες από κόσμο αμμουδιές. Ο Ολλανδός ενθουσιάστηκε και πείστηκε να μείνει για μερικά χρονάκια ακόμη «μια χαρά...Δευτέρα, Τρίτη δουλειά, Τετάρτη δουλειά και μετά σερφ...μετά πάλι δουλειά και Σαββατοκύριακο πάλι θα πηγαίνω στην παραλία για σερφ! οκ δεν ξέρω να κάνω σερφ αλλά θα κοιτάω τους σέρφερς».



Λίγο πριν ανεβούμε τα τελευταία σκαλιά που οδηγούσαν στον φάρο, σταθήκαμε για λίγο σε ένα από τα παρατηρητήρια και χαζεύαμε από μακριά τα δελφίνια ή προσπαθούσαμε να εντοπίσουμε μεγάπτερες φάλαινες από τους πίδακες νερού που εκτοξεύουν όταν ανεβαίνουν στην επιφάνεια για ν’ αναπνεύσουν και που συναντώνται κατά μήκος της ανατολικής ακτής από Ιούλιο μέχρι Νοέμβριο, ερχόμενες από τα κρύα νερά της Ανταρκτικής.



Αφού είδαμε και αυτόν τον φάρο, τελευταίο του ταξιδιού, κινήσαμε για τον επόμενο προορισμό ακολουθώντας κατά γράμμα το πρόχειρό μας πρόγραμμα (που σχεδιάσαμε μια μέρα πριν φύγουμε καθισμένοι σ’ένα από τα αγαπημένα μας κινέζικα εστιατόρια στο κέντρο του Σύδνεϋ), κάνοντας μασάζ τους ώμους του καημένου του Κινέζου κι ενθαρρύνοντάς τον μιας και ήταν ο μοναδικός οδηγός της παρέας. Ο Ολλανδός χτυπιόταν πως θέλει να δει καγκουρό εδώ και τώρα και στο τέλος είδαμε ένα φαρδύ-πλατύ στο δρόμο χτυπημένο από αυτοκίνητο κι ησύχασε...επόμενος στόχος του να δει κοάλα. Φτάσαμε λοιπόν το μεσημεράκι στο πασίγνωστο Surfers Paradise που δεν μας άρεσε ιδιαίτερα, ειδικά συγκριτικά με τα υπόλοιπα μέρη που είδαμε. «Οκ, είμαι Κινέζος οπότε θέλω μια φωτογραφία εδώ» είπε γελώντας ο φίλος μας και πήρε πόζα κάτω από την ταμπέλα Surfers Paradise μπροστά από την ομώνυμη παραλία.

Foto0054.jpg

Συνεχίσαμε και φτάσαμε στο Brisbane, πρωτεύουσα του Queensland και την περπατήσαμε για ώρες μέχρι αργά το βράδυ. Μετά από τις φυσικές ομορφιές που είδαμε δεν μας πολυάρεσε που μπήκαμε σε πόλη. Το μόνο συγκλονιστικό που συνέβη ήταν πως είδα τον σωσία του μακαρίτη Μάικλ Χάτσενς και χτυπιόμουν που δεν είχα φωτογραφική πάνω μου εκείνη τη στιγμή για να τον αποθανατίσω.



Το επόμενο πρωϊνό πήγαμε στο Lone Pine Koala Sanctuary που βρίσκεται έξω από το Brisbane, για να ικανοποιήσουμε τον διακαή πόθο του οδηγού μας «Οκ είμαι Κινέζος οπότε πρέπει να πάω! Μπορείς να βγεις φωτογραφία με κοάλα εκεί!». Πήγαμε λοιπόν στο μέρος όπου στεγάζονται περί τα 130 κοάλα που είναι πλέον επισήμως το αγαπημένο μου αυστραλέζικο ζώο. Δεν χορταίναμε να τα κοιτάζουμε ν’αγκαλιάζουν τους κορμούς των δέντρων έχοντας πάρει τις πιο αστείες στάσεις, ώρες-ώρες θαρρείς κι είχαν πέσει από ψηλά κι έμειναν έτσι κρεμασμένα πάνω στα κλαδιά, αδιαφορώντας για οτιδήποτε, κοιτάζοντας ολόγυρα με τα μονίμως κόκκινα, μαστουρωμένα από τον ευκάλυπτο μάτια τους. Περάσαμε και από μια μεγάλη έκταση μέσα στο πάρκο όπου κυκλοφορούν ελεύθερα πολλά καγκουρό τα οποία μπορεί να ταϊσει κανείς με ειδική τροφή που πωλείται έναντι ενός αυστραλιανού δολαρίου. Σε κάποια φάση, ένα μικρό πλησιάζει τον Πορτογάλο κι αρχίζει να μυρίζει την μπαντάνα που είχε δέσει γύρω από τον καρπό του χεριού του «μυρίζει τα μαλλιά μου!» λέει περήφανος κι αρχίζει να χαϊδεύει το χαριτωμένο του κεφαλάκι. Τότε αυτό αρπάζεται από τον καρπό του, ανασηκώνεται και παφ! του χώνει μια ωραιότατη απαλή κλωτσιά στο καλάμι. Αφήσαμε λοιπόν τα καγκουρό στην ησυχία τους και πήγαμε πιο πέρα να παρακολουθήσουμε δυο τσοπανόσκυλα που έβαζαν εναλλάξ ένα κοπάδι πρόβατα στο μαντρί τους υπό τις οδηγίες του αφεντικού τους. Στο τέλος το αφεντικό με φώναξε να τα χαϊδέψω αφού πρόσεξε με πόση προσήλωση τα παρατηρούσα – επειδή σκεφτόμουν τον σκύλο μου πίσω στην Ελλάδα...


 

liz

Member
Μηνύματα
159
Likes
343
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Η getxowoman πρόσθεσε τις φώτος που δεν μπόρεσα να βάλω αρχικά στο πρώτο μήνυμα (thanx ξανά:D)
 
Μηνύματα
2.494
Likes
3.203
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
:clap:τι ωραία αφήγηση!!τι φωτο όμορφες!!κοάλα και καγκουρώ....αχ σε ζηλεύω Λιζάκι!
 

liz

Member
Μηνύματα
159
Likes
343
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Roadtrip (συν.)

Εισάγουμε τον επόμενο προορισμό στο GPS κι ακολουθούμε τις οδηγίες της εκνευριστικής γυναικείας φωνής που βαφτίσαμε Μαρίκο προς τιμήν της κοπέλας του οδηγού μας και φτάνουμε στην κεντρική παραλία της Noosa. Ακολουθούμε την γνωστή διαδικασία: μαγιώ, πετσέτα, τάβλα στην άμμο και το βραδάκι βόλτες στην περιοχή. Στην Αυστραλία, όπου σταθεί κι όπου βρεθεί κανείς συναντά κι από ένα εθνικό πάρκο και η Noosa δεν αποτελεί εξαίρεση. Έτσι το επόμενο πρωϊνό επισκεφθήκαμε το Noosa National Park. Πήραμε μια από τις διαδρομές και για λίγες ώρες απολαμβάναμε το γνώριμο σκηνικό: δάσος και θάλασσα, ηρεμία διανθισμένη με τον ήχο των πουλιών και των κυμάτων και περιστασιακές συναντήσεις με άλλους επισκέπτες ή ντόπιους που έκαναν ως συνήθως το πρωϊνό τους τρέξιμο ή σερφάρισμα.

afarm6.static.flickr.com_5263_5686034970_af7eb9f656.jpg



afarm6.static.flickr.com_5223_5685464817_36c4bdf06f.jpg



afarm6.static.flickr.com_5283_5685463503_908cb38d63.jpg



afarm6.static.flickr.com_5184_5686031272_7b8567a2dc.jpg


afarm6.static.flickr.com_5289_5686031078_a3a4848390.jpg





Νωρίς το απόγευμα μπαίνουμε στο αυτοκίνητο για το τελευταίο κομμάτι του roadtrip μέρους του ταξιδιού. Ο Κινέζος θα επέστρεφε την επόμενη μέρα στο Σύδνεϋ για να βρει την Γιαπωνέζα του που γυρνούσε κι αυτή μετά από έναν μήνα στο Μπαγκλαντές (κοινώς μας πούλησε για την γκόμενα) και θα συνεχίζαμε το ταξίδι με άλλα μέσα. Φτάσαμε λοιπόν στο Hervey Bay, ένα από τα δύο βασικά σημεία εκκίνησης για το Fraser Island, τη μεγαλύτερη αμμώδη νήσο του πλανήτη, κι αφού εισακούστηκαν οι προσευχές του Ολλανδού και κανείς δεν πρόσεξε την γρατζουνιά που είχε κάνει στο αμάξι, το αποχαιρετήσαμε και πήγαμε στο χόστελ μας.



«Επιτέλους κρεβάτι!» αναφώνησε ο Πορτογάλος, χοροπηδάμε στα κρεβάτια μας για λίγο, ρίχνουμε και μια βουτιά στην πισίνα και πηγαίνουμε στην ενημερωτική συνάντηση που απευθυνόταν σε όσους θα επισκέπτονταν το νησί την επόμενη μέρα. Μετά από κάποια ατυχήματα που συνέβησαν σε άτομα που είχαν νοικιάσει δικά τους οχήματα για να το επισκεφθούν μεμονωμένα (μπορεί να πάει κανείς μόνο με 4Χ4), μπορεί να πάει κάποιος πλέον μόνο οργανωμένα. Αυτό που κάνουν οι περισσότεροι, κι αυτό που κάναμε κι εμείς ήταν να μπούμε σε ένα γκρουπ των 8 ατόμων. Την επόμενη μέρα θα ξεκινούσαμε μαζί με 2 ακόμη ισάριθμα γκρουπ που το καθένα τους θα είχε το δικό του όχημα. Σε κάθε όχημα 2 από τα μέλη θα αναλάμβαναν την οδήγηση και θα ακολουθούσαν το πρώτο όχημα όπου θα βρισκόταν ο «επίσημος» οδηγός μας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης μας χώρισαν σε ομάδες, μας έδειξαν ενημερωτικά βίντεο για το νησί, την οδήγηση σε αυτό και κάποιους κανόνες ασφαλείας.

«Το μέρος που θα επισκεφθείτε είναι αβορίγινη γη (αχέμ...), οπότε πρέπει ν’ακολουθήσετε κάποιους κανόνες και να σεβαστείτε κάποια πράγματα: απαγορεύεται να σφυρίζετε και να φτύσετε σε φωτιά. Πιστεύεται πως έτσι προσελκύονται κακά πνεύματα. Απαγορεύεται να φέρετε μαζί σας γυαλί, γιατί στους κατοίκους αρέσει πολύ να περπατούν ξυπόλητοι κι αν δείτε ντίνγκο, έχετε κατά νου πως όσο χαριτωμένα κι αν φαίνονται, δεν είναι κατοικίδια μα άγρια ζώα. Απαγορεύεται να τα ταϊζετε και πρέπει πάντα να περπατάτε δυο-δυο ακόμη κι όταν πηγαίνετε προς νερού σας, ειδικά οι μικροκαμωμένοι. Αν τυχόν βρεθείτε κάπου μόνοι και συναντήσετε κάποιο μην δείξετε φόβο, σε καμία περίπτωση μην γυρίσετε την πλάτη κι αρχίσετε να τρέχετε, αλλά σταθείτε αυστηρά μπροστά του με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος».

Πετάγεται μια κοπέλα «και φίδια?»
«Έχουμε κι από αυτά! Κάποια μάλιστα πολύ δηλητηριώδη, αλλά μην ανησυχείτε, δεν είχαμε ποτέ περιστατικό δαγκώματος. Ξέρετε άλλωστε πως αποφεύγουν τους ανθρώπους, απλά προσέχετε πού πατάτε κι αν δείτε καμιά ύποπτη ουρίτσα να κουνιέται στο έδαφος κάντε πίσω και περιμένετε, θα φύγει. Αν είστε τόσο άτυχοι και σας δαγκώσει κάποιο, μην πανικοβληθείτε, καθίστε όσο πιο ήρεμοι γίνεται κάπου, φουμάρετε και τίποτα (γελάει), χαλαρώστε και θα σας παρέχουμε τις πρώτες βοήθειες. Και τώρα ακούστε μια ιστορία...»

«Την εποχή του ονείρου (Dreamtime, ο καιρός της δημιουργίας κατά την αβορίγινη μυθολογία), το γκοάνα ήταν ο φόβος κι ο τρόμος όλων των πλασμάτων γιατί είχε στην κατοχή του το δηλητήριο. Κάποτε αποφάσισαν όλα μαζί να συναντηθούν και να καταστρώσουν ένα σχέδιο για να του το αρπάξουν. Εκεί που συζητούσαν μην μπορώντας να βρουν λύση, ακούγεται μια ψιλή φωνή «αφήστε με να προσπαθήσω να το πάρω εγώ». Γυρνούν όλοι τα βλέμματα τους υποτιμητικά στο έδαφος κι αντικρύζουν το φίδι «χα! Εσύ, τόσο μικρό κι αδύναμο, πώς θα μπορέσεις να τα βάλεις μαζί του?». Αφού το χλεύασαν γι’αρκετή ώρα, το φίδι αποχώρησε και κίνησε γλιστρώντας προς τη φωλιά του γκοάνα. Καθώς αυτό κοιμόταν, του άρπαξε αθόρυβα το δηλητήριο κι επέστρεψε στο μέρος όπου οι υπόλοιποι ακόμα συνεδρίαζαν, δείχνοντάς τους το θριαμβευτικά. «Ωραία», του είπαν «τώρα μοιράσου το μαζί μας». «Πριν με κοροϊδεύατε...δεν πρόκειται να σας το δώσω». Τους γύρισε την ουρά και μοιράστηκε το λάφυρο μόνο με τα υπόλοιπα φίδια (εύθικτο το φίδι).
Και τώρα πηγαίνετε για ύπνο, αύριο έχουμε εγερτήριο στις έξι!»

Παραμύθι-μύθι-μύθι το κουκί και το ρεβύθι, μας πήρε όλους ο Μορφέας για να μας ξυπνήσει λίγες ώρες μετά το βάρβαρο ξυπνητήρι, που όποτε το ακούω μου ‘ρχεται να το πετάξω απ’το παράθυρο. «Για να σβήσει τα χαμόγελα των εραστών εκπαίδευσε ο διάβολος τα κοκόρια να λαλούν στις πέντε το πρωϊ», μου ‘ρχεται στο μυαλό ατάκα από βιβλίο κι αφήνοντας πίσω μου όνειρα με φίδια, γκοάνα και τοτέμ υπό τους ήχους του «got the poison» που έσκασαν σαν μπουρμπουλήθρες με το που άνοιξα τα μάτια, άρπαξα τον σάκο μου και βγήκα από το δώματιο. Η νήσος Fraser μας περίμενε...
 

nenena

Member
Μηνύματα
979
Likes
154
Επόμενο Ταξίδι
αναζητείται
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Καιρό είχαμε να σε διαβάσουμε! Οι φωτογραφίες είναι πραγματικά μοναδικές! Περιμένω να μάθω τι κάνατε στη συνέχεια!


Υ.Γ. Τη φωνή στο δικό μας gps τη φωνάζουμε μαρίκα! :haha::haha::haha:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.332
Μηνύματα
888.156
Μέλη
38.990
Νεότερο μέλος
chris.s

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom