τα πιο πολλά ξενοδοχεία δεν μπαινουν στο κόπο να προεγκρινουν τις κάρτες (μέσα σε αυτά και αυτο που δουλευω εγώ), βασιζονται στην αξιοπιστία του booking και στη λογική γιατι ο πελατης να μπει στο κόπο να δωσει ανυπαρκτη κάρτα . Παντως για να εισαι πιο ησυχη όταν βγει η νέα καρτα σου , παρε τηλ.το booking και δωσε τα καινουργια στοιχεια .ναι αλλά κάποια στιγμή π.χ. 5 μέρες πριν την άφιξη δεν θα ελέγξουν την κάρτα να δουν αν ισχύει ωστε να μου κρατήσουν το δωμάτιο? Γιατί αλλιώς πως θα μου χρεώσουν το πρώτο βράδυ σε περίπτωση μη εμφανισης?
τα πιο πολλά ξενοδοχεία δεν μπαινουν στο κόπο να προεγκρινουν τις κάρτες (μέσα σε αυτά και αυτο που δουλευω εγώ), βασιζονται στην αξιοπιστία του booking και στη λογική γιατι ο πελατης να μπει στο κόπο να δωσει ανυπαρκτη κάρτα . Παντως για να εισαι πιο ησυχη όταν βγει η νέα καρτα σου , παρε τηλ.το booking και δωσε τα καινουργια στοιχεια .
Συμφωνώ. Σχεδόν όλα τα ξενοδοχεία την πρώτη ημέρα της διαμονής κάνουν δέσμευση όλου του ποσού της αξίας παραμονής είτε παρουσιασθείς είτε όχι. Μετά αναλόγως, αν μεν εμφανισθείς, στο τέλος της παραμονής σου σε ρωτουν πως θα πληρώσεις και αν πληρώσεις με άλλη κάρτα ξεμπλοκάρουν τη δέσμευση, αν δεν εμφανισθείς ακολουθείται η πολιτική του ξενοδοχείου όσον αφορά τις χρεώσεις.τα πιο πολλά ξενοδοχεία δεν μπαινουν στο κόπο να προεγκρινουν τις κάρτες (μέσα σε αυτά και αυτο που δουλευω εγώ), βασιζονται στην αξιοπιστία του booking και στη λογική γιατι ο πελατης να μπει στο κόπο να δωσει ανυπαρκτη κάρτα . Παντως για να εισαι πιο ησυχη όταν βγει η νέα καρτα σου , παρε τηλ.το booking και δωσε τα καινουργια στοιχεια .