Αυτό θα έκανα αλλά δυστυχώς δεν έχει άλλα διαθεσιμα δωμάτια οπότε δεν μπορω να κάνω νεα κράτησηΟταν βγαλεις την νεα καρτα ακυρωνεις την παλια κρατηση (απο το email της επιβεβαιωσης) και κανεις μια νεα κρατηση. Αν εχει αλλαξει η τιμη τοτε αναζητησε καποιον αλλο τροπο αλλιως ειναι η πιο ευκολη λυση.
Ε, υπάρχει μια διαφορά: Ο σερβιτόρος και το κατάστημα έχει πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σου μόνο όσο έχει τη φυσική κάρτα σου στα χέρια τους - τα μηχανήματα που χρησιμοποιούν δεν εκτυπώνουν πουθενά τα πλήρη στοιχεία της κάρτας.Ας πούμε εντάξει με το e-mail.Αλλά άν φοβάσαι και το τηλ. και το fax δεν πρέπει τότε να χρησιμοποιείς καθόλου πιστωτική.Με τήν ίδια λογική μπορεί να πάρει τά στοιχεία τής κάρτας και ο σερβιτόρος στο εστιατόριο που πάει μέσα τήν κάρτα να την περάσει από το μηχάνημε.Η ένας υπάλληλος σε κατάστημα πού έχει τον αριθμό τής κάρτας κτλ.
Την φυσική παρουσία της κάρτας και τον αριθμομνήμονα υπάλληλο εννοούσα,σαν ακραία παραδείγματα φυσικά,για να τονίσω οτι όσο υπάρχουν κάρτες υπάρχουν και τρόποι υποκλοπής των στοιχείων τους.Ειναι στο χέρι του καθένα να αποφασίσει τι ρίσκο θέλει να πάρει.Ε, υπάρχει μια διαφορά: Ο σερβιτόρος και το κατάστημα έχει πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σου μόνο όσο έχει τη φυσική κάρτα σου στα χέρια τους - τα μηχανήματα που χρησιμοποιούν δεν εκτυπώνουν πουθενά τα πλήρη στοιχεία της κάρτας.
Με fax, τηλέφωνο στο κατάστημα κλπ, τα στοιχεία σου θα γραφούν ή τυπωθούν σε ένα χαρτί που θα φυλαχτεί σε ένα φάκελο σε ένα γραφείο. Εκεί δεν ξέρεις ποιος έχει πρόσβαση....
Με την προυπόθεση οτι έχει ασύρματο μηχάνημα για τις κάρτες και έρθει στο τραπέζι σου πχ.Ε, υπάρχει μια διαφορά: Ο σερβιτόρος και το κατάστημα έχει πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σου μόνο όσο έχει τη φυσική κάρτα σου στα χέρια τους - τα μηχανήματα που χρησιμοποιούν δεν εκτυπώνουν πουθενά τα πλήρη στοιχεία της κάρτας.
Δεν έχει σχέση με το αρχικό μου ερώτημα, αλλά απλά για να γνωρίζω τα ρίσκα της κάρτας, τελικά έβγαλες άκρη ή αναγκάστικες να τα πληρώσεις στο τέλος?Απο προσωπική εμπειρία σας λέω οτι περσι το χειμώνα η πιστωτική μου κάρτα ψώνιζε σε Σουηδικές Κορωνες ( 2000 ευρώ περίπου ) στην Σουηδία είδη ski .........
Δεν μαθαμε ποιός και πώς ?? υπέκλεψαν τα στοιχεία της .
Δεν έχει σχέση με το αρχικό μου ερώτημα, αλλά απλά για να γνωρίζω τα ρίσκα της κάρτας, τελικά έβγαλες άκρη ή αναγκάστικες να τα πληρώσεις στο τέλος?
Στο αρχικό σου ερώτημα απάντησα 2 φορές και άλλα 10 τουλάχιστον μέλη .
.
επειδή δουλευω σε ξενοδοχειο και εχω πολλους πελατες με κράτηση bookingcom σου λεω το εξης , δεν υπαρχει κανενα προβλημα , κανεις δεν κοιταζει τη κάρτα στο ξενοδοχειο . Ειναι απλά για ασφάλεια αν δεν φανεις να χρεωσουν τη πρωτη νυχτα .Έχω κάνει κράτηση μέσω Booking για ξενοδοχείο στην Ρώμη στις 13/4.
Το ποσο είναι επιστρέψιμο (άρα τα στοιχεία της κάρτας κρατήθηκαν μόνο σαν εγγυηση) αν ακυρώσω μέχρι 14 ημέρες πριν την άφιξη. Το πρόβλημα είναι ότι έχασα την κάρτα και αναγκάστικα να την ακυρώσω. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο ώστε να με ενημερώσει πως πρέπει να κινηθώ για να μην έχω πρόβλημα με την κράτηση? π.χ. σε περίπτωση που την πάνε να την προεγκρίνουν και βρεθεί η κάρτα άκυρη?