Απορίες για κράτηση στο Booking.com

gkalla

Member
Μηνύματα
1.548
Likes
8.420
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Να γραψω και γω την εμπειρια του προσφατου ταξιδιου (πριν μια εβδομαδα) της κορης με την Booking στη Ρωμη...η κρατηση εγινε πριν 2 μηνες περιπου, με δικαιωμα ακυρωσης 2 ημερες πριν την αφιξη...μειλ και τηλεφωνο του Ιταλου σε αγραναπαυση...3 βδομαδες πριν το ταξιδι μας ερχεται μνμ που λεει οτι δεν υπαρχουν χρηματα στην καρτα ! Κανω μεταφορα χρηματων στην καρτα της κορης ! 2 μερες πριν το ταξιδι το ιδιο μνμ και ενα τα χρηματα υπαρχουν ! Επικοινωνω με μπουκινγκ , τους αναφερω το τι γινεται και μου απαντανε οτι ''δεν εχει δικαιωμα ο Ιταλος να παρει τα χρηματα απο καρτα διοτι η πληρωμη θα γινει στο κατάλυμα και οτι θα επικοινωνησουμε εμεις μαζι του !''. Μια ωρα αργοτερα μας ερχεται μνμ οτι εχει γινει επιβεβαιωση της κρατησης και οτι ολα ειναι τακτοποιημενα. Αργα το βραδυ νεο μνμ στο κινητο οτι η κρατηση εχει απορριφθει !! Ολα αυτα μια μερα πριν την πτηση.Επικοινωνω με μπουκινγκ τους αναφερω το προβλημα, λενε οτι θα ψαξουν να βρουνε τι συμβαινει και μας προτεινουν ενα χαμηλοτερης ποιοτητος καταλυμα και πιο ακριβο...επιλογες δεν εχουμε, το κλεισαμε !!! Αφου ολα πηγαν καλα με πτηση κλπ. τα παιδια ψαχνουν το ξενοδοχειο μια η ωρα το βραδυ στη Ρωμη αλλα ξενοδοχειο καπουτ...στην αλλη γραμμη η κορη η οποια μας λεει οτι δεν υπαρχει τετοιο ξενοδοχειο !!! Επικοινωνουν απο κει με μπουκινγκ η οποια δε μπορει και παλι να καταλαβει τι συνεβη και προσπαθει να τους βρει καταλυμα...φυσικα ,τετοια ωρα τετοια λογια, βρηκαν ενα ακομη χαμηλοτερης ποιοτητος στα ιδια χρηματα με το αρχικο αλλα οχι και σε τοσο καλη περιοχη ! Περιμενω απο το ενα το παιδι να μου δωσουν τους κωδικους της κρατησης να τους παρω να γινουμε λωκος !!! τιποτε αλλο !
Πριν 1,5 μήνα πάντως σε παρόμοια περίπτωση στην Ρώμη η booking μου πλήρωσε την διαφορά αμέσως μετά την λήξη της μίσθωσης. Το ποσό μάλιστα που μου έδωσε ήταν υπερδιπλάσιο της τιμής του αρχικού καταλύματος. Απ’ ότι κατάλαβα το κράτησε από τον ιδιοκτήτη του πρώτου καταλύματος που έκανε την ακύρωση τελευταία στιγμή.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.227
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Η ερώτηση είναι γιατί κάνετε κρατήσεις με κάρτες που έχουν είτε μηδενικό είτε μη επαρκές υπόλοιπο. Νομίζω ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να ζητούν προέγκριση καρτών ακόμα και σε κρατήσεις που πληρώνονται επιτόπου ώστε να βεβαιωθούν ότι η εκάστοτε κάρτα είναι έγκυρη, δεν έχει κλαπεί ή δεν έχει δηλωθεί απώλεια και ότι υπάρχει επαρκές υπόλοιπο για την πληρωμή της κράτησης. Άλλωστε η εισαγωγή της κάρτας κατά την κράτηση αποτελεί κάποιου είδους εγγύηση για τον ξενοδόχo, τι είδους εγγύηση αποτελεί μια άδεια κάρτα...
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.173
Likes
12.773
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Η booking επρεπε να σας δωσει χωρις εξτρα χρηματα το νεο καταλυμα.
Δεν σας το εξηγησαν αυτο?
Μα απ'όσο καταλαβαίνω δεν πλήρωσαν παραπάνω αλλά λιγότερο από το δεύτερο που δεν υπήρχε. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος ντόρος.
 

Jobous

Member
Μηνύματα
85
Likes
53
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου στην Ευρώπη !!
Ταξίδι-Όνειρο
Road trip Κεντρική Ευρώπη
Η ερώτηση είναι γιατί κάνετε κρατήσεις με κάρτες που έχουν είτε μηδενικό είτε μη επαρκές υπόλοιπο. Νομίζω ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να ζητούν προέγκριση καρτών ακόμα και σε κρατήσεις που πληρώνονται επιτόπου ώστε να βεβαιωθούν ότι η εκάστοτε κάρτα είναι έγκυρη, δεν έχει κλαπεί ή δεν έχει δηλωθεί απώλεια και ότι υπάρχει επαρκές υπόλοιπο για την πληρωμή της κράτησης. Άλλωστε η εισαγωγή της κάρτας κατά την κράτηση αποτελεί κάποιου είδους εγγύηση για τον ξενοδόχo, τι είδους εγγύηση αποτελεί μια άδεια κάρτα...
Ναι αλλά αν έχεις δηλώσει πληρωμή στο ξενοδοχείο , δεν έχει σημασία η συγκεκριμένη κάρτα αφού μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποια κάρτα θες ή μετρητα.....
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.600
Ναι αλλά αν έχεις δηλώσει πληρωμή στο ξενοδοχείο , δεν έχει σημασία η συγκεκριμένη κάρτα αφού μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποια κάρτα θες ή μετρητα.....

Στην Ιταλια παντως εγινε δεσμευση του ποσου και μετα εγκριθηκε η πληρωμη στο καταλυμα. Προφανως και εχουν ψυλλιαστει οτι υπαρχουν αδειες καρτες.
 
Last edited:

Marios_K

Member
Μηνύματα
68
Likes
186
Αν δεν εχεις φωτογραφιες απο αυτα που λες...αστο μην κανεις τιποτα.... χαμενος κόπος ...
Το οτι αποφασισες να κανεις κρατηση και μαλιστα "μη επιστρεψιμη τιμή " και να δώσεις !! 97 ερώ και για αυτά τα υποτιθέμενα που βλεπεις στίς φωτογραφιες που εχει στη booking αυτο το Hotel...και μαλιστα στη Κωσταντινουπολη!...μου κανει τρομερή εντυπωση! Δεν πειραζει ομως αν δεν παθεις δεν θα μαθεις...στα επομενα ταξιδια ειμαι σιγουρη οτι θα κανεις καλλίτερες επιλογες :)

Επειδή βλέπω πολλά θέματα με τη Κωνσταντινούπολη όσον αφορά τα "κακα" ξενοδοχεία και έχω ταξίδι το Σεπτέμβριο. Υπάρχει κάποιο καλό "στανταρακι" ?
 

thrylosveria

Member
Μηνύματα
230
Likes
205
Επόμενο Ταξίδι
Βαλτικες
Ταξίδι-Όνειρο
φινλανδια
Η ερώτηση είναι γιατί κάνετε κρατήσεις με κάρτες που έχουν είτε μηδενικό είτε μη επαρκές υπόλοιπο. Νομίζω ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να ζητούν προέγκριση καρτών ακόμα και σε κρατήσεις που πληρώνονται επιτόπου ώστε να βεβαιωθούν ότι η εκάστοτε κάρτα είναι έγκυρη, δεν έχει κλαπεί ή δεν έχει δηλωθεί απώλεια και ότι υπάρχει επαρκές υπόλοιπο για την πληρωμή της κράτησης. Άλλωστε η εισαγωγή της κάρτας κατά την κράτηση αποτελεί κάποιου είδους εγγύηση για τον ξενοδόχo, τι είδους εγγύηση αποτελεί μια άδεια κάρτα...
Οση εγγυηση αποτελει η ακυρωση της κρατησης 2 μερες πριν...μπορω να κανω για πλακα μια κρατηση και 2 μερες πριν ,αφου μου δινει το δικαιωμα, να την ακυρωνω, σωστα ? Η κρατηση εγινε 2 μηνες πριν, στο πρωτο μνμ τους , λιγοτερο απο μηνα πριν την αφιξη ,ανταποκριθηκαμε και γεμισαμε την καρτα...το ιδιο μνμ λαβαμε και λιγο πριν την πτηση ενω η καρτα ηταν φουλ !!! Βασικα , αν ανταποκρινοταν στα δεκαδες μειλς και τηλεφωνα για καποιες πληροφοριες που θελαμε για το κατάλυμα δεν θα ειχε δημιουργηθει το παραμικρο...προφανως ηταν απατη εξ αρχης ή ο τυπος βρηκε καλυτερη ευκαιρια και εδωσε το δωματιο σε καποιο δικο του προφανως με περισσοτερα χρηματα...ενα σοβαρο ξενοδοχειο ,αν θελει να ειναι σοβαρο, απαντα ή επικοινωνει το ιδιο με τον πελατη !

Μα απ'όσο καταλαβαίνω δεν πλήρωσαν παραπάνω αλλά λιγότερο από το δεύτερο που δεν υπήρχε. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος ντόρος.
Οχι, η αναγκαστικη επιλογη ,μετα την πρωτη ακυρωση , μας κοστισε 300 ευρω περισσοτερα ασχετως που τελικα δεν εγινε γιατι δεν βρεθηκε ποτε το ξενοδοχειο...το τελικο κοστισε οσα το πρωτο...ντορος δεν γινεται για τα χρηματα αλλα για την ολη ταλαιπωρια που τραβηξαν τα παιδια και μεις οι γονεις μεχρι να τακτοποιηθουν χαραματα !!!
 

thrylosveria

Member
Μηνύματα
230
Likes
205
Επόμενο Ταξίδι
Βαλτικες
Ταξίδι-Όνειρο
φινλανδια
ΑΠΌ τότε που άρχισαν να μπαίνουν στην Booking καταλύματα ιδιωτών, γίνονται όλο και περισσότερο τέτοια σκηνικά. Εμείς τον Οκτώβρη είχαμε κλείσει κ πληρώσει για το Bergamo κ μια μέρα πριν έστειλα ένα μήνυμα τυπικό για την άφιξή μας... για να πάρω απάντηση ότι είχαν νοικιάσει σεζόν τι διαμέρισμα. Τελικά μας προσφερε ένα άλλο κ δεν είπαμε τίποτα γιατί τέτοια ώρα τέτοια λόγια!
Στην περίπτωση σας που λες ότι δεν υπήρχε καν το κατάλυμα, είχε καθόλου κριτικές?
Αν θυμαμαι καλα το μονο που εγραφε ηταν οτι ηταν νεο στο χωρο,για κριτικες δε θυμαμαι να ειδα !!!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.600
Οση εγγυηση αποτελει η ακυρωση της κρατησης 2 μερες πριν...μπορω να κανω για πλακα μια κρατηση και 2 μερες πριν ,αφου μου δινει το δικαιωμα, να την ακυρωνω, σωστα ? Η κρατηση εγινε 2 μηνες πριν, στο πρωτο μνμ τους , λιγοτερο απο μηνα πριν την αφιξη ,ανταποκριθηκαμε και γεμισαμε την καρτα...το ιδιο μνμ λαβαμε και λιγο πριν την πτηση ενω η καρτα ηταν φουλ !!! Βασικα , αν ανταποκρινοταν στα δεκαδες μειλς και τηλεφωνα για καποιες πληροφοριες που θελαμε για το κατάλυμα δεν θα ειχε δημιουργηθει το παραμικρο...προφανως ηταν απατη εξ αρχης ή ο τυπος βρηκε καλυτερη ευκαιρια και εδωσε το δωματιο σε καποιο δικο του προφανως με περισσοτερα χρηματα...ενα σοβαρο ξενοδοχειο ,αν θελει να ειναι σοβαρο, απαντα ή επικοινωνει το ιδιο με τον πελατη !


Οχι, η αναγκαστικη επιλογη ,μετα την πρωτη ακυρωση , μας κοστισε 300 ευρω περισσοτερα ασχετως που τελικα δεν εγινε γιατι δεν βρεθηκε ποτε το ξενοδοχειο...το τελικο κοστισε οσα το πρωτο...ντορος δεν γινεται για τα χρηματα αλλα για την ολη ταλαιπωρια που τραβηξαν τα παιδια και μεις οι γονεις μεχρι να τακτοποιηθουν χαραματα !!!
Δεν μπορω να φανταστω οτι καποιο ξενοδοχειο δεν εχχει ρεσεψιον να απαντα στα τηλεφωνα. Μηπως ηταν ιδιωτης που νοικιαζε δωματιο? Αυτοι μπορει να ειναι πολυ καλοι η και πολυ κακοι επαγγελματιες. Γι αυτο διαβαζουμε τις κριτικες πρωτα. Καλα, εγω θα ακυρωνα απο μονη μου ανθρωπο που δεν απανταει σε μελ και τηλεφωνα.
 

thrylosveria

Member
Μηνύματα
230
Likes
205
Επόμενο Ταξίδι
Βαλτικες
Ταξίδι-Όνειρο
φινλανδια
Δεν μπορω να φανταστω οτι καποιο ξενοδοχειο δεν εχχει ρεσεψιον να απαντα στα τηλεφωνα. Μηπως ηταν ιδιωτης που νοικιαζε δωματιο? Αυτοι μπορει να ειναι πολυ καλοι η και πολυ κακοι επαγγελματιες. Γι αυτο διαβαζουμε τις κριτικες πρωτα. Καλα, εγω θα ακυρωνα απο μονη μου ανθρωπο που δεν απανταει σε μελ και τηλεφωνα.
Παθαινεις και μαθαινεις, πολυ απλα ! Δεν ηξερα λεπτομερειες γιατι τν κρατηση την εκανε η κορη (φοιτητρια)...απλα επωμιστηκα της συνεπειες μιας απατης που δεν την φανταζομουν καν !
 

thanos75

Member
Μηνύματα
1.502
Likes
3.985
Επόμενο Ταξίδι
μάλλον Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Καλιφόρνια-Χαβάη
Προσωπικά πάντοτε, και ακομα περισσότερο από τότε που μπήκαν στη booking και καταλύματα ιδιωτών (που ήταν μέχρι πρότινος στις πλατφόρμες της airbnb), επικοινωνώ πάντα με email μαζί τους είτε ρωτώντας κάποια πράγματα για το κατάλυμα, είτε ενημερωνοντας τους για τα traveling details μου πιο λεπτομερειακα και για την ώρα που αναμένεται να κάνω check in (σε ταξίδι εντός Ελλάδος το κάνω και τηλεφωνικά όταν πλησιάζουν οι μέρες του ταξιδιου). Εάν δω οτι δεν απαντούν στο email μου μέσα σε 2-3 ημέρες έστω κ τυπικά, αμέσως το ακυρώνω. Πρόσφατα έκανα κάτι τέτοιο στη Βερόνα
 

Στάθης

Member
Μηνύματα
552
Likes
1.111
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία
Προσωπικά πάντοτε, και ακομα περισσότερο από τότε που μπήκαν στη booking και καταλύματα ιδιωτών (που ήταν μέχρι πρότινος στις πλατφόρμες της airbnb), επικοινωνώ πάντα με email μαζί τους είτε ρωτώντας κάποια πράγματα για το κατάλυμα, είτε ενημερωνοντας τους για τα traveling details μου πιο λεπτομερειακα και για την ώρα που αναμένεται να κάνω check in (σε ταξίδι εντός Ελλάδος το κάνω και τηλεφωνικά όταν πλησιάζουν οι μέρες του ταξιδιου). Εάν δω οτι δεν απαντούν στο email μου μέσα σε 2-3 ημέρες έστω κ τυπικά, αμέσως το ακυρώνω. Πρόσφατα έκανα κάτι τέτοιο στη Βερόνα
Ακριβώς αυτό κάνω κ εγώ! 2 φορές δεν μου έχουν απαντήσει, μία στο Παρίσι κ μία στο Χο Τσι Μινχ. Στην πρώτη περίπτωση τους κάλεσε μία φίλη που έμενε Γαλλία κ στην δεύτερη ανέλαβε το booking. Και στις 2 περιπτώσεις δεν χρειάστηκε τελικά να ακυρώσω κ όλα πήγαν καλά.
Είχαν όμως κ την ανάλογη κριτική μετά...
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.520
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom