• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Απορίες για κράτηση στο Booking.com

tripakias

Member
Μηνύματα
8.072
Likes
12.298
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Το ακούω αυτό που λες και ίσως ήταν ας πούμε οκ αν 1ον όντως ήταν καλύτερη τιμή και όχι η ίδια με αυτή που ειχα πληρώσει στην τελική με τις εκπτωσεις booking και 2ον το πιο σημαντικό. Αν δεν είχε απαντήσει απότομα όταν ζήτησα να μείνει ως έχει η κράτηση και το δωμάτιο που επέλεξα. Τωρα να αγχώνομαι τι αντιμετώπιση (και δωμάτιο αν) θα λάβω αφού δεν έκανα την χάρη, με βαθμολογία 9.1 κάπως χτυπάει.

Το σωστό και τίμιο είναι αυτό που είπες παρακάτω νομίζω. 👏
Το κίνητρο του σίγουρα ήταν το βέλτιστο κέρδος και το σκεπτικό του και οι περαιτέρω ενέργειες του προφανώς δεν ήταν οι πλέον σοφές. Μην προδικάζεις όμως πως θα σε αδικήσει.
 

vlitou

Member
Μηνύματα
37
Likes
41
Το κίνητρο του σίγουρα ήταν το βέλτιστο κέρδος και το σκεπτικό του και οι περαιτέρω ενέργειες του προφανώς δεν ήταν οι πλέον σοφές. Μην προδικάζεις όμως πως θα σε αδικήσει.
Φαντάζεσαι; Να είμαι σε σουίτα. Χαχαχα. Η απότομη αντίδραση του με ξενέρωσε περισσότερο, δεν πειράζει αυτό που πήγε να κάνει. Αν με συμφερε θα το έκανα κι όλας μην λέμε ψέμματα. Δεν του βγηκε αφού δεν μπορούσε να χτυπήσει την προσφορά του booking. 😆 Θα σας ξαναγράψω από το υπόγειο μου σε 3 εβδομάδες. 🤣🤣 Χαχχαχα Αφού καταφέραμε και φέτος να πάμε κάπου όμως ας είναι. Δίπλα από το πλησταριο.
 

oasisAthens

Member
Μηνύματα
308
Likes
210
Το κίνητρο του σίγουρα ήταν το βέλτιστο κέρδος και το σκεπτικό του και οι περαιτέρω ενέργειες του προφανώς δεν ήταν οι πλέον σοφές. Μην προδικάζεις όμως πως θα σε αδικήσει.
Ούτε και το αντίθετο πάντως.... Δεν προδικαζεις κάτι αλλά εαν κάποιος με την συμπεριφορά του σε βάζει να σκέφτεσαι πονηρά - επιφυλακτικα μετά δεν φταις εσύ για τον τρόπο που σκέφτεσαι. Δλδ ένας άνθρωπος για να κερδίσει πρόσβαση σε ένα πελατολόγιο που ούτε θα το είχε δει στα ποιο τρελά του όνειρα (ειδικά εαν πρόκειται για μικρό ξενοδοχείο, δωμάτια, ξενώνας) μπαίνει σε μια πλατφόρμα παγκόσμιας εμβέλειας με χ όρους. Εάν βρει πελάτες από εκεί επικοινωνεί μαζί τους και τους λέει ακυρώστε και θα σας κάνω καλύτερη τιμή εγώ. Εαν δεν βρει από εκεί άραγε και ο πελάτης πάει εξ αρχής σε αυτόν.... Τι τιμή θα έκανε? Κα γιατί εγώ έναν άνθρωπο που σκέφτεται πονηρά και με πλησιάζει με πονηρό σκοπό (μεγαλύτερο κέρδος) να τον δω καλόπιστα? Anyway.... Μην βγούμε και offtopic και γεμίζω το thred με άσχετα μνμτα...
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.072
Likes
12.298
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Ούτε και το αντίθετο πάντως.... Δεν προδικαζεις κάτι αλλά εαν κάποιος με την συμπεριφορά του σε βάζει να σκέφτεσαι πονηρά - επιφυλακτικα μετά δεν φταις εσύ για τον τρόπο που σκέφτεσαι. Δλδ ένας άνθρωπος για να κερδίσει πρόσβαση σε ένα πελατολόγιο που ούτε θα το είχε δει στα ποιο τρελά του όνειρα (ειδικά εαν πρόκειται για μικρό ξενοδοχείο, δωμάτια, ξενώνας) μπαίνει σε μια πλατφόρμα παγκόσμιας εμβέλειας με χ όρους. Εάν βρει πελάτες από εκεί επικοινωνεί μαζί τους και τους λέει ακυρώστε και θα σας κάνω καλύτερη τιμή εγώ. Εαν δεν βρει από εκεί άραγε και ο πελάτης πάει εξ αρχής σε αυτόν.... Τι τιμή θα έκανε? Κα γιατί εγώ έναν άνθρωπο που σκέφτεται πονηρά και με πλησιάζει με πονηρό σκοπό (μεγαλύτερο κέρδος) να τον δω καλόπιστα? Anyway.... Μην βγούμε και offtopic και γεμίζω το thred με άσχετα μνμτα...
Καταρχάς δεν πήγε να ζημιώσει. Έκανε μια προσφορά που μπορεί να μην ήταν συμφέρουσα για τον επισκέπτη αλλά δεν είχε σκοπό να τον χρεώσει παραπάνω.

Συμφωνώ πως όταν υπογράφεις τους όρους μιας σύμβασης πρέπει να τους τηρείς. Εμείς όμως έχουμε την πολυτέλεια να μπορούμε να επωμιζομαστε τις προμήθειες αυτών των σελίδων. Ο ξενοδόχος αυτός δεν γνωρίζουμε τι οικονομικές δυσκολίες αντιμετωπίζει. Αν του περίσσευαν αμφιβάλλω αν θα έβαζε σε ρίσκο την επιχείρηση του.

Σιγά μη λυπηθούμε τη booking. Εγώ αν δεν είχα να ταισω τα παιδιά μου θα έκλεβα, ξεκάθαρα.

Στο κάτω κάτω η booking και οι λοιποί ΟΤΑ ήρθαν και τους "έκλεψαν" κατά μία έννοια το ψωμί. Επίσης κερδοσκοπησε εις βάρος των ξενοδοχείων με τον καταχρηστικό όρο της εγγύησης χαμηλότερης τιμής, για τον οποίον καταδικάστηκε σε πολλές χώρες.

Είναι δυνατόν να καταδώσει κάποιος ένα μικροιδιοκτητη καταλύματος για να "σώσει" έναν οικονομικό κολοσσό; Δεν το χωράει ο νους μου. Ο ορισμός της ρουφιανιας.
 
D

Delmem38110

Guest
Ο ορισμός της ρουφιανιας.
δεν είναι ρουφιανιά η καταγγελία.....
δυστυχώς οι μεσάζοντες παροχής υπηρεσιών έχουν αυξηθεί τρομερά και ελέγχουν την αγορά.
βάλε από χρήση καρτών που οι καταναλωτές δεν ξέρουν ότι ο επαγγελματίας πληρώνει προμήθεια για κάθε συναλλαγή στις εταιρείες ντελιβερι που κονομάνε τρελά στην μπουκινγκ η κάθε μπουκινγκ που κρατάει μεγάλη προμήθεια.... και πάει λέγοντας. πιστεύω ότι πρέπει να γίνει κάτι αλλά νομοθετικά.
βέβαια το θράσος του εν λόγω επαγγελματία βάζοντας σε ρίσκο την επιχείρηση του δεν έχει όρια,
καταλαβαίνω να το κάνεις σε Παλιό πελάτη, αλλά να το κάνεις σε καινούριο επισκέπτη είναι λίγο ρίσκο.
 

barkour

Member
Μηνύματα
1.264
Likes
6.075
Αφου εκλεινα και ακυρωνα 3 φορες το ιδιο δωματιο γιατι κατεβαζε η Booking την τιμη λογω genius 3,τελικα με πηραν τηλ. απο το καταλυμα και μου προτειναν να κλεισω απευθειας σ αυτους , στην ιδια τιμη και δωματιο.
Και ναι , το δεχτηκα χωρις τυψεις και ενοχες.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
28.416
Καταρχάς δεν πήγε να ζημιώσει. Έκανε μια προσφορά που μπορεί να μην ήταν συμφέρουσα για τον επισκέπτη αλλά δεν είχε σκοπό να τον χρεώσει παραπάνω.
Έκανε μια προσφορά η οποία μπορεί να μην έπιασε ,αλλά μετά το γύρισε αφήνοντάς υπονοούμενο
αλλαγής δωματίου προς το χειρότερο.
Μην μας το παίζει Βασιλάκης Καΐλας. Δεν πιάνει στις επιχειρήσεις. Ειδικά όταν εμμέσως πλην σαφώς
απειλεί-εκβιάζει.
Αδιαφορώ πλήρως αν θα πάρει η booking και κάθε booking την προμήθεια της, αλλά εγώ όταν
κλείνω για διαμονή σε ένα ξενοδοχείο θέλω να με αντιμετωπίσουν με επαγγελματικό τρόπο και όχι
με τακτικές έλα και θα δεις. Ζημιά κάνει στον Ξενοδοχειακό κόσμο. Αν δεν του φτάνουν ας ανεβάσει
λίγο τις τιμές. Λειτουργεί αθέμιτα, όχι προς την Booiking, αλλά προς τον συνάδερφο του που έχει
κι εκείνος ξενοδοχείο, που έχει κι εκείνος προσωπικό και παιδιά.
Δεν είμαι ο αναμάρτητος που θα πάρω πρώτος την πέτρα να πετάξω, αλλά τι στο διάολο, θέλω
μερικές μέρες διακοπές να πάω να ξεσκάσω και θα πρέπει να έχω το άγχος που θα μείνω;
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.072
Likes
12.298
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Εγώ δεν είδα κάπου απειλή ή εκβιασμό από τη πλευρά του ξενοδοχείου απλά αν η κράτηση γινόταν απ' ευθείας θα δεσμευόταν να τους δώσει ένα καλύτερο δωμάτιο. Τώρα θα δώσει ένα δωμάτιο σύμφωνα με την κράτηση που έγινε ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Π.χ. μπορεί να έχει 10 δίκλινα και το ένα να έχει σούπερ ουαου θεα και τα υπόλοιπα μια πιο απλή θέα. Αν η κράτηση ήταν απ'ευθείας με το κατάλυμα θα δεσμευόταν για το σούπερ δωμάτιο, τώρα θα πάρει ένα οποιοδήποτε από τα 10. Που είναι ο εκβιασμός;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.688
Τα Σωματεια των ξενοδοχων τι λενε? Υπαρχει επισημη θεση? Εγκρινουν τετοιες τακτικες στον κλαδο? Δεν ειναι ατομικα ζητηματα αυτα.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.072
Likes
12.298
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Τα Σωματεια των ξενοδοχων τι λενε? Υπαρχει επισημη θεση? Εγκρινουν τετοιες τακτικες στον κλαδο? Δεν ειναι ατομικα ζητηματα αυτα.
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει επίσημη θέση για τέτοιες πρακτικές αλλά δεν νομίζω να απασχολεί κανέναν αυτό. Έτσι κι άλλος ο επισκέπτης ειχε διαλέξει κατάλυμα. Δεν τον "πήρε" από κάποιον άλλον. Επίσης δεν γνωρίζουμε αν πρόκειται για επιχείρηση ή διαχείριση από ιδιώτη.


Τα ξενοδοχεία αντιμετωπίζουν πολλά άλλα προβλήματα για να τους απασχολεί αν κάποιος θα πάρει δωμάτιο με 100€ από booking ή με 90€ απ'ευθείας από το κατάλυμα.

Παράνομα καταλύματα και μη εφαρμογή των περιοριστικών όρων στη βραχυχρόνια μίσθωση, που συνεπάγονται αθέμιτο ανταγωνισμό, έλλειψη προσωπικού κλπ. to name a few.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.688
Κακως δεν υπαρχει εκπροσωπηση σε κλαδο που απομονωνει αθεμιτες συμπεριφορες
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.072
Likes
12.298
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Κακως δεν υπαρχει εκπροσωπηση σε κλαδο που απομονωνει αθεμιτες συμπεριφορες
Νομοθετικά ο κλάδος της φιλοξενίας στην Ελλάδα είναι ένα ξεφραγο αμπέλι. Ο καθένας μπορεί να έχει κατάλυμα χωρίς να ανήκει σε κανέναν συλλογο/ομοσπονδία κλπ. και χωρίς να είναι υποχρεωμένος να λαμβάνει κανένα μέτρο ασφαλείας, προφύλαξης κλπ.

Π.χ. στην Ελλάδα του 2022 αν έχεις πέντε δωματιάκια με σήμα ΕΟΤ και μια πισινουλα 20 τ.μ. και 1,2μ βάθος πρέπει να απασχολεί ναυαγοσώστη. Αν έχεις έναν οικισμό με 50 κατοικίες που τις δουλεύεις με βραχυχρόνια και 5 πισίνες των 100τ.μ. με 2,50μ βάθος δεν χρειάζεσαι ναυαγοσώστη. Το ίδιο και για την πυρασφάλεια, συντήρηση/καθαρισμό κλιματιστικών, καθαρισμό δικτύου νερού και αποχέτευσης, καθαρισμό στρωμάτων, απεντομωση και μυοκτονια, έλεγχο τροφίμων, βιβλιάριο υγείας των ανθρώπων που ασχολούνται με κουζίνες και φαγητά, τεχνικό ασφαλείας, πληρωμή δικαιωμάτων για μουσική και τηλεοράσεις, συντήρηση δικτύου θέρμανσης, καρτέλες δωματίων, σεμινάρια και σχέδια COVID και ένα κάρο άλλες πιστοποιήσεις.

Οι ομοσπονδίες/ενώσεις/σύλλογοι συνεχώς στέλνουν επιστολές στο υπουργείο (Μάλιστα ο πρόεδρος του ΠΟΞ ήταν και υποψήφιος βουλευτής με τη ΝΔ) για να βγει επιτέλους η υπουργική απόφαση που λέει ο νόμος και θα ορίζει περιορισμούς στη βραχυχρόνια. Πολλές καταγγελίες στο υπουργείο και τους αρμόδιους φορείς για αθέμιτο ανταγωνισμό από καταλύματα βραχυχρόνιας καθώς σύμφωνα με το νόμο μπορούν να παρέχουν μόνο κλινοσκεπασματα και καμία άλλη υπηρεσία όπως ενδιάμεση καθαριότητα, εκδρομές, πρωινό, μεταφορές κλπ. Αλλά και οι κρατήσεις τους πρέπει να γίνονται από το ίντερνετ.

Τέλος στέλνουν λίστες με παράνομα καταλύματα ( τα μεγάλα συγκροτήματα, δεν ασχολούνται με τη γιαγιά που νοικιάζει 2 δωματιάκια) που δεν έχουν κανενός τύπου άδεια και φυσικά δεν πληρώνουν ούτε ευρώ φόρο. Η απάντηση της εφορίας που μια φορά την άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά είναι πως δεν πρόκειται για επιχειρήσεις, οι διαχειριστές πολλές φορές δεν έχουν ελληνικό ΑΦΜ κι έτσι δεν έχει η εφορία καμία αρμοδιότητα να προβεί σε έλεγχο

Σε άλλα νέα σήμερα βρέχει.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.637
Μηνύματα
905.206
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom