Απορίες για κράτηση στο Booking.com

marquis

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
914
Το θέμα είναι όμως ότι δε χρεώνει το ξενοδοχείο τη @sinefoula αλλά απλά προσπαθεί να μπλοκάρει το ποσό στην κάρτα, που ναι μεν το δεσμευμένο πόσο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην πράξη αλλά είναι διαφορετικό από κανονική χρέωση. Πχ. αν είχες πιστωτική θα έβλεπες απλά το όριο της να μειωνοταν χωρίς να χρειαζόταν να πληρώσεις κάτι στο λογαριασμό σου.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
μα εχω μεσα 100 ευρω δεν ηταν αδεια...χρεωστικη καρτα εχω,που θα πει καταναλωνω μονο οσα υπαρχουν στον λογαριασμο τραπεζης,δεν εχω δεν καταναλωνω,απλα πραγματα.εχω ως τωρα 4 κρατησεις πληρωμενες ολες με την ιδια καρτα στην ισπανια και πορτογαλια για το γεναρη του 2020,εχω παει παρισι 6 φορες και σε ολες χρησιμοποιησα την booking κριμα ειναι....να κανω δωρεαν ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ κρατηση και οχι προπληρωμη,και να ξηγιουνται ετσι.
@sinefoula ισως, αφου ταξιδευεις συχνα, πρεπει να σκεφτεις την περιπτωση να βγαλεις πιστωτικη. Οσοι εχουν συνηθισει να ξοδευουν οσα εχουν στον λογαριασμο τους, ειναι επιφυλακτικοι. Αλλα δεν ειναι κι ασχημο να κλεινεις δωματιο με χρηματα της τραπεζας, η οποια σε εμπιστευεται οτι θα τα μαζεψεις ως το ταξιδι. Αυτη τη λειτουργια δεν μπορει να την παρεχει η χρεωστικη, αδικα στεναχωριεσαι.
 

AERAS

Member
Μηνύματα
804
Likes
1.190
Πώς ακριβώς σας βολεύει; Μπορείτε να μας παρουσιασετε το μηχανισμό βολεματος σας; :haha:
Ο καθένας προγραμματίζει τα οικονομικά του όπως τον εξυπηρετεί. Τα αεροπορικά τα πληρώνουμε την στιγμή που γίνεται η αγορά, αντίστοιχα έτσι έχω συνηθίσει και θέλω να πληρώνω και τα ξενοδοχεία. Μπορώ να βολευτώ και να προσαρμοστω στην οποιαδήποτε αλλαγή, προτιμώ όμως όσο πλησιάζει η ημερομηνία του ταξιδιού να έχουν πληρωθεί τα μεγάλα κονδύλια (αεροπορικά,ξενοδοχεία,πιθανά shows όπως στο Las Vegas, κρουαζιέρα όπως στο halong bay). Είναι σαν να πληρώνω το ταξίδι σιγά σιγά και όχι όλα μαζί κατά την διάρκεια του. Επίσης είναι θέμα ορίου της πιστωτικής κάρτας, με το να πληρωθούν από πριν τα μεγάλα κονδύλια εξασφαλιζω όσο μπορώ ότι δεν θα χρειαστεί να βάλω λίγο πριν το ταξίδι επιπλέον χρήματα στην πιστωτική.εξάλλου νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια και έχω το κεφάλι μου ήσυχο να γίνετε η πληρωμή στην οποία σελίδα επιλέξω πάρα στο κάθε ξενοδοχείο που μπορεί να χρεώσει ότι ναναι. Το τελευταίο δεν λέω ότι συμβαίνει συχνά αλλά είναι μια δική μου μικρή φοβία. Τέλος 2-3 φορές έχει χρειαστεί να κάνω ακύρωση και έχουν επιστραφεί τα χρήματα πολύ άμεσα, οπότε δεν έχω κάποια άσχημη εμπειρία που να με οδηγεί στο να θέλω η πληρωμή να γίνετε κατά την διαμονή μου.
 

Thanos92

Member
Μηνύματα
2.009
Likes
6.732
Επόμενο Ταξίδι
Βαρκελώνη & Ανδόρα
@sinefoula ισως, αφου ταξιδευεις συχνα, πρεπει να σκεφτεις την περιπτωση να βγαλεις πιστωτικη. Οσοι εχουν συνηθισει να ξοδευουν οσα εχουν στον λογαριασμο τους, ειναι επιφυλακτικοι. Αλλα δεν ειναι κι ασχημο να κλεινεις δωματιο με χρηματα της τραπεζας, η οποια σε εμπιστευεται οτι θα τα μαζεψεις ως το ταξιδι. Αυτη τη λειτουργια δεν μπορει να την παρεχει η χρεωστικη, αδικα στεναχωριεσαι.
Σίγουρα αλλά το θέμα είναι να μπορείς να βγάλεις πιστωτική!
 

JOANNOULA

Member
Μηνύματα
14
Likes
0
Παιδια γεια σας και απο μενα!
Εχω ενα θεματακι και θα ηθελα την συμβουλη σας.
Πριν 10 μερες εκλεισα ξενοδοχειο στην νεα υορκη για ταξιδι που θα πραγματοποιηθει σε λιγους μηνες. Η τιμη που βρηκα ηταν πολυ καλη για νεα υορκη (περιπου 160ευρο το βραδυ) με δωρεαν ακυρωση και το εκλεισα αμεσος. Ελαβα εμαιλ επιβεβαιωσης οπου εγραφε αναλυτικα την τιμη μαζι με τους φορους (15% και city tax).
Προχθες ελαβα εμαιλ απο το booking οτι εγινε καποιο λαθος και η τιμη (δλδ τα 160ευρο το βραδυ) ειναι χωρις τους συγκεκριμενους φορους. Το αποτελεσμα ειναι να καλουμε να πληρωσω ακομα περιπου 300 ευρω περισσοτερα. Πηρα τηλεφωνο στην booking και το μονο που μου ελεγε ο υπαλληλος ειναι οτι απλα εγινε λαθος και οτι λαθη συμβενουν κτλ. Τι γινετε σε αυτη την περιπτωση; Ποια ειναι τα δικα μου δικαιωματα σαν καταναλωτης;
Υ.Γ στο app της booking που μου λεει οτι η κρατηση μου ειναι confirmed γραφει ακομη την αρχικη τιμη που εκανα την κρατηση με τους φορους στα 160 ευρω.
Ευχαριστω πολυ
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.977
Likes
52.469
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Παιδια γεια σας και απο μενα!
Εχω ενα θεματακι και θα ηθελα την συμβουλη σας.
Πριν 10 μερες εκλεισα ξενοδοχειο στην νεα υορκη για ταξιδι που θα πραγματοποιηθει σε λιγους μηνες. Η τιμη που βρηκα ηταν πολυ καλη για νεα υορκη (περιπου 160ευρο το βραδυ) με δωρεαν ακυρωση και το εκλεισα αμεσος. Ελαβα εμαιλ επιβεβαιωσης οπου εγραφε αναλυτικα την τιμη μαζι με τους φορους (15% και city tax).
Προχθες ελαβα εμαιλ απο το booking οτι εγινε καποιο λαθος και η τιμη (δλδ τα 160ευρο το βραδυ) ειναι χωρις τους συγκεκριμενους φορους. Το αποτελεσμα ειναι να καλουμε να πληρωσω ακομα περιπου 300 ευρω περισσοτερα. Πηρα τηλεφωνο στην booking και το μονο που μου ελεγε ο υπαλληλος ειναι οτι απλα εγινε λαθος και οτι λαθη συμβενουν κτλ. Τι γινετε σε αυτη την περιπτωση; Ποια ειναι τα δικα μου δικαιωματα σαν καταναλωτης;
Υ.Γ στο app της booking που μου λεει οτι η κρατηση μου ειναι confirmed γραφει ακομη την αρχικη τιμη που εκανα την κρατηση με τους φορους στα 160 ευρω.
Ευχαριστω πολυ
Ναι λάθη γίνονται, αλλά τα πληρωνουν αυτοί που τα κάνουν, όχι οι άλλοι...
 

JOANNOULA

Member
Μηνύματα
14
Likes
0
Ναι λάθη γίνονται, αλλά τα πληρωνουν αυτοί που τα κάνουν, όχι οι άλλοι...
Ακριβως αυτο λεω και εγω απλα φοβηθηκα λιγο να γινω εντονη οταν μιλησα με το booking γιατι μου ειπε κιολας σε καποια φαση αφου δεν θελετε τη νεα τιμη τοτε να σας το ακυρωσω τωρα που μιλαμε. Και φυσικα δεν δεχτηκα γιατι τα υπολοιπα ξενοχοχεια στη γυρω περιοχη ειναι πολυ ακριβοτερα. Υπαρχει περιπτωση αμα τους παω πολυ κοντρα να το ακυρωσουν απο μονοι τους;
 

Hugin

Member
Μηνύματα
607
Likes
1.874
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Παιδια γεια σας και απο μενα!
Εχω ενα θεματακι και θα ηθελα την συμβουλη σας.
Πριν 10 μερες εκλεισα ξενοδοχειο στην νεα υορκη για ταξιδι που θα πραγματοποιηθει σε λιγους μηνες. Η τιμη που βρηκα ηταν πολυ καλη για νεα υορκη (περιπου 160ευρο το βραδυ) με δωρεαν ακυρωση και το εκλεισα αμεσος. Ελαβα εμαιλ επιβεβαιωσης οπου εγραφε αναλυτικα την τιμη μαζι με τους φορους (15% και city tax).
Προχθες ελαβα εμαιλ απο το booking οτι εγινε καποιο λαθος και η τιμη (δλδ τα 160ευρο το βραδυ) ειναι χωρις τους συγκεκριμενους φορους. Το αποτελεσμα ειναι να καλουμε να πληρωσω ακομα περιπου 300 ευρω περισσοτερα. Πηρα τηλεφωνο στην booking και το μονο που μου ελεγε ο υπαλληλος ειναι οτι απλα εγινε λαθος και οτι λαθη συμβενουν κτλ. Τι γινετε σε αυτη την περιπτωση; Ποια ειναι τα δικα μου δικαιωματα σαν καταναλωτης;
Υ.Γ στο app της booking που μου λεει οτι η κρατηση μου ειναι confirmed γραφει ακομη την αρχικη τιμη που εκανα την κρατηση με τους φορους στα 160 ευρω.
Ευχαριστω πολυ
Πιστεύω πως δεν υπάρχει πιθανότητα να δικαιωθείς.Χοντρικά στους όρους χρήσης λέει ότι ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί ο ξενοδόχος να επικαλεστεί λάθος τιμή και να την αλλάξει. Ακόμα και η κράτηση να ήταν ήδη πληρωμένη και χωρίς δωρεάν ακύρωση θα ζητούσαν παραπάνω χρήματα και αν δεν τα έδινες θα την ακύρωναν και θα σου επέστρεφαν τα χρήματα. Έχει αρκετές ιστορίες εδώ μέσα από παρομοιες υποθέσεις και είμαι και εγώ παθών σε ξενοδοχείο στη ΝΥ.
Μακάρι να βγω ψεύτης και να μείνεις με αυτή τη τιμή.

Υπαρχει περιπτωση αμα τους παω πολυ κοντρα να το ακυρωσουν απο μονοι τους;
Ειτε τους πας κοντρα ειτε οχι αν ο ξενοδόχος επιμενει στη νεα τιμή θα σου δωσουν μια διορία να δεχτείς τη νεα τιμή και αν δεν το κανεις θα την ακυρώσουν.
 
Last edited by a moderator:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.977
Likes
52.469
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Πιστεύω πως δεν υπάρχει πιθανότητα να δικαιωθείς.Χοντρικά στους όρους χρήσης λέει ότι ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί ο ξενοδόχος να επικαλεστεί λάθος τιμή και να την αλλάξει. Ακόμα και η κράτηση να ήταν ήδη πληρωμένη και χωρίς δωρεάν ακύρωση θα ζητούσαν παραπάνω χρήματα και αν δεν τα έδινες θα την ακύρωναν και θα σου επέστρεφαν τα χρήματα. Έχει αρκετές ιστορίες εδώ μέσα από παρομοιες υποθέσεις και είμαι και εγώ παθών σε ξενοδοχείο στη ΝΥ.
Μακάρι να βγω ψεύτης και να μείνεις με αυτή τη τιμή.

Ειτε τους πας κοντρα ειτε οχι αν ο ξενοδόχος επιμενει στη νεα τιμή θα σου δωσουν μια διορία να δεχτείς τη νεα τιμή και αν δεν το κανεις θα την ακυρώσουν.
Σε δική μου περίπτωση, πριν χρόνια και με το expedia βέβαια, τη διαφορά την πλήρωσε η Expedia.

Έχουμε τον μπολνταρισμενο ορο κάπου;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.145
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom