• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Απορίες για κράτηση στο Booking.com

Vegerazaros

Member
Μηνύματα
1.464
Likes
2.062
Ταξίδι-Όνειρο
Ελβετία ξανά
Εγω παντως χρονια κανω κρατηση μεσω booking παντα με χρεωστικη και δεν ειχα προβλημα ποτε...αρκει να υπαρχει το ποσο που κοστιζει το δωματιο
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.019
Likes
52.827
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Εχω κι εγώ απορία αφού κατάφερα κι έκανα κράτηση με το booking σε ξενοδοχείο που δε ζητούσε πιστωτική. Φυσικά δεν πήγα (δε φτάνει που έκανα κράτηση, να πάω κιόλας; Το παρατραβάμε!). Μου ήρθε μέιλ από την booking η οποία με ρωτάει αν όντως είμαι noshow, διότι αν είμαι θα με χρεώσει 39$. Πώς θα με χρεώσει; Αφού για τη συγκεκριμένη κράτηση δεν έδωσα πιστωτική, δεν τη ζητούσε κιόλας. Εκτός κι αν χρησιμοποιήσει τα στοιχεία πιστωτικής που είχα δώσει για άλλη κράτηση κάτι αιώνες πριν, το οποίο και κόβω άθλιο ως πρακτική.
 

dimitrak

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
502
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
Εχω κι εγώ απορία αφού κατάφερα κι έκανα κράτηση με το booking σε ξενοδοχείο που δε ζητούσε πιστωτική. Φυσικά δεν πήγα (δε φτάνει που έκανα κράτηση, να πάω κιόλας; Το παρατραβάμε!). Μου ήρθε μέιλ από την booking η οποία με ρωτάει αν όντως είμαι noshow, διότι αν είμαι θα με χρεώσει 39$. Πώς θα με χρεώσει; Αφού για τη συγκεκριμένη κράτηση δεν έδωσα πιστωτική, δεν τη ζητούσε κιόλας. Εκτός κι αν χρησιμοποιήσει τα στοιχεία πιστωτικής που είχα δώσει για άλλη κράτηση κάτι αιώνες πριν, το οποίο και κόβω άθλιο ως πρακτική.
Και αν εσυ την εχεις καταργησει την καρτα;
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.142
Εχω κι εγώ απορία αφού κατάφερα κι έκανα κράτηση με το booking σε ξενοδοχείο που δε ζητούσε πιστωτική. Φυσικά δεν πήγα (δε φτάνει που έκανα κράτηση, να πάω κιόλας; Το παρατραβάμε!). Μου ήρθε μέιλ από την booking η οποία με ρωτάει αν όντως είμαι noshow, διότι αν είμαι θα με χρεώσει 39$. Πώς θα με χρεώσει; Αφού για τη συγκεκριμένη κράτηση δεν έδωσα πιστωτική, δεν τη ζητούσε κιόλας. Εκτός κι αν χρησιμοποιήσει τα στοιχεία πιστωτικής που είχα δώσει για άλλη κράτηση κάτι αιώνες πριν, το οποίο και κόβω άθλιο ως πρακτική.
Θα σε βάλουν στον Τειρεσία...:D

Ισχύει η δεν ισχύει η παλιά κάρτα,νομίζω οτι απαγορεύεται να κρατάνε στοιχεία για μεγάλο χρονικό διάστημα.Πρέπει να τα σβήνουν.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.019
Likes
52.827
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Θα σε βάλουν στον Τειρεσία...:D

Ισχύει η δεν ισχύει η παλιά κάρτα,νομίζω οτι απαγορεύεται να κρατάνε στοιχεία για μεγάλο χρονικό διάστημα.Πρέπει να τα σβήνουν.
Καλά ας πούμε ότι την επομένη ξανάκανα κράτηση με το booking για άλλο ξενοδοχείο και πήγα. Έχουν δικαίωμα να μου χρεώσουν την κάρτα για άλλη κράτηση;
 
Μηνύματα
301
Likes
1.822
Επόμενο Ταξίδι
Η.Π.Α.
Ταξίδι-Όνειρο
Ωκεανία
Καλά ας πούμε ότι την επομένη ξανάκανα κράτηση με το booking για άλλο ξενοδοχείο και πήγα. Έχουν δικαίωμα να μου χρεώσουν την κάρτα για άλλη κράτηση;
Υποπτεύομαι ότι ο λογαριασμός σου στην booking είναι μείον και το ποσό θα αφαιρεθεί σε επόμενη κράτηση ως προηγούμενη οφειλή. Οπότε καλού κακού κάνε την επόμενη με διαφορετικό email και στοιχεία επικοινωνίας για να μην μπορούν να σε ταυτοποιήσουν. Για κρατήσεις πάντως χωρίς πιστωτική στη booking συνήθως σου δίνουν ένα περιθώριο για δωρεάν ακύρωση και εάν το χάσεις ή τελικά είσαι non show το ξενοδοχείο υποχρεούται να σε χρεώσει και η booking να πάρει την προμήθεια της από αυτό. Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα η οφειλή να αφορά μόνο το συγκεκριμένο ξενοδοχείο, δηλαδή μόνο σε περίπτωση που ξανά-κλείσεις εκεί στο ίδιο μέσω της booking να μπορούν να σε χρεώσουν. Να χρεώσουν παλιά κάρτα από προηγούμενη κράτηση πάντως το βρίσκω σχετικά απίθανο.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.177
Likes
12.784
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
@Yorgos Η booking δεν εχει κανενα δικαιωμα να σε χρεωσει σε καμια περιπτωση. Ακομη κι αν ειχες βαλει καρτα που θα μπορουσε να χρεωθει η booking ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να σε χρεωσει. Ειναι παρανομο, πως το λενε και γι αυτο δεν το κανουν κιολας.
Το ξενοδοχειο εχει δικαιωμα να σε χρεωσει ακομη και μελλοντικα αν βρει τον τροπο. Μπορει αν θελει να διεκδικησει ακομη και δεν δικαστικα τα χρηματα αν και δεν ξερω ποσα ξενοδοχεια μπαινουν σε αυτην την διαδικασια.
Ο μονος λογος που σου εστειλε η booking αυτο το μηνυμα ειναι για να τσεκαρει πως το ξενοδοχειο της ειπε αληθεια και πως οντως δεν εμφανιστηκες ωστε να μην το χρεωσει με την αναλογη προμηθεια. Αν πατησεις το link οτι εμεινες στο ξενοδοχειο τοτε το ξενοδοχειο θα πληρωσει στην booking προμηθεια (ελαχιστο 15% ). Βεβαια το ξενοδοχειο θα το αρνηθει και η booking θα επικοινωνησει μαζι σου ζητωντας σου αποδειξεις πως εμεινες εκει.
Οταν κανεις μια κρατηση μεσω τετοιων σελιδων δημιουργειται ενα συμβολαιο με νομικη ισχυ αναμεσα σε σενα και το ξενοδοχειο. Επειδη δεν δινεις καρτα ή δινεις ακυρη καρτα δεν σημαινει πως το ξενοδοχειο αν θελει να το τραβηξει δεν μπορει να διεκδικησει τα χρηματα του.
Απο την αλλη ουτε ηθικο ειναι να ριχνεις επαγγελματιες και να το χαιρεσαι κιολας. Ειναι σαν να κλεινεις μια δουλεια με καποιον και να σε ριχνει τελευταια στιγμη. Σου αρεσει αυτο;
 
Μηνύματα
301
Likes
1.822
Επόμενο Ταξίδι
Η.Π.Α.
Ταξίδι-Όνειρο
Ωκεανία
Ή μάλλον για να το θέσω πιο σωστά, με το ίδιο email και στοιχεία επικοινωνίας η booking κατά πάσα πιθανότητα δεν θα σου επιτρέψει να κάνεις επόμενη κράτηση εάν δεν έχεις εξοφλήσει το προηγούμενο υπόλοιπο - εφόσον έχεις απαντήσει θετικά ότι ήσουν non show. Εάν απαντήσεις αρνητικά μάλλον θα σου ζητήσουν κάποιο αποδεικτικό της διαμονής σου. Εάν δεν απαντήσεις καθόλου, πάλι φαντάζομαι ότι με το που κάνεις κίνηση με το ίδιο email αυτόματα το σύστημα θα σε "θυμηθεί" και δεν θα σου επιτρέπει κίνηση μέχρι να απαντήσεις. Νομικά να τα διεκδικήσουν δεν νομίζω χωρίς να όμως αποκλείω την πιθανότητα. Όλα τα παραπάνω είναι εικασίες αλλά επειδή έχω δουλέψει υποδοχή νομίζω είναι μια στάνταρ διαδικασία για όλες τις non show ή κρατήσεις με ακυρωτικά.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.177
Likes
12.784
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Ή μάλλον για να το θέσω πιο σωστά, με το ίδιο email και στοιχεία επικοινωνίας η booking κατά πάσα πιθανότητα δεν θα σου επιτρέψει να κάνεις επόμενη κράτηση εάν δεν έχεις εξοφλήσει το προηγούμενο υπόλοιπο - εφόσον έχεις απαντήσει θετικά ότι ήσουν non show.
Δεν ισχυει κατι τετοιο, μπορεις κανονικα να κανεις κρατηση. 100 φορες τσεκαρισμενο. Αλλωστε υπαρχει και η πιθανοτητα το ιδιο το ξενοδοχειο να μη θελησει να σε χρεωσει σε περιπτωση no show ακομη κι αν εχει στοιχεια της καρτας σου.
 
Μηνύματα
301
Likes
1.822
Επόμενο Ταξίδι
Η.Π.Α.
Ταξίδι-Όνειρο
Ωκεανία
Δεν ισχυει κατι τετοιο, μπορεις κανονικα να κανεις κρατηση. 100 φορες τσεκαρισμενο. Αλλωστε υπαρχει και η πιθανοτητα το ιδιο το ξενοδοχειο να μη θελησει να σε χρεωσει σε περιπτωση no show ακομη κι αν εχει στοιχεια της καρτας σου.
Το δεύτερο ισχύει απόλυτα γιατί έχει συμβεί σε ξενοδοχείο που εργαζόμουν πολλάκις αλλά όχι με κρατήσεις από booking engines αλλά από προσωπικά email ή τηλεφωνικές κρατήσεις. Και έχει συμβεί και το αντίθετο, δηλαδή να κυνηγάνε νομικά όποιον είναι non show ή έχει ακυρωτικά ή έχει φύγει νύχτα χωρίς να εξοφλήσει ή ήπιε ένα παραπάνω μπουκάλι νερό από το mini bar (σε άλλο ξενοδοχείο που δούλεψα με πιο αυστηρή πολιτική). Για το πρώτο το έγραψα με επιφύλαξη καθώς εμένα μου φαίνεται λογικό όπως η booking ζητά την προμήθεια της από το ξενοδοχείο, έτσι και το ξενοδοχείο ζητάει κάποια "προστασία" από την booking αναφορικά με την φερεγγυότητα των πελατών που του στέλνει. Εφόσον είναι τσεκαρισμένο, σε ευχαριστώ γιατί μου έλυσες μια μεγάλη απορία.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.177
Likes
12.784
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
καθώς εμένα μου φαίνεται λογικό όπως η booking ζητά την προμήθεια της από το ξενοδοχείο, έτσι και το ξενοδοχείο ζητάει κάποια "προστασία" από την booking αναφορικά με την φερεγγυότητα των πελατών που του στέλνει.
Οχι, γιατι στους ορους του συμβολαιο μεταξυ booking και ξενοδοχειο αναφερεται πως η booking δεν φερει καμια ευθυνη σε περιπτωση που το ξενοδοχειο δεν πληρωθει απο τον πελατη για τον οποιοδηποτε λογο. Παλιοτερα η booking χρεωνε προμηθεια για τις κρατησεις που ακυρωνονταν πριν την ημερομηνια αφιξης και δεν ηταν με δωρεαν ακυρωση. Ομως επειδη πολλες φορες οι καρτες των πελατων ηταν ακυρες και τα ξενοδοχεια δεν μπορουσαν να τις χρεωσουν βρισκονταν απο τη μια να χανουν λεφτα επειδη τους εμενα κενο το δωματιο και απο την αλλη να πληρωνουν προμηθεια στην booking. Αυτο εχει μερικα χρονια που αλλαξε και πλεον η booking δεν παιρνει προμηθεια σε αυτες τις περιπτωσεις. Εκτος κι αν αποδειχθει πως το ξενοδοχειο χρεωσε την καρτα.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.019
Likes
52.827
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Απο την αλλη ουτε ηθικο ειναι να ριχνεις επαγγελματιες και να το χαιρεσαι κιολας. Ειναι σαν να κλεινεις μια δουλεια με καποιον και να σε ριχνει τελευταια στιγμη. Σου αρεσει αυτο;
Δεν είπα ότι χαίρομαι. Είπα ότι ήταν ήδη υπέρβαση που έκανα κράτηση, δεν κάνω σχεδόν ποτέ, αδυνατώ να ξέρω πού θα κοιμηθώ σήμερα ή αύριο όταν ταξιδεύω (συνήθως τουλάχιστον). Να την τηρήσω κιόλας θα ήταν ισοδύναμο με αλλαγή φύλου, κοσμογονία. Ότι χάρηκα δε χάρηκα, αλλά από την ώρα που δε ζήτησε κάρτα θεώρησα πως δε χρεώνει και ακυρωτικά κι ότι προστατεύεται μέσω overbooking.

Και ναι, το δοκίμασα και δέχεται κράτησή μου κανονικά.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.754
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom