Vegerazaros
Member
- Μηνύματα
- 1.464
- Likes
- 2.062
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ελβετία ξανά
Εγω παντως χρονια κανω κρατηση μεσω booking παντα με χρεωστικη και δεν ειχα προβλημα ποτε...αρκει να υπαρχει το ποσο που κοστιζει το δωματιο
Και αν εσυ την εχεις καταργησει την καρτα;Εχω κι εγώ απορία αφού κατάφερα κι έκανα κράτηση με το booking σε ξενοδοχείο που δε ζητούσε πιστωτική. Φυσικά δεν πήγα (δε φτάνει που έκανα κράτηση, να πάω κιόλας; Το παρατραβάμε!). Μου ήρθε μέιλ από την booking η οποία με ρωτάει αν όντως είμαι noshow, διότι αν είμαι θα με χρεώσει 39$. Πώς θα με χρεώσει; Αφού για τη συγκεκριμένη κράτηση δεν έδωσα πιστωτική, δεν τη ζητούσε κιόλας. Εκτός κι αν χρησιμοποιήσει τα στοιχεία πιστωτικής που είχα δώσει για άλλη κράτηση κάτι αιώνες πριν, το οποίο και κόβω άθλιο ως πρακτική.
Θα σε βάλουν στον Τειρεσία...Εχω κι εγώ απορία αφού κατάφερα κι έκανα κράτηση με το booking σε ξενοδοχείο που δε ζητούσε πιστωτική. Φυσικά δεν πήγα (δε φτάνει που έκανα κράτηση, να πάω κιόλας; Το παρατραβάμε!). Μου ήρθε μέιλ από την booking η οποία με ρωτάει αν όντως είμαι noshow, διότι αν είμαι θα με χρεώσει 39$. Πώς θα με χρεώσει; Αφού για τη συγκεκριμένη κράτηση δεν έδωσα πιστωτική, δεν τη ζητούσε κιόλας. Εκτός κι αν χρησιμοποιήσει τα στοιχεία πιστωτικής που είχα δώσει για άλλη κράτηση κάτι αιώνες πριν, το οποίο και κόβω άθλιο ως πρακτική.
Καλά ας πούμε ότι την επομένη ξανάκανα κράτηση με το booking για άλλο ξενοδοχείο και πήγα. Έχουν δικαίωμα να μου χρεώσουν την κάρτα για άλλη κράτηση;Θα σε βάλουν στον Τειρεσία...
Ισχύει η δεν ισχύει η παλιά κάρτα,νομίζω οτι απαγορεύεται να κρατάνε στοιχεία για μεγάλο χρονικό διάστημα.Πρέπει να τα σβήνουν.
Υποπτεύομαι ότι ο λογαριασμός σου στην booking είναι μείον και το ποσό θα αφαιρεθεί σε επόμενη κράτηση ως προηγούμενη οφειλή. Οπότε καλού κακού κάνε την επόμενη με διαφορετικό email και στοιχεία επικοινωνίας για να μην μπορούν να σε ταυτοποιήσουν. Για κρατήσεις πάντως χωρίς πιστωτική στη booking συνήθως σου δίνουν ένα περιθώριο για δωρεάν ακύρωση και εάν το χάσεις ή τελικά είσαι non show το ξενοδοχείο υποχρεούται να σε χρεώσει και η booking να πάρει την προμήθεια της από αυτό. Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα η οφειλή να αφορά μόνο το συγκεκριμένο ξενοδοχείο, δηλαδή μόνο σε περίπτωση που ξανά-κλείσεις εκεί στο ίδιο μέσω της booking να μπορούν να σε χρεώσουν. Να χρεώσουν παλιά κάρτα από προηγούμενη κράτηση πάντως το βρίσκω σχετικά απίθανο.Καλά ας πούμε ότι την επομένη ξανάκανα κράτηση με το booking για άλλο ξενοδοχείο και πήγα. Έχουν δικαίωμα να μου χρεώσουν την κάρτα για άλλη κράτηση;
Δεν ισχυει κατι τετοιο, μπορεις κανονικα να κανεις κρατηση. 100 φορες τσεκαρισμενο. Αλλωστε υπαρχει και η πιθανοτητα το ιδιο το ξενοδοχειο να μη θελησει να σε χρεωσει σε περιπτωση no show ακομη κι αν εχει στοιχεια της καρτας σου.Ή μάλλον για να το θέσω πιο σωστά, με το ίδιο email και στοιχεία επικοινωνίας η booking κατά πάσα πιθανότητα δεν θα σου επιτρέψει να κάνεις επόμενη κράτηση εάν δεν έχεις εξοφλήσει το προηγούμενο υπόλοιπο - εφόσον έχεις απαντήσει θετικά ότι ήσουν non show.
Το δεύτερο ισχύει απόλυτα γιατί έχει συμβεί σε ξενοδοχείο που εργαζόμουν πολλάκις αλλά όχι με κρατήσεις από booking engines αλλά από προσωπικά email ή τηλεφωνικές κρατήσεις. Και έχει συμβεί και το αντίθετο, δηλαδή να κυνηγάνε νομικά όποιον είναι non show ή έχει ακυρωτικά ή έχει φύγει νύχτα χωρίς να εξοφλήσει ή ήπιε ένα παραπάνω μπουκάλι νερό από το mini bar (σε άλλο ξενοδοχείο που δούλεψα με πιο αυστηρή πολιτική). Για το πρώτο το έγραψα με επιφύλαξη καθώς εμένα μου φαίνεται λογικό όπως η booking ζητά την προμήθεια της από το ξενοδοχείο, έτσι και το ξενοδοχείο ζητάει κάποια "προστασία" από την booking αναφορικά με την φερεγγυότητα των πελατών που του στέλνει. Εφόσον είναι τσεκαρισμένο, σε ευχαριστώ γιατί μου έλυσες μια μεγάλη απορία.Δεν ισχυει κατι τετοιο, μπορεις κανονικα να κανεις κρατηση. 100 φορες τσεκαρισμενο. Αλλωστε υπαρχει και η πιθανοτητα το ιδιο το ξενοδοχειο να μη θελησει να σε χρεωσει σε περιπτωση no show ακομη κι αν εχει στοιχεια της καρτας σου.
Οχι, γιατι στους ορους του συμβολαιο μεταξυ booking και ξενοδοχειο αναφερεται πως η booking δεν φερει καμια ευθυνη σε περιπτωση που το ξενοδοχειο δεν πληρωθει απο τον πελατη για τον οποιοδηποτε λογο. Παλιοτερα η booking χρεωνε προμηθεια για τις κρατησεις που ακυρωνονταν πριν την ημερομηνια αφιξης και δεν ηταν με δωρεαν ακυρωση. Ομως επειδη πολλες φορες οι καρτες των πελατων ηταν ακυρες και τα ξενοδοχεια δεν μπορουσαν να τις χρεωσουν βρισκονταν απο τη μια να χανουν λεφτα επειδη τους εμενα κενο το δωματιο και απο την αλλη να πληρωνουν προμηθεια στην booking. Αυτο εχει μερικα χρονια που αλλαξε και πλεον η booking δεν παιρνει προμηθεια σε αυτες τις περιπτωσεις. Εκτος κι αν αποδειχθει πως το ξενοδοχειο χρεωσε την καρτα.καθώς εμένα μου φαίνεται λογικό όπως η booking ζητά την προμήθεια της από το ξενοδοχείο, έτσι και το ξενοδοχείο ζητάει κάποια "προστασία" από την booking αναφορικά με την φερεγγυότητα των πελατών που του στέλνει.
Δεν είπα ότι χαίρομαι. Είπα ότι ήταν ήδη υπέρβαση που έκανα κράτηση, δεν κάνω σχεδόν ποτέ, αδυνατώ να ξέρω πού θα κοιμηθώ σήμερα ή αύριο όταν ταξιδεύω (συνήθως τουλάχιστον). Να την τηρήσω κιόλας θα ήταν ισοδύναμο με αλλαγή φύλου, κοσμογονία. Ότι χάρηκα δε χάρηκα, αλλά από την ώρα που δε ζήτησε κάρτα θεώρησα πως δε χρεώνει και ακυρωτικά κι ότι προστατεύεται μέσω overbooking.Απο την αλλη ουτε ηθικο ειναι να ριχνεις επαγγελματιες και να το χαιρεσαι κιολας. Ειναι σαν να κλεινεις μια δουλεια με καποιον και να σε ριχνει τελευταια στιγμη. Σου αρεσει αυτο;