Dorotija
Member
- Μηνύματα
- 1.297
- Likes
- 701
- Επόμενο Ταξίδι
- Να είναι η Κρακοβία?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Yemen
Το Tripadvisor είναι καλό στο βαθμό που αναδεικνύει τάσεις. Αν 7/10 σχόλια λένε ότι το προσωπικό είναι αγενές, ε τότε μάλλον είναι αγενές, αν ολοι λένε ότι τα βράδια έχει φασαρία τότε δεν κλείνω εκεί αν έχω μωρό και πάει λέγοντας. Είναι χρήσιμο εργαλείο αν ξέρεις να το δουλέψεις, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι βίβλος.
Τώρα: στις NR τιμές δυστυχώς δεν έχεις μεγάλες ελπίδες. Δεν έχει δουλειά η b.com να επιστρέψει λεφτά. Είναι απλά ο μεσάζοντας ανάμεσα σε μας και το ξενοδοχείο, κρατάει το ποσοστό της και τελειώνει. όλα επαφίενται στην καλή προαίρεση του ξενοδοχείου να σε αποζημιώσει. Τέλος πάντων, μιας που έγινε η στραβή: Αν έχεις φωτογραφίες τύπου before after μπορείς να τους κάνεις λίγο σούσουρο, και στους μεν και στους δε, να τους τα σπάσεις λίγο και ίσως κάτι γίνει για να σε ξεφορτωθούν και να αποφύγουν την κακή δημοσιότητα. Αλλά φρόντισε να έχεις κάποια απτή απόδειξη πέρα από το λόγο σου (για αυτό αγαπάμε την εποχή των smartphone!)
Να πω μια περίπτωση Refundable κράτησης που αντιμετωπίζω το ίδιο προβλημα και ζητώ λεφτά από τον b.com ή άλλο αντίστοιχο: έστω ότι εγώ διαβάζω σε OTA ότι το τάδε δωμάτιο έχει private pool. Το κλείνω για ρομαντικό γουηκέντ, εμφανίζομαι στο ξενοδοχείο και τελικά, ω! το OTA έχει κάνει λάθος και το δωμάτιο που έκλεισα δεν έχει παρά μια ταπεινή ντουσιέρα.. Εκεί κάνεις βαβούρα επιτόπου, μουρώνεις, ζητάς καλύτερο δωμάτιο, άλλο κατάλυμα, το κλειδί της πόλης και τα σχετικά, βγαίνεις νικητής και αφήνεις το ξενοδοχείο να τα βγάλει πέρα με τη booking & την κάθε booking που παραπληροφορεί τον κόσμο και φτιάχνει δυσαρεστημένους πελάτες.. delightful, no? ΠΟΤΕ δεν κάνεις Non Refundable κράτηση αν δεν είσαι απόλυτα σίγουρος για αυτό που πας να κλείσεις ακριβώς γιατί έχεις εξαιρετικά μειωμένα περιθώρια ελιγμών αν κάτι πάει στραβά..
ΥΓ. Καιρό είχα να γράψω.. ωραία είναι να σας ξαναβρίσκω
Τώρα: στις NR τιμές δυστυχώς δεν έχεις μεγάλες ελπίδες. Δεν έχει δουλειά η b.com να επιστρέψει λεφτά. Είναι απλά ο μεσάζοντας ανάμεσα σε μας και το ξενοδοχείο, κρατάει το ποσοστό της και τελειώνει. όλα επαφίενται στην καλή προαίρεση του ξενοδοχείου να σε αποζημιώσει. Τέλος πάντων, μιας που έγινε η στραβή: Αν έχεις φωτογραφίες τύπου before after μπορείς να τους κάνεις λίγο σούσουρο, και στους μεν και στους δε, να τους τα σπάσεις λίγο και ίσως κάτι γίνει για να σε ξεφορτωθούν και να αποφύγουν την κακή δημοσιότητα. Αλλά φρόντισε να έχεις κάποια απτή απόδειξη πέρα από το λόγο σου (για αυτό αγαπάμε την εποχή των smartphone!)
Να πω μια περίπτωση Refundable κράτησης που αντιμετωπίζω το ίδιο προβλημα και ζητώ λεφτά από τον b.com ή άλλο αντίστοιχο: έστω ότι εγώ διαβάζω σε OTA ότι το τάδε δωμάτιο έχει private pool. Το κλείνω για ρομαντικό γουηκέντ, εμφανίζομαι στο ξενοδοχείο και τελικά, ω! το OTA έχει κάνει λάθος και το δωμάτιο που έκλεισα δεν έχει παρά μια ταπεινή ντουσιέρα.. Εκεί κάνεις βαβούρα επιτόπου, μουρώνεις, ζητάς καλύτερο δωμάτιο, άλλο κατάλυμα, το κλειδί της πόλης και τα σχετικά, βγαίνεις νικητής και αφήνεις το ξενοδοχείο να τα βγάλει πέρα με τη booking & την κάθε booking που παραπληροφορεί τον κόσμο και φτιάχνει δυσαρεστημένους πελάτες.. delightful, no? ΠΟΤΕ δεν κάνεις Non Refundable κράτηση αν δεν είσαι απόλυτα σίγουρος για αυτό που πας να κλείσεις ακριβώς γιατί έχεις εξαιρετικά μειωμένα περιθώρια ελιγμών αν κάτι πάει στραβά..
ΥΓ. Καιρό είχα να γράψω.. ωραία είναι να σας ξαναβρίσκω