Απορίες για κράτηση στο Booking.com

Dorotija

Member
Μηνύματα
1.297
Likes
701
Επόμενο Ταξίδι
Να είναι η Κρακοβία?
Ταξίδι-Όνειρο
Yemen
Το Tripadvisor είναι καλό στο βαθμό που αναδεικνύει τάσεις. Αν 7/10 σχόλια λένε ότι το προσωπικό είναι αγενές, ε τότε μάλλον είναι αγενές, αν ολοι λένε ότι τα βράδια έχει φασαρία τότε δεν κλείνω εκεί αν έχω μωρό και πάει λέγοντας. Είναι χρήσιμο εργαλείο αν ξέρεις να το δουλέψεις, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι βίβλος.

Τώρα: στις NR τιμές δυστυχώς δεν έχεις μεγάλες ελπίδες. Δεν έχει δουλειά η b.com να επιστρέψει λεφτά. Είναι απλά ο μεσάζοντας ανάμεσα σε μας και το ξενοδοχείο, κρατάει το ποσοστό της και τελειώνει. όλα επαφίενται στην καλή προαίρεση του ξενοδοχείου να σε αποζημιώσει. Τέλος πάντων, μιας που έγινε η στραβή: Αν έχεις φωτογραφίες τύπου before after μπορείς να τους κάνεις λίγο σούσουρο, και στους μεν και στους δε, να τους τα σπάσεις λίγο και ίσως κάτι γίνει για να σε ξεφορτωθούν και να αποφύγουν την κακή δημοσιότητα. Αλλά φρόντισε να έχεις κάποια απτή απόδειξη πέρα από το λόγο σου (για αυτό αγαπάμε την εποχή των smartphone!)

Να πω μια περίπτωση Refundable κράτησης που αντιμετωπίζω το ίδιο προβλημα και ζητώ λεφτά από τον b.com ή άλλο αντίστοιχο: έστω ότι εγώ διαβάζω σε OTA ότι το τάδε δωμάτιο έχει private pool. Το κλείνω για ρομαντικό γουηκέντ, εμφανίζομαι στο ξενοδοχείο και τελικά, ω! το OTA έχει κάνει λάθος και το δωμάτιο που έκλεισα δεν έχει παρά μια ταπεινή ντουσιέρα.. Εκεί κάνεις βαβούρα επιτόπου, μουρώνεις, ζητάς καλύτερο δωμάτιο, άλλο κατάλυμα, το κλειδί της πόλης και τα σχετικά, βγαίνεις νικητής και αφήνεις το ξενοδοχείο να τα βγάλει πέρα με τη booking & την κάθε booking που παραπληροφορεί τον κόσμο και φτιάχνει δυσαρεστημένους πελάτες.. delightful, no? ΠΟΤΕ δεν κάνεις Non Refundable κράτηση αν δεν είσαι απόλυτα σίγουρος για αυτό που πας να κλείσεις ακριβώς γιατί έχεις εξαιρετικά μειωμένα περιθώρια ελιγμών αν κάτι πάει στραβά..

ΥΓ. Καιρό είχα να γράψω.. ωραία είναι να σας ξαναβρίσκω :)
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.173
Likes
12.776
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Το Tripadvisor είναι καλό στο βαθμό που αναδεικνύει τάσεις. Αν 7/10 σχόλια λένε ότι το προσωπικό είναι αγενές, ε τότε μάλλον είναι αγενές, αν ολοι λένε ότι τα βράδια έχει φασαρία τότε δεν κλείνω εκεί αν έχω μωρό και πάει λέγοντας. Είναι χρήσιμο εργαλείο αν ξέρεις να το δουλέψεις, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι βίβλος.

Τώρα: στις NR τιμές δυστυχώς δεν έχεις μεγάλες ελπίδες. Δεν έχει δουλειά η b.com να επιστρέψει λεφτά. Είναι απλά ο μεσάζοντας ανάμεσα σε μας και το ξενοδοχείο, κρατάει το ποσοστό της και τελειώνει. όλα επαφίενται στην καλή προαίρεση του ξενοδοχείου να σε αποζημιώσει. Τέλος πάντων, μιας που έγινε η στραβή: Αν έχεις φωτογραφίες τύπου before after μπορείς να τους κάνεις λίγο σούσουρο, και στους μεν και στους δε, να τους τα σπάσεις λίγο και ίσως κάτι γίνει για να σε ξεφορτωθούν και να αποφύγουν την κακή δημοσιότητα. Αλλά φρόντισε να έχεις κάποια απτή απόδειξη πέρα από το λόγο σου (για αυτό αγαπάμε την εποχή των smartphone!)

Να πω μια περίπτωση Refundable κράτησης που αντιμετωπίζω το ίδιο προβλημα και ζητώ λεφτά από τον b.com ή άλλο αντίστοιχο: έστω ότι εγώ διαβάζω σε OTA ότι το τάδε δωμάτιο έχει private pool. Το κλείνω για ρομαντικό γουηκέντ, εμφανίζομαι στο ξενοδοχείο και τελικά, ω! το OTA έχει κάνει λάθος και το δωμάτιο που έκλεισα δεν έχει παρά μια ταπεινή ντουσιέρα.. Εκεί κάνεις βαβούρα επιτόπου, μουρώνεις, ζητάς καλύτερο δωμάτιο, άλλο κατάλυμα, το κλειδί της πόλης και τα σχετικά, βγαίνεις νικητής και αφήνεις το ξενοδοχείο να τα βγάλει πέρα με τη booking & την κάθε booking που παραπληροφορεί τον κόσμο και φτιάχνει δυσαρεστημένους πελάτες.. delightful, no? ΠΟΤΕ δεν κάνεις Non Refundable κράτηση αν δεν είσαι απόλυτα σίγουρος για αυτό που πας να κλείσεις ακριβώς γιατί έχεις εξαιρετικά μειωμένα περιθώρια ελιγμών αν κάτι πάει στραβά..

ΥΓ. Καιρό είχα να γράψω.. ωραία είναι να σας ξαναβρίσκω :)
Επιασες δουλεια στην booking.com?
 

ribo7

Member
Μηνύματα
205
Likes
192
2 ερωτήσεις:
- Όταν γράφει: "Breakfast X euros", αν θέλω πρωϊνό, πρέπει να το ζητήσω με special request? Αφού θα έχει γίνει ήδη η χρέωση για το δωμάτιο όμως, πως θα με χρεώσει?
Ή όταν κάνω την κράτηση έχει επιλογή? Ή μήπως το πληρώνεις εκεί στο ξενοδοχείο?

- Έκανα κράτηση και αντί πιστωτικής, έβαλα μια χρεωστική που έχω και μου έστειλε confirmation. Λέτε να έχω θέμα όταν πάω στο ξενοδοχείο να πληρώσω?

Thanks!
 

greg_thess

Member
Μηνύματα
993
Likes
547
Το πληρώνεις εκεί το πρωινό αλλά νομίζω ότι λέει ότι μπορείς να το προσθέσεις στο επόμενο βήμα της κράτησης.
Και γω με χρεωστική έχω κάνει.Φρόντισε να έχει το απαραίτητο υπόλοιπο μέσα.
 

billvar

Member
Μηνύματα
132
Likes
166
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
- Έκανα κράτηση και αντί πιστωτικής, έβαλα μια χρεωστική που έχω και μου έστειλε confirmation. Λέτε να έχω θέμα όταν πάω στο ξενοδοχείο να πληρώσω?
Αν υπάρχει πρόβλημα θα σου στείλουν μήνυμα προτού φτάσεις στο ξενοδοχείο.
 

katia2

Member
Μηνύματα
7
Likes
0
Αφου εστειλα λοιπον mail διαμαρτυριας στο booking μου απαντησαν οτι θα ερευνησουν το εν λογω ξενοδοχειο, οτι δεν ανφισβητουν οσα τους αναφερω και αυτο , το booking, απο πλευρας του μου επιστρεφει 50 euro.Βεβαια δεν θα τα δεχτω, το θεμα μου δεν ειναι μονο τα χρηματα αλλα κυριως η κοροιδια.εχω προβει ηδη και σε αλλες ενεργειες ελπιζω κατι να πετυχω .
 
Μηνύματα
66
Likes
25
Βρε παιδιά θέλω εδώ και καιρό να διευκρινίσω κάτι, που σκέφτομαι. Εστω ότι κλείνω εισιτήρια και ξενοδοχείο για ένα ταξίδι μετά από αρκετό καιρό, γιατί πέτυχα πολύ καλή προσφορά στο ξενοδοχείο και τα εισιτήρια. Ας πούμε ότι τώρα είναι Δεκέμβριος κι εγώ βρήκα εισιτήρια για Νέα Υόρκη τον Σεπτέμβριο με 480 ευρώ και τα έκλεισα. κι εκεί που έψαχνα για ξενοδοχεία, πέτυχα μια πολύ καλή προσφορά και την έκλεισα κι αυτή. Οταν έρθει εκείνη η ώρα να ταξιδέψω και φτάσω στο ξενοδοχείο, ανακαλύπτω ότι το ξενοδοχείο δεν υπάρχει. Εχει κλείσει, γιατί χρεοκόπησε, γιατί το έκλεισε το υγειονομικό, γιατί έγινε σεισμός και γκρεμίστηκε, γιατί ο ιδιοκτήτης αποδήμησε εις κύριον, για χίλιους δύο λόγους. Εμένα ποιος με σώζει??? Υπάρχει τρόπος να πάρω τα λεφτά μου πίσω??? ή να αρχίσω να κλαίω στη μέση του δρόμου???
 

Zames

Member
Μηνύματα
107
Likes
71
Επόμενο Ταξίδι
Νάξος
Ταξίδι-Όνειρο
Παρίσι-Άμστερνταμ-Ιαπωνία
Βρε παιδιά θέλω εδώ και καιρό να διευκρινίσω κάτι, που σκέφτομαι. Εστω ότι κλείνω εισιτήρια και ξενοδοχείο για ένα ταξίδι μετά από αρκετό καιρό, γιατί πέτυχα πολύ καλή προσφορά στο ξενοδοχείο και τα εισιτήρια. Ας πούμε ότι τώρα είναι Δεκέμβριος κι εγώ βρήκα εισιτήρια για Νέα Υόρκη τον Σεπτέμβριο με 480 ευρώ και τα έκλεισα. κι εκεί που έψαχνα για ξενοδοχεία, πέτυχα μια πολύ καλή προσφορά και την έκλεισα κι αυτή. Οταν έρθει εκείνη η ώρα να ταξιδέψω και φτάσω στο ξενοδοχείο, ανακαλύπτω ότι το ξενοδοχείο δεν υπάρχει. Εχει κλείσει, γιατί χρεοκόπησε, γιατί το έκλεισε το υγειονομικό, γιατί έγινε σεισμός και γκρεμίστηκε, γιατί ο ιδιοκτήτης αποδήμησε εις κύριον, για χίλιους δύο λόγους. Εμένα ποιος με σώζει??? Υπάρχει τρόπος να πάρω τα λεφτά μου πίσω??? ή να αρχίσω να κλαίω στη μέση του δρόμου???
Τότε ο Θεός βοηθός!!!
 

kipi

Member
Μηνύματα
414
Likes
221
Επόμενο Ταξίδι
Ταυλάνδη
Ταξίδι-Όνειρο
Μαλδίβες
Ενας τροπος αντιμετωπισης ειναι να κλεισεις με δωρεαν ακυρωση και λιγο πριν ταξιδεψεις να ανταλλαξεις e-mail με το ξενοδοχειο για επιβεβαιωση
 

Zames

Member
Μηνύματα
107
Likes
71
Επόμενο Ταξίδι
Νάξος
Ταξίδι-Όνειρο
Παρίσι-Άμστερνταμ-Ιαπωνία
Ενας τροπος αντιμετωπισης ειναι να κλεισεις με δωρεαν ακυρωση και λιγο πριν ταξιδεψεις να ανταλλαξεις e-mail με το ξενοδοχειο για επιβεβαιωση
Σωστηηηηη!
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.534
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom