XRISTOS71
Member
- Μηνύματα
- 3.388
- Likes
- 1.502
Χριστίνα τελικά δεν είσαι η μόνη που την πάτησες !!!!
Το έχω ρυθμίσει μέσω web-banking και δε κοστίζει τίποτε...Αυτο με sms πως γινεται στην Πειραιως, και ποσο κοστιζει βρε παιδια να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο?
Το έχω κι εγώ αυτό σε κάρτα της Citibank και αν μη τι άλλο αισθάνομαι πιο ασφαλής όταν κάνω κρατήσεις ή αγορές μέσω internet! Με το που γίνεται η χρέωση μου έρχεται αμέσως sms, οπότε αν γίνει κάποια "ύποπτη" χρέωση θα το πληροφορηθώ άμεσα και όχι στο επόμενο statement ή από την Τράπεζα.Η Πειραιώς έχει βάλει ένα ωραίο feature και μου στέλνει με sms κάθε συναλλαγή που γίνεται με τη πιστωτική μου, χώρια που σε παίρνουν και τηλέφωνο αν δουν κάτι ύποπτο....πληρώνεις ένα εστιατόριο στο Μπαλί με πιστωτική? Κατευθείαν sms με τη χρέωση σε ευρώ....αυτό για όσους ενδιαφέρονται για κάτι παρόμοιο. Μάνο ελπίζω να βρεις σύντομα άκρη...
Τίποτα δεν κοστίζει, δωρεάν είναι, ψάξ'το λίγο στο winbank.gr, ή πάρε τους τηλέφωνο, ή πήγαινε και ρώτα σε κάποιο κατάστημα. Μόλις δούν κάποια συναλλαγή που τους φαίνεται περίεργη, επικοινωνούν αμέσως μαζί σου (μιλάμε σε λιγότερο απο μισή ώρα, ασχέτως μέρας ή ώρας - μ'έχουν πάρει Σάββατο βράδυ και Κυριακή μεσημέρι) για να επιβεβαιώσουν τη συναλλαγή. Απο προσωπική εμπειρία (με πολλές Τράπεζες) θεωρώ ότι η Πειραιώς είναι, απλά, η καλύτερη Τράπεζα στην Ελλάδα.Αυτο με sms πως γινεται στην Πειραιως, και ποσο κοστιζει βρε παιδια να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο? Κ εμενα μου ακυρωσαν την καρτα την προηγουμενη βδομαδα λογω υπονοιων, δεν μου ειπαν τιποτα για συναλαγες με Ισπανια αλλα μαλλον για τον ιδιο λογο ακυρωνονται ολες..
Μανο ελπιζω να βρεθει συντομα λυση, παντως σε οποιαδηποτε περιπτωση πρεπει να ζητησεις απο την τραπεζα να βρουν την επιβεβαίωση συναλλαγης απο εσενα, εαν δηλ.υπαρχει σε καποιο έγγραφο η υπογραφη σου, για να διαπιστωσεις εαν εκτος απο απατη εγινε και πλαστογραφια
Το έχω κι εγώ αυτό σε κάρτα της Citibank και αν μη τι άλλο αισθάνομαι πιο ασφαλής όταν κάνω κρατήσεις ή αγορές μέσω internet! Με το που γίνεται η χρέωση μου έρχεται αμέσως sms, οπότε αν γίνει κάποια "ύποπτη" χρέωση θα το πληροφορηθώ άμεσα και όχι στο επόμενο statement ή από την Τράπεζα.
Να κάνω μια μικρή διόρθωση σε αυτό (όχι πως έχει καμιά σημασία, αλλά για να μη γίνει κάποια παρεξήγηση και ψάχνει κανένας γιατί του λείπουν κάτι .. ψιλά )Τίποτα δεν κοστίζει, δωρεάν είναι, ....
Μπορεί - εφόσον το ζητήσεις να το κάνουν για κάθε συναλλαγή. Εγώ μίλησα για προληπτικό τηλεφώνημα, πριν κάν τη διενέργεια της συναλλαγής, για την ασφάλειά σου. Αν κάποιος θέλει να τον ειδοποιούν για τις συναλλαγές που κάνει στο σύνολό τους και για κάθε μια ξεχωριστά, ε τότε, ας πληρώσει και κάτι...Να κάνω μια μικρή διόρθωση σε αυτό (όχι πως έχει καμιά σημασία, αλλά για να μη γίνει κάποια παρεξήγηση και ψάχνει κανένας γιατί του λείπουν κάτι .. ψιλά )
Στο site της Πειραιώς λέει:
Σημειώνεται ότι η υπηρεσία τηλε-ειδοποιήσεων χρεώνεται με:
- ΔΩΡΕΑΝ ανά e-mail
- 0,12 ΕΥΡΩ ανά sms
- 0,40 ΕΥΡΩ ανά τηλεφώνημα, εφόσον επικοινωνήσουμε μαζί σας
Περισσότερες πληροφορίες στο αρθρο της Καθημερινής!Ακύρωση 100.000 πιστωτικών καρτών λόγω υποκλοπής στοιχείων στη Γερμανία
Ακυρώθηκαν περισσότερες από 100.000 πιστωτικές κάρτες καθώς οι τράπεζες φοβούνται ότι έχουν υποκλαπεί τα στοιχεία τους.
Οι γερμανικές τράπεζες ακύρωσαν τις τελευταίες εβδομάδες περισσότερες από 100.000 πιστωτικές κάρτες, που είχαν χρησιμοποιηθεί στην Ισπανία, διότι φοβούνται ότι μπορεί να έχουν υποκλαπεί τα ηλεκτρονικά στοιχεία τους, σύμφωνα με σημερινό άρθρο της οικονομικής εφημερίδας Financial Times Deutschland.
Η απάτη, που ξεκίνησε από την κλοπή των ηλεκτρονικών στοιχείων των πιστωτικών καρτών από μία εταιρεία παροχής υπηρεσιών στην Ισπανία, αφορά τουρίστες που χρησιμοποίησαν τις κάρτες τους φέτος στην Ισπανία.
...
Η Βarclaycard ακύρωσε επίσης πιστωτικές κάρτες στις αρχές Νοεμβρίου, ενώ η αεροπορική εταιρεία Lufthansa, που προσφέρει μία πιστωτική κάρτα, ακύρωσε πολλές χιλιάδες κάρτες τις τελευταίες ημέρες, προσθέτει η εφημερίδα
Χριστίνα τελικά δεν είσαι η μόνη που την πάτησες !!!!