CakeNet
Member
- Μηνύματα
- 2.065
- Likes
- 121
- Επόμενο Ταξίδι
- -
Στην Ελλάδα θα πέταγαν οι πολίτες σχοινί.. και θα τους έσωζαν!
Είναι ένας κίνδυνος, αλλά η πραγματική του διάσταση είναι εξαιρετικά μικρή και αμελητέα. Καθημερινά γίνονται χιλιάδες πτήσεις ανά τον κόσμο. Πόσες φορές συμβαίνει αυτό;... Επίσης τα πουλια ειναι ενας κινδυνος που ανα πασα στιγμή απειλει την οποιαδηποτε πτηση...
Είναι η περίφημη πτήση 961 της Ethiopian Airlines... To αεροπλάνο ήταν ένα 767-260ER (ET-AIZ) και το κατέλαβαν αεροπειρατές οι οποίοι θέλησαν να το οδηγήσουν στην Αυστραλία... Μάταια ο πιλότος τους προειδοποιούσε ότι τα καύσιμα δεν ήταν αρκετά... Τελικά τα καύσιμα τελείωσαν και την στιγμή της προσθαλάσσωσης γίνονταν πραγματικά μάχη με τους αεροπειρατές στο πιλοτήριο... Παρόλα αυτά ο πιλότος πέτυχε την προσθαλάσσωση κοντά στις Κομόρες με αποτέλεσμα να σωθούν αρκετοί επιβάτες, που θα μπορούσαν να είναι περισσότεροι αν δεν φούσκωναν τα σωσίβια τους μέσα στο αεροπλάνο με αποτέλεσμα να παγιδευτούν και να πνιγούν μέσα σε αυτό... Για την ιστορία σώθηκαν 52 από τους 175 επιβαίνοντες...και άλλος πιλοτος προσπαθησε να κανει προσθαλάσσωση
αλλα με ολεθρια αποτελέσματα
τα πουλια ειναι απο τους μεγαλυτερους κινδυνους για την ασφαλεια των πτησεων.ισως τα εχετε ακουσει με την αεροπορικη τους λεξη ''FOD''.Είναι ένας κίνδυνος, αλλά η πραγματική του διάσταση είναι εξαιρετικά μικρή και αμελητέα. Καθημερινά γίνονται χιλιάδες πτήσεις ανά τον κόσμο. Πόσες φορές συμβαίνει αυτό;
Το σίγουρο είναι ένα. Ο πιλότος ήταν μεγάλος μάγκας και όχι για την εμπειρία του και τη δεξιοτεχνία του μόνο. Κυρίως για την ψυχραιμία του.
TO α/φ στο πρωτο video ειναι καταδικασμενο πριν καρφωσει.και άλλος πιλοτος προσπαθησε να κανει προσθαλάσσωση
αλλα με ολεθρια αποτελέσματα:
(σημ. οι πετοφοβικοί καλύτερα να μην το δούνε)
Επίσης τα πουλια ειναι ενας κινδυνος που ανα πασα στιγμή απειλει την οποιαδηποτε πτηση...
Ευτυχως ομως οι πιλοτοι εκπαιδευονται κατάλληλα ωστε κ με 1 κινητηρα να μπορουν να συνεχισουν την πτηση!
η τεχνολογια κατασκευης απο αεροδυναμικης αποψης ενος πολιτικου α/φ ειναι πιο συμβατικη ..απο τη τεχνολογια ενος μαχητικου α/φ.δεν ειναι του παροντος να το αναλυσουμε.Το αεροσκάφος όταν πετάει και χάσει ένα μέρος της ισχύος του δε πέφτει σαν το μήλο διότι έχει ήδη μία αρχική ταχύτητα και η περίφημη αρχή του Bernoulli ισχύει στο έπακρο....υπό προϋποθέσεις φαντάζομαι ότι μπορεί να προσγειωθεί ένα αεροπλάνο ακόμα και με πλήρη απώλεια ισχύος...
στο πρωτο σκελος. οχι δημιουργει σοβαροτατο προβλημα η ανισοκατανομη ισχυος στις πτερυγες.ομως υπο συνθηκας ελεγχεται .με αφορμή το παραπάνω συμβάν
τι αλλαζει στην πτητική ικανότητα του αεροσκάφους η απωλεια του 1 κινητήρα; πχ αντι να μπορει να πηγαινει με 800χιλ την ωρα θα πηγαινει πχ με 400; Μια ταχύτητα που ειναι ικανή κ αρκετή για οποιαδήποτε προσγείωση η απογείωση;
επισης ειχα την αισθηση οτι οταν ενα αεροσκάφος χανει λογω βλαβης τους 2 κινητήρες ...πεφτει σαν μήλο λογω βαρύτητας χωρις την παραμικρή ελπίδα σωτηρίας.
Τελικα ομως δεν ειναι ετσι. Τι συμβαινει;