• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Αναγκαστική προσγείωση α/φ σε ποταμό στη Νέα Υόρκη

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Εχω ακουσει να λένε συχνά, πως δεν υπαρχει προβλημα, οταν ενα αεροπλάνο μεινει με 1 κινητήρα.
Η απορία μου ειναι
τι αλλαζει στην πτητική ικανότητα του αεροσκάφους η απωλεια του 1 κινητήρα; πχ αντι να μπορει να πηγαινει με 800χιλ την ωρα θα πηγαινει πχ με 400; Μια ταχύτητα που ειναι ικανή κ αρκετή για οποιαδήποτε προσγείωση η απογείωση;

επισης ειχα την αισθηση οτι οταν ενα αεροσκάφος χανει λογω βλαβης τους 2 κινητήρες ...πεφτει σαν μήλο λογω βαρύτητας χωρις την παραμικρή ελπίδα σωτηρίας.
Τελικα ομως δεν ειναι ετσι. Τι συμβαινει;
Να ξεκαθαρίσω ότι ούτε πιλότος ούτε μηχανικός αεροσκαφών είμαι και ότι γνωρίζω το γνωρίζω από φίλους πιλότους και μηχανικούς... Δεν διεκδικώ το αλάθητο γιαυτό πολύ ευχαρίστως κάποιος φίλος που γνωρίζει καλύτερα να συμπληρώσει ότι νομίζει...

Ως προς το πρώτο... ναι δεν υπάρχει πρόβλημα στα μεγάλα αεροσκάφη να μείνουν με ένα κινητήρα αλλά αυτό είναι σχετικό... εξαρτάτε από τον τύπο και την ταχύτητα του αεροσκάφους όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα, αλλά κυρίως από το βάρος του... όταν παρουσιαστεί το πρόβλημα γίνονται αλλαγές στον τρόπο οδήγησης του αεροσκάφους και μετατόπιση των καυσίμων από την μια δεξαμενή στην άλλη...

Ασφαλώς η ταχύτητα μειώνετε όταν το αεροπλάνο πηγαίνει με ένα κινητήρα αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα με την προσγείωση και την απογείωση...

Ως προς το δεύτερο , το αεροπλάνο δεν πέφτει σαν μήλο μόλις χάσει και τους 2 κινητήρες του γιατί έχει κεκτημένη ταχύτητα , ταχύτητα που βοηθάει τον πιλότο να προσπαθήσει να το προσγειώσει...

Ελπίζω να βοήθησα...
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Να ξεκαθαρίσω ότι ούτε πιλότος ούτε μηχανικός αεροσκαφών είμαι και ότι γνωρίζω το γνωρίζω από φίλους πιλότους και μηχανικούς... Δεν διεκδικώ το αλάθητο γιαυτό πολύ ευχαρίστως κάποιος φίλος που γνωρίζει καλύτερα να συμπληρώσει ότι νομίζει...

Ως προς το πρώτο... ναι δεν υπάρχει πρόβλημα στα μεγάλα αεροσκάφη να μείνουν με ένα κινητήρα αλλά αυτό είναι σχετικό... εξαρτάτε από τον τύπο και την ταχύτητα του αεροσκάφους όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα, αλλά κυρίως από το βάρος του... όταν παρουσιαστεί το πρόβλημα γίνονται αλλαγές στον τρόπο οδήγησης του αεροσκάφους και μετατόπιση των καυσίμων από την μια δεξαμενή στην άλλη...

Ασφαλώς η ταχύτητα μειώνετε όταν το αεροπλάνο πηγαίνει με ένα κινητήρα αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα με την προσγείωση και την απογείωση...

Ως προς το δεύτερο , το αεροπλάνο δεν πέφτει σαν μήλο μόλις χάσει και τους 2 κινητήρες του γιατί έχει κεκτημένη ταχύτητα , ταχύτητα που βοηθάει τον πιλότο να προσπαθήσει να το προσγειώσει...

Ελπίζω να βοήθησα...
me ενα κινητηρα σε απογειωση πριν αποριφθουν τα καυσιμα υπαρχει πολυ μεγαλο προβλημα.υπο συνθηκας σημαινει συντριβη σε μεγαλο ποσοστο.
το δευτερο σκελος σωστο εν μερει.. με ενα κινητηρα μπορεις να το προσγειωσεις στο κοντινοτερο Α/Δ. ΧΩΡΙς ΚΙΝΗΤΗΡΕς καποια στιγμη θα πρεπει να κανεις αναγκαστικη προσγειωση.το ερωτημα ειναι που???????????;)
εκεινο που διαφευγει ειναι το ποσο σημαντικο ρολο παιζει η παροχη ηλεκτρικης ισχυος. αεροσκαφη με ενα κινητηρα βλεπουμε αλλα με ενα συστημα παροχης οχι...
μηπως ξεφυγαμε???:lol::lol:
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.061
Likes
20.472
...ο bernoulli δεν ξερω καν αν εχει εφαρμογη σε ενα α/φ που εχει σχεδιαστει με ''πεπερασμενα στοιχεια'' και ελεγχο πτερυγων απο fly by wire.
Τι εννοείς ότι δε ξέρεις αν η αρχή του Bernoulli έχει εφαρμογή? Τα αεροπλάνα πετάνε λόγω αυτής της αρχής...
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Τι εννοείς ότι δε ξέρεις αν η αρχή του Bernoulli έχει εφαρμογή? Τα αεροπλάνα πετάνε λόγω αυτής της αρχής...
ΕΥΤΥΧΩς τα σημερινα πετουν με πολυ πιο συγχρονες μεθοδους.
καπου πριν εγραψα οτι αναιρουμε τους νομους της φυσης για να πετυχουμε συγκεκριμενα πραγματα συνεπικουρουμενοι της ηλεκτρονικης η καλυτερα της μικροηλεκτρονικης.;)
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
θα γραψω δυο γραμμες για το πως πετα ενα α/φ.
εχουμε μια πτερυγα αεροδυναμικη.υπαρχει η πανω πλευρα και η κατω.
το ζητουμενο ειναι να εχουμε διαφορετικη ταχυτητα αερος στις 2 πλευρες.
στη πανω πλευρα εχουμε αερα με μεγαλυτερη ταχυτητα και στη κατω με μικροτερη.
αρα η αντωση που παραγεται στο πανω μερος ειναι μικροτερη απο αυτη που παραγεται στο κατω.ο κινητηρας ειναι υπευθυνος να επιτυγχανει μια ταχυτητα μεσω της οποιας εξασφαλιζεται η ροη αερα στις δυο πλευρες.
και εκει αρχιζουν οι πατεντες των επιστημονων.................
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.061
Likes
20.472
θα γραψω δυο γραμμες για το πως πετα ενα α/φ.
εχουμε μια πτερυγα αεροδυναμικη.υπαρχει η πανω πλευρα και η κατω.
το ζητουμενο ειναι να εχουμε διαφορετικη ταχυτητα αερος στις 2 πλευρες.
στη πανω πλευρα εχουμε αερα με μεγαλυτερη ταχυτητα και στη κατω με μικροτερη.
αρα η αντωση που παραγεται στο πανω μερος ειναι μικροτερη απο αυτη που παραγεται στο κατω
Και αυτή είναι η αρχή του Bernoulli......η οποία έχει ισχύ σε όλα τα ρευστά άρα και στον αέρα, διότι ως γνωστόν και ο αέρας είναι ρευστό....και η επιστήμη που τα μελετάει είναι η Ρευστοδυναμική (fluid dynamics)
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
το ζητουμενο δεν ειναι η βασικη αρχη στην οποια βασιζεται ενα φυσικο φαινομενο.
κινειται ενα αυτοκινητο συμφωνα με αυτα που εγραφε καποτε ο μαζης??? το θυμαστε οι παλιοτεροι?
για να πεταξει ενα α/φ δε θελει bernoulli....milame gia eενα α/φ που κυκλοφορουν αεροσυνοδοι μεσα για να σερβιρουν μιλαμε ενα α/φ που σηκονομαστε να παμε τουαλλετα,να πεξουμε με το γιο μας στο διπλα καθισμα να,να να.
αυτο το α/φ θελει διαφορικες εξισωσεις FE,FD,FV(σας ταπα νωριτερα ως πεπερασμενα στοιχεια),χρειαζεται αλγοριθμους συζευξης διαφορικων εξισωσεων τυπου simlpe kai riso χρειαζεται πολλα....ωστε να απολαμβανει ο traveller στο τελευταιο ταξιδι του στο λονδινο το γιουβετσακι του(και ας ειχε καουρες:haha:).
τωρα τι σχεση εχουν αυτα με bernoulli ας μου πει καποιος.
αυτο ειπα και με εφαγε ο φιλος GTS:roll:
 

tanasis

Member
Μηνύματα
171
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
ΠΑΝΤΟΥ
[URL="
- Emergency Landingvideo Crash on Hudson River New York from Airbus A320 US Airways from Pilot SULLY[/URL]

Δείτε και αυτό!!!
 
Last edited by a moderator:

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.853
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Συμφωνα με τα ξενα μεσα μαζικής ενημέρωσης,,,
ψαχνουν ακομη δυτες να βρουν τον 1 απο τους 2 κινητήρες του αεροσκάφους
για να διαπιστωθει η αιτίας της απώλειας ισχυς που διαπιστωθηκε!
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.853
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
awww_zougla_gr_news_data_upimages_image_php_5dcc2a392617b673b2804b79fd22762d._.jpg



Επιβεβαιώθηκαν οι ισχυρισμοί του πιλότου του Airbus

19 Ιανουαρίου 2009, 08:53


Στη σύγκρουση με σμήνος πουλιών, οφείλεται το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στους κινητήρες του αεροσκάφους της US Airways που προσυδατώθηκε στον ποταμό Χάντσον, σύμφωνα με τα όσα δείχνουν οι πρώτες αναλύσεις των μαύρων κουτιών.
Αναμένεται βέβαια να γίνουν και οι απαραίτητες έρευνες στους κινητήρες για να οριστικοποιηθούν τα αίτια του ατυχήματος. Σύμφωνα όμως με όσα έχουν καταγραφεί από τα μαύρα κουτιά και τις συνομιλίες του πιλότου με τον πύργο ελέγχου πρόκειται για σύγκρουση με σμήνος πουλιών.
Ο ίδιος ο πιλότος, ο Τσέσλι Σάλενμπέργκερ, κατέθεσε στις αρχές τονίζοντας και αυτός πως λίγο μετά την απογείωση του αεροσκάφους από το αεροδρόμιο Λα Γκουάρντια της Νέας Υόρκης, σμήνος από χήνες προσέκρουσε στους κινητήρες με αποτέλεσμα να σταματήσει η λειτουργία τους. Ο πιλότος κατάφερε πάντως να προσυδατώσει στο ποτάμι το Airbus, με αποτέλεσμα και οι 155 επιβαίνοντες σε αυτό να σωθούν.
Αργά το Σάββατο οι αρχές με τη χρήση γερανού κατάφεραν να ανασύρουν το αεροσκάφος από το ποτάμι.



Πηγή:

Zougla online
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.161
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom