paefstra
Member
- Μηνύματα
- 13.937
- Likes
- 44.907
Απο που αντλειται αυτη η σιγουρια?Σίγουρα θα υπάρχει κάποιος τρόπος να μην χάσουμε τα χρήματα μας..
Απο που αντλειται αυτη η σιγουρια?Σίγουρα θα υπάρχει κάποιος τρόπος να μην χάσουμε τα χρήματα μας..
Πότε έκανες την κράτηση; Αγόρασες προτεραιότητα πριν αγοράσεις την 20κιλη βαλίτσα;Οκκ σωστά, αλλά υποτίθεται ότι μετά από τη 1 Νοεμβρίου οι 10κ πληρώνονται έξτρα. Είναι πολυ περίεργο γιατί πουθενά δεν φαινόταν οτι υπήρχε 10κ βαλίτσα κ ξαφνικα οταν κάναμε την αγορά της 20κ μας την εμφάνισε. Σίγουρα θα υπάρχει κάποιος τρόπος να μην χάσουμε τα χρήματα μας..
Η κράτηση έγινε τον Σεπτέμβριο, οχι δεν έγινε αγορά προτεραιότητας.Πότε έκανες την κράτηση; Αγόρασες προτεραιότητα πριν αγοράσεις την 20κιλη βαλίτσα;
Είσαι σίγουρη πως σου πρόσθεσαν 10κιλη βαλίτσα; Μήπως κατά τη διάρκεια της κράτησης επιλέξατε τη 10 κιλη βαλίτσα κατά λάθος; Μήπως απλά βλέπεις τη χειραποσκευη και νομίζεις πως είναι 10κιλη;Η κράτηση έγινε τον Σεπτέμβριο, οχι δεν έγινε αγορά προτεραιότητας.
Μια καλή εταιρία σίγουρα δεν θέλει να έχει δυσαρεστημένους πελάτες, οπότε πρέπει να τους βοηθήσει σε οτιδήποτε λάθος έχει γίνει ακόμα κ του πελατη.Απο που αντλειται αυτη η σιγουρια?
Μα δεν έκανες λάθος, εν γνώση σου πλήρωσες την αποσκευη.Μια καλή εταιρία σίγουρα δεν θέλει να έχει δυσαρεστημένους πελάτες, οπότε πρέπει να τους βοηθήσει σε οτιδήποτε λάθος έχει γίνει ακόμα κ του πελατη.
Είσαι σίγουρη πως σου πρόσθεσαν 10κιλη βαλίτσα; Μήπως κατά τη διάρκεια της κράτησης επιλέξατε τη 10 κιλη βαλίτσα κατά λάθος; Μήπως απλά βλέπεις τη χειραποσκευη και νομίζεις πως είναι 10κιλη;
Πολυ σωστά αλλά χωρίς να γνωρίζουν η 10κ βαλίτσα υπήρχε. Τέλος πάντων απο οτι καταλαβαίνω δεν υπάρχουν πολλές πιθανότητες να παρουν τα λεφτα τους πισω. Εψαξα αρκετά κ στην Ryanair και δεν υπάρχει κατι τέτοιο.Μα δεν έκανες λάθος, εν γνώση σου πλήρωσες την αποσκευη.
https://www.ryanair.com/gr/el/usefu...and-conditions/termsandconditionsar_615255231Να ρωτήσω κατι; Φίλος μου επρόκειτο να πετάξει αυτές τις χιονισμένες μέρες απο το Μακεδονία για Μπάντεν αλλά η πτήση ματαιώθηκε. Ακούστηκε ότι η ryan θα τους αποζημιώσει με 250 ευρώ τον κάθε επιβάτη συν το αντίτιμο του εισιτηρίου. Επειδή μου ακούγεται too good to be true για τη συγκεκριμένη εταιρεία,πού μπορούμε να δούμε τους όρους της, σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης;
Αλλαξε κατι;υποτιθεται οταν ειναι θεμα καιρου δεν αποζημιωνει.Αν σταματα το δρομολογιο εκει η δεν ειχε πληροτητα.. για δικους της λογους δηλαδη κ εισαι 15 μερες πριν το ταξιδι τοτε σε αποζημιωνει.Να ρωτήσω κατι; Φίλος μου επρόκειτο να πετάξει αυτές τις χιονισμένες μέρες απο το Μακεδονία για Μπάντεν αλλά η πτήση ματαιώθηκε. Ακούστηκε ότι η ryan θα τους αποζημιώσει με 250 ευρώ τον κάθε επιβάτη συν το αντίτιμο του εισιτηρίου. Επειδή μου ακούγεται too good to be true για τη συγκεκριμένη εταιρεία,πού μπορούμε να δούμε τους όρους της, σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης;
Πληροφοριακά ποιος προορισμός και ποια ημερομηνία και ποια ήτανε η προγραμματισμένη ώρα πτήσης;Ξέρεις κάποιος πόσες ειδοποιήσεις στέλνει η Ryanair για τις αλλαγές πτήσεων;
Μου έστειλε την πρώτη ειδοποίηση (για την 2η αλλαγή παρακαλώ), αλλάζοντας την πτήση μόνο για δέκα ώρες. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα τη δεχτώ ή οχι (η πτήση είναι το Μάιο). Θα μου στείλουν μία ακόμα ή περισσότερες;