taver
Member
- Μηνύματα
- 12.612
- Likes
- 29.891
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Είναι καθαρά ψυχολογικό marketing με σχεδόν μηδενικό κόστος για την εταιρία. Πολύς κόσμος "το σκέφτεται" να κλείσει ένα εισιτήριο επειδή φοβάται ότι παίρνει ρίσκο. Η εταιρία θέλει να δώσει ένα αίσθημα ασφάλειας στο κοινό, ώστε οι υποψήφιοι πελάτες να κλείνουν άφοβα τα εισιτήρια τους από νωρίς, χωρίς να φοβούνται ότι θα τα χάσουν αν δε μπορέσουν να ταξιδέψουν, και γι αυτό κάνει αυτή την αλλαγή.
Επιπλέον σημειώστε ότι τα ακυρωτικά κλπ τέλη έχουν γιγαντιαίο περιθώριο κέρδους για την εταιρία, σε αντίθεση με τα ναύλα που συνοδεύονται κι από κάποιο κόστος...
Πρακτικά αυτό σημαίνει περισσότερα κλεισμένα εισιτήρια, άρα λιγότερες ελεύθερες θέσεις, άρα λιγότερες προσφορές.
ΥΓ: babaduma, καλά ξεμπερδέματα. Σε νιώθω....
Επιπλέον σημειώστε ότι τα ακυρωτικά κλπ τέλη έχουν γιγαντιαίο περιθώριο κέρδους για την εταιρία, σε αντίθεση με τα ναύλα που συνοδεύονται κι από κάποιο κόστος...
Πρακτικά αυτό σημαίνει περισσότερα κλεισμένα εισιτήρια, άρα λιγότερες ελεύθερες θέσεις, άρα λιγότερες προσφορές.
ΥΓ: babaduma, καλά ξεμπερδέματα. Σε νιώθω....