Ακύρωση κράτησης και αποζημίωση

katerel

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
Βασικά, η ερώτηση μου είναι η εξής: αν κάνω τώρα μια ασφάλεια θα μπορέσω να διεκδικήσω κάποιο χρηματικό ποσό?
 
Μηνύματα
49
Likes
26
Καλησπέρα σας. Τον Φλεβάρη, ξενοδοχείο μου ακύρωσε μονομερώς κράτηση που αφορούσε σε διαμονή τον Δεκέμβριο που μας πέρασε και σε επικοινωνία που είχα τότε με τον booking με διαβεβαίωσαν ότι μπορώ να προχωρήσω σε εναλλακτικό καταλυμαακομα και εκτός του δικού τοὺς site και θα μου κατεβαλλαν αυτοι την οποια διαφορα στη τιμη προεκυπτε. Τωρα μετα το τελος της διαμονης μου επικοινωνησα μαζι τους τηλεφωνικα και μου ειπανε οτι χρειαζεται να αποστειλω το τιμολογιο του ξενοδοχειου που να φαινεται οτι εχει εξοφληθει κλπ. Το στελνω μου ερχεται εμαιλ οτι εγκριθηκε η πιστωση της διαφορας την οποια εβλεπα σε εκκρεμοτητα και στην εφαρμογη και σημερα μου ερχεται αλλο εμαιλ που λεει οτι δεν εγκρινεται τελικα γιατι δεν υπαρχουν πληροφοριες στο invoice, πραγμα που δεν ισχυει γιατι υπαρχουν ολες οι πληροφοριες που ζητησαν αναλυτικα και ξεκαθαρα. Έχετε καμια αποψη πως να το χειριστω; ή παρομοια εμπειρια; Ειναι περιπου 150 ευρω η διαφορα και δε θελω να τα αφησω να πανε χαμενα.
 
Μηνύματα
268
Likes
1.092
Επόμενο Ταξίδι
Παταγονία-Γη του πυρός.
Καλησπέρα σας. Τον Φλεβάρη, ξενοδοχείο μου ακύρωσε μονομερώς κράτηση που αφορούσε σε διαμονή τον Δεκέμβριο που μας πέρασε και σε επικοινωνία που είχα τότε με τον booking με διαβεβαίωσαν ότι μπορώ να προχωρήσω σε εναλλακτικό καταλυμαακομα και εκτός του δικού τοὺς site και θα μου κατεβαλλαν αυτοι την οποια διαφορα στη τιμη προεκυπτε. Τωρα μετα το τελος της διαμονης μου επικοινωνησα μαζι τους τηλεφωνικα και μου ειπανε οτι χρειαζεται να αποστειλω το τιμολογιο του ξενοδοχειου που να φαινεται οτι εχει εξοφληθει κλπ. Το στελνω μου ερχεται εμαιλ οτι εγκριθηκε η πιστωση της διαφορας την οποια εβλεπα σε εκκρεμοτητα και στην εφαρμογη και σημερα μου ερχεται αλλο εμαιλ που λεει οτι δεν εγκρινεται τελικα γιατι δεν υπαρχουν πληροφοριες στο invoice, πραγμα που δεν ισχυει γιατι υπαρχουν ολες οι πληροφοριες που ζητησαν αναλυτικα και ξεκαθαρα. Έχετε καμια αποψη πως να το χειριστω; ή παρομοια εμπειρια; Ειναι περιπου 150 ευρω η διαφορα και δε θελω να τα αφησω να πανε χαμενα.
Απαντάς στο email που σου στείλανε ότι υπάρχουν όλες οι πληροφορίες που ζητάνε και ότι θα κινηθείς νομίκα αν το αρνηθούν. Αν ξανα αρνηθούν, αν έχεις όρεξη, τότε θα μπεις στο παρακάτω ECCG

Καλή τύχη, και θα πρότεινα να μην τους τα αφήσεις.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.338
Likes
46.502
Καλησπέρα σας. Τον Φλεβάρη, ξενοδοχείο μου ακύρωσε μονομερώς κράτηση που αφορούσε σε διαμονή τον Δεκέμβριο που μας πέρασε και σε επικοινωνία που είχα τότε με τον booking με διαβεβαίωσαν ότι μπορώ να προχωρήσω σε εναλλακτικό καταλυμαακομα και εκτός του δικού τοὺς site και θα μου κατεβαλλαν αυτοι την οποια διαφορα στη τιμη προεκυπτε. Τωρα μετα το τελος της διαμονης μου επικοινωνησα μαζι τους τηλεφωνικα και μου ειπανε οτι χρειαζεται να αποστειλω το τιμολογιο του ξενοδοχειου που να φαινεται οτι εχει εξοφληθει κλπ. Το στελνω μου ερχεται εμαιλ οτι εγκριθηκε η πιστωση της διαφορας την οποια εβλεπα σε εκκρεμοτητα και στην εφαρμογη και σημερα μου ερχεται αλλο εμαιλ που λεει οτι δεν εγκρινεται τελικα γιατι δεν υπαρχουν πληροφοριες στο invoice, πραγμα που δεν ισχυει γιατι υπαρχουν ολες οι πληροφοριες που ζητησαν αναλυτικα και ξεκαθαρα. Έχετε καμια αποψη πως να το χειριστω; ή παρομοια εμπειρια; Ειναι περιπου 150 ευρω η διαφορα και δε θελω να τα αφησω να πανε χαμενα.
Αποκλειεται η booking να δεχτει να πληρωσει τη διαφορα για ακυρωση 10 μηνες πριν το ταξιδι. Το εχω κανει 3-4 φορες με error τιμη, η booking παντα θεωρει οτι 10 μηνες ειναι επαρκης χρονος να βρεις αλλο δωματιο στην ιδια τιμη.
 
Μηνύματα
49
Likes
26
Αποκλειεται η booking να δεχτει να πληρωσει τη διαφορα για ακυρωση 10 μηνες πριν το ταξιδι. Το εχω κανει 3-4 φορες με error τιμη, η booking παντα θεωρει οτι 10 μηνες ειναι επαρκης χρονος να βρεις αλλο.
Έχω μιλήσει πολλες φορές μαζί τους τότε για τον απλό λόγο ότι επειδή εκείνες τις μέρες είχε μαραθώνιο στο μέρος που είχα την κράτηση, δεν υπήρχε τίποτα απολύτως στην τιμή που είχα κλείσει αρχικά. Για να καταλάβετε τη διαφορά το φτηνότερο κατάλυμα που έβρισκα μετά ήταν 5 φορές πάνω στη τιμή και τελείως εκτός πόλης. Για αυτόν τον λόγο δέχτηκαν και οι ίδιοι να γίνει αυτή η διαδικασία. Όλα αυτά τα έχω γραπτά σε επικοινωνία. Για αυτό και μου κάνει εντύπωση ότι τώρα το άλλαξαν.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.338
Likes
46.502
Έχω μιλήσει πολλες φορές μαζί τους τότε για τον απλό λόγο ότι επειδή εκείνες τις μέρες είχε μαραθώνιο στο μέρος που είχα την κράτηση, δεν υπήρχε τίποτα απολύτως στην τιμή που είχα κλείσει αρχικά. Για να καταλάβετε τη διαφορά το φτηνότερο κατάλυμα που έβρισκα μετά ήταν 5 φορές πάνω στη τιμή και τελείως εκτός πόλης. Για αυτόν τον λόγο δέχτηκαν και οι ίδιοι να γίνει αυτή η διαδικασία. Όλα αυτά τα έχω γραπτά σε επικοινωνία. Για αυτό και μου κάνει εντύπωση ότι τώρα το άλλαξαν.
Τοτε αφου εχετε καλη επικοινωνια μαζι τους θα μαθετε τι φταιει.
 

georgi d

Member
Μηνύματα
289
Likes
674
Βάζω ένα λινκ από το airliners. gr, είναι για ακύρωση πτήσης και πως η aegean βρήκε λύση.
Εδώ οι συμβουλές και οι απαντήσεις όμως καλύτερα διαβάστε το από το πάνω λινκ :

Αυτο σου έγραψα. Δεν μπορεις να τους στειλεις email. Μόνο μέσω της φόρμας επικοινωνίας μπορείς να ξεκινήσεις επικοινωνία.
Προφανως κρατα copy στο pc σου το μηνυμα για να εχεις αντίγραφό

Επίσης δεν κοστίζει τίποτα να ξανακαλέσεις τώρα και να ζητήσεις προϊστάμενο (μπορεις να αναφέρεις ότι πριν προβείς σε καταγγελία στην ΑΠΑ για μη τηρηση του EU261 θα ήθελες να μιλήσεις με κάποιο προϊστάμενο).

____---------
Να σας πω ότι, προς τιμήν τους, το αίτημά μου έγινε δεκτό και μου έκλεισαν εισιτήρια για LPA! Όχι με vueling που ζήτησα, αλλά με εταιρίες που συνεργάζονται. Aegean/Condor στο πήγαινε και AirEuropa/Aegean στην επιστροφή. Μάλιστα σε αίτημά μου για διαφορετική ώρα - πιο κοντά στην αρχική - από αυτή που μου πρότειναν, δέχθηκαν το αίτημά μου.


Χάρη σε αυτό το φόρουμ βρήκα την άκρη, και σας ευχαριστώ όλους. Φαντάζομαι πόσοι επιβάτες που τους ακύρωσαν δεν έχουν καν ιδέα ότι δικαιούνται κάτι τέτοιο. Πραγματικά αν όλοι διεκδικούσαν τα δικαιώματά τους δεν πρόκειται να ξήλωναν έτσι τα δρόμολόγια για πλάκα. Και στο μέλλον μόλις βάλουν εκεί στην Aegean κανένα περίεργο δρομολόγιο θα τρέξω να το κλείσω πριν το μετανιώσουν! :D

Επίσης επιβεβαιώνεται η άποψη που έχω, ότι ναι αγαπάω τις low-cost και τις χρησιμοποιώ, αλλά όχι με εισιτήρια πάνω από 20-30 ευρώ. Αυτή είναι η αξία μίας εταιρίας σαν την Aegean ότι μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους και να βρεις κάποια άκρη. Σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά δεν θα σε αφήσουν στην τύχη σου (παρόλο που έχω πολλά παράπονα από αυτούς όλα αυτά τα χρόνια). Σε αντίθεση με τις low cost που τα πράγματα είναι πιο δύσκολα και απρόσωπα, πχ με την wizz δεν έχω καταφέρει ποτέ να επικοινωνήσω (εντάξει να πάρω τηλέφωνο και να χρεωθώ x10 την τιμή του εισιτηρίου δεν είναι λύση).


Εδώ το τελευταίο ποστ. Νομίζω καλύτερα να τα έχουμε και εμείς εδώ.

Γνωρίζω πάρα πολλές περιπτώσεις σαν και αυτή που η εταιρεία παλιά βοηθούσε όμως τώρα με δυσκολία βρίσκεις άκρη εκτός εάν τους πιέσεις με αυτόν το τρόπο.
 
Last edited:

Sam-chal

Member
Μηνύματα
1.077
Likes
2.638
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Μοιάζει με ανέκδοτο, δεν ξέρω αν είναι πραγματικό γεγονός. Το αντιγράφω από ανάρτηση στο facebook:
"Ενας κυπριος πηγε στο check in της Wizz με τρεις βαλιτσες. Βαζει την πρωτη για ζυγισμα λεγοντα στην υπαλληλο "αυτη η βαλιτσα για Αθηνα". Στη δευτερη λεει στην κοπελλα "αυτη για Θεσσαλονικη". Στην τριτη βαλιτσα ζητα να παει Κρητη. Τον κοιταζει η υπαλληλος και διαμαρτυρομενη του λεει οτι αυτο δεν μπορει να γινει, ειναι αδυνατον. Οποτε ψυχραιμος ο κυπραιος της απαντα: Δεν ειναι αδυνατον, μου το εχετε κανει την περασμενη εβδομαδα, οταν ταξιδευσα για Αθηνα, ακομα περιμενω τις βαλιτσες."
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.832
Μηνύματα
916.559
Μέλη
39.594
Νεότερο μέλος
RSAROZAK

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom