• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Ακύρωση κράτησης και αποζημίωση

katerel

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
Βασικά, η ερώτηση μου είναι η εξής: αν κάνω τώρα μια ασφάλεια θα μπορέσω να διεκδικήσω κάποιο χρηματικό ποσό?
 
Μηνύματα
46
Likes
26
Καλησπέρα σας. Τον Φλεβάρη, ξενοδοχείο μου ακύρωσε μονομερώς κράτηση που αφορούσε σε διαμονή τον Δεκέμβριο που μας πέρασε και σε επικοινωνία που είχα τότε με τον booking με διαβεβαίωσαν ότι μπορώ να προχωρήσω σε εναλλακτικό καταλυμαακομα και εκτός του δικού τοὺς site και θα μου κατεβαλλαν αυτοι την οποια διαφορα στη τιμη προεκυπτε. Τωρα μετα το τελος της διαμονης μου επικοινωνησα μαζι τους τηλεφωνικα και μου ειπανε οτι χρειαζεται να αποστειλω το τιμολογιο του ξενοδοχειου που να φαινεται οτι εχει εξοφληθει κλπ. Το στελνω μου ερχεται εμαιλ οτι εγκριθηκε η πιστωση της διαφορας την οποια εβλεπα σε εκκρεμοτητα και στην εφαρμογη και σημερα μου ερχεται αλλο εμαιλ που λεει οτι δεν εγκρινεται τελικα γιατι δεν υπαρχουν πληροφοριες στο invoice, πραγμα που δεν ισχυει γιατι υπαρχουν ολες οι πληροφοριες που ζητησαν αναλυτικα και ξεκαθαρα. Έχετε καμια αποψη πως να το χειριστω; ή παρομοια εμπειρια; Ειναι περιπου 150 ευρω η διαφορα και δε θελω να τα αφησω να πανε χαμενα.
 
Μηνύματα
263
Likes
1.080
Επόμενο Ταξίδι
Παταγονία-Γη του πυρός.
Καλησπέρα σας. Τον Φλεβάρη, ξενοδοχείο μου ακύρωσε μονομερώς κράτηση που αφορούσε σε διαμονή τον Δεκέμβριο που μας πέρασε και σε επικοινωνία που είχα τότε με τον booking με διαβεβαίωσαν ότι μπορώ να προχωρήσω σε εναλλακτικό καταλυμαακομα και εκτός του δικού τοὺς site και θα μου κατεβαλλαν αυτοι την οποια διαφορα στη τιμη προεκυπτε. Τωρα μετα το τελος της διαμονης μου επικοινωνησα μαζι τους τηλεφωνικα και μου ειπανε οτι χρειαζεται να αποστειλω το τιμολογιο του ξενοδοχειου που να φαινεται οτι εχει εξοφληθει κλπ. Το στελνω μου ερχεται εμαιλ οτι εγκριθηκε η πιστωση της διαφορας την οποια εβλεπα σε εκκρεμοτητα και στην εφαρμογη και σημερα μου ερχεται αλλο εμαιλ που λεει οτι δεν εγκρινεται τελικα γιατι δεν υπαρχουν πληροφοριες στο invoice, πραγμα που δεν ισχυει γιατι υπαρχουν ολες οι πληροφοριες που ζητησαν αναλυτικα και ξεκαθαρα. Έχετε καμια αποψη πως να το χειριστω; ή παρομοια εμπειρια; Ειναι περιπου 150 ευρω η διαφορα και δε θελω να τα αφησω να πανε χαμενα.
Απαντάς στο email που σου στείλανε ότι υπάρχουν όλες οι πληροφορίες που ζητάνε και ότι θα κινηθείς νομίκα αν το αρνηθούν. Αν ξανα αρνηθούν, αν έχεις όρεξη, τότε θα μπεις στο παρακάτω ECCG

Καλή τύχη, και θα πρότεινα να μην τους τα αφήσεις.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.236
Likes
46.062
Καλησπέρα σας. Τον Φλεβάρη, ξενοδοχείο μου ακύρωσε μονομερώς κράτηση που αφορούσε σε διαμονή τον Δεκέμβριο που μας πέρασε και σε επικοινωνία που είχα τότε με τον booking με διαβεβαίωσαν ότι μπορώ να προχωρήσω σε εναλλακτικό καταλυμαακομα και εκτός του δικού τοὺς site και θα μου κατεβαλλαν αυτοι την οποια διαφορα στη τιμη προεκυπτε. Τωρα μετα το τελος της διαμονης μου επικοινωνησα μαζι τους τηλεφωνικα και μου ειπανε οτι χρειαζεται να αποστειλω το τιμολογιο του ξενοδοχειου που να φαινεται οτι εχει εξοφληθει κλπ. Το στελνω μου ερχεται εμαιλ οτι εγκριθηκε η πιστωση της διαφορας την οποια εβλεπα σε εκκρεμοτητα και στην εφαρμογη και σημερα μου ερχεται αλλο εμαιλ που λεει οτι δεν εγκρινεται τελικα γιατι δεν υπαρχουν πληροφοριες στο invoice, πραγμα που δεν ισχυει γιατι υπαρχουν ολες οι πληροφοριες που ζητησαν αναλυτικα και ξεκαθαρα. Έχετε καμια αποψη πως να το χειριστω; ή παρομοια εμπειρια; Ειναι περιπου 150 ευρω η διαφορα και δε θελω να τα αφησω να πανε χαμενα.
Αποκλειεται η booking να δεχτει να πληρωσει τη διαφορα για ακυρωση 10 μηνες πριν το ταξιδι. Το εχω κανει 3-4 φορες με error τιμη, η booking παντα θεωρει οτι 10 μηνες ειναι επαρκης χρονος να βρεις αλλο δωματιο στην ιδια τιμη.
 
Μηνύματα
46
Likes
26
Αποκλειεται η booking να δεχτει να πληρωσει τη διαφορα για ακυρωση 10 μηνες πριν το ταξιδι. Το εχω κανει 3-4 φορες με error τιμη, η booking παντα θεωρει οτι 10 μηνες ειναι επαρκης χρονος να βρεις αλλο.
Έχω μιλήσει πολλες φορές μαζί τους τότε για τον απλό λόγο ότι επειδή εκείνες τις μέρες είχε μαραθώνιο στο μέρος που είχα την κράτηση, δεν υπήρχε τίποτα απολύτως στην τιμή που είχα κλείσει αρχικά. Για να καταλάβετε τη διαφορά το φτηνότερο κατάλυμα που έβρισκα μετά ήταν 5 φορές πάνω στη τιμή και τελείως εκτός πόλης. Για αυτόν τον λόγο δέχτηκαν και οι ίδιοι να γίνει αυτή η διαδικασία. Όλα αυτά τα έχω γραπτά σε επικοινωνία. Για αυτό και μου κάνει εντύπωση ότι τώρα το άλλαξαν.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.236
Likes
46.062
Έχω μιλήσει πολλες φορές μαζί τους τότε για τον απλό λόγο ότι επειδή εκείνες τις μέρες είχε μαραθώνιο στο μέρος που είχα την κράτηση, δεν υπήρχε τίποτα απολύτως στην τιμή που είχα κλείσει αρχικά. Για να καταλάβετε τη διαφορά το φτηνότερο κατάλυμα που έβρισκα μετά ήταν 5 φορές πάνω στη τιμή και τελείως εκτός πόλης. Για αυτόν τον λόγο δέχτηκαν και οι ίδιοι να γίνει αυτή η διαδικασία. Όλα αυτά τα έχω γραπτά σε επικοινωνία. Για αυτό και μου κάνει εντύπωση ότι τώρα το άλλαξαν.
Τοτε αφου εχετε καλη επικοινωνια μαζι τους θα μαθετε τι φταιει.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.798
Μηνύματα
913.403
Μέλη
39.529
Νεότερο μέλος
Σταματης

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom