panpan
Member
- Μηνύματα
- 7.053
- Likes
- 28.435
Και πως συντηρούν ένα ' αεροδιάδρομο';δεν γραφει οτι κλεινει το αεροδρομιο....για συντηρηση αεροδιαδρομου λεει
Και πως συντηρούν ένα ' αεροδιάδρομο';δεν γραφει οτι κλεινει το αεροδρομιο....για συντηρηση αεροδιαδρομου λεει
Να την πατε, να την πατε! Με σοβαρη εταιρεια της Sky team ομως για να φτασετε σιγουρα αυτη τη φορα...να την παμε στη Χαγη?
Για να καταλάβουμε, μια μεγάλη εταιρία δυσφημεί ένα αεροδρόμιο, και μάλιστα όχι παρασκηνιακά αλλά με επίσημη ανακοίνωση, και θα πας εσύ στη Χάγη? το αεροδρόμιο δεν απαντάει πουθενά και αυτό εσύ το βρίσκεις λογικό? θα φοβόμουνα να προσγειωθώ στο αεροδρόμιο όχι να πετάξω με τη ράυαν.ναι το παρακατω σημαινει κλεισιμο αεροδρομιου:
"Λόγω σημαντικών εργασιών συντήρησης αεροδιαδρόμου, το αεροδρόμιο Ρώμης (Τσιαμπίνο) θα παραμείνει κλειστό για το διάστημα 14-29 Οκτωβρίου 2016."
αρα μας παραπληροφορουν κ απο πανω.
πως αντιμετωπιζεται αυτο;να την παμε στη Χαγη η να σταματησουμε στα complaints?
Αυτό είναι μια πολύ όμορφη και ρομαντική σκέψη αλλά δυστυχώς δεν ξέρω αν ισχύει για κάποια εταιρία. Δεκαπέντε μέρες πριν αν θυμάμαι καλά έχουν δικαίωμα ακύρωσης με απλή υποχρέωση επιστροφής του ναύλου και εδώ μιλάμε για ακύρωση 3 και κάτι μήνες πριν. Είναι φανερό από τις αναρτήσεις των παθόντων πως η εταιρία κάνει περισσότερα για να τους εξυπηρετήσει από αυτά που είναι υποχρεωμένη, ακόμη και αν κατηγορείται για ψευδείς ανακοινώσεις που μέχρι στιγμής όμως δεν έχουν διαψευστεί από κανένα.Γενικά πάντως η Ryanair οφείλει να σας φτάσει στον προορισμό σας και με άλλες πτήσεις της, ακόμα και με άλλων εταιρειών, άσχετα αν αυτή δεν το κάνει.
Για να είμαι ειλικρινής ,είχα αγχωθεί μόλις μου είπαν για ακυρώσεις!Αλλά πραγματικά η κοπέλα στο chat με εξυπηρέτησε ,και μάλιστα όταν της πρότεινα να μου αλλάξει τα δρομολόγια,ακόμη και το fiumicino - μαδρίτη μου άλλαξε σε Μπολόνια-Μαδρίτη. Αρχικά φοβήθηκα πως επειδή είναι point to point εταιρεία δεν θα εξυπηρετηθώ,αλλά έγινε,και στις μέρες που ζήτησα.Αυτό είναι μια πολύ όμορφη και ρομαντική σκέψη αλλά δυστυχώς δεν ξέρω αν ισχύει για κάποια εταιρία. Δεκαπέντε μέρες πριν αν θυμάμαι καλά έχουν δικαίωμα ακύρωσης με απλή υποχρέωση επιστροφής του ναύλου και εδώ μιλάμε για ακύρωση 3 και κάτι μήνες πριν. Είναι φανερό από τις αναρτήσεις των παθόντων πως η εταιρία κάνει περισσότερα για να τους εξυπηρετήσει από αυτά που είναι υποχρεωμένη, ακόμη και αν κατηγορείται για ψευδείς ανακοινώσεις που μέχρι στιγμής όμως δεν έχουν διαψευστεί από κανένα.
Πιθανότατα το μνμ σου θα διαβαστεί από ελάχιστους, μέχρι τώρα όμως διαβάσαμε να αμφισβητείται η ασφάλεια πτήσεων της συγκεκριμένης εταιρίας, για ψευδείς και παραπλανητικές ανακοινώσεις, για ταξιδιώτες που θα πάνε κολυμπώντας μέσω Βέροιας, για οικονομικά παιχνίδια της εταιρίας με τα αεροδρόμια και άλλα πολλά που είναι αδύνατο να συγκεντρώσω εδώ.Για να είμαι ειλικρινής ,είχα αγχωθεί μόλις μου είπαν για ακυρώσεις!Αλλά πραγματικά η κοπέλα στο chat με εξυπηρέτησε ,και μάλιστα όταν της πρότεινα να μου αλλάξει τα δρομολόγια,ακόμη και το fiumicino - μαδρίτη μου άλλαξε σε Μπολόνια-Μαδρίτη. Αρχικά φοβήθηκα πως επειδή είναι point to point εταιρεία δεν θα εξυπηρετηθώ,αλλά έγινε,και στις μέρες που ζήτησα.