• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ryanair Ακύρωση δρομολογίων Ryanair τον Οκτώβριο

nena

Member
Μηνύματα
867
Likes
471
Ταξίδι-Όνειρο
greenland-φεροε-svalbard
ναι το παρακατω σημαινει κλεισιμο αεροδρομιου:
"Λόγω σημαντικών εργασιών συντήρησης αεροδιαδρόμου, το αεροδρόμιο Ρώμης (Τσιαμπίνο) θα παραμείνει κλειστό για το διάστημα 14-29 Οκτωβρίου 2016."
αρα μας παραπληροφορουν κ απο πανω.
πως αντιμετωπιζεται αυτο;να την παμε στη Χαγη η να σταματησουμε στα complaints?:cool:
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.820
Likes
7.710
ναι το παρακατω σημαινει κλεισιμο αεροδρομιου:
"Λόγω σημαντικών εργασιών συντήρησης αεροδιαδρόμου, το αεροδρόμιο Ρώμης (Τσιαμπίνο) θα παραμείνει κλειστό για το διάστημα 14-29 Οκτωβρίου 2016."
αρα μας παραπληροφορουν κ απο πανω.
πως αντιμετωπιζεται αυτο;να την παμε στη Χαγη η να σταματησουμε στα complaints?:cool:
Για να καταλάβουμε, μια μεγάλη εταιρία δυσφημεί ένα αεροδρόμιο, και μάλιστα όχι παρασκηνιακά αλλά με επίσημη ανακοίνωση, και θα πας εσύ στη Χάγη? το αεροδρόμιο δεν απαντάει πουθενά και αυτό εσύ το βρίσκεις λογικό? θα φοβόμουνα να προσγειωθώ στο αεροδρόμιο όχι να πετάξω με τη ράυαν.
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.820
Likes
7.710
Γενικά πάντως η Ryanair οφείλει να σας φτάσει στον προορισμό σας και με άλλες πτήσεις της, ακόμα και με άλλων εταιρειών, άσχετα αν αυτή δεν το κάνει.
Αυτό είναι μια πολύ όμορφη και ρομαντική σκέψη αλλά δυστυχώς δεν ξέρω αν ισχύει για κάποια εταιρία. Δεκαπέντε μέρες πριν αν θυμάμαι καλά έχουν δικαίωμα ακύρωσης με απλή υποχρέωση επιστροφής του ναύλου και εδώ μιλάμε για ακύρωση 3 και κάτι μήνες πριν. Είναι φανερό από τις αναρτήσεις των παθόντων πως η εταιρία κάνει περισσότερα για να τους εξυπηρετήσει από αυτά που είναι υποχρεωμένη, ακόμη και αν κατηγορείται για ψευδείς ανακοινώσεις που μέχρι στιγμής όμως δεν έχουν διαψευστεί από κανένα.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Συζητήθηκε ανεπισημα διαβασα στο δημοτικο συμβουλιο το κλεισιμο για 10 ημερες τον οκτωβριο για εργασιες στην πιστα. Τα υλικα εχουν ηδη μεταφερθεί στο πλαινο της πιστας. Ειπαν για 10 ημερες αλλα κι αυτό ακομα δεν ειναι σαφες κ θα ανακοινωθει συντομα. Η εταιρεια των αεροδρομιων της Ρωμης σύστησε τη μεταφορα ολων των πτησεων στο φιουμιτσινο σε παρομοιες ωρες. Ισως μερικά δρομολογια να μη βολευαν τη ραιαν.
 

nena

Member
Μηνύματα
867
Likes
471
Ταξίδι-Όνειρο
greenland-φεροε-svalbard
εμεις το βλεπουμε απο τη μερια του ταξιδιωτη που δεν μπορει να παει εκει που θελει κ οργανωσε.
οπως εβαλε πτησεις για φιουμ. απο αθηνα να εβαζε κ απο θεσνικη η τουλαχιστον να καλυπτε τα 2 εισιτηρια.
φανταζομαι οτι εχει δικλειδες ασφαλειας μια τοσο μεγαλη εταιρεια κ θα αποζημιωθει απο το προβλημα που προεκυψε.??!
οι κοινοι θνητοι ταξιδιωτες τι θα κανουν;
θα κατεβουν αθηνα θα χασουν χρονο κ το ωραιο ειναι οτι θα κανουν κ πλουσια την ραιανερ καθως θα αναγκαστουν να παρουν κ δευτερο εισιτηριο αυτο για την αθηνα
 

alexandra80

Member
Μηνύματα
300
Likes
1.579
Επόμενο Ταξίδι
Λιγουρία-Τοσκάνη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού-Βολιβία-Άνδεις
Αυτό είναι μια πολύ όμορφη και ρομαντική σκέψη αλλά δυστυχώς δεν ξέρω αν ισχύει για κάποια εταιρία. Δεκαπέντε μέρες πριν αν θυμάμαι καλά έχουν δικαίωμα ακύρωσης με απλή υποχρέωση επιστροφής του ναύλου και εδώ μιλάμε για ακύρωση 3 και κάτι μήνες πριν. Είναι φανερό από τις αναρτήσεις των παθόντων πως η εταιρία κάνει περισσότερα για να τους εξυπηρετήσει από αυτά που είναι υποχρεωμένη, ακόμη και αν κατηγορείται για ψευδείς ανακοινώσεις που μέχρι στιγμής όμως δεν έχουν διαψευστεί από κανένα.
Για να είμαι ειλικρινής ,είχα αγχωθεί μόλις μου είπαν για ακυρώσεις!Αλλά πραγματικά η κοπέλα στο chat με εξυπηρέτησε ,και μάλιστα όταν της πρότεινα να μου αλλάξει τα δρομολόγια,ακόμη και το fiumicino - μαδρίτη μου άλλαξε σε Μπολόνια-Μαδρίτη. Αρχικά φοβήθηκα πως επειδή είναι point to point εταιρεία δεν θα εξυπηρετηθώ,αλλά έγινε,και στις μέρες που ζήτησα.
 
Last edited by a moderator:

Borealis

Member
Μηνύματα
3.820
Likes
7.710
Για να είμαι ειλικρινής ,είχα αγχωθεί μόλις μου είπαν για ακυρώσεις!Αλλά πραγματικά η κοπέλα στο chat με εξυπηρέτησε ,και μάλιστα όταν της πρότεινα να μου αλλάξει τα δρομολόγια,ακόμη και το fiumicino - μαδρίτη μου άλλαξε σε Μπολόνια-Μαδρίτη. Αρχικά φοβήθηκα πως επειδή είναι point to point εταιρεία δεν θα εξυπηρετηθώ,αλλά έγινε,και στις μέρες που ζήτησα.
Πιθανότατα το μνμ σου θα διαβαστεί από ελάχιστους, μέχρι τώρα όμως διαβάσαμε να αμφισβητείται η ασφάλεια πτήσεων της συγκεκριμένης εταιρίας, για ψευδείς και παραπλανητικές ανακοινώσεις, για ταξιδιώτες που θα πάνε κολυμπώντας μέσω Βέροιας, για οικονομικά παιχνίδια της εταιρίας με τα αεροδρόμια και άλλα πολλά που είναι αδύνατο να συγκεντρώσω εδώ.
Το γεγονός είναι ότι καμιά εταιρία δεν θέλει την δυσφήμιση της ακύρωσης είτε πουλάει το εισιτήριο 9 ευρώ είτε 900 ευρώ και όταν συμβεί αυτό υπάρχουν υποχρεώσεις που στη δική σας περίπτωση ήταν η επιστροφή ναύλου, από κει και μετά ότι κερδίσετε είναι προς το συμφέρον σας.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.353
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom