• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ακύρωση από booking.com και δικαιώματα....

pavlito

Member
Μηνύματα
60
Likes
20
Θα σε συνεφερε να κλεισεις πολυ ψηλοτερης κατηγοριας καταλυμα και πιο ακριβο με το ιδιο ποσο. Κακως ζητησες επιστροφη. Η ακυρωση τελευταια στιγμη ειναι ευκαιρια, οχι ατυχια.
θα το χω υποψιν για επομενη ακυρωση χαχαχαχαχα ευχαριστωωωω

Το φθινόπωρο σε ταξίδι μας στη Βιέννη, είχαμε κλείσει μια διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο μέσω booking. Φτάνοντας για το check in, ο ρεσεψιονίστ μας ενημέρωσε πως έχουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα και δε μπορούν να φιλοξενήσουν πελάτες. Μας είχαν κλείσει διπλανό ξενοδοχείο, 4 αστέρων στο οποίο η διανυκτέρευση με πρωινό κόστιζε 250 ευρώ, στην τιμή των 99 ευρώ που είχαμε ήδη πληρώσει. Η Booking ουδέποτε ενημερώθηκε γι αυτό καθώς μου ζητούσε αξιολόγηση του καταλύματος που είχα κλείσει. Όταν τα ίδια τα ξενοδοχεία είναι αφερέγγυα, οφείλει η booking να φροντίσει για την κράτησή σου όπως αναφέρει η paefstra.
σ ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες :)
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.635
Μηνύματα
905.136
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom