θα το χω υποψιν για επομενη ακυρωση χαχαχαχαχα ευχαριστωωωωΘα σε συνεφερε να κλεισεις πολυ ψηλοτερης κατηγοριας καταλυμα και πιο ακριβο με το ιδιο ποσο. Κακως ζητησες επιστροφη. Η ακυρωση τελευταια στιγμη ειναι ευκαιρια, οχι ατυχια.
σ ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριεςΤο φθινόπωρο σε ταξίδι μας στη Βιέννη, είχαμε κλείσει μια διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο μέσω booking. Φτάνοντας για το check in, ο ρεσεψιονίστ μας ενημέρωσε πως έχουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα και δε μπορούν να φιλοξενήσουν πελάτες. Μας είχαν κλείσει διπλανό ξενοδοχείο, 4 αστέρων στο οποίο η διανυκτέρευση με πρωινό κόστιζε 250 ευρώ, στην τιμή των 99 ευρώ που είχαμε ήδη πληρώσει. Η Booking ουδέποτε ενημερώθηκε γι αυτό καθώς μου ζητούσε αξιολόγηση του καταλύματος που είχα κλείσει. Όταν τα ίδια τα ξενοδοχεία είναι αφερέγγυα, οφείλει η booking να φροντίσει για την κράτησή σου όπως αναφέρει η paefstra.
Last edited by a moderator: