• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ακύρωση από booking.com και δικαιώματα....

vaggelakos

Member
Μηνύματα
221
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
salzburg?!
Γνώμη μου μη μπεις στη διαδικασία πόσα καλύπτουν και τι προσφέρουν. Ψάξε και διάλεξε ποια ξενοδοχεία σου αρέσουν και πες τους πως θέλεις ένα από αυτά.

Αλλιώς πες τους να καλύψουν την διαφορά στο αρχικό ξενοδοχείο, μιας που το λάθος δεν είναι δικό σου.
Το αρχικό ξενοδοχείο επικαλείται ότι δεν έχει διαθεσιμότητα για εκείνες τις ημερομηνίες, άρα δε παίζει αυτό αν είναι αλήθεια. Αν ψάξω εγώ πιστεύω πως μπορεί να μου πουν να καλύψω εγώ διαφορά, μιας και θα φαίνεται σαν να θέλω να μείνω εγω σε συγκεκριμένο. Καλύτερα πιστεύω να μου πουν αυτοί να μείνω σε αντίστοιχο επειδή μου προτείνουν κάτι ίδιο λόγο του λάθους. Λέω εγώ τώρα..

Εξάλλου χτες απόγευμα (πάντα απόγευμα στέλνουν mail) έστειλαν το τελευταίο μήνυμα τους,που τους απάντησα με το τι ακριβώς έχω κάνει κράτηση και ψάξτε βρείτε αντίστοιχο... Δεν έχω απάντηση ακόμα
 
Last edited by a moderator:

rena1988

Member
Μηνύματα
294
Likes
139
Επόμενο Ταξίδι
Ζανζιβάρη (11/2021)
Ταξίδι-Όνειρο
Περου
Απλως να ξέρεις οτι δε θα σου προτείνουν άπειρες εναλλακτικές. Εμενα μου είχαν πει οτι συνήθως μεχρι 3 λυσεις προτείνουν .
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.894
Likes
44.646
Φιλε μην το ζαλιζεις πολυ. Ετσι κι αλλιως ειπες οτι εκλεισες για πλακα. Λογικα στην τελευταια επικοινωνια θα σου δωσουν να διαλεξεις από μια λιστα. Αν σε ικανοποιει κατι, κλεινεις απο κει. Προφανως εχουν υπολογισει τη διαφορα, αυτο δεν απασχολει εσενα.
 

vaggelakos

Member
Μηνύματα
221
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
salzburg?!
Φιλε μην το ζαλιζεις πολυ. Ετσι κι αλλιως ειπες οτι εκλεισες για πλακα. Λογικα στην τελευταια επικοινωνια θα σου δωσουν να διαλεξεις από μια λιστα. Αν σε ικανοποιει κατι, κλεινεις απο κει. Προφανως εχουν υπολογισει τη διαφορα, αυτο δεν απασχολει εσενα.
Προφανώς φτιάχνουν τη λίστα!! Μιας και τις προηγούμενες δύο επιλογές της απερριψα αφού δεν ήταν αντίστοιχες περιπτώσεις. Όταν λέμε για πλάκα, εννοώ πως δεν επιγει. Δε φεύγω αύριο. Απλά μια πρόχειρη έρευνα αγοράς, έφερε την πολύ καλή περίπτωση...αλλά λάθος τιμής. Τώρα κοιτάω αν μπορώ να εκμεταλευτω το λάθος. Λέμε αν.. Η περίπτωση της λίστας ακούγεται καλή. Πάντως στους όρους του αρχικού ήταν με ακύρωση μέχρι 15 μέρες πριν το check in. Άραγε θα ισχύει και αυτό ? Μη με μισησετε...
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
28.414
Το ποσό που σε ζητάς μάξιμουμ είναι 500 ευρώ μετά απο έγκριση του λίντερ που διαχειρίζετε το θέμα σου στην μπουκινγκ.
 

vaggelakos

Member
Μηνύματα
221
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
salzburg?!
Το ποσό που σε ζητάς μάξιμουμ είναι 500 ευρώ μετά απο έγκριση του λίντερ που διαχειρίζετε το θέμα σου στην μπουκινγκ.
Τι? Είναι εύκολο φίλε μου να μου το εξηγήσεις καλύτερα ? Σε ευχαριστώ

Τι? Είναι εύκολο φίλε μου να μου το εξηγήσεις καλύτερα ? Σε ευχαριστώ
Το ποσό που σε ζητάς μάξιμουμ είναι 500 ευρώ μετά απο έγκριση του λίντερ που διαχειρίζετε το θέμα σου στην μπουκινγκ.
Αν προσθέσουν μέχρι 500 ευρώ στο ήδη πόσο κράτησης βρίσκεται επιλογή... Αν εννοείς αυτό φίλε μου
 
Last edited by a moderator:

panpan

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
28.414
Αν προσθέσουν μέχρι 500 ευρώ στο ήδη πόσο κράτησης βρίσκεται επιλογή... Αν εννοείς αυτό φίλε μου
Αυτό εννοώ.Αλλά είπαμε είναι το μαξιμουμ και θα προσπαθήσουν για μια πιο συμβιβαστική τιμή.πχ γύρω στα μισά για να προστατέψουν και τον ξενοδόχο,αλλά και να μείνει ικανοποιημένος ο πελάτης.Πάντως μην προσπαθείς να εκμεταλευθείς το λάθος στο μάξιμουμ.
 

pavlito

Member
Μηνύματα
60
Likes
20
Καλημέρα.Έκανα μια κράτηση μέσω της booking για την περιοχή του Σπλιτ στην Κροατία στις 13 Ιουλίου.(κράτηση έγινε στις 25/04/2019).Εχθές 04/07 μου ρθε mail ότι έγινε κράτηση των χρημάτων από την κάρτα μου και μετά από λίγο μου ρθε ένα δεύτερο Mail απο το ξενοδοχειο ότι για την ημερομηνία που έκλεισα δεν υπάρχει δωμάτιο (1 εβδομάδα πριν την αφιξή μου).Δικαιούμαι κάποια αποζημίωση?
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.894
Likes
44.646
Τηλεφωνο στη booking να σου βρουν δωματιο με το ιδιο ποσο. Αποζημιωση οχι, δεν ειναι airbnb.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.894
Likes
44.646
ευχαριστω .ζητησα επιστροφη χρηματων κ εψαξα αλλου
Θα σε συνεφερε να κλεισεις πολυ ψηλοτερης κατηγοριας καταλυμα και πιο ακριβο με το ιδιο ποσο. Κακως ζητησες επιστροφη. Η ακυρωση τελευταια στιγμη ειναι ευκαιρια, οχι ατυχια.
 

ravT

Member
Μηνύματα
141
Likes
168
Επόμενο Ταξίδι
Ολλανδία
Ταξίδι-Όνειρο
Ο γύρος του κόσμου
Το φθινόπωρο σε ταξίδι μας στη Βιέννη, είχαμε κλείσει μια διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο μέσω booking. Φτάνοντας για το check in, ο ρεσεψιονίστ μας ενημέρωσε πως έχουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα και δε μπορούν να φιλοξενήσουν πελάτες. Μας είχαν κλείσει διπλανό ξενοδοχείο, 4 αστέρων στο οποίο η διανυκτέρευση με πρωινό κόστιζε 250 ευρώ, στην τιμή των 99 ευρώ που είχαμε ήδη πληρώσει. Η Booking ουδέποτε ενημερώθηκε γι αυτό καθώς μου ζητούσε αξιολόγηση του καταλύματος που είχα κλείσει. Όταν τα ίδια τα ξενοδοχεία είναι αφερέγγυα, οφείλει η booking να φροντίσει για την κράτησή σου όπως αναφέρει η paefstra.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.635
Μηνύματα
905.136
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom