Καλησπερα.το ιδιο ακριβως εκανε και σε εμενα.εβγαλες ακρη?Καλησπέρα.
Σε ακυρωμένη πτήση της ryan air στην οποία έχω αναφερθεί σε προηγούμενο post έκανα την αίτηση για refund. Σήμερα εστάλη mail όπου με καλεί να προβώ σε χρήση voucher. Προφανώς δεν επιθυμώ κάτι τέτοιο.
Έχει πιο κάτω την εξής πρόταση: If you do not wish to accept this voucher option and wish to move your flight or request a refund, please click here to contact us.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ξανακάνω αίτηση για refund; Πιο πάνω αναφέρει το εξής: Customers who choose not to accept a free move or voucher will receive their refund in due course, once this crisis has passed. Over the coming weeks and months, we will be working hard to process refund requests as quickly as we can.
Ευχαριστώ προκαταβολικά!