Aegean Airlines Ακυρώσεις, αλλαγές, voucher, επιστροφή χρημάτων

psilos3

Member
Μηνύματα
6.918
Likes
53.900
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, θα το τσεκάρω κι εγώ τηλεφωνικά αν βρω κάποιον συνεργάσιμο.
Φίλος μου μίλησε με την Αρχή πολιτικής αεροπορίας και επιβεβαιώνει τα λεγόμενα σας, είναι υποχρεωμένοι να σε πάνε με τον συντομότερο δυνατό τρόπο.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.204
Likes
1.877
Ο νομος δεν κανει διακριση στα award
Αλλα η Aegean δειχνει ολη τη δυσκοιλιοτητα της προτεινοντας ακυρωση και επιστροφη χρηματων που ειναι ευκολο και ανεξοδο.
Σωστά το γράφεις, απλά ο Κανονισμός κάνει αναφορά και σε παρεμφερείς όρους μεταφοράς, που χωρεί διάφορες ερμηνείες. Και δεν έχω ιδέα ποια είναι η πρακτική σε περίπτωση award εισιτηρίων, αν κάποιος το έχει αντιμετωπίσει ας μας ενημερώσει.
 

georgi d

Member
Μηνύματα
306
Likes
708
Παλιά θυμάμαι περιπτώσεις που δεν χρειαζόταν κάτι να τους πεις. Μόνοι τους σου έλεγαν εάν θέλετε μπορούμε μέσω Γερμανίας να σας βρούμε εισιτήρια προς την Μόσχα και ας ήταν το εισιτήριο πάρα πολύ ακριβό από την τιμή που αγοράστηκε (τότε ήταν τιμές Μόσχα - Αθήνα γύρω στα 100€) περίπου στα 250 ευρώ με άλλη εταιρεία.


Εδώ κάτι έχω γράψει για την aegean πώς να τους παρακαλάς. Πως λέμε :παλιά μας παρακαλούσαν όμως τώρα που γίνανε πλούσιοι τους παρακαλάμε εμείς.
Ότι και να είναι είναι ευχαριστώ για μας τους Έλληνες να διαβάζουμε τα θετικά σχολεία για την εταιρεία από τους ξένους που έχουν πετάξει με την aegean.
Ακύρωση κράτησης και αποζημίωση
 
Last edited:

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.698
Likes
10.511
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Να ρωτήσω κάτι τους ειδικούς, μιας και με το μέχρι τώρα ψάξιμο δεν έβγαλα άκρη, δε μπορώ να βρω και κανένα πρόσφατο παράδειγμα.

Υπάρχει κάπου πρόβλεψη ότι σε περίπτωση αλλαγής ημερομηνίας της Aegean μπορεί να σ' εξυπηρετήσει με άλλη Star Aliance πτήση ή πρέπει να πας υποχρεωτικά με Aegean;
Αν ναι, πως διεκδικείς κάτι τέτοιο;
Αυτό που είχα κάνει πριν κάποια χρόνια, ήταν σε ακύρωση απευθείας πτήσης Αθήνα-Λισαβόνα με είχαν μεταφέρει στην επόμενη μέρα που είχε πτήση Αθήνα-Λισαβόνα. Όμως έδιναν μέσω του site της Aegean την επιλογή Αθήνα-Λισαβόνα μέσω Μιλάνο (το Μιλάνο-Λισαβόνα με TAP) για την μέρα που ακύρωσαν την πτήση και τους πήρα τηλέφωνο να με βάλουν σε αυτή από την στιγμή που το έδιναν στο site τους και με έξτρα πρόφαση ότι δε θα προλάβαινα αλλιώς να πάρω τη πτήση για Βραζιλία άμα έπαιρνα την απευθείας που είχαν βάλει για άλλη μέρα (ξεχωριστό εισιτήριο για Βραζιλία).

Με έβαλαν στην αναμονή για κανα 15λεπτο και μου είπαν ότι κατ'εξαίρεση θα το έκαναν, θεωρώ όμως ότι από την στιγμή που έδιναν την επιλογή στο site για εκείνη την ημέρα και χωρίς τη πρόφαση της Βραζιλίας θα μου έδιναν την αλλαγή.

Σε άλλη περίπτωση που ακύρωσαν τις πτήσεις από/προς Αϊντχόφεν, μετά από παρότρυνση μου, μου έδωσαν την επιλογή να πετάξω είτε από Άμστερνταμ είτε από Βρυξέλλες.

Οπότε θα σου προτείνω 1) να δεις μη τυχόν δίνει μέσα στο site για την μέρα που ακύρωσαν την κανονική σου πτήση κάποια άλλη Star Alliance επιλογή, επομένως να τους πεις να σε βάλουν σε αυτήν και 2) να δεις πιο είναι το πιο κοντινό αερόδρομιο που πετάει η Aegean για να σε βάλουν σε πτήση από/προς εκεί.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.918
Likes
53.900
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Αυτό που είχα κάνει πριν κάποια χρόνια, ήταν σε ακύρωση απευθείας πτήσης...
Να γράψω δύο λόγια μιας και το έψαξα αρκετά το θέμα.

Κατ' αρχάς σύμφωνα με την ΑΠΑ (Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας) είναι υποχρεωμένοι να σε πάνε στον προορισμό σου με τον αμεσότερο τρόπο, εφόσον πάντα η ακύρωση είναι δική τους ευθύνη όπως συνέβη και στην περίπτωση μου.
Το αν θα δεχτείς ως επιβάτης τις αλλαγές που σου προτείνουν (άλλες ημερομηνίες/αποζημίωση κτλ) είναι δικό σου ζήτημα, ωστόσο έχεις κάθε δικαίωμα να ζητήσεις να πετάξεις τη μέρα που ίσχυε στο εισιτήριο σου εξ' αρχής, πόσο μάλλον όταν υπάρχουν εναλλακτικές πτήσεις, που δεν έχει και σημασία με ποια εταιρεία είναι αυτές, δηλαδή αν αφορούν ίδια συμμαχία.

Τώρα στην περίπτωση μου, μετά από ακύρωση του ενός σκέλους και πρόταση να αλλάξει αυτό ημερομηνία αρνήθηκα και έπραξα σύμφωνα με τα παραπάνω, γνωρίζοντας ήδη τον κανονισμό μιας και ο συνεπιβάτης μου είχε μιλήσει με την ΑΠΑ και άλλαξε το εισιτήριο του χωρίς πρόβλημα στα γραφεία της Aegean στο αεροδρόμιο Βενιζέλος.
Εγώ προτίμησα να το κάνω τηλεφωνικά με την εξής σουρεαλιστική στιχομυθία που ήξερα εκ των προτέρων ότι θα έχω:

- Καλησπέρα σας, ονομάζομαι ------ και ο κωδικός κράτησης είναι ΧΧΧΧΧΧ, όπου έχει ακυρωθεί το πρώτο σκέλος για τις 20 του μηνός.
- Βεβαίως, η πρόταση μας είναι να το αλλάξετε για τις 19.
- Μα δε μπορώ να πετάξω στις 19, είναι 24 ώρες πριν την προγαμματισμένη αναχώρηση μου, θα ήθελα παρακαλώ να δούμε άλλο τρόπο για τις 20 του μήνα, με άλλη εταιρεία star aliance που πετάει για να σας είναι και πιο εύκολο.
- Μα δεν κάνουμε τέτοιες αλλαγές ως Aegean κύριε, δε γίνεται αυτό.
- Πως δε κάνετε, το προβλέπει κι ο κανονισμός, το έπραξε και συνεπιβάτης μου απευθείας στο αεροδρόμιο αλλάζοντας του εισιτήριο σε δύο σκέλη μέσω Βιέννης, το δεύτερο μάλιστα με την Austrian Airlines. Ορίστε και ο κωδικός κράτησης του ΥΥΥΥΥΥΥ για να το ψάξετε.
- Σας βάζω λίγο στην αναμονή
- Παρακαλώ

- (μετά από 1 λεπτό): Βλέπω ότι ο συγκεκριμένος κύριος είχε από την αρχή κράτηση με την Austrian Airlines, γι' αυτό και έγινε η αλλαγή του.
- Μα πως είχε κράτηση με την Austrian, αφού μαζί κλείσαμε το εισιτήριο και πετούσαμε απευθείας με την Aegean.
- Σας βάζω ξανά στην αναμονή.
- Παρακαλώ, κάντε δουλειά σας.

- (μετά από 2 λεπτά) Ευχαριστώ για την αναμονή, βλέπω εδώ ότι ο κύριος εξυπηρετήθηκε από το γραφέιο του αεροδρομίου κατ' εξαίρεση γιατί αυτό δε προβλέπεται (μάλλον το κάνατε επειδή είναι καλό παιδί σκέφτομαι) οπότε επίσης κατ' εξαίρεση θα σας εξυπηρετήσουμε κι εσάς με τον ίδιο τρόπο (μάλλον επειδή εγώ είμαι ψηλός κι ωραίος, πολλές εξαιρέσεις πέσανε μαζεμένες ξαφνικά).
- Σας ευχαριστώ πολύ για την εξαίρεση τότε.
- Να ειστε καλά, θα λάβετε μέσω email την καινούργια κράτηση.



Τι συμπεραίνω εγώ απ' αυτό; Όχι μόνο την απλή πρώτη ανάγνωση πως απλά οι υπάλληλοι είναι μη καταρτισμένοι, νέοι και ελλιπώς εκπαιδευμένοι όπως θα κρίνουν οι περισσότεροι, που ισχύει ως ένα σημείο όχι μόνο εκεί αλλά σε αρκετές εταιρείες στην Ελλάδα, δεν είναι όμως αυτό το ζήτημα.
Δε πρέπει να ξεχνάμε ότι ως εργαζόμενοι είναι λογικό να έχουν την «εντολή» να υπερασπίζονται την εταιρεία που εργάζονται, οπότε προφανώς όσο πιο δύσκολη σου κάνουν τη ζωή τόσο λιγότερη η ζημία για την εταιρεία, μιας και αλλαγές εισιτηρίων σημαίνει ζημία.
(Προσωπική άποψη αυτό το τελευταίο, δε χρειάζεται να συμφωνείτε).

Αυτό που χρειάζεται όμως να κάνουμε ως επιβάτες κάθε φορά, είναι να γνωρίζουμε τον κανονισμό, να επικοινωνούμε με τους αρμόδιους και μόνο φορείς και να διεκδικούμε τα δικαιώματα μας εφόσον υπάρχουν ακόμα κι αν χρειαστεί να γίνουμε επίμονοι (δηλαδή πρήχτες), κάτι που ούτε εμένα μ' αρέσει αλλά δε βλέπω να λειτουργεί αλλιώς το πράγμα...

*Η όλη ιστορία αφορά κράτηση για τέσσερις+ μήνες μετά, οπότε δεν έχει να κάνει με το πότε είναι προγραμματισμένη η πτήση σου σε περίπτωση που κάποιος αναρωτηθεί.
 
Last edited:

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.204
Likes
1.877
Τι συμπεραίνω εγώ απ' αυτό; Όχι μόνο την απλή πρώτη ανάγνωση πως απλά οι υπάλληλοι είναι μη καταρτισμένοι, νέοι και ελλιπώς εκπαιδευμένοι όπως θα κρίνουν οι περισσότεροι, που ισχύει ως ένα σημείο όχι μόνο εκεί αλλά σε αρκετές εταιρείες στην Ελλάδα, δεν είναι όμως αυτό το ζήτημα.
Δε πρέπει να ξεχνάμε ότι ως εργαζόμενοι είναι λογικό να έχουν την «εντολή» να υπερασπίζονται την εταιρεία που εργάζονται, οπότε προφανώς όσο πιο δύσκολη σου κάνουν τη ζωή τόσο λιγότερη η ζημία για την εταιρεία, μιας και αλλαγές εισιτηρίων σημαίνει ζημία.
Προσωπική άποψη αυτό το τελευταίο, δε χρειάζεται να συμφωνείτε φυσικά.

Αυτό που χρειάζεται όμως να κάνουμε ως επιβάτες κάθε φορά, είναι να γνωρίζουμε τον κανονισμό, να επικοινωνούμε με τους αρμόδιους και μόνο φορείς και να διεκδικούμε τα δικαιώματα μας εφόσον υπάρχουν ακόμα κι αν χρειαστεί να γίνουμε επίμονοι (δηλαδή πρήχτες), κάτι που ούτε εμένα μ' αρέσει αλλά δε βλέπω να λειτουργεί αλλιώς το πράγμα...
Μια χαρά τα γράφεις, συνήθως οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό στην επιλογή #4 (η πτήση σας έχει υποστεί αλλαγή) είναι πιο εξοικειωμένοι με τις προβλέψεις του Κανονισμού, αλλά όπως συχνά συμβαίνει, η κλήση μπορεί να απαντηθεί και από τρίτους. Σε κάθε περίπτωση θα προτείνουν εναλλακτική με Aegean και σε περίπτωση επιμονής και επίκλησης του Κανονισμού θα μιλήσουν με τον επόπτη και θα πάρουν το ΟΚ.
Ωστόσο, η πρόταση με εναλλακτική πτήση με την ίδια την εταιρεία έχει πολλά πλεονεκτήματα και πολλούς δεν τους πειράζει η αλλαγή ημερομηνίας και η αλήθεια είναι ότι γενικά βολεύει (την εταιρεία καταρχήν -εννοείται- αλλά και τον επιβάτη) Έχω δεχτεί δυο φορές αλλαγή ημέρας, τη μία μετέφερα τις πτήσεις στις γιορτές (που ήταν πολύ ακριβότερες, τριπλάσια σχεδόν τιμή). Ή μπορείς να ζητήσεις και αλλαγή του ενός αεροδρομίου και να προσαρμόσεις καλύτερα το ταξίδι σου. Επίσης, το πλεονέκτημα της απευθείας πτήσης: άλλο να είσαι σε 2-4 ώρες στον προορισμό σου και άλλο να έχεις 2 ώρες αναμονή σε ενδιάμεσο σταθμό. Αλλά και τα μίλια, για όποιον ασχολείται με βαθμίδες. Και για αρκετούς και η εξοικείωση (αεροσυνοδοί στα ελληνικά, συνήθως καλύτερο φαγητό, κάρτες επιβίβασης στην εφαρμογή κλπ.)
Το θέμα είναι να ξέρεις τον Κανονισμό και στην περίπτωση που χρειαστεί, να επιμείνεις και να κάνεις χρήση του. Η Aegean είναι σοβαρή εταιρεία, τώρα σε περιπτώσεις τύπου wizz air θέλει κυνηγητό, προσφυγή στην ΥΠΑ, κλπ.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.903
Μηνύματα
917.384
Μέλη
39.603
Νεότερο μέλος
Georgeva25

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom