• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Γενικά Αεροπορικά Ατυχήματα

tina85

Member
Μηνύματα
14
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
Μπαλι
Ταξίδι-Όνειρο
Βραζιλια αργεντινη αμαζων
Τι λετε να παρατησω την ιδεα για ταξιδι του μελητος σιγκαπουρη μπαλι? Ελεγα για τον αυγουστο τωρα με αυτο παλι ? Ουφφφ κριμας και τους ανθρωπους :(
 

flying Doc

Member
Μηνύματα
200
Likes
378
1) Στα ελληνικά δεν υφίσταται λέξη "κρίμας"παρα "κρίμα
2) Με τη λογική σου μην πας ταξίδι του μέλΙτος πουθενά (ή ταξίδι γενικότερα, πουθενά) γιατί όπως έχει ατύχημα /δυστύχημα η Air Asia ή η Malaysian, έτσι έχουν ατυχήματα /δυστυχήματα οι περισσότερες legacy εταιρείες. ΚΤΕΛ και πάλι ΚΤΕΛ για σιγουριά....
 

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
ΚΤΕΛ πιο ασφαλές απο αεροπλάνο; Μόνο αν μιλάμε για την turkish. Αλλιώς, καλύτερα με Malaysian.
Κρίμα πάντως για την Air Asia (αν την επηρεάσει) γιατί είναι απο τις πολύ καλές low cost.


υγ. κρίμα-ς, όπως και άλλα αυτής της κλιτικής τάξης, έχουν επίθεμα -ς απο παλιά αλλά δεν θυμάμαι περισσότερα. Ψάξε για "μεγαρική διάλεκτο" αν ενδιαφέρεσαι.
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.083
Likes
20.491
Σιγουριά το ΚΤΕΛ? Από πότε? Υπάρχουν πολλές χώρες στις οποίες οι δρόμοι είναι τόσο επικίνδυνοι που....πλην Ελλάδος φυσικά που είναι ασφαλέστατη, βλέπε πέταλο Μαλιακού, Αθηνών-Πατρών (αδρεναλίνη στο φουλ) κτλ.
 

tina85

Member
Μηνύματα
14
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
Μπαλι
Ταξίδι-Όνειρο
Βραζιλια αργεντινη αμαζων
1) Στα ελληνικά δεν υφίσταται λέξη "κρίμας"παρα "κρίμ
Δεν υφισταται; κριμα εις τους... κριμας ως επιρρημα που δηλωβει απογοητευση η συμπαθεια πχ κριμας τα νιατα σου
παμπινιωτης σελιδα 960 σημειο 3:)

Δεν ειναι η λογικη να μην παω πουθενα ειναι η συγκεκριμενες περιοχες που με κανουν να ξανασκευτομαι τον συγκεκριμενο προορισμο :s
 
Last edited by a moderator:

flying Doc

Member
Μηνύματα
200
Likes
378
Το "ΚΤΕΛ και πάλι ΚΤΕΛ"γράφτηκε με σκωπτική διάθεση. Αλλωστε, μέσα μου κυκλοφορούν boeingοσφαίρια.

Έψαξα τη "μεγαρική διάλεκτο"και είδα ότι χαρακτηρίζεται από την προφορά του "'υ" σε "ου"', από τσιτακισμό, από επένθεση του "γ" κι έλλειψη συνίζησης, αλλά δεν αναφέρεται η κατάληξη -ς στην κλιτική.

Δεν έχω το λεξικό του "...παμπινιώτη" ούτε του Μπαμπινιώτη και δεν κατέχω άλλη τοπολαλιά, πλην της Σαλονικιώτικης

Επίσης, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχουν οι "συγκεκριμένες περιοχές" (Μπαλί, Σιγκαπούρη) με την πιθανή πτώση του 320 της Air Asia κι άρα ως επικινδυνότητα ως προορισμοί....
 

tina85

Member
Μηνύματα
14
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
Μπαλι
Ταξίδι-Όνειρο
Βραζιλια αργεντινη αμαζων
Επίσης, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχουν οι "συγκεκριμένες περιοχές" (Μπαλί, Σιγκαπούρη) με την πιθανή πτώση του 320 της Air Asia κι άρα ως επικινδυνότητα ως προορισμοί....
Η πτηση ηταν απο ινδονησια προς σιγκαπουρη
 
Last edited by a moderator:

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Έψαξα τη "μεγαρική διάλεκτο"και είδα ότι χαρακτηρίζεται από την προφορά του "'υ" σε "ου"', από τσιτακισμό, από επένθεση του "γ" κι έλλειψη συνίζησης, αλλά δεν αναφέρεται η κατάληξη -ς στην κλιτική.
http://academia.lis.upatras.gr/index.php/pwpl/article/view/63/94
4.0 και πιο ειδικά την όγδοη κλιτικη τάξη στο 4.3

Το κριμας πάντως είναι συνηθισμένο.

@tina85 Μην το συνεχίσεις γιατί η ερώτηση/ανησυχία σου είναι επιεικώς βλακώδης.
 

flying Doc

Member
Μηνύματα
200
Likes
378
Η πτηση ηταν απο ινδονησια προς σιγκαπουρη
Με την ίδια λογική, to MD 11 της Swiss που έπεσε έξω από το Halifax, πήγαινε από ΗΠΑ προς Ελβετία. Άρα ΗΠΑ, Καναδἀς κι Ελβετία είναι επικίνδυνοι προορισμοί...


@jousis Ευχαριστώ. Πραγματικά δεν το ήξερα και μου έδωσες αφορμή να το ψαξω. Αν κι υπηρέτης του Ιπποκράτου, τρελλαίνομαι για την Ελληνική Γραμματεία και γλώσσα.
 

tina85

Member
Μηνύματα
14
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
Μπαλι
Ταξίδι-Όνειρο
Βραζιλια αργεντινη αμαζων
Μαλιστα απολογουμαι που το αναφερα χρονια πολλα καλη χρονια
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.772
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom