• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Γενικά Αεροπορικά Ατυχήματα

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Δεν λειτουργεί αποκλειστικά έτσι. Αν θες διάβασε τί έγραψα λίγο πιο προσεκτικά.
Υπολόγισε πόσα ταξίδια έγιναν και θα δεις πως δεν είναι όλα τόσο άσπρο/μαύρο.
Αν βάλεις τα χιλιόμετρα στο παιχνίδι, δεν υπάρχει συζήτηση υπερ του αεροπλάνου γιατί καταπίνει τεράστιες αποστάσεις. Αν υπολογίσεις θανάτους ανά ταξίδι, το συζητάμε όμως.

Αλλά γιατί ασχολούμαστε με το ΙΧ στην Ελλάδα ; Να αποδείξουμε τί ; Φυσικά και η οδήγηση στην Ελλάδα είναι τρομερά επικίνδυνη, το έγραψα.
Βρήκα και αυτό:
http://en.wikipedia.org/wiki/Aviation_safety#Comparison_to_other_modes_of_travel
Το διαστημικό ταξίδι είναι λιγότερο επικίνδυνο ανά διανυθέν χιλιόμετρο απο το ποδήλατο. Λίγο άνιση σύγκριση ε ;
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.975
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
http://en.wikipedia.org/wiki/Aviation_safety#Comparison_to_other_modes_of_travel
Το διαστημικό ταξίδι είναι λιγότερο επικίνδυνο ανά διανυθέν χιλιόμετρο απο το ποδήλατο. Λίγο άνιση σύγκριση ε ;
Α πα πα. Δεν ξαναπάω πουθενά με τα πόδια. Αυτοκίνητο και πάλι αυτοκίνητο... (κι αν αυτό σας φαίνεται λογικό, τότε μπορείτε και να πάρετε σοβαρά τα στοιχεία αυτά).
 

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Περίεργο που το λες αυτό ενώ μένεις Αθήνα.
Σκέψου οτι εάν ένας πεζός χτυπηθεί απο ΙΧ μπαίνει στην λίστα αυτή σαν "Foot".

Αλλά οκ, για την συγκεκριμένη λίστα δεν έχω και την καλύτερη γνώμη μιας και η πηγή μου φαίνεται λίγο ερασιτεχνική.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.461
Likes
17.545
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Ότι θα μου έλεγε κάποιος ότι δεν έχω παιδεία και θα με παρέπεμπε σε άρθρο του... newsit, δε το περίμενα. Έλεγα ότι τα έχω διαβάσει όλα αλλά να που τελικά ποτέ δε πρέπει να είσαι σίγουρος :D
 

liopyr

Member
Μηνύματα
322
Likes
627
Νομίζω πως η στατιστική όταν συγκρίνει τόσο διαφορετικά θέματα, είναι τουλάχιστον αποπροσανατολιστική.
Δεν γίνεται να συγκρίνουμε π.χ την ασφάλεια ενός αεροπλάνου με ενός αυτοκινήτου, επειδή υπάρχουν άπειροι διαφορετικοί παράγοντες που επηρεάζουν το ένα και το άλλο.

Κάποιος "κακοπροαίρετος" ας πούμε, θα μπορούσε να συγκρίνει το ποσοστό των ανθρώπων που επιβιώνουν από αυτοκινητιστικά και αεροπορικά ατυχήματα λόγου χάρη.
Πόσο ασφαλή θα έδειχναν τα αεροπλάνα μετά από μία τέτοια στατιστική έρευνα;
 

Panos_65

Member
Μηνύματα
506
Likes
1.170
Νομίζω πως η στατιστική όταν συγκρίνει τόσο διαφορετικά θέματα, είναι τουλάχιστον αποπροσανατολιστική.
Δεν γίνεται να συγκρίνουμε π.χ την ασφάλεια ενός αεροπλάνου με ενός αυτοκινήτου, επειδή υπάρχουν άπειροι διαφορετικοί παράγοντες που επηρεάζουν το ένα και το άλλο.

Κάποιος "κακοπροαίρετος" ας πούμε, θα μπορούσε να συγκρίνει το ποσοστό των ανθρώπων που επιβιώνουν από αυτοκινητιστικά και αεροπορικά ατυχήματα λόγου χάρη.
Πόσο ασφαλή θα έδειχναν τα αεροπλάνα μετά από μία τέτοια στατιστική έρευνα;
Συμφωνώ απόλυτα.
Το αεροπλάνο είναι μέσο μαζικής μεταφοράς και θα πρέπει να συγκριθεί με άλλα ΜΜΜ.
Άλλα ΜΜΜ είναι το τραίνο, το πλοίο, το λεωφορείο.
Δεν λέω ότι το αεροπλάνο δεν είναι ασφαλές, απλά η σύγκριση με το ΙΧ είναι λάθος...
 

XristinaK

Member
Μηνύματα
627
Likes
1.329
Ταξίδι-Όνειρο
Όπου "χορεύει" το Β.Σέλας
Ότι θα μου έλεγε κάποιος ότι δεν έχω παιδεία και θα με παρέπεμπε σε άρθρο του... newsit, δε το περίμενα. Έλεγα ότι τα έχω διαβάσει όλα αλλά να που τελικά ποτέ δε πρέπει να είσαι σίγουρος :D
Εδώ κολλάει αυτό που έγραψες νωρίτερα σε άλλο θέμα:" Ώρες-ώρες διαβάζω απίθανα πράγματα στο φόρουμ"!
( Έτσι ακριβώς νιώθω και εγώ... :))
 
Μηνύματα
93
Likes
76
αου, βαου κουκουβαου... Τι σχεση εχει η πτωση των δυο 777 των Μαλαισιανων με το εαν ειναι ασφαλης εταιρια ? Τι σχεση εχει με το αν συντηρουνταν καλα? Για το πρωτο πιθανοτατα δεν θα μαθουμε ποτε τι πραγματικα εγινε (αλλαγη πορειας κλπ) ενω το δευτερο το εριξαν με πυραυλο (επισης μαλλον δεν θα μαθουμε ποτε ποιοι το εριξαν και γιατι). Αρα τα δυο ατυχηματα με τους περισσοτερους νεκρους πιθανοτατα δεν εχουν καμια σχεση με συντηρησεις , τεχνικα κλπ. Για τα αλλα δυο που συνεβησαν μικρη γνωση εχω. Γεγονος ειναι οτι καθε καλοκαιρι οι αιθερες της ΕΕ γεμιζουν με απειρα σαπακια τσαρτεραδικων εταιριων (πολλες εκ των οποιων εχουν μικρη επιχειρηματικη ζωη) και οτι τοσο τα αεροσκαφη οσο και τα πληρωματα αγγιζουν τα ορια τους. Τσεκαρετε παλαιοτερες χρονιες και θα δειτε οτι την περιοδο του καλοκαιριου στο δυτικο ημισφαιριο, τα ατυχηματα (θανατηφορα ή μη) ειναι περισσοτερα. Τωρα αν οι προδιαγραφες για να πεταξει μια εταιρια ή ενας τυπος αεροσκαφους πανω απο τον Ευρωπαικο εναεριο χωρο ειναι αυστηρες κλπ κλπ αν υπαρχει καποιος που να γνωριζει καλα το αντκειμενο εδω ας μας διαφωτησει με συγκεκριμενα στοιχεια. Quiz...καπου ειχα ακουσει για κατηγοροποιηση των ελενχων και για διαφορετικες προδιαγραφες ασφαλειας / συντηρησης/ χρησης ανταλλακτικων για τις loco εταιριες στην Ευρωπη...ισχυει?
Σε καθε περιπτωση τα ατυχηματα που οφειλονται σε τεχνικη βλαβη στατιστικα μειωνονται και κυρια αιτια των θανατηφορων ατυχηματων ειναι το ανθρωπινο λαθος , γιατι αραγε?
 

frenchman

Member
Μηνύματα
623
Likes
1.497
Επόμενο Ταξίδι
Venice
Ταξίδι-Όνειρο
Antarctica

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.041
:shock:
Μην σου τύχει.... Τραγικό για όσους έχουμε φοβία με τις πτήσεις
Ε..και τι νομιζεις γαλλογατε...και εμεις που δεν φοβομαστε τις πτησεις,σε μια τετοια περιπτωση,θα τα καναμε πανω μας....:haha:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.801
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom