Γενικά Αεροπορικά Ατυχήματα

G13_on_Tour

Member
Μηνύματα
22
Likes
6
Traveller σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια, μεσα σε ενα μυνημα σου με εχεις αποκαλεσει σαχλαμαρα, ανοητο και troll!!!:haha:
Το να εχεις 4.000 μυνηματα δεν σου δινει τη δυνατοτητα να βριζεις καποιον που δεν συμφωνει μαζι σου.
Αναμενω να διορθωσεις το μυνημα σου.

Οσο για το τεχνικο που μου τα ειπε αυτα μου φανηκε πολυ σοβαρος ανθρωπος, δεν ηταν κανενας πιτσιρικας, για να λεει παραμυθια και μαλιστα μας ανεφερε και συγκεκριμενα παραδειγματα, βεβαια σε καμμια περιπτωση δεν μας ειπε οτι ειναι επικυνδυνο να πετας, το αντιθετο μαλιστα, απλα οτι αλλαξανε οι εποχες σε σχεση με παλια και οι επισκευες της συγκεκριμενης αεροπορικης εταιρειας απο το maximum περιοριστικαν στα τυπικα, οτι μας ειπες κι εσυ δηλαδη... στη συμπληρωση των ωρων πτησης... ενω παλια τα αλλαζαν πολυ πολυ νωριτερα!

Αφου ο πιλοτος ειναι ο μονος υπευθυνος τοτε γιατι συνεχεια ακουγονται παραπονα οτι τους πιεζουν και οτι πετανε πολλες ωρες και υπαρχουν και επισημες ερευνες που τους παρουσιαζουν να κοιμουνται εν ωρα πτησης σε μεγαλο πσοοστο??
Για πες μας εσυ που τα ξερεις ολα γιατι εγω ειμαι τρολ! :lol:
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Traveller σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια, μεσα σε ενα μυνημα σου με εχεις αποκαλεσει σαχλαμαρα, ανοητο και troll!!!:haha:
Το να εχεις 4.000 μυνηματα δεν σου δινει τη δυνατοτητα να βριζεις καποιον που δεν συμφωνει μαζι σου.
Αναμενω να διορθωσεις το μυνημα σου.
Το θέμα μας δεν είναι αν συμφωνείς μαζί μου ή όχι... το θέμα μας είναι ότι έκανες παρέμβαση σε ένα θέμα που δεν ξέρεις και έγραψες του κόσμου τις ανακρίβειες για να μην πω τίποτε βαρύτερο, τρομοκρατώντας τον κόσμο...

Οσο για το τεχνικο που μου τα ειπε αυτα μου φανηκε πολυ σοβαρος ανθρωπος, δεν ηταν κανενας πιτσιρικας, για να λεει παραμυθια και μαλιστα μας ανεφερε και συγκεκριμενα παραδειγματα, βεβαια σε καμμια περιπτωση δεν μας ειπε οτι ειναι επικυνδυνο να πετας, το αντιθετο μαλιστα, απλα οτι αλλαξανε οι εποχες σε σχεση με παλια και οι επισκευες της συγκεκριμενης αεροπορικης εταιρειας απο το maximum περιοριστικαν στα τυπικα, οτι μας ειπες κι εσυ δηλαδη... στη συμπληρωση των ωρων πτησης... ενω παλια τα αλλαζαν πολυ πολυ νωριτερα!
Επαναλαμβάνω, δεν υπάρχουν μάξιμουμ και τυπικές επισκευές... οι εργασίες συντήρησης ενός αεροσκάφους καθορίζονται από την κατασκευάστρια εταιρία και τηρούνται ΠΑΝΤΟΤΕ σχολαστικά... το τι σου είπε ο μπατζανάκης του ξαδέρφου σου με αφήνει παγερά αδιάφορο...

Αφου ο πιλοτος ειναι ο μονος υπευθυνος τοτε γιατι συνεχεια ακουγονται παραπονα οτι τους πιεζουν και οτι πετανε πολλες ωρες και υπαρχουν και επισημες ερευνες που τους παρουσιαζουν να κοιμουνται εν ωρα πτησης σε μεγαλο πσοοστο??
Για πες μας εσυ που τα ξερεις ολα γιατι εγω ειμαι τρολ! :lol:
Συνεχίζεις την μπουρδολογία και μετά έχεις και παράπονα... ασφαλώς και κοιμούνται οι πιλότοι που έχουν πτήσεις σε μεγάλα ταξίδια... και φυσιολογικό είναι και απολύτως δικαιολογημένο... όταν πετάς για δέκα δώδεκα ώρες και θα φας και θα πιείς και θα ξεκουραστείς και θα κοιμηθείς... που είναι το κακό και που το παράλογο? γιαυτό άλλωστε και δεν υπάρχει μόνο ένας πιλότος στο αεροσκάφος... σε ένα ταξίδι τόσων ωρών ο πιλότος "υπηρεσίας" κάνει απλά επίβλεψη γιατί το αεροσκάφος πετάει με αυτόματο πιλότο... όσο για την άλλη μπούρδα που λες, κανένας δεν μπορεί να πει στον πιλότο να πετάξει πάνω από τις καθορισμένες ώρες... οι ώρες που πετάει κάποιος είναι συγκεκριμένες και αν πριν την πτήση δηλώσει κόλλημα για ψυχολογικούς ή λόγους υγείας αντικαθίσταται από τους εφεδρικούς χωρίς δεύτερη κουβέντα...
 

galat

Member
Μηνύματα
851
Likes
2.126
Επόμενο Ταξίδι
...
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
καμιά εταιρία δεν ρισκάρει την ίδια της την επιβίωση για λίγες χιλιάδες ευρώ...
Θα συμφωνούσα απόλυτα με την παραπάνω διατύπωση αν προστίθενταν το επίθετο "σοβαρή" δίπλα στο εταιρεία "καμία σοβαρή εταιρεία δεν ρισκάρει....". Όμως όλοι ξέρουμε (και γω σίγουρα δεν είμαι ειδικός) ότι δεν είναι όλες οι εταιρείες "σοβαρές" και ότι το επίπεδο ασφαλείας πτήσεων δεν είναι σε όλες τις εταιρείες το ίδιο. Συνεπώς υπάρχουν εταιρείες που θα κάνουν τις λιγότερο δυνατόν εργασίες κατά την διάρκεια ενός service, θα προσπαθήσουν να περάσουν τις επιθεωρήσεις καλύπτοντας οριακά μόνο όλες τις απαιτήσεις. Και προφανώς σε περιόδους κρίσης και οικονομικής δυσπραγίας ακόμα και οι "σοβαρές" εταιρείες θα κάνουν όσες περικοπές είναι δυνατόν. Αυτό δεν σημαίνει ότι πιστεύω ότι οι αεροπορικές πτήσεις είναι επικίνδυνες, λόγω ελλειπών service. Απλά θεωρώ ότι το επίπεδο ασφαλείας δεν είναι παντού το ίδιο, για λόγους που οφείλονται και σε οικονομικούς λόγους ή στο service και συνεπώς ότι πρέπει να ξέρουμε ότι οι πτήσεις με ορισμένες εταιρείες έχουν μεγαλύτερο στατιστικό κίνδυνο από άλλες και ότι συτό είναι ένα μικρό ρίσκο, που πρέπει να το γνωρίζουμε όταν το παίρνουμε.
 

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Συμφωνώ απολύτως με τον @galat.

Τα ίδια πιστεύει και έτερος μεγάλος πόστερ τουτουνού του φόρουμ (quiz: ποιός; ) που παλαιότερα έγραφε για μια ασόβαρη εταιρεία (τώρα έχει βελτιωθεί...η εταιρεία ντε, όχι ο πόστερ ! ):
Να είσαι σίγουρος ότι αν η εταιρία δεν ήταν μέλος της star alliance θα ήταν ΒΑΝ από την Ε.Ε. τώρα είναι πάρα πολύ δύσκολο να γίνει ban γιατί θα γίνει ξεφτύλα και η συμμαχία...
Το ερώτημα είναι αν η ___ είναι υπόδειγμα ασφάλειας ή όχι... επέτρεψε μου λοιπόν να έχω σοβαρές αμφιβολίες γιαυτό... αν εσύ ξέρεις περισσότερα πάσο... εγώ που έχω και τρέλλα με τα αεροπλάνα για 300? δεν μπαίνω στους ___ να τρέμει το φυλλοκάρδι μου... στο φινάλε αν είναι να πάω προτιμώ να πάω με κάτι πιο φολκλόρ και όχι με ένα ερείπιο 320 της ___...
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.124
Likes
6.656
Συμφωνώ απολύτως με τον @galat.

Τα ίδια πιστεύει και έτερος μεγάλος πόστερ τουτουνού του φόρουμ (quiz: ποιός; ) που παλαιότερα έγραφε για μια ασόβαρη εταιρεία (τώρα έχει βελτιωθεί...η εταιρεία ντε, όχι ο πόστερ ! ):
Έλα αυτό είναι απλούστατο, σαν να κλέβεις εκκλησία.
Τα γράφει ο traveller ο οποίος είναι chief master engineer της star alliance(ολόκληρης βρε γατάκια, που έχετε και φίλους που δούλευαν απλά σε μία εταιρεία και νομίζουν πως ξέρουν και κάτι).

Τώρα εντάξει, δεν είναι και τόσο ασφαλής η εταιρεία αλλά έλα που είναι στην συμμαχία και μη γίνουμε και ρόμπα. Είναι που όλες οι εταιρείες έχουν το ίδιο επίπεδο ασφάλειας, το ίδιο επίπεδο γνώσης στους τεχνικούς, τους ίδιους τρόπους διαχείρισης των οικονομικών τους λες και δεν είναι εταιρείες με στόχο το κέρδος...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Η μόνη ουσιαστική διαφωνία με όσα έγραψε ο φίλος galat, είναι ότι ακράδαντα πιστεύω ότι όλες οι Ευρωπαϊκές εταιρίες είναι σοβαρές άρα και ασφαλείς... οι έλεγχοι από την Ε.Ε είναι τακτικότατοι και ενδελεχείς σε ΟΛΕΣ τις Ευρωπαϊκές εταιρίες γιαυτό και το γενικεύω λέγοντας ότι αυτές οι εταιρίες είναι ασφαλέστατες... καμία Ευρωπαική εταιρία δεν διανοείται καν να μην τηρεί τους κανόνες ασφαλείας, γιατί απλά θα την είχαν κόψει από τον πρώτο έλεγχο... η Ε.Ε σε αυτό τον τομέα κάνει σοβαρότατη δουλειά και απαγορεύει σε εταιρίες που υπάρχουν υπόνοιες για πλημελή συντήρηση να πετάξουν στην Ε.Ε... Ο έλεγχος είναι τόσο αυστηρός που κατηγοριοποιεί ακόμη και τα αεροσκάφη... δηλαδή υπάρχουν εταιρίες που μπορούν να επιχειρούν στην Ευρώπη με συγκεκριμένα αεροσκάφη ενώ άλλα αεροσκάφη της ίδιας εταιρίας κόβονται...

Συμπέρασμα... ΟΛΕΣ οι εταιρίες που πετάνε στην Ευρώπη είναι ασφαλείς και μπορούμε χωρίς κανένα πρόβλημα να τις χρησιμοποιούμε. Στην περίπτωση που ταξιδεύουμε εκτός Ε.Ε όμως πρέπει ΠΑΝΤΑ να ελέγχουμε σχολαστικά τις εταιρίες που θα πετάξουμε και να βλέπουμε αν είναι ή όχι στις μαύρες λίστες τις Ε.Ε. Αν δεν είναι μπορούμε άφοβα να τις χρησιμοποιούμε...
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Συμπέρασμα... ΟΛΕΣ οι εταιρίες που πετάνε στην Ευρώπη είναι ασφαλείς και μπορούμε χωρίς κανένα πρόβλημα να τις χρησιμοποιούμε. Στην περίπτωση που ταξιδεύουμε εκτός Ε.Ε όμως πρέπει ΠΑΝΤΑ να ελέγχουμε σχολαστικά τις εταιρίες που θα πετάξουμε και να βλέπουμε αν είναι ή όχι στις μαύρες λίστες τις Ε.Ε. Αν δεν είναι μπορούμε άφοβα να τις χρησιμοποιούμε...
Θες να πεις ότι δεν έχεις πετάξει ποτέ με blacklisted εταιρία;
 

galat

Member
Μηνύματα
851
Likes
2.126
Επόμενο Ταξίδι
...
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Η μόνη ουσιαστική διαφωνία με όσα έγραψε ο φίλος galat, είναι ότι ακράδαντα πιστεύω ότι όλες οι Ευρωπαϊκές εταιρίες είναι σοβαρές άρα και ασφαλείς...
Μα σε επίπεδο Ε.Ε. συμφωνώ και γω απόλυτα μαζί σου. Εγώ το έθεσα γενικότερα.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Πρώτα απόλα να ευχαριστήσω τους φίλους jimp και jusis που με παρακολουθούν και με διαβάζουν με προσήλωση, ανατρέχοντας στα γραφόμενα μου... πραγματικά με κολακεύει που έχω τόσους φανατικούς θαυμαστές... από την άλλη όμως θλίβομαι που δεν μπορούν να κατανοήσουν τα όσα γράφω και χρειάζονται περαιτέρω φροντιστήρια... θα προσπαθήσω λοιπόν για μια ακόμη φορά με ακόμη πιο απλά λόγια να τους εξηγήσω πέντε πράγματα για την MS για να τα εμπεδώσουν και να μην κάνουν τους τσάμπα μάγκες...

Μάθημα πρώτον και βασικό... η Αίγυπτος δεν είναι στην Ευρώπη... όταν μιλάω για ασφαλείς Ευρωπαϊκές εταιρίες, όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, σε αυτές δεν περιλαμβάνεται η MS... H MS δεν είναι Ευρωπαϊκή εταιρία,είναι στην κατηγορία 2, στις εταιρίες που επιχειρούν στην Ευρώπη... τώρα που αυτό έγινε κατανοειτό πάμε παρακάτω...

Όχι, ούτε μηχανικός αεροσκαφών είμαι, ούτε μπατζανάκη σε τεχνική βάση έχω, ούτε φίλους ξερώλες που λένε αρλούμπες... απλά με τιμούν με την φιλία τους αερολιμενικοί οι οποίοι είναι φορτισμένοι με την ασφάλεια πτήσεων και οι οποίοι κάνουν τυχαίους(?) ελέγχους σε αεροπλάνα που πετάνε στον Ελλαδικό χώρο, με σκοπό την ασφάλεια των πτήσεων... για να λύσω λοιπόν την απορία σας, τα συγκεκριμένα άτομα, κατόπιν εντολών των προϊσταμένων τους πραγματοποιούν στοχευμένους και επαναλαμβανόμενους ελέγχους σε αεροσκάφη πρώην Σοβιετικών δημοκρατιών και της MS... πολλές φορές λοιπόν έχουν ανακαλύψει άλλοτε μικρές και άλλοτε μεγάλες παρατυπίες... επειδή όμως πολλά πράγματα επισημαίνονται αλλά δεν λέγονται ξεκάθαρα για ευνόητους λόγους, οι παρατυπίες αυτές σημειώνονται και οι έλεγχοι εντατικοποιούνται με σκοπό την βελτίωση των εταιριών... η MS καλώς ή κακώς, κακώς για μένα, είναι μέλος μιας μεγάλης συμμαχίας και η έξοδός της από αυτήν, για λόγους ασφαλείας, θα αποτελούσε ταφόπλακα για την βιωσιμότητα της... τι γίνεται λοιπόν... η εταιρία έχει στοχοποιηθεί και οι έλεγχοι είναι τακτικότατοι και εντατικοί... επισήμως η εταιρία είναι ασφαλέστατη, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτή, αλλά εγώ προσωπικά, σαν απλός γνώστης των αεροπορικών θεμάτων, αποφεύγω να πετάω με μια εταιρία που έχει στοχοποιηθεί και τα αεροπλάνα της περνάνε κάθε λίγο και λιγάκι τεστ ασφαλείας όταν προσγειώνονται σε Ευρωπαϊκά αεροδρόμια... αυτή μου την άποψη προπαγανδίζω, όποιος την ασπάζεται έχει καλώς, όποιος όχι με γεια του με χαρά του...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Θες να πεις ότι δεν έχεις πετάξει ποτέ με blacklisted εταιρία;
1. Εγώ είμαι ζαβός και κυνηγάω τα χρέπια, για τους νορμάλ ανθρώπους μιλάω...

2. Αν εννοείς την εταιρία που όλοι ξέρουμε, έχω να καταγγείλω ότι οι αργυρώνητοι λακέδες των ιμπεριαλιστών, προσπαθούν με κάθε τρόπο να στραγγαλίσουν την λαϊκή εταιρία υπόδειγμα σπιλώνοντας με κάθε τρόπο την φήμη της... εις μάτην όμως, ο λαός γνωρίζει άριστα με ποιες εταιρίες πρέπει να πετάξει και η αύξηση του επιβατικού και εμπορικού έργου της λαϊκής εταιρίας είναι ηχηρό ράπισμα στις ανυπόστατες φήμες που αναίσχυντα διαδίδουν τα παπαγαλάκια της αντίδρασης...
 

Nicolas

Member
Μηνύματα
205
Likes
568
Επόμενο Ταξίδι
......
Ταξίδι-Όνειρο
Καραϊβική
Φίλε G13 μην μπερδευεις την προβλεπόμενη επιθεώρηση με την επισκευή βλαβών - το ν'αλλαξεις πχ ενα φιλτρο στις 5-6 ώρες αντι στις 10 που θελει ο κατασκευαστής (άρα στις 12 ωρες θα εχεις αλλαξει δυο φίλτρα,αρα κοστος *2) δεν ειναι και κανα κατόρθωμα σε επιπεδο ασφαλειας πτησεων...Μόνο καποιοι από το τμημα προμηθειών επωφελούνται και καποιοι που βρίσκονται στη μέση απο την διαδικασια αυτη - σε καποιες κρατικές εταιριες ίσως να συνεβαινε παλιότερα - στα προτοκολλα συντηρησης όμως δεν εχει αλλάξει κάτι.

Το ζήτημα ειναι στις βλάβες και στα εκτός αεροσκαφους πχ. περισσότερο με τρομάζει η ryan που κάνει ανεφοδιασμο την ωρα που ο κόσμος ανεβαινει στο αεροσκαφος για να γλυτώσει χρόνο (και χρήμα) παρά το οτι μπορει ενα φίλτρο ή μια βαλβίδα ν'αντικατασταθηκε 2-3 ωρες πανω απο το προβλεπόμενο (λέμε τώρα).

Ο μεσος ορος των ατυχηματων την τρεχουσα δεκαετια (χωρίς το 2014) ηταν 29 και θυματων 658.Το 100 μάλλον προεκυψε απο την προσθεση περιστατικων τυπου 'εσκασε λαστιχο στην τροχοδρομηση κτλ.', γενικα αποφευγετε την ενημερωση απο ''ειδικους'' που εχουν παρει σβάρνα τα καναλια και λοιπους δημοσιοκάφρους.

Η χειρότερη χρονια ηταν το 2005 με 1.050 νεκρους,εχουν περασει δλδ και χειρότερα απλα τα τελευταια ατυχηματα ηταν ιδιαιτερως ηχυρα...Μενουν ακομα 5 μηνες,μακαρι να μην υπαρξει άλλο περιστατικο και να μεινουν εδω τ'ασχημα.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.455
Likes
17.526
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Βγήκε ένας αναλυτης νωρίτερα σε ενα δελτίο ειδήσεων (νομίζω Μεγκα) και αν κατάλαβα καλα την προηγούμενη 10ετια ο Μ.Ο. Ατυχημάτων σε επιβατικά αεροσκάφη ήταν κάπου 25 το έτος και πλέον ειναι κάπου 100 το χρόνο... Δηλαδή πέφτει ενα κάθε 3-4 μερες!!!!
Ναι όντως πολυ ασφαλείς οι αεροπορικές πτήσεις πλέον! Μας πείσετε... Τουλάχιστον στο αμάξι κρατάω εγω τη τύχη στα δικά μου χέρια κατα ενα ποσοστό.

Υγ και κάτι ακομα... Η κλιματική αλλαγή παίζει κι αυτη το ρόλο της.
Υγ2 Μήπως κάποια αεροσκάφη έχουν αρχίσει να παλιωνουν και λόγο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και στο βωμό του κέρδους, οι εταιρειες δεν κάνουν εγκαίρως ανανεώσεις στο στόλο τους?
O ξάδελφος του μπατζανάκη, ο αναλυτής του μέγκα που λέει ότι πέφτουν αεροπλάνα συνέχεια, και η ψευδαίσθηση ότι στο αμάξι είσαι πιο ασφαλής, παρά τα σαφή στατιστικά στοιχεία που πανεύκολα μπορεί κανείς να βρει, συμπεριλαμβανομένων αυτών που πόσταρα εγώ παραπάνω.

Α, και μέσα σε όλα και η κλιματική αλλαγή. Αν ο Μάικλ Κράιτον ζούσε θα έτρεχε να κρυφτεί.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.148
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom