domino
Member
- Μηνύματα
- 329
- Likes
- 308
Δεν πλήρωσε με κάρτα.πλήρωσα με αντικαταβολή
Δεν πλήρωσε με κάρτα.πλήρωσα με αντικαταβολή
Ναι δικιο εχεις το διαβασα βιαστικα...Δεν πλήρωσε με κάρτα.
Δε ξερω για το ali αλλα για το ebay κανεις μεγα λαθος!επικοινωνεις με τον πωλητη μονο αν δεν εχει περασει η διορια που δινει το αντικειμενο για να ρθει...δηλαδη απο την ημερομηνια αγορας 1 μηνα μετα..αν περασει ο μηνας και δεν εχει ερθει το αντικειμενο ή ειναι ελλατωματικο,τοτε ανοιγεις case και μεσα σε 3 μερες αν ο πωλητης κανει τον δυσκολο εχεις τα λεφτα σου πισω...παρα πολλοι πωλητες συνηθως με το που ανοιγεις case στα δινουν μπαμ τα λεφτα!!!ωστοσο εμενα μου τυχει αρκετες φορες να μην ρθει δεμα ή να ναι λαθος και σε επικοινωνια με πωλητη μεσω μυνηματκος μου χει δωσει επιστροφη χρηματων διοτι τρεμουν τα bad review και τα ebay cases,κοινως αν ενας πωλητης εχει πολλα case τρωει ban απο το ebayΚαλησπέρα,
Γίνεται αναφορά για ιντερνετικη/διαδικτυακή αγορά ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ! Από πότε στέλνουνε οι κινεζοι με αντικαταβολη, γιατι γινεται αναφορα για Κινεζους! Οσες φορες εχω αγορασει απο το ali (marketplace) εχω δει καλιτερη μεταχειριση απο το ebay που ακολουθει την πολιτικη 1. Να επικοινωνησω με τον πωλητη 2. Σε ενα μηνα θα επικοινωνησουν & αυτοι, εαν δεν μου απαντησει (ή συνχρονως) 3. Μετα στο paypal. Δηλαδη θα παρω συνταξη και μετα θα δω τον παρα πισω. Οι Κινεζοι, μολις στειλεις την αποδειξη, δλδ φωτογραφια, βιντεο, σε 5-6 εχουν πιστωσει την καρτα σου. Μιλαω παλι δια το ali.
Λοιπον καποιος πητηδιος, συμπατριωτης η γειτονας απο τον Βορρα, ξεγελασε το μελος τα τσεπωσε ΜΕΤΡΗΤΑ, μιλαμε για αντικαταβολη, και μην τον ειδατε τον Παναγιωτη! Τελος, τσουζει, αλλα και η τραπεζα πολλα δεν μπορει να κανει. Πληρωνω τον Α για λογαριασμο του Β, εκει τελειωνει το δρομολογιο. Ακομα περιμενω απο τον 12/2018 την Πειραιως για μια αμφισβητηση συναλλαγής με την εταιρεια TAXISTAS. To ανεφερα στο Bureau of Consumer Frauds & Protection της Νεας Υορκης και το Division of Consumer Protection, μετα απο μηνες μου απαντησαν και μεταβιβασα την αλληλογραφια στην τραπεζα. Ακομα περιμενω απαντηση! Ας ειμαστε ολοι πιο τυχεροι & πιο προσεκτικοι & τα παθηματα (που να μην ειναι) να μας γινουν μαθηματα (αχρειαστα και τα δυο).
Καλά από εκεί που το παρήγγειλες δεν μπήκες να δεις αν είναι υπαρκτό το μαγαζί, εχει ιστοσελίδα, κριτικές, διεύθυνση επικοινωνίας κλπ; η κουριερ παρέλαβε δέμα από κάποιον άγνωστο που έδωσε μόνο ένα τηλέφωνο; και τα χρήματά της αντικαταβολής που πλήρωσες σε ποιον θα τα δώσουν; από τη στιγμή που δεν εμπλεκετε η τράπεζα δύσκολα θα βγάλεις άκρη. Επίσης όταν γράφεις ότι δεν ήρθε αυτό που παρήγγειλα έκαναν λάθος σε νούμερο, χρώμα κλπ η αντί για παπούτσια σου έστειλαν κορδόνια. Διότι στη 2η περίπτωση είναι 1000% απατεώνες. Τεσπα μακάρι να βρεις κάποια άκρη μέσω της κουριερ.Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω εδώ μήπως ξέρει κανείς τι να κάνω σε περίπτωση αυτή : έκανα μία παραγγελία μέσω Instagram από την χαζομάρα μου δεν κοίταξα αν είναι αξιόπιστο το λογαριασμό (( λοιπόν ήρθε το δέμα αλλά δεν είναι αυτό που παράγγειλα, το τηλέφωνο που έχουν βάλει έχει φραγή κλήσεων στα μηνύματα δεν απαντάνε και δεν έχω καμία άλλη πληροφορία για αυτούς, πλήρωσα με αντικαταβολή, απόδειξη δεν μου έβαλαν στο δέμα δεν γράφει τα στοιχεία τους αλλά μόνο της εταιρείας κουριερ, αν έχει βρεθεί κάποιος σε αυτή την περίπτωση πείτε μου τι κάνατε η να πάρω αυτό που παράγγειλα η να μου επιστρέψουν τα χρήματα!
Για μένα το πήρα απόφαση ότι έγινε και ας το πάρει το ποτάμι, αλλά παρακολουθώ την σελίδα και βλέπω ότι συνεχίζουν και ανεβάζουν προϊόντα τα οποία δεν τα έχουν είναι απλά για την κοροϊδία, βρήκα την σελίδα τους στο FB και διάβασα τής κριτικές εεεε τρελάθηκα, όλες ήτανε κακές γράφανε όλοι αυτό πού έπαθα και εγώ (( Απλά από δω και πέρα θα ήθελα να κάνω κάτι που να μην την πατήσουν και άλλοι! 65 ευρώ ήτανε το ποσό δεν είναι και λίγα.Αν έχεις να κάνεις απευθείας με το προμηθευτή και όχι με κάποιον ενδιάμεσο, όπως επίσης παρέλαβες όπως λες το δέμα, λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις δυστυχώς.
Θα σου έλεγα αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα σου ακόμα κι αν δεν είχες ελπίδες, αλλά όπως λες πληρωσες με αντικαταβολή...Δύσκολα τα πράγματα.
Καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή μπας και σωθεί κανένας άλλος.
Δυστυχώς δεν κοίταξα όταν παράγγειλα (( όταν αργούσε τους ζήτησα τον κωδικό παρακολούθησης αλλά δεν μου το έδωσαν είπαν την άλη μέρα θα το παραλάβω, το παρέλαβα το άνοιξα και είδα ότι δεν ήταν ούτε το χρώμα ούτε το σχέδιο ούτε το νούμερο αυτό που παράγγειλα. Τους έστειλα μήνυμα και δεν απαντούσαν, μετά έψαξα την σελίδα και είδα ότι είναι απατεώνες, κλειστά τα σχόλια, η κριτικές και των αριθμό που είχαν στην σελίδα έχει φραγή εισερχομένων κλήσεων. Μίλησα στην μεταφορική εταιρεία αλλά δεν έχουν δικαίωμα λέει να μού δώσουν τα στοιχεία των αποστολέα. Τώρα το μόνο που θέλω είναι να μην την πατήσουν οι άλλοι και ψάχνω τρόπους να τους καταγγείλω!Καλά από εκεί που το παρήγγειλες δεν μπήκες να δεις αν είναι υπαρκτό το μαγαζί, εχει ιστοσελίδα, κριτικές, διεύθυνση επικοινωνίας κλπ; η κουριερ παρέλαβε δέμα από κάποιον άγνωστο που έδωσε μόνο ένα τηλέφωνο; και τα χρήματά της αντικαταβολής που πλήρωσες σε ποιον θα τα δώσουν; από τη στιγμή που δεν εμπλεκετε η τράπεζα δύσκολα θα βγάλεις άκρη. Επίσης όταν γράφεις ότι δεν ήρθε αυτό που παρήγγειλα έκαναν λάθος σε νούμερο, χρώμα κλπ η αντί για παπούτσια σου έστειλαν κορδόνια. Διότι στη 2η περίπτωση είναι 1000% απατεώνες. Τεσπα μακάρι να βρεις κάποια άκρη μέσω της κουριερ.
Δεν έχω κανένα στοιχείο τους, στην σελίδα είχαν έναν αριθμό τηλεφώνου το οποίο έχει φραγή εισερχομένων κλήσεων, στο δέμα γράφουν τα στοιχεία της εταιρίας κουριερ από όπου την Αθήνα, τους πήρα τηλέφωνο αλλά δεν μου δίνουν τα στοιχεία του αποστολέα (Ό προμηθευτής,με τα λίγα στοιχεία που έχεις(τηλ. κτλ) από που είναι;
Εκτός του ότι απαγορεύεται από τους κανόνες του φόρουμ, θα συνιστούσε δυσφήμηση. Εξάλλου οι αναγνώστες γνωρίζουμε μόνο τη μία πλευρά της υπόθεσης (τυπικά, εννοώ, δεν αμφισβητώ ότι η καταγγελία είναι αληθινή). Για να μην την πατήσεις, παίρνεις απλά στοιχειώδη μέτρα για τις εξ αποστάσεως αγορές και πληρώνεις με πιστωτική.Γιατί δεν μας λες ποια είναι, μην την πατήσουμε και μεις.