Αν καταλάβα καλά το ξενοδοχείο σας στο Παρίσι είναι overbooked γι αυτό σας παρέχουν εναλλακτική για το διάστημα αυτό, με δικά τους έξοδα, και τις υπόλοιπες μέρες στο ξενοδοχείο που κλείσατε χωρίς να σας ζητούν χρήματα εκ νέου, σωστά; Αν ναι, τότε η AirFast δεν έχει καμία ευθύνη, και δυστυχώς τέτοιες καταστάσεις συμβαίνουν. Καλύτερα να διαμαρτηρηθείτε στο ξενοδοχείο μπας και βρουν κάτι πιο κοντινό.Παρεξήγηση: όχι μειλ ακύρωσης. Μειλ επιβεβαίωσης εννοούσα. Δηλαδή μου έστειλαν επιβεβαίωση, ήρθαμε ξενοδοχείο και μου είπαν μας άλλαξαν ξενοδοχείο σε αλλη μακρινή περιοχή για τις πρώτες 2 ημέρες. Χωρίς φυσικά τη δική μας συγκατάθεση
Αμέτρητα τηλέφωνα χωρίς αποτέλεσμα έως τώρα...