• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Όχι και τόσο Fast...

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

dimitrak

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
501
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
Δεν σας ειχαν στειλει μειλ ***?κ μενα μου ακυρωσαν 2η φορα

Edit by spor_os: Ας αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί.
 
Last edited by a moderator:

Kafkasios

Member
Μηνύματα
144
Likes
79
Μας είχαν στείλει...και όταν φθάσαμε στο ξενοδοχείο μας είπαν ότι το ξενοδοχείο δεν είχε διαθεσιμότητα για τις πρώτες 2 ημέρες
 

dimitrak

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
501
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
Και τι εκανες αφου ειδες το μειλ?δε μιλησες μαζι τους οταν ησουν ελλαδα?
Εννοω μειλ ακυρωσης
 

Kafkasios

Member
Μηνύματα
144
Likes
79
Παρεξήγηση: όχι μειλ ακύρωσης. Μειλ επιβεβαίωσης εννοούσα. Δηλαδή μου έστειλαν επιβεβαίωση, ήρθαμε ξενοδοχείο και μου είπαν μας άλλαξαν ξενοδοχείο σε αλλη μακρινή περιοχή για τις πρώτες 2 ημέρες. Χωρίς φυσικά τη δική μας συγκατάθεση

Αμέτρητα τηλέφωνα χωρίς αποτέλεσμα έως τώρα...
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
914
Παρεξήγηση: όχι μειλ ακύρωσης. Μειλ επιβεβαίωσης εννοούσα. Δηλαδή μου έστειλαν επιβεβαίωση, ήρθαμε ξενοδοχείο και μου είπαν μας άλλαξαν ξενοδοχείο σε αλλη μακρινή περιοχή για τις πρώτες 2 ημέρες. Χωρίς φυσικά τη δική μας συγκατάθεση

Αμέτρητα τηλέφωνα χωρίς αποτέλεσμα έως τώρα...
Αν καταλάβα καλά το ξενοδοχείο σας στο Παρίσι είναι overbooked γι αυτό σας παρέχουν εναλλακτική για το διάστημα αυτό, με δικά τους έξοδα, και τις υπόλοιπες μέρες στο ξενοδοχείο που κλείσατε χωρίς να σας ζητούν χρήματα εκ νέου, σωστά; Αν ναι, τότε η AirFast δεν έχει καμία ευθύνη, και δυστυχώς τέτοιες καταστάσεις συμβαίνουν. Καλύτερα να διαμαρτηρηθείτε στο ξενοδοχείο μπας και βρουν κάτι πιο κοντινό.
 

kipi

Member
Μηνύματα
414
Likes
221
Επόμενο Ταξίδι
Ταυλάνδη
Ταξίδι-Όνειρο
Μαλδίβες
ετσι οπως το περιγραφεις δεν φταιει η aft αλλα το ξενοδοχειο
 

annabaloo

Member
Μηνύματα
59
Likes
32
Επόμενο Ταξίδι
μυκονος
Ταξίδι-Όνειρο
ξανά Κούβα!!
Θα ηθελα απλα να αναφερω οτι η εταιρεια ακυρωσε με δικη τησ ευθυνη (και χωρις μεχρι σημερα να μου εχει επιστρεψει τα χρηματα που ξαναπληρωσα) το ξενοδοχειο μου στην κουβα (βαραδερο) και το εμαθα οταν εφτασα εκει.μετα απο 5 ωρες και απειρες δηθεν προσπαθειες να ξανακανουν κρατηση,ξαναεκανα κρατηση μονη μου και τωρα περιμενω την αποζημιωση!!για να δουμε
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.162
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom