Από περιέργεια και φυσικά αν θέλεις απαντάς, ποιος ηταν o λόγος της ακύρωσης;Και σε μενα που ακυρωσαν κρατηαη μου εστειλαν mail 5 μερες πριν το ταξιδι που εξηγουσαν τους λογους της ακυρωσης.
Μιλησα και τους εξηγησα πως εχουν αδικο και την επομενη μερα επικοινωνησαν μαζι μου, μου ξαναεκαναν κρατηση,οχι στο ιδιο ξενοδοχειο αλλα σε διαφορετικο επειδη το προηγουμενο ειχε δωσει το δωματιο. Απλα η κρατηση ηταν σε πολυ καλυτερο ξενοδοχειο, κεντρικοτερο και με πρωινο ως συγνωμη για το λαθος.