• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Άλωση της Κωνσταντινούπολης (1453)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μηνύματα
91
Likes
30
Επόμενο Ταξίδι
Άγιοι Τόποι
Μήπως μπορεις να παραθέσες την πηγή; Αφού είναι ένα έγκυρο επιστημονικό περιοδικό, φαντάζομαι ότι είναι εύκολο. Γιατί εγώ δυσκολεύτηκα να βρω το δημοσίευμα και βρήκα μόνο ένα κείμενο να αναπαράγεται σε fora , αλλά θα με ενδιέφερε αυτούσια η δημοσίευση.
Βρήκα μόνο αυτό http://www.ardin.gr/?q=node/274, αλλά δε μου μοιάζει να είναι ίδια τα συμπεράσματα
καλά μην πιάνεσαι και εσύ...αμέσως αρπάχτηκες

έχει τα άπαντα εδώ

http://greekgenetics.blogspot.gr/

για να είμαι ειλικρινής σε εφημερίδα την διάβασα την έρευνα...αλλά την είχα βρεί και εδώ μέσα νομίζω καθώς και σε ένα ξενο site..πάει καιρός όμως και ούτε που με νοιάζει το όλο στόρι,ψάξε κάτι θα βρείς.. το παλικάρι έχει αρκετό υλικό,συγκεντρωσε πραγματα,έχει προχωρήσει και σε δική του μάλιστα,αν θυμαμαι καλα μπορεις να δώσει και εσυ δείγμα για την δικη του ερευνα!κάτι τέτοιο
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
καλά μην πιάνεσαι και εσύ...αμέσως αρπάχτηκες

έχει τα άπαντα εδώ

http://greekgenetics.blogspot.gr/

για να είμαι ειλικρινής σε εφημερίδα την διάβασα την έρευνα...αλλά την είχα βρεί και εδώ μέσα νομίζω καθώς και σε ένα ξενο site..πάει καιρός όμως και ούτε που με νοιάζει το όλο στόρι,ψάξε κάτι θα βρείς.. το παλικάρι έχει αρκετό υλικό,συγκεντρωσε πραγματα,έχει προχωρήσει και σε δική του μάλιστα,αν θυμαμαι καλα μπορεις να δώσει και εσυ δείγμα για την δικη του ερευνα!κάτι τέτοιο
Δεν αρπάζομαι, αλλά έγκυρη έρευνα δεν τη λες επειδή βγαίνει σε ένα blog, ε; Δείγμα DNA δεν θα του στείλω, γιατί σε έρευνα με δείγμα 12 ατόμων θα του κάνω όλα τα συμπεράσματα μπάχαλο ως ελληνίδα πρόσφυγας από άλλη ήπειρο...
 
Μηνύματα
91
Likes
30
Επόμενο Ταξίδι
Άγιοι Τόποι
Δεν αρπάζομαι, αλλά έγκυρη έρευνα δεν τη λες επειδή βγαίνει σε ένα blog, ε; Δείγμα δεν θα του στείλω, γιατί σε έρευνα με δείγμα 12 ατόμων θα του τα κάνω όλα μπάχαλο ως ελληνίδα πρόσφυγας από άλλη ήπειρο...
όπως σου είπα το διαβασα σε μια εφημεριδα και σε δυο ιστοσελιδες,το ίδιο περιοδικο όχι,μολονοτι μου ειναι γνωστο..ο συγκεκριμενος κανει καλη δουλεια,καταρτισμενος δειχνει,μην τον αποπαιρνεις
έχει πηγές ο άνθρωπος εξάλλου..δεν είναι μόνο μια έρευνα είναι πολλές..έχει και μια σε παγκόσμιο δείγμα...γι αυτήν μιλούσα,αλλά τρέχα γύρευε..μπορεί να την έχει στο ξενογλωσσο site
αν ενδιαφερεσαι ψαξε...εχει μπολικο πραμα..βαζει και παραπομπες δεν αερολογει...

παντως μην περιμενεις χιλιαδες δειγματα στις ερευνες...100,50,20 για εναν λαο τέτοια πραγματα

αρκετα ενδιαφερον κλαδος παντως,αν και καπως επικινδυνος ομολογουμενως
 

Otokodate

Member
Μηνύματα
90
Likes
89
Εγώ πιστεύω πως μπορεί μεν, όπως έγραψαν μερικοί εδώ, η Ελλάδα με την μορφή πόλεων κρατών που ξέραμε στην αρχαία ιστορία μας να τελείωσε το 146 π.χ. όμως αυτό δεν σημαίνει πως τέλειωσε και ο Ελληνισμός. Σίγουρα μπορεί να βολεύει τους διεθνιστές που μισούν τους Εθνικιστές να λένε κάτι τέτοιο όμως αυτό δεν κάνει αυτό που υποστηρίζουν αληθές, ούτε κάνει τους ανθρώπους που μπορεί να διαφωνούν μαζί τους Εθνικιστές ή επηρεασμένους απ'τους Εθνικιστές κλπ κλπ. Μάλιστα κατά την γνώμη μου μπορεί κάποιος που είναι π.χ. εθνιστης δικαίως να θεωρήσει προσβλητικά τα υπονοούμενα ορισμένων πως αυτά που υποστηρίζει είναι εθνικιστικά. Εγώ είμαι ανοιχτός σε επιχειρήματα όσων αφορά την υποτιθέμενη ασυνέχεια του Ελληνισμού όμως τέτοια επιχειρήματα δεν έχω δει ακόμα εδώ μέσα.

Όπως και να'χει ας παραθέσω ένα κείμενο ενός απ'τους σημαντικότερους Έλληνες ιστορικούς ως υπεράσπιση της άποψης πως υπάρχει συνέχεια...

Νίκος Σβορώνος: «Θεωρῶ τὴν πολιτισμικὴ συνέχεια τοῦ ἑλληνισμοῦ ὡς ἕνα δυναμικὸ φαινόμενο μὲ διαφορετικὲς φάσεις. Δὲν πιστεύω βέβαια στὴ φυλετικὴ συνέχεια. Δὲν κάνω ζωολογία, κάνω ἱστορία. Δὲν ξέρω τί εἶναι ἀνθρωπολογικὰ ἡ ἑλληνικὴ φυλὴ ἢ ὁ ἑλληνικὸς λαὸς ἢ τὸ ἑλληνικὸ ἔθνος. Εἶναι ἀνακατεμένα, ὅπως συμβαίνει μὲ ὅλους τους ἱστορικοὺς λαοὺς τοῦ κόσμου. Γιὰ τὸ ὅτι ὑπάρχει, ὅμως, ἀπὸ παλιά, πολὺ παλιά, ἕνας ἑλληνικὸς λαὸς ποὺ ἔχει συνείδηση τῆς ἑνότητάς του καὶ τῆς διαφορᾶς ἀπὸ τοὺς ἄλλους λαούς, καὶ ἔχει συνείδηση τῆς ἰδιαιτερότητάς του καὶ τῆς πολιτισμικῆς του συνέχειας, δὲν ὑπάρχει ἀμφιβολία... Καὶ ἐδῶ μπορῶ νὰ ἐπαναλάβω, σύντομα καὶ ἁπλουστευτικά, ὁρισμένες προτάσεις ποὺ ἔχω διατυπώσει: Τὴν ὕπαρξη -ἕως τὴν ἐπικράτηση τῆς ῥωμαϊκῆς ἰδέας, ὕστερα ἀπὸ τὴν κατάκτηση τῆς Ῥώμης καὶ τὴν ἐπικράτηση τοῦ χριστιανισμοῦ- ἑνὸς ἑλληνικοῦ λαοῦ, φυλετικὰ ἀνάμεικτου, ὅπως ὅλοι οἱ ἱστορικοὶ λαοί, μὲ κοινὰ πολιτισμικὰ χαρακτηριστικὰ καὶ μὲ συνείδηση τῆς ἑνότητάς του καὶ τῆς συνέχειάς του. Τὴ βαθμιαία ἀπομάκρυνσή του ἀπὸ τὸ συνειδησιακὸ περιεχόμενο τῆς ἑλληνικότητας, μὲ τὴν ἐπικράτηση δυὸ πλατύτερων ἰδεῶν, τοῦ χριστιανισμοῦ καὶ τῆς ῥωμαϊκότητας, ποὺ χαρακτηρίζουν τὴν ἰδεολογία τῆς Βυζαντινῆς Αὐτοκρατορίας, ἰδεολογία συνεκτικὴ τοῦ βυζαντινοῦ κράτους- πράγμα ποὺ δὲν ἀποκλείει τὴν ὕπαρξη, συγχρόνως, καὶ μιᾶς ἰδιαίτερης συνείδησης τῆς ἰδιαιτερότητας σὲ κάθε λαό, ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἀποτέλεσαν τὸ πολυεθνικὸ αὐτὸ πολιτικὸ καὶ πολιτισμικὸ συγκρότημα. Τέλος, τὴ σταδιακὴ πολιτισμικὴ ἐπανασυνδέση τοῦ ἑλληνικοῦ στοιχείου τῆς αὐτοκρατορίας μὲ τὴν ἑλληνικὴ ἰδέα καὶ τὸ παλιὸ ἑλληνικό του παρελθόν, ὅπως κατὰ τὸν 11ο αἰώνα, καὶ τὴν κατάκτηση μιᾶς καθαρὰ ἑλληνικῆς συνείδησης, ποὺ συντελεῖται κατὰ τὰ τελευταῖα χρόνια του Βυζαντιου, καὶ καταλήγει μὲ τὴν διαμόρφωση τοῦ νέου ἑλληνικοῦ ἔθνους, μέσα στὴν Τουρκοκρατία, καὶ τὴν διακήρυξη τῆς βούλησής του νὰ δημιουργήσει ἀνεξάρτητο ἑλληνικὸ κράτος μὲ τὴν ἑλληνικὴ ἐπανάσταση... Ὁ ἑλληνισμὸς βρέθηκε σὲ τέτοιες ἀντικειμενικὲς καταστάσεις, ὥστε νὰ εἶναι ἀπὸ τοὺς λίγους λαοὺς οἱ ὁποῖοι ἀπόκτησαν ἐθνικὴ συνείδηση ἀκριβῶς μέσα σε εὐρύτερα σύνολα καὶ σὲ ἀντιπαραθέση μὲ αὐτά. Κυρίως σὰν κατακτημένος λαός. Καὶ τὸ ὅτι διατήρησε τὴ γλώσσα του, τὴν ἐθνική του συνείδηση, γιὰ μενα τοῦτο εἶναι ἀντιστασιακὸ φαινόμενο... Δὲν θεωρῶ ἀντίσταση ἁπλῶς καὶ μόνο νὰ πάρεις τὰ ὅπλα καὶ νὰ ἀνέβεις στὰ βουνά. Αὐτὸ εἶναι εὔκολο πράγμα, σχετικὰ εὔκολο. Τὸ πρόβλημα εἶναι νὰ μείνεις αὐτὸ ποὺ εἶσαι, καὶ αὐτὸ βέβαια συνδυάζεται μὲ τὴν πολιτισμικὴ συνέχεια τοῦ ἑλληνισμοῦ. Μὲ τὸ γεγονὸς ὅτι ὅταν κατακτήθηκε ὁ ἑλληνικὸς λαός, εἴτε ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους ἀρχικὰ εἴτε ἀργότερα ἀπὸ τοὺς Τούρκους, εἶχε ἐθνικὴ ἑνότητα καὶ συνείδηση τῆς ἑνότητας αὐτῆς. Ὑπῆρχε μία λαϊκὴ ἑνότητα μὲ τὴ γλῶσσα, μὲ τὰ ἤθη καὶ τὰ ἔθιμα, καὶ εἶχε συνείδηση τῆς ταυτότητάς του αὐτῆς, ἡ ὁποία τοῦ ἐπέτρεψε νὰ ἀντισταθεῖ στὴν ἀπορρόφηση ἀπὸ ἄλλους λαούς, οἱ ὁποῖοι ἦταν οἱ κατακτητές του.» (Συνέντευξη στὸ περιοδικὸ Σύγχρονα θέματα, τεῦχος 35-37, Δεκέμβριος 1988).
 

dozas33

Member
Μηνύματα
6
Likes
13
Επόμενο Ταξίδι
κορσικη
Ταξίδι-Όνειρο
ανατολικη μεσογειος
Εγώ πιστεύω πως μπορεί μεν, όπως έγραψαν μερικοί εδώ, η Ελλάδα με την μορφή πόλεων κρατών που ξέραμε στην αρχαία ιστορία μας να τελείωσε το 146 π.χ. όμως αυτό δεν σημαίνει πως τέλειωσε και ο Ελληνισμός. Σίγουρα μπορεί να βολεύει τους διεθνιστές που μισούν τους Εθνικιστές να λένε κάτι τέτοιο όμως αυτό δεν κάνει αυτό που υποστηρίζουν αληθές, ούτε κάνει τους ανθρώπους που μπορεί να διαφωνούν μαζί τους Εθνικιστές ή επηρεασμένους απ'τους Εθνικιστές κλπ κλπ. Μάλιστα κατά την γνώμη μου μπορεί κάποιος που είναι π.χ. εθνιστης δικαίως να θεωρήσει προσβλητικά τα υπονοούμενα ορισμένων πως αυτά που υποστηρίζει είναι εθνικιστικά. Εγώ είμαι ανοιχτός σε επιχειρήματα όσων αφορά την υποτιθέμενη ασυνέχεια του Ελληνισμού όμως τέτοια επιχειρήματα δεν έχω δει ακόμα εδώ μέσα.

Όπως και να'χει ας παραθέσω ένα κείμενο ενός απ'τους σημαντικότερους Έλληνες ιστορικούς ως υπεράσπιση της άποψης πως υπάρχει συνέχεια...

Νίκος Σβορώνος: «Θεωρῶ τὴν πολιτισμικὴ συνέχεια τοῦ ἑλληνισμοῦ ὡς ἕνα δυναμικὸ φαινόμενο μὲ διαφορετικὲς φάσεις. Δὲν πιστεύω βέβαια στὴ φυλετικὴ συνέχεια. Δὲν κάνω ζωολογία, κάνω ἱστορία. Δὲν ξέρω τί εἶναι ἀνθρωπολογικὰ ἡ ἑλληνικὴ φυλὴ ἢ ὁ ἑλληνικὸς λαὸς ἢ τὸ ἑλληνικὸ ἔθνος. Εἶναι ἀνακατεμένα, ὅπως συμβαίνει μὲ ὅλους τους ἱστορικοὺς λαοὺς τοῦ κόσμου. Γιὰ τὸ ὅτι ὑπάρχει, ὅμως, ἀπὸ παλιά, πολὺ παλιά, ἕνας ἑλληνικὸς λαὸς ποὺ ἔχει συνείδηση τῆς ἑνότητάς του καὶ τῆς διαφορᾶς ἀπὸ τοὺς ἄλλους λαούς, καὶ ἔχει συνείδηση τῆς ἰδιαιτερότητάς του καὶ τῆς πολιτισμικῆς του συνέχειας, δὲν ὑπάρχει ἀμφιβολία... Καὶ ἐδῶ μπορῶ νὰ ἐπαναλάβω, σύντομα καὶ ἁπλουστευτικά, ὁρισμένες προτάσεις ποὺ ἔχω διατυπώσει: Τὴν ὕπαρξη -ἕως τὴν ἐπικράτηση τῆς ῥωμαϊκῆς ἰδέας, ὕστερα ἀπὸ τὴν κατάκτηση τῆς Ῥώμης καὶ τὴν ἐπικράτηση τοῦ χριστιανισμοῦ- ἑνὸς ἑλληνικοῦ λαοῦ, φυλετικὰ ἀνάμεικτου, ὅπως ὅλοι οἱ ἱστορικοὶ λαοί, μὲ κοινὰ πολιτισμικὰ χαρακτηριστικὰ καὶ μὲ συνείδηση τῆς ἑνότητάς του καὶ τῆς συνέχειάς του. Τὴ βαθμιαία ἀπομάκρυνσή του ἀπὸ τὸ συνειδησιακὸ περιεχόμενο τῆς ἑλληνικότητας, μὲ τὴν ἐπικράτηση δυὸ πλατύτερων ἰδεῶν, τοῦ χριστιανισμοῦ καὶ τῆς ῥωμαϊκότητας, ποὺ χαρακτηρίζουν τὴν ἰδεολογία τῆς Βυζαντινῆς Αὐτοκρατορίας, ἰδεολογία συνεκτικὴ τοῦ βυζαντινοῦ κράτους- πράγμα ποὺ δὲν ἀποκλείει τὴν ὕπαρξη, συγχρόνως, καὶ μιᾶς ἰδιαίτερης συνείδησης τῆς ἰδιαιτερότητας σὲ κάθε λαό, ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἀποτέλεσαν τὸ πολυεθνικὸ αὐτὸ πολιτικὸ καὶ πολιτισμικὸ συγκρότημα. Τέλος, τὴ σταδιακὴ πολιτισμικὴ ἐπανασυνδέση τοῦ ἑλληνικοῦ στοιχείου τῆς αὐτοκρατορίας μὲ τὴν ἑλληνικὴ ἰδέα καὶ τὸ παλιὸ ἑλληνικό του παρελθόν, ὅπως κατὰ τὸν 11ο αἰώνα, καὶ τὴν κατάκτηση μιᾶς καθαρὰ ἑλληνικῆς συνείδησης, ποὺ συντελεῖται κατὰ τὰ τελευταῖα χρόνια του Βυζαντιου, καὶ καταλήγει μὲ τὴν διαμόρφωση τοῦ νέου ἑλληνικοῦ ἔθνους, μέσα στὴν Τουρκοκρατία, καὶ τὴν διακήρυξη τῆς βούλησής του νὰ δημιουργήσει ἀνεξάρτητο ἑλληνικὸ κράτος μὲ τὴν ἑλληνικὴ ἐπανάσταση... Ὁ ἑλληνισμὸς βρέθηκε σὲ τέτοιες ἀντικειμενικὲς καταστάσεις, ὥστε νὰ εἶναι ἀπὸ τοὺς λίγους λαοὺς οἱ ὁποῖοι ἀπόκτησαν ἐθνικὴ συνείδηση ἀκριβῶς μέσα σε εὐρύτερα σύνολα καὶ σὲ ἀντιπαραθέση μὲ αὐτά. Κυρίως σὰν κατακτημένος λαός. Καὶ τὸ ὅτι διατήρησε τὴ γλώσσα του, τὴν ἐθνική του συνείδηση, γιὰ μενα τοῦτο εἶναι ἀντιστασιακὸ φαινόμενο... Δὲν θεωρῶ ἀντίσταση ἁπλῶς καὶ μόνο νὰ πάρεις τὰ ὅπλα καὶ νὰ ἀνέβεις στὰ βουνά. Αὐτὸ εἶναι εὔκολο πράγμα, σχετικὰ εὔκολο. Τὸ πρόβλημα εἶναι νὰ μείνεις αὐτὸ ποὺ εἶσαι, καὶ αὐτὸ βέβαια συνδυάζεται μὲ τὴν πολιτισμικὴ συνέχεια τοῦ ἑλληνισμοῦ. Μὲ τὸ γεγονὸς ὅτι ὅταν κατακτήθηκε ὁ ἑλληνικὸς λαός, εἴτε ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους ἀρχικὰ εἴτε ἀργότερα ἀπὸ τοὺς Τούρκους, εἶχε ἐθνικὴ ἑνότητα καὶ συνείδηση τῆς ἑνότητας αὐτῆς. Ὑπῆρχε μία λαϊκὴ ἑνότητα μὲ τὴ γλῶσσα, μὲ τὰ ἤθη καὶ τὰ ἔθιμα, καὶ εἶχε συνείδηση τῆς ταυτότητάς του αὐτῆς, ἡ ὁποία τοῦ ἐπέτρεψε νὰ ἀντισταθεῖ στὴν ἀπορρόφηση ἀπὸ ἄλλους λαούς, οἱ ὁποῖοι ἦταν οἱ κατακτητές του.» (Συνέντευξη στὸ περιοδικὸ Σύγχρονα θέματα, τεῦχος 35-37, Δεκέμβριος 1988).
 

dozas33

Member
Μηνύματα
6
Likes
13
Επόμενο Ταξίδι
κορσικη
Ταξίδι-Όνειρο
ανατολικη μεσογειος
Απόγονοι τών άρχαίων Ελλήνων είμαστε μόνο ώς τό βαθμό πού κληρονομήσαμε τόν πολιτισμό τους .
Καί δυστυχώς ό έλληνικός πολιτισμός έξορίσθηκε άπ' αύτόν τόν τόπο , στήν Εύρώπη βρήκε καταφύγιο . Τά ύπόλοιπα περί συνέχειας κλπ είναι τής πλάκας καί έκ τού πονηρού .
Ο Ελληνας δε γεννιέται , γίνεται .
 
Μηνύματα
91
Likes
30
Επόμενο Ταξίδι
Άγιοι Τόποι
αυτά τα λένε αι διεθνισταί χορωδιακά...και γεννιέται και γίνεται

ούτε μπασταρδοι,ουτε "καθαροι" ειναι οι ελληνες...
 

dozas33

Member
Μηνύματα
6
Likes
13
Επόμενο Ταξίδι
κορσικη
Ταξίδι-Όνειρο
ανατολικη μεσογειος
ναί..".γεννιέται" στά εργαστήρια τής εύρωπαικής πολιτικής όμως .Οί αρχαίοι θεωρούσαν έλληνα όχι αύτόν πού γεννιόταν έλληνας , άλλά εκείνον πού υιοθετούσε τόν έλληνικό πολιτισμό . Ξέρουμε τί είναι αύτός ό πολιτισμός? Δυστυχώς δέν μάς έπέτρεψαν νά μάθουμε καί πολλά πράγματα .
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.066
Likes
6.317
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
Φίλε μου,έχεις απόλυτο δίκιο.Το DNA μιλάει από μόνο του.Το αντικείμενο Α , έχει απόλυτη συνάφεια και γενετική ταύτηση με το αντικείμενο Β.

Αντικείμενο Α



Αντικείμενο Β



Μιλάμε για την απόλυτη ταύτιση!
 
Μηνύματα
91
Likes
30
Επόμενο Ταξίδι
Άγιοι Τόποι
ωραίος ...χεχε

ωστόσο ξέρεις τι κουμάσια βγάλαμε και στο βυζάντιο και στην αρχαιότητα;αλλά και πρόσφατα το 21 κ.ο.κ

κορασίδα ο πάγκαλος,ένας άγιος
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.066
Likes
6.317
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
Θα ήθελα να σταθώ περισσότερο στη σύγκριση των δύο αντικειμένων.Και στα δύο πορτραίτα διακρίνουμε μία άσβεστη δίψα για κατακτήσεις και ένα αδηφάγο βλέμμα κυριάρχησης και κατάληψης των περιφεριακών ''αντικειμένων''.Επίσης,είναι πολύ φανερή η αρχαιοελληνική κατατομή (βλέπε θεληματικό πιγούνι ή προγούλι όσο αναφορά το πρώτο αντικείμενο),όπως και η αρμονική σωματοδομή,που διέπει και τα δύο αντικείμενα.
Επίσης, ακόρεστη μπορεί να θεωρηθεί η λαχτάρα απόκτησης αγαθών διεθνούς καταγωγής (Ινδία,Ιράν,Τasty,Lays,Aλεξάνδρειας,κοντοσουβλίων) η οποία είναι και η προωθητική δύναμη που οδηγεί -όπως οδηγούσε πάντα- τους μεγάλους εκπορθητές.
Συνεχίζουμε,με το ήθος των δύο αντικειμένων,το οποίο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν.Το αντικείμενο Α,με βακτηρία την siemens και τους αδελφούς Γερμανούς, και το Β, με επίκουρο έναν (μέτριο η αλήθεια) στρατό, κατάφεραν να διατηρήσουν την ευπρέπειά τους,αλλά και την απαράμιλλη τιμιότητά τους με μόνο αντάλλαγμα,το γράψιμο των ονομάτων τους στις σελίδες της ιστορίας ως αχρημάτιστοι,ηθικοί,τίμιοι,κορμάρες,λάγνοι,υπερήρωες και αυτό έφερε ως αποτέλεσμα την αντιπαράθεση των λαών για την αποκλειστικότητα αυτών των υποδειγμάτων της ιστορίας.
(Όσο αναφορά για το κορμάρες,αυτό ισχύει κυρίως για το πρώτο αντικείμενο.)

YΓ: Ανεπιβεβαίωτες φήμες λένε ότι τα Σκόπια έχουν ήδη αρχίσει την κατασκευή ενός μεγαλοπρεπούς χρυσελεφάντινου αγάλματος τριών χιλιάδων τόνων,που απεικονίζει τον εθνικό ευεργέτη των Ελλήνων,Θεόδωρο Πάγκαλο (το σύγχρονο Μέγα Αλέξανδρο) ,τον οποίο προσπαθούν με ύπουλο τρόπο να οικειοποιηθούν ως δική τους εθνική κληρονομιά,η οποία ενέργεια θα αποτελέσει άλλο ένα παραπέτασμα για την καλή σχέση των δύο χωρών. Ήδη, οι πληροφορίες μας λένε ότι ο υπουργός εξωτερικών της Ελλάδας έχει επιδώσει διάβημα στον όμολογό του,στο οποίο αναφέρει ότι η κλοπή εθνικών ηρώων και ευεργετών της Ελλάδος είναι αιτία πολέμου.Αναμένουμε τις εξελίξεις.
 
Μηνύματα
91
Likes
30
Επόμενο Ταξίδι
Άγιοι Τόποι
Θα ήθελα να σταθώ περισσότερο στη σύγκριση των δύο αντικειμένων.Και στα δύο πορτραίτα διακρίνουμε μία άσβεστη δίψα για κατακτήσεις και ένα αδηφάγο βλέμμα κυριάρχησης και κατάληψης των περιφεριακών ''αντικειμένων''.Επίσης,είναι πολύ φανερή η αρχαιοελληνική κατατομή (βλέπε θεληματικό πιγούνι ή προγούλι όσο αναφορά το πρώτο αντικείμενο),όπως και η αρμονική σωματοδομή,που διέπει και τα δύο αντικείμενα.
Επίσης, ακόρεστη μπορεί να θεωρηθεί η λαχτάρα απόκτησης αγαθών διεθνούς καταγωγής (Ινδία,Ιράν,Τasty,Lays,Aλεξάνδρειας,κοντοσουβλίων) η οποία είναι και η προωθητική δύναμη που οδηγεί -όπως οδηγούσε πάντα- τους μεγάλους εκπορθητές.
Συνεχίζουμε,με το ήθος των δύο αντικειμένων,το οποίο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν.Το αντικείμενο Α,με βακτηρία την siemens και τους αδελφούς Γερμανούς, και το Β, με επίκουρο έναν (μέτριο η αλήθεια) στρατό, κατάφεραν να διατηρήσουν την ευπρέπειά τους,αλλά και την απαράμιλλη τιμιότητά τους με μόνο αντάλλαγμα,το γράψιμο των ονομάτων τους στις σελίδες της ιστορίας ως αχρημάτιστοι,ηθικοί,τίμιοι,κορμάρες,λάγνοι,υπερήρωες και αυτό έφερε ως αποτέλεσμα την αντιπαράθεση των λαών για την αποκλειστικότητα αυτών των υποδειγμάτων της ιστορίας.
(Όσο αναφορά για το κορμάρες,αυτό ισχύει κυρίως για το πρώτο αντικείμενο.)

YΓ: Ανεπιβεβαίωτες φήμες λένε ότι τα Σκόπια έχουν ήδη αρχίσει την κατασκευή ενός μεγαλοπρεπούς χρυσελεφάντινου αγάλματος τριών χιλιάδων τόνων,που απεικονίζει τον εθνικό ευεργέτη των Ελλήνων,Θεόδωρο Πάγκαλο (το σύγχρονο Μέγα Αλέξανδρο) ,τον οποίο προσπαθούν με ύπουλο τρόπο να οικειοποιηθούν ως δική τους εθνική κληρονομιά,η οποία ενέργεια θα αποτελέσει άλλο ένα παραπέτασμα για την καλή σχέση των δύο χωρών. Ήδη, οι πληροφορίες μας λένε ότι ο υπουργός εξωτερικών της Ελλάδας έχει επιδώσει διάβημα στον όμολογό του,στο οποίο αναφέρει ότι η κλοπή εθνικών ηρώων και ευεργετών της Ελλάδος είναι αιτία πολέμου.Αναμένουμε τις εξελίξεις.
τελικά δεν θα το κάνουν το άγαλμα,δεν μπορούν να βρούν τόσο χρυσό...φοβήθηκαν μην μπουν στο ΔΝΤ και σφίξουν οι κώλοι
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.161
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom