North66
Member
- Μηνύματα
- 4.362
- Likes
- 5.220
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γροιλανδία
Aφού μοίραζε r/t εισιτήρια για LHR μια εβδομάδα πριν με 140-150e... λέτε να πήγαινε καλά?
Συμπέρασμα... η εταιρία θα είναι ουσιαστικά μία με δύο ονόματα... πάλι τους ξεγελάσαμε τους κουτόφραγκους... τα μαύρα μας τα χάλια πότε όμως θα τα δούμε?
Συμφωνώ απόλυτα με τα επιχειρήματα σου..Έχω όμως μια απορία...Θα μου επιτρεψεις να πω μέγιστε Τaver πως έχει και παραέχει νόημα... είναι φως φανάρι πως οι δύο εταιρίες γράφουν στα παλαιά τους υποδήματα την αρνητική αποφαση για την συγχώνευση... η Ο.Α εγκαταλείπει την Δ.Ευρώπη και επικεντρώνεται στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια... η Α3 από μεριά της έχει εγκαταλείψει ήδη τα Βαλκάνια και την κάνει σιγά-σιγά από την Ελλάδα... η ανακοίνωση της Ο.Α είναι απλά μνημείο θράσους... αυτά περί ανάπτυξης είναι αέρας φρέσκος... είναι σίγουρο ότι οι άνθρωποι δεν έχουν στο μυαλό τους να αναπτύξουν καμιά εταιρία και το μόνο που ζητούν είναι να την κρατήσουν με πασαλήματα στην ζωή για να την πλασάρουν κάπου η να παραμείνει δορυφόρος της Α3... ειδικά η κίνηση να κόψουν Παρίσι και Λονδίνο δεν έχει καμιά επιχειρηματική λογική μια που τα δρομολόγια ήταν κερδοφόρα... είναι φως φανάρι ότι θα δώσουν τα slots τους στην Α3 και βέβαια η συχνότητα της Α3 προς Παρίσι, Λονδίνο, Βρυξέλλες θα αυξηθεί... κατά τον ίδιο εξοργιστικό τρόπο ξαναανοίγουν την Κέρκυρα π.χ με δρομολόγια που εντελώς "τυχαία" δεν συμπίπτουν με αυτά της Α3... το ότι έχουν αποτύχει είναι το μόνο βέβαιο... το να βγουν και να δηλώσουν ανοιχτά ότι το πείραμα Ν.Ο.Α απέτυχε και θα πρέπει να κλείσει θα ήταν μια τίμια συμπεριφορά αλλά που... οι αντιδράσεις από όλους θα ήταν τεράστιες... ξεπούλησαν και έκλεισαν την Ο.Α θα κραυγάζουν όλοι και στο φινάλε θα έχουν και δίκιο!! ανταυτού λοιπόν διαβάζουμε γελοιότητες που δεν πείθουν ούτε παιδάκια της πρώτης δημοτικού...
Συμπέρασμα... η εταιρία θα είναι ουσιαστικά μία με δύο ονόματα... πάλι τους ξεγελάσαμε τους κουτόφραγκους... τα μαύρα μας τα χάλια πότε όμως θα τα δούμε?
Η λογική τους προφανώς είναι.... αν βάλω 4 ή 5 δρομολόγια για Λονδίνο και 3 για Παρίσι καλύπτω την ζήτηση... η Α3 έχει πλέον αναγνωρισιμότητα δεν ρισκάρουμε πολλά... ξεπερνάμε τον σκόπελο της Ε.Ε κάνουμε οικονομία και ούτε γάτα ούτε ζημιά...Στο εξωτερικό όμως ποιος τους εγγυάται ότι η πελατεία τους που χάνετε δεν θα απορροφηθεί από τις άλλες εταιρίες που επιχειρούν (Easy,Airfrance,Airbrusseles,BA κτλ)..Γιατί ακόμα και αν οι συγκεκριμένες γραμμές είναι τόσο πια κερδοφόρες ώστε με μια αύξηση των δρομολογίων να καλύψουν την απώλεια, ας τους ενημερώσει κάποιος ότι για τις εξελίξεις ενημερώνονται και οι ξένες εταιρίες...Και αντίστοιχα θα πράξουν το ίδιο προφανώς...