• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

«Κόβει» το Λονδίνο και το Παρίσι η Olympic Air

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Aφού μοίραζε r/t εισιτήρια για LHR μια εβδομάδα πριν με 140-150e... λέτε να πήγαινε καλά?
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Θα μου επιτρεψεις να πω μέγιστε Τaver πως έχει και παραέχει νόημα... είναι φως φανάρι πως οι δύο εταιρίες γράφουν στα παλαιά τους υποδήματα την αρνητική αποφαση για την συγχώνευση... η Ο.Α εγκαταλείπει την Δ.Ευρώπη και επικεντρώνεται στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια... η Α3 από μεριά της έχει εγκαταλείψει ήδη τα Βαλκάνια και την κάνει σιγά-σιγά από την Ελλάδα... η ανακοίνωση της Ο.Α είναι απλά μνημείο θράσους... αυτά περί ανάπτυξης είναι αέρας φρέσκος... είναι σίγουρο ότι οι άνθρωποι δεν έχουν στο μυαλό τους να αναπτύξουν καμιά εταιρία και το μόνο που ζητούν είναι να την κρατήσουν με πασαλήματα στην ζωή για να την πλασάρουν κάπου η να παραμείνει δορυφόρος της Α3... ειδικά η κίνηση να κόψουν Παρίσι και Λονδίνο δεν έχει καμιά επιχειρηματική λογική μια που τα δρομολόγια ήταν κερδοφόρα... είναι φως φανάρι ότι θα δώσουν τα slots τους στην Α3 και βέβαια η συχνότητα της Α3 προς Παρίσι, Λονδίνο, Βρυξέλλες θα αυξηθεί... κατά τον ίδιο εξοργιστικό τρόπο ξαναανοίγουν την Κέρκυρα π.χ με δρομολόγια που εντελώς "τυχαία" δεν συμπίπτουν με αυτά της Α3... το ότι έχουν αποτύχει είναι το μόνο βέβαιο... το να βγουν και να δηλώσουν ανοιχτά ότι το πείραμα Ν.Ο.Α απέτυχε και θα πρέπει να κλείσει θα ήταν μια τίμια συμπεριφορά αλλά που... οι αντιδράσεις από όλους θα ήταν τεράστιες... ξεπούλησαν και έκλεισαν την Ο.Α θα κραυγάζουν όλοι και στο φινάλε θα έχουν και δίκιο!! ανταυτού λοιπόν διαβάζουμε γελοιότητες που δεν πείθουν ούτε παιδάκια της πρώτης δημοτικού...

Συμπέρασμα... η εταιρία θα είναι ουσιαστικά μία με δύο ονόματα... πάλι τους ξεγελάσαμε τους κουτόφραγκους... τα μαύρα μας τα χάλια πότε όμως θα τα δούμε?
 

dik-7

Member
Μηνύματα
1.530
Likes
2.143
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Και σε συνέχεια των όσων γράφει ο Τραβελερ να γράψω και εδώ ότι η Ολυμπιακή ταυτόχρονα με την περικοπή των εν λόγω δρομολογίων ανακοίνωσε ότι οι δύο εταιρίες θα προσφύγουν στα Ευρωπαικά Δικαστήρια για την απόφαση της Επιτροπής που απέρριψε τη συγχώνευση.
http://www.travelstories.gr/%F4%E1%...E3%F7%FE%ED%E5%F5%F3%E7%5D-10.html#post263229
Τυχαίο; Δεν νομίζω.
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.501
Συμπέρασμα... η εταιρία θα είναι ουσιαστικά μία με δύο ονόματα... πάλι τους ξεγελάσαμε τους κουτόφραγκους... τα μαύρα μας τα χάλια πότε όμως θα τα δούμε?

Μόνο στην περίπτωση ( αν ποτέ γινόταν αυτό !!! ) να μην κάνουν κουμάντο στην εταιρία ''ελληνικά'' μυαλά .
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
To καλύτερο το είπε φίλος...

Καινούργιο όνομα για την Ο.Α... Αegean Regional...
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
518
Likes
1.844
Θα μου επιτρεψεις να πω μέγιστε Τaver πως έχει και παραέχει νόημα... είναι φως φανάρι πως οι δύο εταιρίες γράφουν στα παλαιά τους υποδήματα την αρνητική αποφαση για την συγχώνευση... η Ο.Α εγκαταλείπει την Δ.Ευρώπη και επικεντρώνεται στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια... η Α3 από μεριά της έχει εγκαταλείψει ήδη τα Βαλκάνια και την κάνει σιγά-σιγά από την Ελλάδα... η ανακοίνωση της Ο.Α είναι απλά μνημείο θράσους... αυτά περί ανάπτυξης είναι αέρας φρέσκος... είναι σίγουρο ότι οι άνθρωποι δεν έχουν στο μυαλό τους να αναπτύξουν καμιά εταιρία και το μόνο που ζητούν είναι να την κρατήσουν με πασαλήματα στην ζωή για να την πλασάρουν κάπου η να παραμείνει δορυφόρος της Α3... ειδικά η κίνηση να κόψουν Παρίσι και Λονδίνο δεν έχει καμιά επιχειρηματική λογική μια που τα δρομολόγια ήταν κερδοφόρα... είναι φως φανάρι ότι θα δώσουν τα slots τους στην Α3 και βέβαια η συχνότητα της Α3 προς Παρίσι, Λονδίνο, Βρυξέλλες θα αυξηθεί... κατά τον ίδιο εξοργιστικό τρόπο ξαναανοίγουν την Κέρκυρα π.χ με δρομολόγια που εντελώς "τυχαία" δεν συμπίπτουν με αυτά της Α3... το ότι έχουν αποτύχει είναι το μόνο βέβαιο... το να βγουν και να δηλώσουν ανοιχτά ότι το πείραμα Ν.Ο.Α απέτυχε και θα πρέπει να κλείσει θα ήταν μια τίμια συμπεριφορά αλλά που... οι αντιδράσεις από όλους θα ήταν τεράστιες... ξεπούλησαν και έκλεισαν την Ο.Α θα κραυγάζουν όλοι και στο φινάλε θα έχουν και δίκιο!! ανταυτού λοιπόν διαβάζουμε γελοιότητες που δεν πείθουν ούτε παιδάκια της πρώτης δημοτικού...

Συμπέρασμα... η εταιρία θα είναι ουσιαστικά μία με δύο ονόματα... πάλι τους ξεγελάσαμε τους κουτόφραγκους... τα μαύρα μας τα χάλια πότε όμως θα τα δούμε?
Συμφωνώ απόλυτα με τα επιχειρήματα σου..Έχω όμως μια απορία...

Στο εσωτερικό προφανώς μοιράζουν την πίτα...αφού αλληλοκαλύπτονται...σαν μονοπώλιο που είναι..

Στο εξωτερικό όμως ποιος τους εγγυάται ότι η πελατεία τους που χάνετε δεν θα απορροφηθεί από τις άλλες εταιρίες που επιχειρούν (Easy,Airfrance,Airbrusseles,BA κτλ)..Γιατί ακόμα και αν οι συγκεκριμένες γραμμές είναι τόσο πια κερδοφόρες ώστε με μια αύξηση των δρομολογίων να καλύψουν την απώλεια, ας τους ενημερώσει κάποιος ότι για τις εξελίξεις ενημερώνονται και οι ξένες εταιρίες...Και αντίστοιχα θα πράξουν το ίδιο προφανώς...
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
Ένα λογικό αποτέλεσμα ίσως να είναι αυξήσεις σε τιμές ή πτήσεις σε αυτά τα routes του χρόνου στις υπόλοιπες αντίστοιχες εταιρίες.

Απο την αλλή, τη στιγμή που η Α3 μοιάζει με τσιράκι της LH, δεν θα ήταν λογικό να δούμε κάποιον άλλο ξένο όμιλο να θέλει να μπεί στο παιχνίδι? Cash availability issues aside...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Στο εξωτερικό όμως ποιος τους εγγυάται ότι η πελατεία τους που χάνετε δεν θα απορροφηθεί από τις άλλες εταιρίες που επιχειρούν (Easy,Airfrance,Airbrusseles,BA κτλ)..Γιατί ακόμα και αν οι συγκεκριμένες γραμμές είναι τόσο πια κερδοφόρες ώστε με μια αύξηση των δρομολογίων να καλύψουν την απώλεια, ας τους ενημερώσει κάποιος ότι για τις εξελίξεις ενημερώνονται και οι ξένες εταιρίες...Και αντίστοιχα θα πράξουν το ίδιο προφανώς...
Η λογική τους προφανώς είναι.... αν βάλω 4 ή 5 δρομολόγια για Λονδίνο και 3 για Παρίσι καλύπτω την ζήτηση... η Α3 έχει πλέον αναγνωρισιμότητα δεν ρισκάρουμε πολλά... ξεπερνάμε τον σκόπελο της Ε.Ε κάνουμε οικονομία και ούτε γάτα ούτε ζημιά...

Για το άλλο που λες δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσον αφορά τα slots και τα αεροδρόμια που εξυπηρετούν... στο Λονδίνο π.χ slots στο LHR δεν υπάρχουν... μόνο STN και LGW...

Εγώ δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα στο εξωτερικό... η ΑF π.χ πετάει 5 φορές την μέρα πόσο κόσμο πια θα μαζέψει το Παρίσι? Θα βάλει μια πτήση σίγουρα ακόμα η Α3 και άντε στο τσακίρ κέφι να βάλει και μια δεύτερη η ΕΖΥ... στο εσωτερικό θα την πατήσουν τα παιδιά... εκεί αν έρθει μια ΕΖΥ ή μια Ryan τους έλιωσε...
 

m-stam

Member
Μηνύματα
300
Likes
90
Επόμενο Ταξίδι
ακόμη τίποτα...
Ταξίδι-Όνειρο
Τα πάντα όλα...
Πάνε τα εισιτηριάκια που είχα κλείσει για το καλοκαίρι :mad::mad:
άντε ψάχνε τώρα από την αρχή και σε τι τιμές θα τα βρούμε...:(:(
 

katsapleouras

Member
Μηνύματα
90
Likes
48
Επόμενο Ταξίδι
Σέρρας
Ταξίδι-Όνειρο
Με καλή παρέα:παντού
Παιδια μηπως ξερουμε ποτε σταματαει αυτα τα δρομογια???Και σε περιπτωση που καποιος εχει κλεισει θεση τι γινετε???
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.658
Μηνύματα
906.852
Μέλη
39.408
Νεότερο μέλος
Annie A

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom