taver
Member
- Μηνύματα
- 12.641
- Likes
- 30.007
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Η αίσθησή μου, από όλα τα συνδυασμένα γεγονότα (αλλαγή διοίκησης, αλλαγές δρομολογίων κλπ) είναι ότι αυτό πάνε να κάνουν, ένα νέο ξεκίνημα δηλαδή όπου θα μιμηθούν το ξεκίνημα της A3, η οποία ξεκίνησε μόνο με εσωτερικό, και σταδιακά μεγάλωσε και πήρε μερίδια αγοράς προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες σε χαμηλές τιμές.δηλαδή από την πρώτη στιγμή έπρεπε να πουν θα πάρουμε μόνο μικρά αεροπλάνα και θα πετάμε Ελλάδα και Βαλκίανια, δηλαδή να κάνουν αυτό που έκαναν τώρα με ενάμισι χρόνο καθυστέριση και να γλυτώσουν την ξεφτύλα της συρίκνωσης...
Μα δεν πετάνε μόνοι τους στο AMS - Πετάει και η KLM (και με περισσότερες συχνότητες). Πιο πιθανό βλέπω να υπάρχουν ειδικοί λόγοι (π.χ. κάποια σύμβαση με tour operator) που προσφέρουν ικανοποιητική κερδοφορία στη συγκεκριμένη γραμμή (η οποία έτσι κι αλλιώς έχει καλά margins). Θα δεχόμουν τη θεωρία "συνομωσίας", αν η επιβατική κίνηση στις γραμμές που κλείνουν κατευθυνόταν προς την A3. Με την εξαίρεση της Βιένης (που πλέον γίνεται μονοπώλιο της αστροσυμμαχίας), δε φαίνεται να συμβαίνει κάτι τέτοιο.Εγώ έχω και μια άλλη απορία... το θέμα των φτιαχτών δρομολογίων με την Α3... το θέμα γίνεται τόσο φτιαχτά που καταντά γελοίο... εδώ έκοψαν τα πάντα εκτός από το AMS γιατί χρειάζονται έξτρα χρήματα για να το ανοίξει η Α3 μια που δεν πετά εκεί... είναι σίγουροι οι φωστήρες οτι η Ε.Ε δεν θα αρχίζει να μοιράζει σφαλιάρες στα "συνεταιράκια"?