Από πρόσφατη ενημέρωση που είχα από την Μ.Α. σας ενημερώνω σχετικά με που καλύπτεται και πως ο ασφαλισμένος με τη συγκεκριμένη εταιρεία:
ΔΕΝ Παρέχονται καλυψεις στις χώρες : Λαοκρατική Δημοκρατία της Κορέας (Β. Κορέα), Σουδάν, Αφγανιστάν, Συρία, Ιράκ
Απολογιστική κάλυψη (όχι απ' ευθείας) κάλυψη...
Θα πρότεινα να επιλέξεις μεταξύ Mondial & Kemter. AddValue δεν υπάρχει σαν προϊόν. Είναι το Site & ο διακριτικός τίτλος ασφαλιστικής επιχείρησης συναδέλφου μου που προωθεί την KEMTER (όπως κι εγώ).
Κάτι αντίστοιχο αν αντί για Μόντιαλ πάνω στη συζήτηση λέγατε "Travelsafe" (Ταύτιση του πρϊόντος...
Τότε η AEGEAN συνεργάζονταν με τη Mondial. Απ'όσο γνωρίζω η ALLIANZ / Mondial την έκοψε για λόγους εναρμόνισης των συστημάτων της αεροπορική. Δεν γνωρίζω εάν η αεροπορική επανήλθε. ΤΑ ΠΑΝΤΑ σε θέματα υγείας εξαρτώνται από τη φύση που περιστατιοκού υγείας και της σοβαρότητας του.
Αν πας σε ξωτερικά ιατρεία για επίσκεψη /εξετάσεις / θεραπεία, και είναι κάτι σχετικά απλό, τότε πληρώνεις και αποζημιώνεσαι αφού στείλεις τα σχετικά παραστατικά (Εξετάσεις, αποτελέσματα, γνωματεύσεις ιατρών, συνταγογραφήσεις) και τα στέλνεις μαζί μετις σχετικές αποδείξεις είσπραξης /πληρωμής...
Καλημέρα. Τα ασφάλιστρα διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία. Σημαντική παράμετρος στα κόστη τους είναι εάν ταξιδεύεις: Α) ΗΠΑ/ΚΑΝ Β) Αν το ταξίδι είναι επαγγελματικό.
Εμπειρικά από πελάτες μου όταν κάνουν 2-3 ταξίδια ανά έτος πχ 1 Ευρώπη & 2 Λοιπό Κόσμο -χωρἰς ΗΠΑ /ΚΑΝΑΔΑ, μέσης διάρκειας 7-10...
Αυτή αγαπητέ είναι η διαφορά όταν ασφαλίζεσαι μέσω ασφαλιστικής αντί μεσω του όποιου μεσίτη και του προγράμματος του (που ΠΑΝΤΑ είναι συρραφή προγραμμάτων ασφαλιστικών + οτι συμμετέχει στο κόστος της αποζημίωσης...) Η συγκεκριμένη με είχε απογοητεύει όταν την χρειάστηκε μέσω ταξιδιωτικού...
Απαντώ με καθυστέρηση.
Α) ADD VALUE Προσοχή δεν είναι η ασφαλιστική που δημιουργεί το προϊόν. Ο δημιουργός του προϊόντος είναι ο ασφαλειομεσίτης (του συνδικάτου των Lloyds) KEMTER με έδρα τη Κύπρο. AddValue είναι ο διακριτικός τίτλος της εταιρείας φίλου και συνάδελφου που γνωρίζω χρόνια. Τα καλά...
1. Διάβασε το συμβόλαιο που έχεις από τη κάρτα σου. η ΑΛΦΑ είναι Τράπεζα. 2. Αυτό σημαίνει οτι με κάποια ασφαλιστική συνεργάζεται. Θα έχει μέσα τα τηλ & mail επικοιωνίας. 3. Κάνεις αναγγελία του περιστατικού στην ασφαλιστική και θα λάβεις απάντηση με το τί χρειάζεται να προσκομίσεις. Έτσι δεν...
Shit happened... 1. Έλεγξε τη κράτηση που έκανες και έλεγξε εάν ισχύει κάποια ασφάλιση όπως αναφέρεις και μετά το "τί" καλύπτει. και "πως" 2. Φυσικά θα χρειαστεί να κλείσεις το θέμα της αποζημίωσης σου με την αεροπορική.
Δε στο κρύβω οτι με εκπλήσει λίγο οτι χρησιμοπιείς το "νομίζω" 2 φορές...
Συγχέεις τα εδώ με τασ έξω. Έξω -όπως κι εδώ πρέπει να δώσεις στοιχείασ για την εισαγωγή σου. Και σε βρίσκουν Λούη μου... Αυτά που λες συμβαίνουν Εξαρτάται όμως σε σημαντικό βαθμό με ποιόν διαμεσολαβητή συνεργάζεσαι. Αν τα κάνεις όλα ιντερνετικά η ευθύνη της επιολογής εταιρείας και προγράμματος...
Βεβαίως, αλλά με τη συμμετοχή που προβλέπεται για τους εργαζόμενους στον αντίστοιχο κλάδο, της επισκεπτόμενης χώρας. Δεν καλύπτι επαναπατρισμούς, αποσκευές, απώλεις πτήσεων κλπ. Τα ασφάλιστρα για την Ευρώπη είναι πολύ φθηνά. Δες προηγούμενο post που έχω κάνει οτι δεν είναι πανάκεια η Ευρ. Κάρτα...
Καλησπέρα & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΛΑ. Η Mondial είναι μία πολύ καλή λύση. Νέα Συσκευασία οικονομικότερα ασφάλιστρα, περισσότερες παροχές με ισχύ από 128 Δεκεμβρίου.
Διάβασε το σχετικό thread που ανάρτησ προ ημερών σχετικά με τις βελτιώσεις