Travelsafe
Member
- Μηνύματα
- 145
- Likes
- 159
- Επόμενο Ταξίδι
- Όχι στον ... άλλο κόσμο!
- Ταξίδι-Όνειρο
- 3 χρόνια Θιβέτ & Ινδίες
Αυτή αγαπητέ είναι η διαφορά όταν ασφαλίζεσαι μέσω ασφαλιστικής αντί μεσω του όποιου μεσίτη και του προγράμματος του (που ΠΑΝΤΑ είναι συρραφή προγραμμάτων ασφαλιστικών + οτι συμμετέχει στο κόστος της αποζημίωσης...) Η συγκεκριμένη με είχε απογοητεύει όταν την χρειάστηκε μέσω ταξιδιωτικού προγράμματος που είχα δώσει σε επιχειρηματία. Κάλεσε από Σιγκαπούρη αλλά τότε το κέντρο τους δεν δούλευε 24/7 και το μήνυμα έλεγε να καλέσει στις εργάσιμες ελληνικές ώρες. Λες και ο κίνδυνδος κι διάτανος έχουν ωράρια...Λοιπόν κάνω ένα feedback: Η επικοινωνία με τη Generali άψογη και ταχύτατη, με ανθρώπους χωρίς ρομπότ "μιλήστε στο μικρόφωνο" και άλλες τέτοιες ελονμασκιές. Μου είπε ο άνθρωπος ότι αρχικά έχω 500€ για ψώνια λόγω καθυστερημένων αποσκευών αρκεί να προσκομίσω αποδείξεις. Η αλήθεια είναι πως η βαλίτσα που χάθηκε είχε ελάχιστα ρούχα μέσα, πιο πολύ ήταν η ζυγαριά, τα πολλά πούρα και ξυριστικά κλπ.
Όταν με το κακό θα είχα ειδοποίηση πως η βαλίτσα χάθηκε οριστικά θα είχα δικαίωμα και για μεγαλύτερη αποζημίωση, τελικώς βρέθηκε τη δωδέκατη μέρα. Έστειλα τα δικαιολογητικά για τις ελάχιστες αγορές που έκανα (μια καλή ξυριστική σώματος και κάποια ζευγάρια κάλτσες) και πληρώθηκα την ίδια μέρα. Ψιλομετάνιωσα που δεν έκανα κι άλλες αγορές αλλά δε με ένοιαζε να εκμεταλλευτώ τους ανθρώπους, είμαι χαρούμενος που ήρθε η αποσκευή. Πάντως η εξυπηρέτηση όχι απλά άψογη αλλά υπεράνω του αναμενομένου,μετά την τηλεφωνική επικοινωνία οι φόρμες ήρθαν σε 5 λεπτά κι όταν τις συμπλήρωσα μου ζητήθηκε το e-banking άμεσα και τα λεφτά μπήκαν αμέσως. ΕΥΓΕ και μπράβο και στην premium που έχει τέτοια ασφάλεια και δε μας κοστίζει και τίποτε.
Για την ιστορία το μόνο που έλειπε από τη βαλίτσα ήταν το λουκέτο, δεν άγγιξαν ούτε ένα πούρο. Δεν έχω ιδέα που είχε χαθεί.
Πολλά ευχαριστώ σε όσους απάντησαν και ήταν διαφωτιστικοί, ανάμεσά τους ο @DrSnoopy, ο @Travelsafe και η @katkats . Το φόρουμ επιτελεί κοινωνικό έργο και δεν κάνω πλάκα.
Οι αποσκευές είναι συνήθης κίνδυνος και τα ποσά μικρά για τα μεγέθη των ασφαλιστικών.
Δεν είναι πρόθεση μου να κάνω διαφήμιση στη Mondial. Ωστόσο έσω άψογη συνεργασία 20 χρόνια τώρα. εδικά στις νοσηλείες κοιμάμαι ήσυχος το βράδυ. Υπάρχει γκρίνια για τ'ασφάλιστρα της. Όμως από 18 ΔΕΚ 24 αύξησε τις παροχές, μεγάλωσε τα κεφάλαια κάλυψης καιμείωσε τα ασφάλιστρα.
Αυτό μόνο ένας κολοσσός μπορεί να κάνει.
Για να δώσω μία τάξη μεγέθους
Η εταιρεία δραστηριοποιείται ως εξειδικευμένη Ασφαλιστική Βοηθείας, συνδυάζοντας την ασφάλιση με την παροχή υπηρεσιών.
Έχει έδρα το Παρίσι και είναι ο μεγαλύτερος όμιλος βοήθειας και ταξιδιωτικής ασφάλισης στον κόσμο, με παρουσία σε 75 χώρες.
• Καλύπτει σε όλο τον κόσμο περισσότερους από 250 εκατ. Ασφαλισμένους
• Δέχεται 86 εκατομμύρια κλήσεις και 9 εκατομμύρια γραπτά μηνύματα το χρόνο
• Διαχειρίζεται περισσότερα από 72 εκατομμύρια περιστατικά ετησίως σε όλο τον πλανήτη
• Απασχολεί πάνω από 21.000 άτομα προσωπικό που μιλάει 70 γλώσσες.
Η παρεχόμενη υπηρεσία της Ταξιδιωτικής Ασφάλισης, υποστηρίζεται από άρτια εξοπλισμένα και επανδρωμένα ιδιόκτητα κέντρα εξυπηρέτησης, που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο 365 ημέρες τον χρόνο (συμπεριλαμβανόμενης και της Ελλάδας).
Διαθέτει παγκόσμιο δίκτυο (νοσοκομείων, κλινικών, ιατρών, κλπ.) και πάνω από 250.000 τοπικούς
συνεργάτες/αντιπροσώπους σε όλο τον πλανήτη, ώστε να παρέχονται όλες οι υπηρεσίες τοπικά, αποζημιώνοντας άμεσα στο σημείο το συμβάντος.
Στα δικά μου 20 χρόνια συνεργασίας δεν έχουν απορρίψει ούτε 1 ζημιά. Έχουν δώσει ex gratia (χαριστικά) 2 αποζημιώσεις σε περιστατικά πελατών μου λόγω καλής και έντιμης συνεργασίας.
Σε πολλά θέματα τη θεωρώ "σπίτι μου" όσον αφορά τις ταξιδιωτικές ασφαλίσεις.Δυστυχώς ο καλός λόγος ματαδίδεται χ 4 ενώ το θάψιμο και τα αρνητικά σχόλια χ 11 !
Είναι η μόνη αιτία που δίνω τα παραπάνω στοιχεία.
Ταξιδέψτε, απολαύστε τη περιπέτεια, τη γνώση και τη συγκίνηση του ταξιδιού κι επιστρέψτε πλουσιότεροι και σοφότεροι. Κι ας είναι καμιά φορά με 1 αποσκευή λιγότερη... Άντε και κανα πούρο ! χεχε
Last edited by a moderator: