• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Wizz Air WizzAir -- Πληροφορίες - Ερωτήσεις

evaT

Member
Μηνύματα
1.778
Likes
14.861
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Ακριβώς όπως τα είπαν οι προλαλήσαντες, συμφωνώ και γω. Οι εταιρείες low cost μας έχουν προσφέρει τη δυνατότητα να ταξιδέψουμε πολύ περισσότερο αλλά έχουν αυτούς τους περιορισμούς με τους οποίους λίγο πολύ έχουμε όλοι προσαρμοστεί. Εφόσον είμαστε ενήμεροι και κάνουμε αυτά τα 3,4 προαπαιτούμενα σωστά ταξιδεύεις χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Επιπλέον η Aegean που δεν είναι low cost εφαρμόζει πλέον πολύ πιο αυστηρά τους κανονισμούς σχετικά με τις διαστάσεις των χειραποσκευών κλπ.
Αν δεν έχετε εξοικείωση με τα ηλεκτρονικά μπορούν να βοηθήσει κάποιος από τον κύκλο σας ή ένα ταξιδιωτικό γραφείο.
Πάντως δεν φταίει η αεροπορική αν δεν είσασταν σωστά πληροφορημένοι. Αν δεν σας έβαζαν να πληρώσετε τότε τα κορόιδα θα είμασταν όλοι εμείς οι υπόλοιποι που ταξιδεύουμε στριμώχνοντας τα υπάρχοντά μας σε ένα μπακ πακ για να μη χρεωθούμε επιπλέον του ναύλου.
 

Manos46

Member
Μηνύματα
638
Likes
2.754
Ταξίδι-Όνειρο
???
WIZZAIR ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ

ΙΟΥΝΙΟΣ 2023

Είμαστε απογοητευμένοι από την εταιρεία wizzair, δεν υπάρχει σεβασμός για τον πελάτη -επιβάτη, χρησιμοποιήσαμε την εταιρεία wizzair για να πάμε από Αθήνα Λάρνακα και από Λάρνακα-Αθήνα ήταν ότι χειρότερο μας έχει συμβεί.

Είμαι ένα άτομο 60 ετών που δεν έχω σχέση με τα ηλεκτρονικά και έτσι δεν μπόρεσα να κάνω το check-in από το σπίτι και η πλατφόρμα με πετούσε συνέχεια έξω, αποτέλεσμα φτάσαμε στο αεροδρόμιο εγώ και η σύζυγος μου για να κάνουμε το check-in εκεί όπως γίνεται σε όλες τις εταιρείες. Εκεί βρεθήκαμε αντιμέτωποι με την κακή ποιότητα μιας υπαλλήλου η οποία μας είπε πως για να κάνουμε το check-in στο αεροδρόμιο έπρεπε να πληρώσουμε από 48 ευρώ το κάθε άτομο όσο κι αν το διαπραγματευτήκαμε ήταν αδιάλλακτη. Θεωρήσαμε πως ήταν ένας τρόπος να μας τιμωρήσει η wizzair, που ήμασταν μεγάλοι στην ηλικία και δεν γνωρίζαμε από όλα αυτά. Έτσι πληρώσαμε από 48 ευρώ το άτομο σύνολο 96 ευρώ. Όταν φτάσαμε Λάρνακα αντί να μπούμε σε φισούνα και να είναι ανθρώπινες οι συνθήκες μας υποχρέωσαν να περπατήσουμε πάνω στην πίστα μέσα στον ήλιο και να ανέβουμε δύο ορόφους σκάλες φορτωμένοι με τα πράγματά μας. Ήμασταν ανήμποροι εγώ έχω σκλήρυνση κατά πλάκας και ο σύζυγός μου έχει κάνει εγχείρηση καρδιάς. Για άλλη μία φορά έδειξαν πώς είναι φτηνή εταιρεία και δεν σέβεται τον άνθρωπο.

Δυστυχώς όμως η περιπέτεια μας δεν τελείωσε εδώ αφού την πατήσαμε με το check-in όταν φεύγαμε από Λάρνακα προσπαθήσαμε να το κάνουμε ηλεκτρονικά και το πετύχαμε με τη βοήθεια του ξενοδοχείου. Διαπιστώσαμε όμως ότι η ώρα αναχώρησης είχε αλλάξει χωρίς να μας ενημερώσουν και αφού τα εισιτήρια μας ήταν με επιστροφή , σημαίνει ότι αφορούσε τις αποσκευές που ήδη είχαμε φέρει μαζί μας από την πρώτη πτήση και ήταν πληρωμένο εξαρχής. Όμως όταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο υπάλληλοι μας υποχρέωσαν να πληρώσουμε από 55 ευρώ τη χειραποσκευή για την οποία καμία άλλη εταιρεία δεν μας είχε χρεώσει ούτε και η wizzair βέβαια όταν ξεκινήσαμε από το Βενιζέλος. Μετρούσαν την αποσκευή με τη μεζούρα έλεος !!!! Και αφού πληρώσαμε τελικά 110 ευρώ και περπατήσαμε ξανά στη πίστα με τα πόδια αφού πρώτα είχαμε κατέβει μια άθλια τσιμεντένια στρογγυλή σκάλα , αντιλήφθηκα ότι ακολουθούσαν το σύζυγο μου τρεις υπάλληλοι της wizzair τον κυνήγησαν μέσα στη πίστα για να διαπιστώσουν αν τελικά είχαμε πληρώσει η όχι και μας ζητούσαν τις αποδείξεις πληρωμής μέσα στη μέση της πίστας δεν μας έχει ξανασυμβεί ποτέ αυτό στη ζωή μας !!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟΙ !!!!! Το ίδιο βέβαια έκαναν και σε πολλούς άλλους επιβάτες . Οι άνθρωποι είναι τραγικοί ένα ταξίδι αναψυχής μας το έβγαλαν ξινό. Μας πνίγει το δίκιο και δεν ξέρουμε που και πως θα το βρούμε.

Είναι απίστευτοι δεν πρόκειται να ταξιδέψω με αυτή την εταιρεία ξανά και θα το πω παντού για να τούς αποφεύγουν.

Είναι αγενείς και αφιλόξενοι. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ WIZZAIR !!!!
Δικαιολογίες για να δικαιολογιέσετε για τα αδικαιολόγητα…. Καταρχήν είστε 60 οχι 90 , το 2023 οι άνθρωποι στα 60 θεωρούνται ακόμα νέοι, άλλοι ακόμα δουλεύουν…. Από τα λεγόμενα φαίνεται ότι έχει ταξιδέψει αλλά μάλλον ποτε δεν έχετε διαβάσει τους όρους και μου θυμίζετε πολλούς παρόμοιους επιβάτες ακόμα και της Aegean που ενώ πληρώνουν light ναύλος θέλουν να ταξιδέψουν flex… Θα πρότεινα την επόμενη φορά να ταξιδέψετε με Lear jet ώστε να γλιτώσετε τυχόν ταλαιπωρία….
 

Sam-chal

Member
Μηνύματα
1.014
Likes
2.340
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Η ανεπάρκεια και η άγνοια γεννά διαμαρτυρία.
Αυτό.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Καλά, τον σταυρώσατε τον άνθρωπο, αν νομίζετε ότι όλοι οι εξηντάρηδες παίζουν την τεχνολογία στα δάχτυλα, ε look around. Δεν ξέρω αν η πλειοψηφία είναι καν σε θέση να κάνει check in με το κινητό, μεγάλη μερίδα το μόνο που ξέρει είναι να σχολιάζει ή να κάνει (συνήθως) άχρηστες αναρτήσεις στο facebook...
Δείτε εξάλλου τα συντριπτικά ποσοστά όσων αγνόησαν τα wallet και προτίμησαν κατάθεση σε λογαριασμό και ας έχαναν λεφτά, με τα διάφορα pass της κυβέρνησης, προς απορία του επηρμένου πρωθυπουργού...
Το website της Wizzair κάθε τρεις και λίγο θεωρεί ότι είσαι bot και σε πετάει, πολύ πιθανό κάτι τέτοιο να συνέβη. Για την αλλαγή ώρας, για 4 πτήσεις άλλης low cost, μου ήρθε e-mail στη μία, τις άλλες τις είδα μόνος μου και κάλεσα εξωτερικό για να ξεκαθαρίσω τις επιλογές που είχα, οπότε πολλά μπορεί να συμβαίνουν με την κάθε εταιρεία.
Εντάξει, το low cost έχει το τίμημά του, οι φυσούνες συνήθως είναι πολυτέλειες, προφανώς ο επιβάτης έχει άγνοια και για αυτό (το οποίο βέβαια κακώς καταγγέλλει). Άγνοια και μη εξοικείωση με τα αεροπορικά ταξίδια δείχνει και το γεγονός ότι είχε πρόβλημα υγείας και δεν ήξερε ότι μπορεί να ζητήσει συνδρομή.
Του' κατσε και ο έλεγχος των βαλιτσών, που είναι αλήθεια πως δεν συνηθίζεται (ή δεν συνηθιζόταν) πλην λίγων αεροδρομίων, ε, του κακοφάνηκε το περιστατικό με το προσωπικό εξυπηρέτησης, ακόμη χειρότερα. Του έκατσαν όλα στραβά, ταλαιπωρήθηκε, ένοιωσε μειονεκτικά, έχασε λεφτά και βγήκε να πει τον πόνο του, έχει δίκιο ή δεν έχει.
Σε λάθος φόρουμ βέβαια. Από την άλλη, όμως, είστε σε ταξιδιωτικό φόρουμ και τα παίζετε αυτά στα δάκτυλα, αλλά ο κόσμος τριγύρω δεν είναι έτσι. Αυτό που για εσάς θεωρείται δεδομένο, μπορεί να μην το ξέρει πολύ μεγάλη μερίδα του κόσμου, ειδικά όσων ταξιδεύουν περιστασιακά ή δεν τους έχει συμβεί κάτι ανάλογο.
Συγνώμη, αλλά οι περισσότερες απαντήσεις, πλην της psaeftra που συνέστησε το αυτονόητο (αφού δεν έχει εμπειρία να απευθυνθεί σε τουριστικό πράκτορα) μου φαίνονται πολύ «υπεράνω».
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.650
Καλά, τον σταυρώσατε τον άνθρωπο, αν νομίζετε ότι όλοι οι εξηντάρηδες παίζουν την τεχνολογία στα δάχτυλα, ε look around. Δεν ξέρω αν η πλειοψηφία είναι καν σε θέση να κάνει check in με το κινητό, μεγάλη μερίδα το μόνο που ξέρει είναι να σχολιάζει ή να κάνει (συνήθως) άχρηστες αναρτήσεις στο facebook...
Δείτε εξάλλου τα συντριπτικά ποσοστά όσων αγνόησαν τα wallet και προτίμησαν κατάθεση σε λογαριασμό και ας έχαναν λεφτά, με τα διάφορα pass της κυβέρνησης, προς απορία του επηρμένου πρωθυπουργού...
Το website της Wizzair κάθε τρεις και λίγο θεωρεί ότι είσαι bot και σε πετάει, πολύ πιθανό κάτι τέτοιο να συνέβη. Για την αλλαγή ώρας, για 4 πτήσεις άλλης low cost, μου ήρθε e-mail στη μία, τις άλλες τις είδα μόνος μου και κάλεσα εξωτερικό για να ξεκαθαρίσω τις επιλογές που είχα, οπότε πολλά μπορεί να συμβαίνουν με την κάθε εταιρεία.
Εντάξει, το low cost έχει το τίμημά του, οι φυσούνες συνήθως είναι πολυτέλειες, προφανώς ο επιβάτης έχει άγνοια και για αυτό (το οποίο βέβαια κακώς καταγγέλλει). Άγνοια και μη εξοικείωση με τα αεροπορικά ταξίδια δείχνει και το γεγονός ότι είχε πρόβλημα υγείας και δεν ήξερε ότι μπορεί να ζητήσει συνδρομή.
Του' κατσε και ο έλεγχος των βαλιτσών, που είναι αλήθεια πως δεν συνηθίζεται (ή δεν συνηθιζόταν) πλην λίγων αεροδρομίων, ε, του κακοφάνηκε το περιστατικό με το προσωπικό εξυπηρέτησης, ακόμη χειρότερα. Του έκατσαν όλα στραβά, ταλαιπωρήθηκε, ένοιωσε μειονεκτικά, έχασε λεφτά και βγήκε να πει τον πόνο του, έχει δίκιο ή δεν έχει.
Σε λάθος φόρουμ βέβαια. Από την άλλη, όμως, είστε σε ταξιδιωτικό φόρουμ και τα παίζετε αυτά στα δάκτυλα, αλλά ο κόσμος τριγύρω δεν είναι έτσι. Αυτό που για εσάς θεωρείται δεδομένο, μπορεί να μην το ξέρει πολύ μεγάλη μερίδα του κόσμου, ειδικά όσων ταξιδεύουν περιστασιακά ή δεν τους έχει συμβεί κάτι ανάλογο.
Συγνώμη, αλλά οι περισσότερες απαντήσεις, πλην της psaeftra που συνέστησε το αυτονόητο (αφού δεν έχει εμπειρία να απευθυνθεί σε τουριστικό πράκτορα) μου φαίνονται πολύ «υπεράνω».
Συνεστησα ο,τι ξερω απο τους γονεις μου που κερδιζουν χρονο πετωντας με Ryan απο Θεσσαλονικη για Αγγλια.
Και οι δυο σε αμαξιδια να μην κουβαλανε τιποτε λογω προβληματων (δωρεαν υπηρεσια, θεοσταλτη πραγματικα ειδικα στα θηριωδη αγγλικα αεροδρομια) και επιπλεον τους κλεινουμε μεγαλη βαλιτσα κι οχι τσουρουτικες για να μην εχουν ελεγχους. Εκτος του οτι τα παιδια διαχειριζομαστε τις κρατησεις και εχουμε ολη τη διαδικτυακη επικοινωνια, στελνουμε το τσεκ ιν στον λογιστη τους, μιλαμε για αθλο οργανωτικα.
Δυστυχως τα μωρα και οι ανημποροι θελουν παραπανω προσοχη και εξοδα. Υπενθυμιζεται οτι και οι low cost ειναι μια χαρα μετακινηση, αρκει να το παρεις αποφαση οτι δεν θα πεταξεις φθηνα.
 
Last edited:
Μηνύματα
673
Likes
3.008
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Δυστυχώς δεν έχουν γίνει και τα καλύτερα σχόλια για αυτή την περίπτωση και πολλές φορές έχω σκεφτεί και εγω έτσι. Πρέπει να θυμόμαστε το ότι δεν έχουν όλοι τις ίδιες εμπειρίες με εμάς ούτε έχουν μάθει από τα ίδια λάθη.
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.778
Likes
14.861
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Καλά, τον σταυρώσατε τον άνθρωπο, αν νομίζετε ότι όλοι οι εξηντάρηδες παίζουν την τεχνολογία στα δάχτυλα, ε look around.
Κανένας δεν έχει απαίτηση από κανέναν να τα παίζει στα δάχτυλα αυτά.
Πέρα από ότι θέλησε να εκφράσει την αγανάκτησή του δημόσια για να το"βγάλει από μέσα του" όπως αναφέρεις σε όλα τα υπόλοιπα έχει χαλαρά άδικο.
'Εχω καλή φίλη που σιχαίνεται τη Ryanair και την αποκαλεί χειρότερη εταιρεία στην ιστορία των αεροπορικών επειδή 1. 'Εχασε πτήση ενώ χαζευε στα duty free και δεν έκαναν αναγγελία από τα μεγάφωνα 2.Την χρέωσαν που έγραψε λάθος τ όνομά της 3. 'Εχει συνεχώς φριχτές καθυστερήσεις και ένα σωρό άλλα.
Εγώ πάλι τη συγκεκριμένη εταιρεία τη λατρεύω....προφανώς όχι επειδή προσφέρει υπηρεσίες επιπέδου... Emirates αλλά διότι έχω ταξιδέψει πολλές φορές με εισιτήρια φθηνότερα του ΚΤΕΛ ενώ δεν έχω τύχει ποτέ σοβαρή καθυστέρηση.
Περιμένοντας για την επιβίβαση έχει τύχει ν ακούσω διαλόγους τύπου δεν αγόρασα προτεραιότητα και χειραποσκευή, έλα μωρέ ένα μικρό βαλιτσάκι είναι τι θα πουν πια!
Μαντέψτε ποιός πλήρωσε στο γκισέ...

Και γω πιστεύω πως δεν θα μας απαντήσει ο κύριος που έκανε την ανάρτηση αλλά αν κάποια στιγμή τα δει ναι συμφωνώ είτε πρέπει να ενημερωθεί καλά πριν ξαναταξιδέψει ή να απευθυνθεί σε τουριστικό γραφείο. Δεν γίνεται ΚΑΙ τσάμπα ΚΑΙ να έχεις όλη την πληροφορία στο πιάτο δίχως να θέλεις να ασχοληθείς.
 

Manos46

Member
Μηνύματα
638
Likes
2.754
Ταξίδι-Όνειρο
???
Μόνο εγώ πιστεύω ότι η συγκεκριμένη αγανάκτηση - καταγγελία είναι τρολ;
Για 60χρονη που δεν το έχει με την τεχνολογία , μια χαρά βρήκε το φόρουμ και το σωστό thread… Just saying
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.778
Likes
14.861
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Για 60χρονη που δεν το έχει με την τεχνολογία , μια χαρά βρήκε το φόρουμ και το σωστό thread… Just saying
Δεν πειράζει έγινε αφορμή να τα πούμε και μεις. 'Ολοι έχουμε στο περίγυρο κόσμο που κατηγορεί διαρκώς τις low cost, εγώ στην τελευταία μου ιστορία πάλι έγραψα για την Aegean που σε 4ωρη πτήση μας πέταξε μισή μπουγάτσα και μπισκότο σε ειδικό μέγεθος.
 

Manos46

Member
Μηνύματα
638
Likes
2.754
Ταξίδι-Όνειρο
???
Κάπου είδα ότι ψάχνεται πόσο είναι το ποσοστό των Ελλήνων που έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό… Ενδιαφέρον θα είχε ποσο από αυτό το ποσοστό ταξίδεψε στο εξωτερικό χάρη στις low cost…
Αν με διαβάζει κάποιο στέλεχος των low cost, αυξήστε τις πτήσεις έστω από Αθήνα για περισσότερους προορισμούς και εσυ μωρή
Ryanair ⤵
IMG_1187.jpeg
 

vasilios

Member
Μηνύματα
61
Likes
123
Καλησπέρα.θελω να ταξιδέψω με wizz air και σκέφτομαι να πάρω μόνο σακίδιο πλάτης.σε περίπτωση που αργότερα αλλάξω γνώμη υπάρχει δυνατότητα όπως στην ryan air να τροποποιήσω την υπάρχουσα κράτηση και να προσθέσω χειραποσκευη+συγκεκριμένα θέση?
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.742
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom