Αν υπαρχει ειδικη θηκη που τις βαζουν για να δουν να εισαι εντος των διαστασεων, λογικα δε θα μπει η δικια σου...Kαλησπερα σας! Αν η trolley bag αντί για 55*40*23 είναι 57*40*21 λέτε να έχω θέμα????
Αν υπαρχει ειδικη θηκη που τις βαζουν για να δουν να εισαι εντος των διαστασεων, λογικα δε θα μπει η δικια σου...
Δεν ξερω στην wizz αλλα στη ryanair αν θυμαμαι καλα η θηκη που τις τσεκαρουν εχει οριζοντια θεση.Ηλπιζα πως η θηκη δεν μετράει το ύψος, απλά μονο να χωράει στα πλάγια..
Σας παραθέτω την απάντηση που είχα λάβει απο την εξυπηρέτηση πελατών της wizz, που τπυς είχα ρωτήσει αν τα χρήματα απο ακυρωμένο εισητήριο (στα πλαίσια του wizz felx) μπορούν να επιστραφούν στη κάρτα ή σε τραπεζικό λογαριασμό:Καλησπέρα, έχω κάποιο υπόλοιπο απο ακυρωμένα εισιτήρια που τα είχα κλείσει με wizz flex στο "ψηφιακο" πορτοφόλι της wizz και πρέπει μέχρι 16/1 νσ κ΄σνω χρήση των χρημάτων. Επειδή προς το παρόν δεν βλέπω κάτι αξιόλογο, μπορώ να αιτηθώ να επιστραφούν τα χρήματα στη κάρτα? Ξέρει κανείς τη διαδικασία?
Η χρεωση για τσεκ ιν στο αεροδρομιο γραφετε ξεκαθαρα στο site...επισης πως 60 χρονων κλεισατε εισιτηριο ηλεκτρονικα αλλα δε ξερετε να κανετε τσεκ ιν?ανθρωπος κοντινος σας δε υπαρχει να σας βοηθησει?για το θεμα τσεκ ιν ειναι δικο σας ξεκαθαρα φαουλ απο την στιγμη που αναφερετε στο site οτι υπαρχει δυνατοτητα τσεκ ιν στο αεροδρομιο ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ!για ολα τα υπολοιπα ειναι γνωστα οταν πετας με low cost αλλα και η ετζιαν μπορει να σε βαλει να περπατησεις μεσα στη ζεστη για να μπεις στο αεροδρομιο(μου χει τυχει σε νησια αρκετες φορες)WIZZAIR ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ
ΙΟΥΝΙΟΣ 2023
Είμαστε απογοητευμένοι από την εταιρεία wizzair, δεν υπάρχει σεβασμός για τον πελάτη -επιβάτη, χρησιμοποιήσαμε την εταιρεία wizzair για να πάμε από Αθήνα Λάρνακα και από Λάρνακα-Αθήνα ήταν ότι χειρότερο μας έχει συμβεί.
Είμαι ένα άτομο 60 ετών που δεν έχω σχέση με τα ηλεκτρονικά και έτσι δεν μπόρεσα να κάνω το check-in από το σπίτι και η πλατφόρμα με πετούσε συνέχεια έξω, αποτέλεσμα φτάσαμε στο αεροδρόμιο εγώ και η σύζυγος μου για να κάνουμε το check-in εκεί όπως γίνεται σε όλες τις εταιρείες. Εκεί βρεθήκαμε αντιμέτωποι με την κακή ποιότητα μιας υπαλλήλου η οποία μας είπε πως για να κάνουμε το check-in στο αεροδρόμιο έπρεπε να πληρώσουμε από 48 ευρώ το κάθε άτομο όσο κι αν το διαπραγματευτήκαμε ήταν αδιάλλακτη. Θεωρήσαμε πως ήταν ένας τρόπος να μας τιμωρήσει η wizzair, που ήμασταν μεγάλοι στην ηλικία και δεν γνωρίζαμε από όλα αυτά. Έτσι πληρώσαμε από 48 ευρώ το άτομο σύνολο 96 ευρώ. Όταν φτάσαμε Λάρνακα αντί να μπούμε σε φισούνα και να είναι ανθρώπινες οι συνθήκες μας υποχρέωσαν να περπατήσουμε πάνω στην πίστα μέσα στον ήλιο και να ανέβουμε δύο ορόφους σκάλες φορτωμένοι με τα πράγματά μας. Ήμασταν ανήμποροι εγώ έχω σκλήρυνση κατά πλάκας και ο σύζυγός μου έχει κάνει εγχείρηση καρδιάς. Για άλλη μία φορά έδειξαν πώς είναι φτηνή εταιρεία και δεν σέβεται τον άνθρωπο.
Δυστυχώς όμως η περιπέτεια μας δεν τελείωσε εδώ αφού την πατήσαμε με το check-in όταν φεύγαμε από Λάρνακα προσπαθήσαμε να το κάνουμε ηλεκτρονικά και το πετύχαμε με τη βοήθεια του ξενοδοχείου. Διαπιστώσαμε όμως ότι η ώρα αναχώρησης είχε αλλάξει χωρίς να μας ενημερώσουν και αφού τα εισιτήρια μας ήταν με επιστροφή , σημαίνει ότι αφορούσε τις αποσκευές που ήδη είχαμε φέρει μαζί μας από την πρώτη πτήση και ήταν πληρωμένο εξαρχής. Όμως όταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο υπάλληλοι μας υποχρέωσαν να πληρώσουμε από 55 ευρώ τη χειραποσκευή για την οποία καμία άλλη εταιρεία δεν μας είχε χρεώσει ούτε και η wizzair βέβαια όταν ξεκινήσαμε από το Βενιζέλος. Μετρούσαν την αποσκευή με τη μεζούρα έλεος !!!! Και αφού πληρώσαμε τελικά 110 ευρώ και περπατήσαμε ξανά στη πίστα με τα πόδια αφού πρώτα είχαμε κατέβει μια άθλια τσιμεντένια στρογγυλή σκάλα , αντιλήφθηκα ότι ακολουθούσαν το σύζυγο μου τρεις υπάλληλοι της wizzair τον κυνήγησαν μέσα στη πίστα για να διαπιστώσουν αν τελικά είχαμε πληρώσει η όχι και μας ζητούσαν τις αποδείξεις πληρωμής μέσα στη μέση της πίστας δεν μας έχει ξανασυμβεί ποτέ αυτό στη ζωή μας !!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟΙ !!!!! Το ίδιο βέβαια έκαναν και σε πολλούς άλλους επιβάτες . Οι άνθρωποι είναι τραγικοί ένα ταξίδι αναψυχής μας το έβγαλαν ξινό. Μας πνίγει το δίκιο και δεν ξέρουμε που και πως θα το βρούμε.
Είναι απίστευτοι δεν πρόκειται να ταξιδέψω με αυτή την εταιρεία ξανά και θα το πω παντού για να τούς αποφεύγουν.
Είναι αγενείς και αφιλόξενοι. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ WIZZAIR !!!!