• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Wizz Air WizzAir -- Πληροφορίες - Ερωτήσεις

EIRHNH2

Member
Μηνύματα
1.364
Likes
1.747
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
ο κόσμος ΟΛΟΣ!!!!
WIZZ Discount Club δεν αξιζει; γιατι μου βγαζει αλλες τιμες με WIZZ Discount Club και αλλες χωρις.... ενδιαφερομαι για backpack μονο, χωρις βαλιτσες... αλλα λογικα θα χρειαστω θεσεις γιατι θα εχω και παιδια μαζι...
 

spyros91

Member
Μηνύματα
958
Likes
875
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Ντουμπαι
Kαλησπερα σας! Αν η trolley bag αντί για 55*40*23 είναι 57*40*21 λέτε να έχω θέμα????
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.671
Likes
4.327
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
Kαλησπερα σας! Αν η trolley bag αντί για 55*40*23 είναι 57*40*21 λέτε να έχω θέμα????
Αν υπαρχει ειδικη θηκη που τις βαζουν για να δουν να εισαι εντος των διαστασεων, λογικα δε θα μπει η δικια σου...
 

spyros91

Member
Μηνύματα
958
Likes
875
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Ντουμπαι
Ηλπιζα πως η θηκη δεν μετράει το ύψος, απλά μονο να χωράει στα πλάγια..
Αν υπαρχει ειδικη θηκη που τις βαζουν για να δουν να εισαι εντος των διαστασεων, λογικα δε θα μπει η δικια σου...
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.671
Likes
4.327
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
Ηλπιζα πως η θηκη δεν μετράει το ύψος, απλά μονο να χωράει στα πλάγια..
Δεν ξερω στην wizz αλλα στη ryanair αν θυμαμαι καλα η θηκη που τις τσεκαρουν εχει οριζοντια θεση.
 

Grtraveler

Member
Μηνύματα
372
Likes
434
Καλησπέρα, έχω κάποιο υπόλοιπο απο ακυρωμένα εισιτήρια που τα είχα κλείσει με wizz flex στο "ψηφιακο" πορτοφόλι της wizz και πρέπει μέχρι 16/1 νσ κ΄σνω χρήση των χρημάτων. Επειδή προς το παρόν δεν βλέπω κάτι αξιόλογο, μπορώ να αιτηθώ να επιστραφούν τα χρήματα στη κάρτα? Ξέρει κανείς τη διαδικασία?
Σας παραθέτω την απάντηση που είχα λάβει απο την εξυπηρέτηση πελατών της wizz, που τπυς είχα ρωτήσει αν τα χρήματα απο ακυρωμένο εισητήριο (στα πλαίσια του wizz felx) μπορούν να επιστραφούν στη κάρτα ή σε τραπεζικό λογαριασμό:
"A.The refund for the cancelled reservation is returned to your WIZZ-account within 72 hours notwithstanding the number of passengers of the reservation. If the reservation is cancelled with the WIZZ Flex service, the amount paid for the cancelled booking cannot be refunded to the bank account or credit/debit card it was originally paid from." και ......."Due to above, I regret to inform you that we cannot transfer funds from your WIZZ Account to your bank account."

Οπότε δεν επιστρέφονται στον λογαριασμό ή στη κάρτα....πρέπει αναγκαστικά να κλήσεις άλλο εισιτήριο ..
 

pitidisk

New Member
Μηνύματα
1
Likes
1
WIZZAIR ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ

ΙΟΥΝΙΟΣ 2023

Είμαστε απογοητευμένοι από την εταιρεία wizzair, δεν υπάρχει σεβασμός για τον πελάτη -επιβάτη, χρησιμοποιήσαμε την εταιρεία wizzair για να πάμε από Αθήνα Λάρνακα και από Λάρνακα-Αθήνα ήταν ότι χειρότερο μας έχει συμβεί.

Είμαι ένα άτομο 60 ετών που δεν έχω σχέση με τα ηλεκτρονικά και έτσι δεν μπόρεσα να κάνω το check-in από το σπίτι και η πλατφόρμα με πετούσε συνέχεια έξω, αποτέλεσμα φτάσαμε στο αεροδρόμιο εγώ και η σύζυγος μου για να κάνουμε το check-in εκεί όπως γίνεται σε όλες τις εταιρείες. Εκεί βρεθήκαμε αντιμέτωποι με την κακή ποιότητα μιας υπαλλήλου η οποία μας είπε πως για να κάνουμε το check-in στο αεροδρόμιο έπρεπε να πληρώσουμε από 48 ευρώ το κάθε άτομο όσο κι αν το διαπραγματευτήκαμε ήταν αδιάλλακτη. Θεωρήσαμε πως ήταν ένας τρόπος να μας τιμωρήσει η wizzair, που ήμασταν μεγάλοι στην ηλικία και δεν γνωρίζαμε από όλα αυτά. Έτσι πληρώσαμε από 48 ευρώ το άτομο σύνολο 96 ευρώ. Όταν φτάσαμε Λάρνακα αντί να μπούμε σε φισούνα και να είναι ανθρώπινες οι συνθήκες μας υποχρέωσαν να περπατήσουμε πάνω στην πίστα μέσα στον ήλιο και να ανέβουμε δύο ορόφους σκάλες φορτωμένοι με τα πράγματά μας. Ήμασταν ανήμποροι εγώ έχω σκλήρυνση κατά πλάκας και ο σύζυγός μου έχει κάνει εγχείρηση καρδιάς. Για άλλη μία φορά έδειξαν πώς είναι φτηνή εταιρεία και δεν σέβεται τον άνθρωπο.

Δυστυχώς όμως η περιπέτεια μας δεν τελείωσε εδώ αφού την πατήσαμε με το check-in όταν φεύγαμε από Λάρνακα προσπαθήσαμε να το κάνουμε ηλεκτρονικά και το πετύχαμε με τη βοήθεια του ξενοδοχείου. Διαπιστώσαμε όμως ότι η ώρα αναχώρησης είχε αλλάξει χωρίς να μας ενημερώσουν και αφού τα εισιτήρια μας ήταν με επιστροφή , σημαίνει ότι αφορούσε τις αποσκευές που ήδη είχαμε φέρει μαζί μας από την πρώτη πτήση και ήταν πληρωμένο εξαρχής. Όμως όταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο υπάλληλοι μας υποχρέωσαν να πληρώσουμε από 55 ευρώ τη χειραποσκευή για την οποία καμία άλλη εταιρεία δεν μας είχε χρεώσει ούτε και η wizzair βέβαια όταν ξεκινήσαμε από το Βενιζέλος. Μετρούσαν την αποσκευή με τη μεζούρα έλεος !!!! Και αφού πληρώσαμε τελικά 110 ευρώ και περπατήσαμε ξανά στη πίστα με τα πόδια αφού πρώτα είχαμε κατέβει μια άθλια τσιμεντένια στρογγυλή σκάλα , αντιλήφθηκα ότι ακολουθούσαν το σύζυγο μου τρεις υπάλληλοι της wizzair τον κυνήγησαν μέσα στη πίστα για να διαπιστώσουν αν τελικά είχαμε πληρώσει η όχι και μας ζητούσαν τις αποδείξεις πληρωμής μέσα στη μέση της πίστας δεν μας έχει ξανασυμβεί ποτέ αυτό στη ζωή μας !!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟΙ !!!!! Το ίδιο βέβαια έκαναν και σε πολλούς άλλους επιβάτες . Οι άνθρωποι είναι τραγικοί ένα ταξίδι αναψυχής μας το έβγαλαν ξινό. Μας πνίγει το δίκιο και δεν ξέρουμε που και πως θα το βρούμε.

Είναι απίστευτοι δεν πρόκειται να ταξιδέψω με αυτή την εταιρεία ξανά και θα το πω παντού για να τούς αποφεύγουν.

Είναι αγενείς και αφιλόξενοι. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ WIZZAIR !!!!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.140
Likes
45.642
Οι ανθρωποι με προβληματα υγειας δικαιουνται δωρεαν μεταφορα με αμαξιδιο στα αεροδρομια. Καλο ειναι να το ζητατε παντα, ειτε μεσω της ιστοσελιδας οι ιδιοι ειτε να απευθυνεστε σε ταξιδιωτικο πρακτορα αν εχετε μικρη εμπειρια στις κρατησεις.
 

orck

Member
Μηνύματα
662
Likes
1.011
Με ολα αυτα το ταξιδι με αεροπλανο με την φτηνοεταιρια θα στοιχησε λογικα πιο ακριβα απ' οσο θα ηταν με μια αλλη οχι φτηνοεταιρια.
Αν και σημερα ολοι πανε για scale down σε φτηνοεταιρια
 

Triplover

Member
Μηνύματα
1.217
Likes
4.207
Για την αλλαγή της ώρας, δεν υπάρχει περίπτωση να μην λάβατε email. Οι πολιτικές της Wizzair δεν διαφέρουν ιδιαίτερα με τις άλλες low cost. Τις πολιτικές αυτές τα τελευταία χρόνια ακολουθούν και οι υπόλοιπες αεροπορικές. Πχ και στην aegean πολύ συχνά ελέγχουν το μέγεθος της χειραποσκευής και επιβάλλουν πρόστιμο.
Για άτομα χωρίς στοιχειώδη οικειότητα με τις νέες τεχνολογίες, ενδείκνυνται τα ταξιδιωτικά γραφεία κρατήσεων. Με μία μικρή προμήθεια επιλύονται τέτοια προβλήματα και παρέχεται καθοδήγηση.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.315
Likes
2.150
WIZZAIR ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ

ΙΟΥΝΙΟΣ 2023

Είμαστε απογοητευμένοι από την εταιρεία wizzair, δεν υπάρχει σεβασμός για τον πελάτη -επιβάτη, χρησιμοποιήσαμε την εταιρεία wizzair για να πάμε από Αθήνα Λάρνακα και από Λάρνακα-Αθήνα ήταν ότι χειρότερο μας έχει συμβεί.

Είμαι ένα άτομο 60 ετών που δεν έχω σχέση με τα ηλεκτρονικά και έτσι δεν μπόρεσα να κάνω το check-in από το σπίτι και η πλατφόρμα με πετούσε συνέχεια έξω, αποτέλεσμα φτάσαμε στο αεροδρόμιο εγώ και η σύζυγος μου για να κάνουμε το check-in εκεί όπως γίνεται σε όλες τις εταιρείες. Εκεί βρεθήκαμε αντιμέτωποι με την κακή ποιότητα μιας υπαλλήλου η οποία μας είπε πως για να κάνουμε το check-in στο αεροδρόμιο έπρεπε να πληρώσουμε από 48 ευρώ το κάθε άτομο όσο κι αν το διαπραγματευτήκαμε ήταν αδιάλλακτη. Θεωρήσαμε πως ήταν ένας τρόπος να μας τιμωρήσει η wizzair, που ήμασταν μεγάλοι στην ηλικία και δεν γνωρίζαμε από όλα αυτά. Έτσι πληρώσαμε από 48 ευρώ το άτομο σύνολο 96 ευρώ. Όταν φτάσαμε Λάρνακα αντί να μπούμε σε φισούνα και να είναι ανθρώπινες οι συνθήκες μας υποχρέωσαν να περπατήσουμε πάνω στην πίστα μέσα στον ήλιο και να ανέβουμε δύο ορόφους σκάλες φορτωμένοι με τα πράγματά μας. Ήμασταν ανήμποροι εγώ έχω σκλήρυνση κατά πλάκας και ο σύζυγός μου έχει κάνει εγχείρηση καρδιάς. Για άλλη μία φορά έδειξαν πώς είναι φτηνή εταιρεία και δεν σέβεται τον άνθρωπο.

Δυστυχώς όμως η περιπέτεια μας δεν τελείωσε εδώ αφού την πατήσαμε με το check-in όταν φεύγαμε από Λάρνακα προσπαθήσαμε να το κάνουμε ηλεκτρονικά και το πετύχαμε με τη βοήθεια του ξενοδοχείου. Διαπιστώσαμε όμως ότι η ώρα αναχώρησης είχε αλλάξει χωρίς να μας ενημερώσουν και αφού τα εισιτήρια μας ήταν με επιστροφή , σημαίνει ότι αφορούσε τις αποσκευές που ήδη είχαμε φέρει μαζί μας από την πρώτη πτήση και ήταν πληρωμένο εξαρχής. Όμως όταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο υπάλληλοι μας υποχρέωσαν να πληρώσουμε από 55 ευρώ τη χειραποσκευή για την οποία καμία άλλη εταιρεία δεν μας είχε χρεώσει ούτε και η wizzair βέβαια όταν ξεκινήσαμε από το Βενιζέλος. Μετρούσαν την αποσκευή με τη μεζούρα έλεος !!!! Και αφού πληρώσαμε τελικά 110 ευρώ και περπατήσαμε ξανά στη πίστα με τα πόδια αφού πρώτα είχαμε κατέβει μια άθλια τσιμεντένια στρογγυλή σκάλα , αντιλήφθηκα ότι ακολουθούσαν το σύζυγο μου τρεις υπάλληλοι της wizzair τον κυνήγησαν μέσα στη πίστα για να διαπιστώσουν αν τελικά είχαμε πληρώσει η όχι και μας ζητούσαν τις αποδείξεις πληρωμής μέσα στη μέση της πίστας δεν μας έχει ξανασυμβεί ποτέ αυτό στη ζωή μας !!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟΙ !!!!! Το ίδιο βέβαια έκαναν και σε πολλούς άλλους επιβάτες . Οι άνθρωποι είναι τραγικοί ένα ταξίδι αναψυχής μας το έβγαλαν ξινό. Μας πνίγει το δίκιο και δεν ξέρουμε που και πως θα το βρούμε.

Είναι απίστευτοι δεν πρόκειται να ταξιδέψω με αυτή την εταιρεία ξανά και θα το πω παντού για να τούς αποφεύγουν.

Είναι αγενείς και αφιλόξενοι. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ WIZZAIR !!!!
Η χρεωση για τσεκ ιν στο αεροδρομιο γραφετε ξεκαθαρα στο site...επισης πως 60 χρονων κλεισατε εισιτηριο ηλεκτρονικα αλλα δε ξερετε να κανετε τσεκ ιν?ανθρωπος κοντινος σας δε υπαρχει να σας βοηθησει?για το θεμα τσεκ ιν ειναι δικο σας ξεκαθαρα φαουλ απο την στιγμη που αναφερετε στο site οτι υπαρχει δυνατοτητα τσεκ ιν στο αεροδρομιο ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ!για ολα τα υπολοιπα ειναι γνωστα οταν πετας με low cost αλλα και η ετζιαν μπορει να σε βαλει να περπατησεις μεσα στη ζεστη για να μπεις στο αεροδρομιο(μου χει τυχει σε νησια αρκετες φορες)
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.698
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom