Να πω κι εγώ το παράπονό μου και να προειδοποιήσω για wizz air. Προς τα μέσα Ιανουαρίου έκλεισα 2 πτήσεις Αθήνα - Vilnius και Vilnius - Reykjavik για τη Μεγάλη Πέμπτη 5 Απριλίου (επιστροφή έχω με easyjet). 2 εβδομάδες μετά το booking μου ανακοινώνουν οτι η πτήση Vilnius - Reykjavik καταργήθηκε (χωρίς λόγο και αιτία) και με έκαναν αυτόματα rebook στην ίδια πτήση 12 ώρες αργότερα στις 6 τα ξημερώματα. Το καλύτερο; Για να επικοινωνήσω μαζί τους για κάτι που αυτοί φταίνε έπρεπε να πάρω τηλέφωνο σε premium τηλεφωνική γραμμή (φέσι) ή να στείλω email και να μου απαντήσουν μέσα σε ένα μήνα. Αφού είχα χρόνο έκανα το δεύτερο, μέχρι στιγμής αντί να έφτανα 7 το βράδυ στο Reykjavik θα έφτανα στις 7 το πρωί της επόμενης, έχανα ένα βράδυ μόνο αλλά το πρωί που με ενδιέφερε θα ήμουν οκ. Μία διανυκτέρευση φεύγει από Ισλανδία και στα ίδια λεφτά έκλεισα σ ενα ξενοδοχείο του αεροδρομίου στο Vilnius ... και θα δώ και το Vilnius (το ποιό;;; ) για μια μέρα.
σε δυόμιση εβδομάδες ήρθε η απάντηση οτι δεν δικαιούμαι οποιαδήποτε αποζημίωση (με ειδοποίησαν 15 μέρες πριν την πτήση άρα να παω να κουρευτώ) και είτε διαλέγω τη νέα πτήση είτε παίρνω επιστροφή χρημάτων (30 ευρώ) κι ας βρω άλλον τρόπο να πετάξω. Και ξαφνικά προχτές χωρίς ειδοποίηση η πρωινή πτήση έγινε... απογευματινή, 12 ακόμα ώρες πιο πίσω, τώρα είμαι μία μέρα ολόκληρη πίσω από το αρχικό booking χωρίς εξήγηση. Και το καλύτερο; Κοίταξα το αρχείο πτήσεων της wizz με αυτόν τον αριθμό που έκλεισα και μέχρι τώρα όλες είναι Τρίτη και Σάββατο, ποτέ Πέμπτη ή Παρασκευή, άρα τι περιμένω; Σιγά σιγά να με πάνε για Σάββατο βράδυ και ν αποδειχτεί ότι διαφημίζουν πτήσεις 3 ημερών για να μαζέψουν κόσμο και μετά να τους πασάρουν όλους μαζί στην πτήση του Σαββάτου. Καλό ε;
Ακόμη κι αν τη σκαπουλάρω με μόνο μία μέρα χαμένη (από το ήδη αρκετά στενό πρόγραμμα, δεν πάω για πολλές μέρες) δεν αξίζει το άγχος να περιμένω μέχρι τις 22 Μαρτίου (το όριο των 15 ημερών πριν τη πτήση για να μη με αποζημιώσουν) για να μάθω αν θα περάσω 2 μέρες στο Vilnius (που;;; ). Γενικά έχω ξενερώσει με το ταξίδι και θα συνιστούσα να μη μπλέξει κανείς με Wizz Air ειδικά αν είναι προορισμός που δεν μπορείς να βρεις εναλλακτικές πτήσεις εύκολα.
σε δυόμιση εβδομάδες ήρθε η απάντηση οτι δεν δικαιούμαι οποιαδήποτε αποζημίωση (με ειδοποίησαν 15 μέρες πριν την πτήση άρα να παω να κουρευτώ) και είτε διαλέγω τη νέα πτήση είτε παίρνω επιστροφή χρημάτων (30 ευρώ) κι ας βρω άλλον τρόπο να πετάξω. Και ξαφνικά προχτές χωρίς ειδοποίηση η πρωινή πτήση έγινε... απογευματινή, 12 ακόμα ώρες πιο πίσω, τώρα είμαι μία μέρα ολόκληρη πίσω από το αρχικό booking χωρίς εξήγηση. Και το καλύτερο; Κοίταξα το αρχείο πτήσεων της wizz με αυτόν τον αριθμό που έκλεισα και μέχρι τώρα όλες είναι Τρίτη και Σάββατο, ποτέ Πέμπτη ή Παρασκευή, άρα τι περιμένω; Σιγά σιγά να με πάνε για Σάββατο βράδυ και ν αποδειχτεί ότι διαφημίζουν πτήσεις 3 ημερών για να μαζέψουν κόσμο και μετά να τους πασάρουν όλους μαζί στην πτήση του Σαββάτου. Καλό ε;
Ακόμη κι αν τη σκαπουλάρω με μόνο μία μέρα χαμένη (από το ήδη αρκετά στενό πρόγραμμα, δεν πάω για πολλές μέρες) δεν αξίζει το άγχος να περιμένω μέχρι τις 22 Μαρτίου (το όριο των 15 ημερών πριν τη πτήση για να μη με αποζημιώσουν) για να μάθω αν θα περάσω 2 μέρες στο Vilnius (που;;; ). Γενικά έχω ξενερώσει με το ταξίδι και θα συνιστούσα να μη μπλέξει κανείς με Wizz Air ειδικά αν είναι προορισμός που δεν μπορείς να βρεις εναλλακτικές πτήσεις εύκολα.