• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

The Official Offtopic v6

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

panpan

Member
Μηνύματα
7.108
Likes
28.838
Στις "προηγμένες" χώρες οι καρκινοπαθείς παρακαλούν να τους βάλουν σε κλινική μελέτη για να λάβουν τα φάρμακα που στην Ελλάδα χορηγούνται δωρεάν ακόμα και στους ανασφάλιστους...
Εκτός αν δεν τα κλέβουν για να τα πουλήσουν.Έτσι είχα ακούσει.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.130
Likes
2.007
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Εκτός αν δεν τα κλέβουν για να τα πουλήσουν.Έτσι είχα ακούσει.
Και πάλι δωρεάν χορηγούνται.
Οι ασθενείς δεν αποκλείονται από καινοτόμες και κατ'επέκταση δαπανηρές θεραπείες.
 

turms

Member
Μηνύματα
2.158
Likes
3.138
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
Στις "προηγμένες" χώρες οι καρκινοπαθείς παρακαλούν να τους βάλουν σε κλινική μελέτη για να λάβουν τα φάρμακα που στην Ελλάδα χορηγούνται δωρεάν ακόμα και στους ανασφάλιστους...
εγω ξερω (τουλαχιστον απο καποιες στην απ εξω εμπειριες) οτι το νοσοκομειο σε παρακαλαει να δεχτεις να μπεις σε καμια μελετη....

τελος παντων....εχουμε σκεφτει ομως οτι μπορει τα φαρμακα που στην ελλαδα χορηγουνται σε ολους, να ειναι αυτα που εγκριθηκαν πρωτα απο τις μελετες σε καποιες αλλες χωρες?
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.130
Likes
2.007
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
τελος παντων....εχουμε σκεφτει ομως οτι μπορει τα φαρμακα που στην ελλαδα χορηγουνται σε ολους, να ειναι αυτα που εγκριθηκαν πρωτα απο τις μελετες σε καποιες αλλες χωρες?
[/QUOTE]
Οι μελέτες είναι πολυκεντρικές, οπότε γίνονται ταυτόχρονα.
 

x7777

Member
Μηνύματα
909
Likes
3.608
Επόμενο Ταξίδι
Mexico
Μη μπερδευεσαι, για το ΕΣΥ μιλησα, οχι για ιδιωτικα κ σιλικονη στηθους. Που στο ΕΣΥ ο χρηστης συνεισφερει 0€.
Και εγώ για το ΕΣΥ μίλησα
Επίσημη έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Ο.Ο.Σ.Α για το 2017
https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/state/docs/chp_gr_english.pdf

High private spending on health, primarily in the form of out- of-pocket payments, has always been a marked feature of the Greek health care system and continues to rise. In 2015 out-of- pocket payments comprised over one-third (35%) of total health spending, more than double the EU average (15%) and the fourth highest among Member States. The bulk of direct out-of-pocket payments (90%) are for privately purchased services rather than co-payments (see Section 5.2). Of this private expenditure, nearly one-third, is made up of informal payments, paid mainly to surgeons to bypass waiting lists and secure what is perceived to be ‘better care’.

In Greece, self-reported unmet need for medical care due to cost, distance or waiting times has trebled over the last decade and is now the second highest in the EU (12.3% vs 3.3% EU average). There is enormous variability between the highest income quintile (3.9%) and the lowest (18.7%), highlighting unequal access to services experienced across income groups.
Cost is the most frequently quoted cause for unmet need in Greece and is likely driven not only by difficulties in affordability but also changes in household income and consumption patterns, and user preferences. The percentage of the population reporting unmet health care needs due to high costs more than doubled between 2010 and 2015 (from 4.2% to 10.9%), with very large inequities according to income group (Figure 11). Among the poorest quintile it reached 17.4%, the highest in the EU where the average is just 4.1%.

In fact, direct payments, rather than copayments, constitute the highest share of private expenditure on health. There are several reasons for this, including waiting lists for some services; the large difference between official reimbursement rates and the actual fees paid to contracted providers (extra billing); monthly thresholds on the number of physician consultations which may force patients to seek primary care in private settings; fragmented public services; historical oversupply by private physicians (fueled by the lack of gatekeeping); patient visits to ‘afternoon clinics’ in (public) outpatient departments for which they pay a fee out-of- pocket; and, finally, the widespread use of informal payments
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
14.140
Likes
45.632
Και εγώ για το ΕΣΥ μίλησα
Επίσημη έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Ο.Ο.Σ.Α για το 2017
https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/state/docs/chp_gr_english.pdf

High private spending on health, primarily in the form of out- of-pocket payments, has always been a marked feature of the Greek health care system and continues to rise. In 2015 out-of- pocket payments comprised over one-third (35%) of total health spending, more than double the EU average (15%) and the fourth highest among Member States. The bulk of direct out-of-pocket payments (90%) are for privately purchased services rather than co-payments (see Section 5.2). Of this private expenditure, nearly one-third, is made up of informal payments, paid mainly to surgeons to bypass waiting lists and secure what is perceived to be ‘better care’.

In Greece, self-reported unmet need for medical care due to cost, distance or waiting times has trebled over the last decade and is now the second highest in the EU (12.3% vs 3.3% EU average). There is enormous variability between the highest income quintile (3.9%) and the lowest (18.7%), highlighting unequal access to services experienced across income groups.
Cost is the most frequently quoted cause for unmet need in Greece and is likely driven not only by difficulties in affordability but also changes in household income and consumption patterns, and user preferences. The percentage of the population reporting unmet health care needs due to high costs more than doubled between 2010 and 2015 (from 4.2% to 10.9%), with very large inequities according to income group (Figure 11). Among the poorest quintile it reached 17.4%, the highest in the EU where the average is just 4.1%.
Στην ιδια πηγη, σελ 6
Coverage used to be mainly linked to employment status through SHI for employees and their families. However, since 2016,6 coverage has become universal thanks to legislation to ensure that all Greek citizens, including those who had fallen out of insurance coverage through unemployment or inability to keep up contributions, can again access the health benefits package.

Αυτο που παρεθεσες πιο πανω παραπεμπει σε κοστη της αραγραφου 5.2. Οταν πας εκει θα δεις να περιγραφεται η κατασταση με τον τιτλο Recent legislation fills major coverage gaps and ensures more equitable access . Αν διαβασεις και το περιεχομενο, θα δεις περιγραφη της καταστασης προ 2016.
Πριν κανετε παραθεση μιας πηγης, να τη διαβαζετε γιατι ειναι λιγο ακυρο να το διορθωνουμε εμεις που διαβασαμε την παραπομπη "The bulk of direct out-of-pocket payments (90%) are for privately purchased services rather than co-payments (see Section 5.2)."
 
Last edited:

x7777

Member
Μηνύματα
909
Likes
3.608
Επόμενο Ταξίδι
Mexico
Στην ιδια πηγη, σελ 6
Coverage used to be mainly linked to employment status through SHI for employees and their families. However, since 2016,6 coverage has become universal thanks to legislation to ensure that all Greek citizens, including those who had fallen out of insurance coverage through unemployment or inability to keep up contributions, can again access the health benefits package.

Αυτο που παρεθεσες πιο πανω παραπεμπει σε κοστη της αραγραφου 5.2. Οταν πας εκει θα δεις να περιγραφεται η κατασταση με τον τιτλο Recent legislation fills major coverage gaps and ensures more equitable access . Αν διαβασεις και το περιεχομενο, θα δεις περιγραφη της καταστασης προ 2016.
Πριν κανετε παραθεση μιας πηγης, να τη διαβαζετε γιατι ειναι λιγο ακυρα να τα διορθωνουμε εμεις που διαβασαμε την παραπομπη "The bulk of direct out-of-pocket payments (90%) are for privately purchased services rather than co-payments (see Section 5.2)."
Τι σχέση έχει η πρόσβαση με το κόστος out-of-pocket ? Μπερδεύεις έννοιες.
Προαφανώς έχουν όλη πρόσβαση. Τι να το κάνω αν είναι μετά από 6 μήνες το ραντεβού ? Οπότε όποιος έχει πληρώνει και βρίσκει. Ο ορισμός της κοινωνικής ανισότητας είναι αυτό. Αυτό λέει και αυτή η αναφορά και του Economou το 2017. Toυ Economou έχει και πιο εξειδικεύμενα παραδείγματα για ασθενείς με διαβήτη που δεν παίρνουν τη θεραπέια τους λόγω οικονομικων δυσκολιων.
Επίσης από τις τρεις παραγράφους οι 2 ήταν από την ενότητα 5.2.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
14.140
Likes
45.632
Η παραγραφος 5.2 περιγραφει τα προ 2016. Ευχαριστουμε για τα ιστορικα στοιχεια, αλλα ειναι πλεον ιστορικης αξιας. Αλλαξε το 2016 η κατασταση.
 

x7777

Member
Μηνύματα
909
Likes
3.608
Επόμενο Ταξίδι
Mexico
Η παραγραφος 5.2 περιγραφει τα προ 2016. Ευχαριστουμε για τα ιστορικα στοιχεια, αλλα ειναι πλεον ιστορικης αξιας. Αλλαξε το 2016 η κατασταση.
Τι να κάνουμε που οι αναφορές βγαίνουν κάθε δύο χρόνια. Η τελευταία επίσημη αναφορά αυτή είναι. Σε λίγο καιρό που θα βγει του 19 θα δεις ότι δεν άλλαξε τίποτα. Και αυτό το γνωρίζω δεν είναι άποψη.
Η Ελλάδα είναι στην 1η-2η θέση σε ότι έχει να κάνει με ανισότητες στην υγεία στην ΕΕ.
Επίσης, να προσθέσω ότι είναι πιο εύκολο να καλυφθεί κάποιος σε σοβαρό πρόβλημα υγείας (πχ μεταφορά ανέργου με 0ευρώ εισφορα σε χώρα του εξωτερικού όπως προαναφέρθηκε πιο πάνω) από το να κλείσεις ένα απλό ραντεβού για δερματολογικό έλεγχο (2-3 μήνες αναμονή). Αυτός που δεν έχει δεν θα πάει να κάνει δερματολογικό έλεγχο με πληρωμή. Δηλαδή ποιο εύκολο είναι να καλυφθεί μια περίπτωση που η πιθανότητα εμφάνισης είναι 1 στις 100000 παρά ένας απλός προληπτικός έλεγχος ή μια πιο απλή επέμβαση .
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
14.140
Likes
45.632
Εγω δεν εχω μαντικες ικανοτητες. Αλλα ειμαι σε θεση να διαβαζω τον τιτλο μιας παραγραφου, οτι προκειται για ιστορικα δεδομενα προ της αλλαγης του 2016. Αλλα και την αρχικη παραδοχη οτι συνυπαρχει η ιδιωτικη και δημοσια υγεια.

Τελος παντων σημασια εχει πως περιγραφονται σαφως οι καταστασεις προ καθολικης δωρεαν δημοσιας υγειας στην 5.2, κατι που δεν ισχυει πια αλλα σιγουρα εχει συγκριτικη και ιστορικη αξια.
 

x7777

Member
Μηνύματα
909
Likes
3.608
Επόμενο Ταξίδι
Mexico
Εγω δεν εχω μαντικες ικανοτητες. Αλλα ειμαι σε θεση να διαβαζω τον τιτλο μιας παραγραφου, οτι προκειται για ιστορικα δεδομενα προ της αλλαγης του 2016. Αλλα και την αρχικη παραδοχη οτι συνυπαρχει η ιδιωτικη και δημοσια υγεια.

Τελος παντων σημασια εχει πως περιγραφονται σαφως οι καταστασεις προ καθολικης δωρεαν δημοσιας υγειας στην 5.2, κατι που δεν ισχυει πια αλλα σιγουρα εχει συγκριτικη και ιστορικη αξια.
Μάλλον το ίδιο πράγμα λέμε. Η δημόσια υγεία δωρεάν είναι αν μπορέσεις να βρεις αυτό που θες. Αλλιώς πρέπει να πληρώσεις "φακελάκι", πληρωμή σε ιδιωτικό γιατρό ή κλινική κλπ. για να κάνεις τη δουλειά σου. Γι αυτό εξ αρχής διαχώρισα ότι δαπάνη υγείας δεν είναι μόνο ότι πας στο νοσοκομείο και νοσηλεύεσαι χωρίς να πληρώσεις. Να σου δώσω παράδειγμα, θέλω να κάνω μια εξέταση και μου κλείνει δωρεάν ραντεβού σε 2 μήνες. Δωρεάν είναι η παροχή αλλά αν δε μπορώ να περιμένω και παω στον ιδιώτη αυτό θα καταμετρθεί ως out-of-pocket πληρωμή. Και αυτό που λένει όλες οι έρευνες μέχρι το 2018 είναι ότι το out-of pocket στην Ελλάδα είναι υψηλό.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.676
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom