Ενταξει να μη πεσουμε στην παγιδα να ερχομαστε σε αντιπαραθεση για ποια ειναι καλυτερη πολη.Αλλα το παραδειγμα μεταξυ Αθηνας και Νεας Υορκης ειναι ατοπο.Εδω μιλαμε για δυο απο τις κορυφαιες πολεις της ευρωπης σε μουσεια,αξιοθεατα κλπ.Ε για μενα υπερτερει το Παρισι μεταξυ τους.Για ποια Αθηνα και Νεα Υορκη μιλαμε.Θεωρώ ότι οι τιμές και η καθαριότητα δεν πρέπει να είναι μέτρο σύγκρισης μεταξύ 2 πόλεων.
Π.χ. το Παρίσι έχει το city, χρηματοοικονομικό και ναυτιλιακό κέντρο για πολλά πολλά χρόνια.
Το Λονδίνο έχει 8.1 millions, το Παρίσι 2.1 millions είναι λογικό να είναι πιο βρώμικη πόλη.
Νομίζω ότι τα κριτήρια σε μία πόλη είναι καθαρά προσωπικά π.χ. όσο πιο μεγάλη πόλη τόσο και πιο βρώμικη θα είναι, όσο πιο ακριβό κόστος ζωής τόσο πιο ακριβή θα είναι κτλ. Προσωπικά, για μένα κριτήρια για μία πόλη είναι η ποικιλία των δραστηριοτήτων, το φαγητό, τα αξιοθέατα, η ασφάλεια.
Π.χ. Η Αθήνα είναι πιο καθαρή από την Νέα Υόρκη , είναι και πιο φτηνή, δεν θα έλεγα ποτέ ότι η Αθήνα είναι καλύτερη από την Νέα Υόρκη.
Για μένα καμία σύγκριση ανάμεσα σε πόλεις δεν είναι άτοπη, for the record θεωρώ την Αθήνα σαφώς ανώτερο προορισμό της Νέας Υόρκης, ουδεμία σύγκριση η ατέλειωτη ιστορία σε κάθε γωνία με τη σιδερατζα και το γυαλί. Έτσι, για να ετοιμάζουμε νέο war.Ενταξει να μη πεσουμε στην παγιδα να ερχομαστε σε αντιπαραθεση για ποια ειναι καλυτερη πολη.Αλλα το παραδειγμα μεταξυ Αθηνας και Νεας Υορκης ειναι ατοπο.Εδω μιλαμε για δυο απο τις κορυφαιες πολεις της ευρωπης σε μουσεια,αξιοθεατα κλπ.Ε για μενα υπερτερει το Παρισι μεταξυ τους.Για ποια Αθηνα και Νεα Υορκη μιλαμε.
Μαζι σου και εγω να κανουμε ενα war για μια πολη στην οποια ενα ταξιτζης χθες στην συγγρου στο υψος του φιξ,οπως ετρεχε ξαφνικα κοκκαλωνει το ταξι του για να παρει επιβατη ,αδιαφορωντας για τους πισω και στο επομενο δευτερολεπτο μουτζωνε τον μπροστινο οδηγο γιατι πηγαινε σιγα.Για μένα καμία σύγκριση ανάμεσα σε πόλεις δεν είναι άτοπη, for the record θεωρώ την Αθήνα σαφώς ανώτερο προορισμό της Νέας Υόρκης, ουδεμία σύγκριση η ατέλειωτη ιστορία σε κάθε γωνία με τη σιδερατζα και το γυαλί. Έτσι, για να ετοιμάζουμε νέο war.
Μην πάει ένας άνθρωπος να ανεβάσει λίγο το ελληνικό ΑΕΠ, μπας και πιάσουμε κανά στόχο του ΔΝΤ, αμέσως να τον κατηγορήσετε.οπως ετρεχε ξαφνικα κοκκαλωνει το ταξι του για να παρει επιβατη
To οποίο ως γνωστόν δε συμβαίνει πότε στη Νέα Υόρκη... Είναι κύριοι οι ταξιτζήδες εκεί, οδηγούν καταπληκτικά, είναι πεντακάθαρα και μιλάνε και τέλεια Αγγλικά.Μαζι σου και εγω να κανουμε ενα war για μια πολη στην οποια ενα ταξιτζης χθες στην συγγρου στο υψος του φιξ,οπως ετρεχε ξαφνικα κοκκαλωνει το ταξι του για να παρει επιβατη ,αδιαφορωντας για τους πισω και στο επομενο δευτερολεπτο μουτζωνε τον μπροστινο οδηγο γιατι πηγαινε σιγα.
To οποίο ως γνωστόν δε συμβαίνει πότε στη Νέα Υόρκη... Είναι κύριοι οι ταξιτζήδες εκεί, οδηγούν καταπληκτικά, είναι πεντακάθαρα και μιλάνε και τέλεια Αγγλικά.
Πάντως η συμπεριφορά των ταριφων δε θα ήταν το πρώτο μου κριτήριο για την αξιολόγηση μιας πόλης ως τουριστικό προορισμό, ούτε στα πρώτα 20 δε θα ηταν. Αλλιώς θα είχα στην κορυφή της λίστας
Ε τοτε ας αφησουμε τους ταριφες στην ησυχια τους.Μηπως να πιασουμε τα μμμ ,γιατι οπως θα ξερεις σε δυο εβδομαδες εχουν ακινητοποιησει τα παντα προς αεροδρομιο τρεις φορες και πανε την Πεμπτη για τεταρτη φορα.To οποίο ως γνωστόν δε συμβαίνει πότε στη Νέα Υόρκη... Είναι κύριοι οι ταξιτζήδες εκεί, οδηγούν καταπληκτικά, είναι πεντακάθαρα και μιλάνε και τέλεια Αγγλικά.
Πάντως η συμπεριφορά των ταριφων δε θα ήταν το πρώτο μου κριτήριο για την αξιολόγηση μιας πόλης ως τουριστικό προορισμό, ούτε στα πρώτα 20 δε θα ηταν. Αλλιώς θα είχα στην κορυφή της λίστας μου το Σαπορο.
Δεκτά όλα για την Αθήνα, αλλά για τη Νέα Υόρκη μιλάμε τώρα; Με τους αρουραίους στο μετρό, τους σουγιαδακηδες στα λεωφορεία, τα τριτοκοσμικα αεροδρόμια και τις ατελείωτες επισκευές με κλεισμενους σταθμούς μετρό "η γραμμή Χ δε θα λειτουργεί κανένα μήνα μέχρι τη στάση Ψ, πάρτε τη γραμμή Ω στην αντίθετη κατεύθυνση , κατεβείτε στο Ζ και ξαναγυριστε πίσω ". Από τις πιο μπαχαλαουα πόλεις σε συγκοινωνίες, παράδειγμα προς αποφυγή.Ε τοτε ας αφησουμε τους ταριφες στην ησυχια τους.Μηπως να πιασουμε τα μμμ ,γιατι οπως θα ξερεις σε δυο εβδομαδες εχουν ακινητοποιησει τα παντα προς αεροδρομιο τρεις φορες και πανε την Πεμπτη για τεταρτη φορα.
Και το Παρισι και το Λονδινο και η Νεα Υορκη εχουν ποντικια,ειναι χαλια το μετρο τους και κανουν συνεχεια συντηρησεις.Βλεπεις αυτοι εφτιαξαν το μετρο τους το 1800 και εμεις το 2020.Δεκτά όλα για την Αθήνα, αλλά για τη Νέα Υόρκη μιλάμε τώρα; Με τους αρουραίους στο μετρό, τους σουγιαδακηδες στα λεωφορεία, τα τριτοκοσμικα αεροδρόμια και τις ατελείωτες επισκευές με κλεισμενους σταθμούς μετρό "η γραμμή Χ δε θα λειτουργεί κανένα μήνα μέχρι τη στάση Ψ, πάρτε τη γραμμή Ω στην αντίθετη κατεύθυνση , κατεβείτε στο Ζ και ξαναγυριστε πίσω ". Από τις πιο μπαχαλαουα πόλεις σε συγκοινωνίες, παράδειγμα προς αποφυγή.
Εμ, δεν το έβαλες το war, όπως και παλιά είχες προτείνει να βάλουμε ένα Mexico City vs New York και ούτε αυτό το έβαλες. Θα είχαν πολύ πλάκα αυτά τα war.Για μένα καμία σύγκριση ανάμεσα σε πόλεις δεν είναι άτοπη, for the record θεωρώ την Αθήνα σαφώς ανώτερο προορισμό της Νέας Υόρκης, ουδεμία σύγκριση η ατέλειωτη ιστορία σε κάθε γωνία με τη σιδερατζα και το γυαλί. Έτσι, για να ετοιμάζουμε νέο war.
Nαι αλλά ακριβώς επειδή είναι χάλια και με μπόχα και ποντίκια δεν αποτελεί επιχείρημα τα ΜΜΕ της Νέας Υόρκης απέναντι σε αυτά της Αθήνας. To μετρό της Νέας Υόρκης είναι σε άθλια κατάσταση σε σχέση με αυτό του Λονδίνου και είναι και κατά μισό αιώνα νεότερο, δεν υπάρχει δικαιολογία.