• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

The official off-topic

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

anny

Member
Μηνύματα
3.423
Likes
1.792
Επόμενο Ταξίδι
Ιστρια
Ταξίδι-Όνειρο
γύρος του κόσμου
Ακούω για την κατάργηση κάποιων δημόσιων οργανισμών.
Ανάμεσά τους και ο Σταθμός Ελέγχου Κάπρων. :shock: Τί είναι τούτο?
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.820
Likes
7.710
Είναι ο οργανισμός που ελέγχει την ελεύθερη κυκλοφορία των γουρουνιων και των γουρούνων. Τον κλείνουνε γιατί απέτυχε και γεμίσαμε από δαύτα.
 

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.964
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
Λυστε μου μια απορια το υγιειονομικο προσωπικο του φορουμ... Ο χοντρος λεει εχει σκωληκοειδιτιδα. Αυτη χτυπαει σε οποια ηλικια να 'ναι;
στην υγειονομική θητεία μου έχει συμβεί πολλές φορές να μπαίνει παππούς με οξεία κοιλία στο χειρουργείο και να έχει σκωληκοειδίτιδα!--μιλάμε και για 80 plus...:cool:
ποτέ δεν ξέρεις...
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Είναι ο οργανισμός που ελέγχει την ελεύθερη κυκλοφορία των γουρουνιων και των γουρούνων. Τον κλείνουνε γιατί απέτυχε και γεμίσαμε από δαύτα.
Η τελευταία του επιτυχία ήταν η διοργάνωση του κυνηγιού του Καλυδώνιου Κάπρου! Με τη διαφορά βέβαια οτι από την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος μέχρι την σήμερον μισθοδοτούνται οι σχετικοί ήρωες! Καλυδώνιος Κάπρος - Βικιπαίδεια
 

anny

Member
Μηνύματα
3.423
Likes
1.792
Επόμενο Ταξίδι
Ιστρια
Ταξίδι-Όνειρο
γύρος του κόσμου
Γυρνώντας νωρίτερα στο σπίτι, "έπεσα" πάνω σε μια συζήτηση δύο σχετικά νεαρών ανδρών στο δρόμο. Είχαν μια διαφορά απόστασης μεταξύ τους, οπότε μιλούσαν αρκετά δυνατά. Προσπαθούσαν να κλείσουν κάποιο ραντεβού για απόψε και διαφωνούσαν λίγο στην ώρα.

Ακούγοντας την παρακάτω φράση, ομολογώ ότι ξαφνιάστηκα:
"Ας το κάνουμε γύρω στις 21.30 καλύτερα, γιατί θα πάω για αποτρίχωση και δε θα προλάβω".

:shock::roll:
 

elenara88

Member
Μηνύματα
1.788
Likes
1.815
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική, Περού, Ινδία
Γυρνώντας νωρίτερα στο σπίτι, "έπεσα" πάνω σε μια συζήτηση δύο σχετικά νεαρών ανδρών στο δρόμο. Είχαν μια διαφορά απόστασης μεταξύ τους, οπότε μιλούσαν αρκετά δυνατά. Προσπαθούσαν να κλείσουν κάποιο ραντεβού για απόψε και διαφωνούσαν λίγο στην ώρα.

Ακούγοντας την παρακάτω φράση, ομολογώ ότι ξαφνιάστηκα:
"Ας το κάνουμε γύρω στις 21.30 καλύτερα, γιατί θα πάω για αποτρίχωση και δε θα προλάβω".

:shock::roll:
σχετικα νεαρων; η σχετικα ανδρων;:D:bleh::haha:
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.500
Μάλλον σε κουβέντα Τοιούτων έπεσες Anny

Να το προσέχεις το περπάτημα στο δρόμο άλλη φορά :haha::haha:
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.500
Μεσα σε όλα τα άλλα ήρθαν και αυτά !!!!!!!!!!!!!!

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2012


Οχήματα με άδεια κυκλοφορίας ως 30/10/2010
Κυβισμός Τέλη 2012 Τέλη 2011
Έως 300 κ.εκ. 22 ευρώ 20
301-785 κ.εκ. 55 ευρώ 50
786-1.071 κ.εκ. 120 ευρώ 110
1.072-1.357 κ.εκ. 135 ευρώ 120
1.358-1.548 κ.εκ. 240 ευρώ 220
1.549-1.738 κ.εκ. 270 ευρώ 240
1.739-1.928 κ.εκ. 300 ευρώ 270
1.929-2.357 κ.εκ. 660 ευρώ 600
2.358-3.000 κ.εκ. 880 ευρώ 800
3.001-4.000 κ.εκ. 1100 ευρώ 1000
4.001 κ.εκ. και άνω 1320 ευρώ 1200


Όσα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν μετά την 1η Νοεμβρίου 2010 τα τέλη προκύπτουν βάσει των εκπομπών ρύπων διοξειδίου του άνθρακα. Για να βρείτε πόσο θα πληρώσετε απλά βρείτε τις εκπομπές CO2 από τους πίνακες του gocar και κατόπιν πολλαπλασιάστε τα γραμμάρια που εκπέμπει το αυτοκίνητό σας επί το κόστος ανά γραμμάριο.

Οχήματα με άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/11/2010
Εκπομπές CO2 g/km Τέλη 2012 Τέλη 2011
0-100 0 ευρώ/gr 0
101-120 0,9 ευρώ/gr 0,8
121-140 1,1 ευρώ/gr 1,0
141-160 1,7 ευρώ/gr 1,5
161-180 2,25 ευρώ/gr 2,0
181-200 2,55 ευρώ/gr 2,25
201-250 2,8 ευρώ/gr 2,5
Άνω των 250 3,4 ευρώ/gr 3,0

Με τις υγείες μας!

πηγη:gocar.gr
 
Last edited by a moderator:
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.236
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom