Elena2508
Member
- Μηνύματα
- 1.291
- Likes
- 4.421
- Επόμενο Ταξίδι
- ??
- Ταξίδι-Όνειρο
- N. Υόρκη
Χρήσιμο το μάθημα περί ονοματολογίας των διαδρόμων αποπροσγείωσης ή προσαπογείωσης ή όπως τελικά λέγονται (άραγε το διάβασε και ο συντάκτης του άρθρου), αλλά η ουσία του προβλήματος βρίσκεται αλλού...
Σύμφωνα λοιπόν και με σημερινό δημοσίευμα εφημερίδας:
"Ο διάδρομος προσαπογειώσεων 16/34, του αεροδρομίου, λόγω έργων, βρίσκεται εκτός λειτουργίας από το περασμένο Σάββατο, με τα αεροπλάνα να κάνουν προσαπογειώσεις από τον τροχόδρομο (taxiway) του 10/28 ο οποίος τώρα λειτουργεί ως διάδρομος.
Το θέμα είναι ωστόσο ότι ο 10/28 δεν έχει συστήματα υποβοήθησης και οι προσεγγίσεις στο αεροδρόμιο γίνονται οπτικά και χειροκίνητα. Πέρα από αυτό η θέση του διαδρόμου είναι τέτοια ώστε οι βοριάδες που συχνά επικρατούν, να είναι crosswinds στην προσγείωση. Όλα αυτά συντελούν στο να ακυρωθούν δεκάδες πτήσεις και πολλές να κάνουν divert στην Αθήνα".
(Πηγή: http://www.protothema.gr/greece/art...odromio-makedonia-akuronei-ptiseis-i-easyjet/)
Συνεπώς, μάλλον τίθεται και θέμα ασφάλειας των πτήσεων και είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε εταιρείας εάν θέλει να προσγειώνει τα αεροπλάνα της στα τυφλά, κάθε φορά που έχει ομίχλη στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ...
Μέχρι λοιπόν την ολοκλήρωση των έργων συνένωσης των διαδρόμων "προσαπογειώσεων", ίσως έχουμε ανάλογα προβλήματα με πτήσεις και άλλων εταιρειών.
Σύμφωνα λοιπόν και με σημερινό δημοσίευμα εφημερίδας:
"Ο διάδρομος προσαπογειώσεων 16/34, του αεροδρομίου, λόγω έργων, βρίσκεται εκτός λειτουργίας από το περασμένο Σάββατο, με τα αεροπλάνα να κάνουν προσαπογειώσεις από τον τροχόδρομο (taxiway) του 10/28 ο οποίος τώρα λειτουργεί ως διάδρομος.
Το θέμα είναι ωστόσο ότι ο 10/28 δεν έχει συστήματα υποβοήθησης και οι προσεγγίσεις στο αεροδρόμιο γίνονται οπτικά και χειροκίνητα. Πέρα από αυτό η θέση του διαδρόμου είναι τέτοια ώστε οι βοριάδες που συχνά επικρατούν, να είναι crosswinds στην προσγείωση. Όλα αυτά συντελούν στο να ακυρωθούν δεκάδες πτήσεις και πολλές να κάνουν divert στην Αθήνα".
(Πηγή: http://www.protothema.gr/greece/art...odromio-makedonia-akuronei-ptiseis-i-easyjet/)
Συνεπώς, μάλλον τίθεται και θέμα ασφάλειας των πτήσεων και είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε εταιρείας εάν θέλει να προσγειώνει τα αεροπλάνα της στα τυφλά, κάθε φορά που έχει ομίχλη στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ...
Μέχρι λοιπόν την ολοκλήρωση των έργων συνένωσης των διαδρόμων "προσαπογειώσεων", ίσως έχουμε ανάλογα προβλήματα με πτήσεις και άλλων εταιρειών.