• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Swiss International Air Lines Swiss Air - Νέα, Πληροφορίες & Ερωτήσεις

Stathis37

Member
Μηνύματα
137
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
Austria Stubaital για ski
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλιανές άνδεις για σκι!
Καλά όπως νομίζεις.Μάλλον θα είδες κάποιες θυρίδες που έχει το α/φος και με αυτά που είχες ακούσει ή άκουσες μετά τα συνδύασες με μπαλώματα.Να ξέρεις όμως ότι οι φαναρτζοδουλειές που γίνονται στα α/φη είναι τόσο καλές που δεν τις βλέπει καποιος που δεν είναι της δουλειάς.Και ότι επισκευές γίνονται έχουν την έγκριση της κατασκευάστριας εταιρείας,και παίρνουν την έγκριση των τεχνικών του οργανισμού που δίνει την έγκριση σε κάθε εταιρεία.
Ας το τελειώσουμε το θέμα εδώ.Κρατική Ο.Α δεν υπάρχει,η ιδιωτική δεν πάει πουθενά,στη Γενεύη πάει μόνο η Swiss και ελπίζω να κερδίσω στο διαγωνισμό της να πάω τσάμπα!
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Στην αρχή ήθελες τουλάχιστον ?330 για εισιτήριο. Μετά το βρήκες εσύ ?250, και μετά σου το βρήκαν με ?201 .

Μετά πετάς διάφορα κουλά για προσπάθεια για διάλυση της ΟΑ, για μυστικές συμφωνίες για καρτέλ των εταιριών της Star Alliance, κλπ. Άν έχεις το παραμικρό στοιχείο για οτιδήποτε από αυτά, πήγαινέ το στον εισαγγελέα. Αν όχι, και με δεδομένο ότι δεν υπάρχει ούτε καν ένδειξη για κάτι τέτοιο, επέτρεψε μου να επιμείνω στον αρχικό χαρακτηρισμό, περισσότερο για τον τρόπο με τον οποίο εκφράζεις τις θεωρίες συνωμοσίας αυτές.

Όσον αφορά την easyjet δεν είναι συγκρίσιμη.Θέσεις χειρότερες από του ΚΤΕΛ,ούτε νερό σερβίρεται δωρεάν,και πετάει μόνο από τη Θεσσαλονίκη και μόνο για τη Βασιλεία.Εγώ που θέλω να πάω στη Γενεύη πρέπει να πάρω και τραίνο που είναι πολύ ακριβό..
Μίλησες γενικώς για Ελβετία, δεν είπες συγκεκριμένα για Γενεύη μόνο. Τώρα περί easyjet, ασφαλώς τα ξέρουμε όλοι, αλλά το παράδειγμα της easyjet αρκεί για να καταρρίψει το "Τώρα για να πας στην Ελβετία θέλεις τουλάχιστον 330? για εισιτήριο με επιστροφή" που είχες γράψει.

Προφανώς θεωρείτε ότι δεν γινόταν προσπάθεια απαξίωσης της Ο.Α με τη μη ενοικίαση α/φων εγκαίρως,με τις καθυστερήσεις λόγω έλλειψης α/φων,και τον τρόμο για τα "σάπια" α/φη της HOLA που είχαν διαρρεύσει.Φυσικά ούτε και στο Gatwick πήγαινε με καλές πληρότητες η Ο.Α.Και αλήθεια,ποια είναι η καλή πληρότητα για την οποία δεν κόβεις το δρομολόγιο;Πάνω από 80%;Μεγαλύτερες εταιρείες πετάνε με 60-70% και τα δρομολόγια δεν τα κόβουν.
Αν έχετε στοιχεία ότι η διοίκηση μιας (μη εισηγμένης) ανώνυμης εταιρίας λαμβάνει αποφάσεις κατά τρόπο που δε διασφαλίζει τα συμφέροντα των μετόχων της, κι εσείς είστε ένας από αυτούς, ο δρόμος είναι η προσφυγή στην εισαγγελία.
Εν προκειμένω, για δικούς της λόγους, η διοίκηση της εταιρίας αποφάσισε πως το δρομολόγιο της Γενεύης έπρεπε να καταργηθεί. Μπορεί να μην έχει να κάνει μόνο με τις σχετικές πληρότητες, μπορεί να έχει να κάνει με τα πληρώματα, τα αεροσκάφη που χρησιμοποιούσε στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, τις χρεώσεις του αεροδρομίου και της εναέριας κυκλοφορίας κλπ.

Προφανώς-από τα γραφόμενά σας συμπεραίνω-είστε ψηφοφόρος του κ.Χατζηδάκη και του κ.Στυλιανίδη!Εγώ είμαι απλώς ένας επιβάτης που πληρώνει μόνος του το εισιτήριο...
Αντιπαρέρχομαι το συγκεκριμένο σχόλιο. Προσωπικά θεωρώ την συγκεκριμένη κίνηση του κ. Χατζηδάκη ως υπουργού ως εξαιρετικά επιτυχημένη. Οπαδός του ή ψηφοφόρος του δεν υπήρξα όμως ποτέ.

Κάποια πηγή γι'αυτό;Διότι εγώ από άτομο που δούλευε στο λογιστήριο της κρατικής Ο.Α είχα ακούσει για μέση πληρότητα στο 62% πλην του τελευταίου 6μηνου πριν κοπεί που όντως ήταν περίπου στο 50%.Με ένα 6μηνο όμως κακής απόδοσης δεν κόβεις τον προορισμό,αλλά κάνεις προσπάθεια να τον τονώσεις,όπως προσφορές κλπ.Αλλά αυτά ήταν ψιλά γράμματα για τους διοικούντες της...
Αν δεν έχεις λεφτά να ενοικιάσεις α/φη,απλώς κλείνεις.Γενικά αν δεν αγοράσεις/νοικιάσεις σπόρους δε θερίζεις.Το κομματικό σχόλιο το παραβλέπω...
Μάλλον είναι μεγάλη έλλειψη για τους διοικούντες τις αεροπορικές εταιρίες που δεν σας έχουν προσλάβει ως διευθυντή στρατηγικής πτητικού έργου... Όταν σας προσλάβουν, ας εφαρμόσετε τις θεωρίες σας.
Προς το παρόν αυτοί που διοικούν λαμβάνουν τις αποφάσεις με τα κριτήρια που εκείνοι νομίζουν. Αν είστε μέτοχος και έχετε πρόβλημα με αυτά, θέστε το θέμα στην επόμενη γενική συνέλευση της ΑΕ.

Ενώ τα μισθωμένα (με dry leasing) α/φη του Βγενόπουλου είναι καλά;Αλλά δεν τολμάει να πει κανείς τίποτα γι'αυτά..
Τι να πει δηλαδή? Γιατί μιλάτε με ύφος χιλίων καρδιναλίων για θέματα για τα οποία δεν έχετε ιδέα?
Το (dry) leasing, είναι απλώς ένα χρηματοοικονομικό τέχνασμα και τίποτα παραπάνω. Αντί να εγγράφει η εταιρία πάγια στα βιβλία της, και να έχει υποχρέωση για υπέρογκες αποσβέσεις, πληρώνει κάποια έξοδα (opex) από τα λειτουργικά της αποτελέσματα, ενώ έχει και το επιπλέον benefit ότι μπορεί να επιστρέψει πίσω τα αεροπλάνα αν οι δουλειές της δεν πάνε όπως τις περιμένει. Κατά τα άλλα είναι δικά της αεροπλάνα, με δικά της πληρώματα, πλήρως ενταγμένα στο πρόγραμμα συντήρησης, εξοπλισμένα με τα καθίσματα που αυτή χρησιμοποιεί κλπ. Η ενοικίαση των αεροπλάνων δεν γίνεται συνήθως από αεροπορικές εταιρίες, αλλά από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.
To wet leasing είναι κάτι εντελώς διαφορετικό (είναι λήψη υπηρεσίας από άλλη αεροπορική εταιρία, δηλαδή outsourcing), και φυσικά έχει άμεση επίπτωση στην ποιότητα μιας υπηρεσίας. Outsourcing μπορεί να κάνει κανείς με πολλούς τρόπους, όχι μόνο στην αεροπορία. Η πιο κοινή περίπτωση, π.χ., είναι το outsourcing των τηλεφωνικών κέντρων σε εξειδικευμένες εταιρίες της Ινδίας που κάνουν τη δουλειά έναντι πινακίου φακής. Βάζω ένα συνεργάτη να κάνει τη δουλειά για μένα. Και το επίπεδο υπηρεσιών του συνεργάτη έχει επίπτωση στη δική σου εικόνα (brand name). Η Lufthansa κάνει outsource στην Privatair. Η ΟΑ έκανε στη Hola...

Προτού φτάσουμε στις διοικήσεις και τους συνδικαλιστές,να ρίξουμε μερικές ευθύνες για τις κυβερνήσεις.Αυτές διορίζουν και τις διοικήσεις και τους συνδικαλιστές.
Pardon? Αν εγώ δεν κάνω καλά τη δουλειά μου, φταίω ΠΡΩΤΑ εγώ και μετά εκείνος που με προσέλαβε... που στο κάτω κάτω μπορεί και να με πάει στα δικαστήρια και να τον αποζημιώσω κιόλας, αν με έχει πάρει ως προμηθευτή. Το αυτό φαντάζομαι και για σένα.

Πώς δεν υπάρχει μονοπώλιο όταν πάει μία εταιρεία απευθείας πτήση;Άλλο αν δε θέλουν οι 2 Ελληνικές να πάνε (η ένδοξη Ο.Α πλέον δεν πάει πουθενά,αλλά άλλο αυτό)Για να κάνει η Swiss το δρομολόγιο και μάλιστα με δύο πτήσεις καθημερινά,σίγουρα υπάρχει ζήτηση και δεν πάνε κι έρχονται άδεια.Σίγουρα χωράει μια ακόμα εταιρεία....
Μονοπώλιο (coercive) δεν υπάρχει, θα υπήρχε μόνο αν βάση διακρατικής συμφωνίας περιοριζόταν ο αριθμός των αερομεταφορέων/πτήσεων που μπορεί να γίνονται στο εν λόγω δρομολόγιο.
Efficient μονοπώλιο μπορείς να συζητήσεις ότι έχει δημιουργηθεί στις απευθείας πτήσεις Αθήνα - Γενεύη, αλλά με δεδομένο ότι ακόμα και εταιρίες χαμηλού κόστους με εκτεταμένη δραστηριότητα και στα δύο αεροδρόμια δεν επιλέγουν να δραστηριοποιηθούν στο δρομολόγιο, κάτι λέει...
Τώρα για το αν χωράει μια ακόμα εταιρία... Αν το νομίζεις, βάλε τη δική σου στο δρομολόγιο. Η στείλε τους ένα φάκελο με το business case που δείχνει ότι συμφέρει (περισσότερο από κάποιο από τα υπάρχοντα δρομολόγιά τους), για να το κάνουν εκείνοι. Γιατί εκείνοι νομίζουν ότι δεν τους συμφέρει και δεν το κάνουν.

Η Ν.Ο.Α δεν πετάει στη Δ.Ευρώπη διότι απλώς περίμενε να συγχωνευτεί με την Αιγαίου.Στημένο το παιχνίδι από την αρχή.Η Α3 ως μέλος της Star Aliance μαζί με την Swiss δεν ξέρεις τι συμφωνίες έχουν κάνει.
Αν θεωρείς ότι υπάρχει καρτέλ, στημένο παιχνίδι ή άλλη παράβαση της anti-trust νομοθεσίας, να απευθυνθείς στην Ελληνική ή στην Ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού, καθώς το anti-trust immunity που έχουν πετύχει οι εταιρίες αυτές δεν καλύπτει δρομολόγια εντός Ευρώπης αλλά μόνο υπερατλαντικά.
Να υπενθυμίσω απλώς ότι μεταξύ Aegean και Swiss δεν υπάρχει όχι μόνο ούτε μία codeshare πτήση, αλλά εδώ μέχρι πρότινος δεν υπήρχε καν interline agreement (δεν ξέρω αν έχουν κάνει τώρα). Πως κάνανε καρτέλ ενώ δε συμφωνούν ούτε καν για τα βασικά, είναι πέρα από την κατανόησή μου...

Κι επειδή θα αναφέρεις Μόναχο κλπ και Lufthansa,η Γερμανική αγορά είναι μεγαλύτερη της Ελβετικής και χωράνε παίχτες.
Ε, και? Επειδή χωράνε "παίκτες" δεν κάνανε καρτέλ? Αλλά εν πάση περιπτώσει. Δυο γραμμές παραπάνω μας λές ότι η Α3 δεν πετάει για Ελβετία (παρότι προφανώς θα είχε συμφέρον να το κάνει) για να διατηρήσει το μονοπώλιό της η LX (που πετάει 5 φορές τη μέρα για Ελβετία). Αποφάσισε λοιπόν: Χωράει ή δε χωράει άλλος "παίκτης" στα δρομολόγια για Ελβετία?
Κι όταν το αποφασίσεις, φτιάξε το Business case και στείλε το στη διοίκηση της Aegean, μαζί με την αίτηση πρόσληψης για τη θέση του διευθυντή στρατηγικής πτητικού έργου...

Τα α/φη της HOLA είχαν επιδιορθωθεί-βασικά μόνο το EC-KHI είχε ένα πρόβλημα-σύμφωνα με τις οδηγίες της Boeing και είχε το αξιόπλοο από την Ε.Ε.Οι κανόνες της Ε.Ε είναι πολύ αυστηροί σε αυτά,και δεν αφήνουν φέρετρα να πετάνε.Επίσης,να είσαι σίγουρος ότι αν είχε πρόβλημα,οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δε θα δέχονταν να πετάξουν με αυτό.Και τότε ο συνδικαλισμός μπορούσε να κλείσει την εταιρεία για τέτοιο λόγο.
Δεν ξέρω αν και ποιο αεροσκάφος της όποιας εταιρίας είχε το οποιοδήποτε υπαρκτό ή ανύπαρκτο τεχνικό πρόβλημα. Αυτό που ξέρω είναι πως αν το να πετάξεις με ένα ΧΥΖ αεροσκάφος δυσαρεστεί τους επιβάτες (ακόμα κι αν δεν υπάρχει πραγματικός λόγος για κάτι τέτοιο), αυτό κάνει ζημιά στο εμπορικό όνομα της αεροπορικής εταιρίας.

Η πρακτική των ενοικιάσεων είναι διαδεδομένη όταν δεν επαρκούν τα α/φη.Και όταν σαν διοίκηση ψάχνεις τελευταία στιγμή να ενοικιάσεις θα πάρεις από τα διαλεγμένα και όχι από τη βιτρίνα.Χωρίς να σημαίνει ότι είναι κακά όμως.Αν ενοικίαζε από εταιρεία της Αγκόλα ναι θα το φοβόμουν λίγο.
Προσωπικά δε θα φοβόμουν και πολύ αν ήταν αεροσκάφος της TAAG Angola Airlines, μια από τις ελάχιστες κερδοφόρες αεροπορικές εταιρίες της Αφρικής, που πλέον έχει σοβαρευτεί αρκετά και αγοράζει καινούργια αεροσκάφη.
Εν πάση περιπτώσει.
Η πρακτική των ενοικιάσεων τελευταίας στιγμής είναι ανήκουστη. Συμβαίνει μόνο σε κάτι τελείως ξοφλημένες αεροπορικές, που δε μπορούν και δε νοιάζονται να συντηρήσουν το όνομά τους στην αγορά, καλή ώρα σαν την κρατική ΟΑ ή την παλιά AZ. Το Flightmemory μου θυμίζει πως από το 2001 που άρχισα να τα καταγράφω έχω πετάξει 275 πτήσεις, μέχρι το 2005 αποκλειστικά ΟΑ και αποκλειστικά domestic (κι από τότε και μετά ούτε μία φορά ΟΑ). Δε μου έχει τύχει ΠΟΤΕ να κλείσω πτήση μιας εταιρίας (με δεδομένο operating carrier) και να πετάξω με αεροσκάφος άλλης (χωρίς να μεσολαβήσει αλλαγή εισιτηρίου φυσικά, όπως π.χ. σε περιπτώσεις reprotection). Πως τώρα τύχαινε συνέχεια στους επιβάτες της καημένης της παλιάς ΟΑ τα τελευταία χρόνια...

Για το κομματικό σχόλιο περί Χατζηδάκη,απάντησα στον πρώτο που έκανε ένα ανάλογο.Αν εσύ θίχτηκες...Προσωπικά μπορώ να γράφω δεκάδες σελίδες για τις μπούρδες του Γιωργάκη,και άλλες εκατοντάδες για το θίασο του Κωστάκη.Τα άλλα κόμματα δεν έχουν κυβερνήσει οπότε θα αρκούσαν 2-3 σελίδες για τις μπούρδες που λένε όντας αντιπολίτευση.
Εγώ δεν έκανα κανένα κομματικό σχόλιο. Το πως εξέλαβες τα γραφόμενά μου ως κομματικά, φοβάμαι πως πρέπει να το κοιτάξεις.

Και κάτι ακόμα.Στην Ελλάδα για να γίνεις επιχειρηματίας δε χρειάζονται μελέτες.Κυβερνητικές πλάτες χρειάζονται.Και δεν τις έχω!
Αν η Ελλάδα δε σου ταιριάζει, μπορείς πάντοτε να γίνεις επιχειρηματίας στη Γερμανία, την Ελβετία ή την Ιταλία...
 

Stathis37

Member
Μηνύματα
137
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
Austria Stubaital για ski
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλιανές άνδεις για σκι!
Η Ο.Α πήγαινε στη Γενεύη και όχι π.χ στη Ζυρήχη που είχε να πάει πολλά χρόνια.Το πόστ έγινε για την διακοπή του δρομολογίου προς Γενεύη.Προφανώς δεν καταλαβαίνετε ότι διαβάζετε και πάτε να βγείτε από πάνω.Και το dry και το wet leasing είναι εργαλεία,αλλά μάλλον όταν τα έκανε η κρατική Ο.Α δεν ήταν καλά.Ναι ο Χατζηδάκης έκανε σωστή κίνηση,χάρισε ένα εξαιρετικό brand name κι έχασε τα slots στη Γενεύη.Προφανώς η κομματικές παρωπίδες δε σας επιτρέπουν να δείτε τα πραγματικά αίτια.Όσον αφορά περί εισαγγελέων και προσφυγών,αν είχα άμεσο ενδιαφέρον,και χρήματα,θα το είχα κάνει.Όμως και να μην πετάει η Ο.Α θα βρω τρόπο να ταξιδέψω.Δεν εξαρτιόμουν από την Ο.Α για να ταξιδέψω,δεν ήμουν ποτέ κομματόσκυλο να παίρνω δωρεάν εισιτήρια....Για τα υπόλοιπα δε θα απαντήσω,δεν έχω το χρόνο,και δεν αξίζει άλλωστε.Δεν παραθέτετε κανενα στοιχείο γι'αυτά που λέτε,αντιθέτως ζητάτε.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Η Ο.Α πήγαινε στη Γενεύη και όχι π.χ στη Ζυρήχη που είχε να πάει πολλά χρόνια.Το πόστ έγινε για την διακοπή του δρομολογίου προς Γενεύη.Προφανώς δεν καταλαβαίνετε ότι διαβάζετε και πάτε να βγείτε από πάνω.
Έγραψες ή δεν έγραψες "Ελβετία"? Αν ήθελες να γράψεις "Γενεύη", ας έγραφες "Γενεύη". Από τη στιγμή που το γενίκευσες, απάντησα όπως το έθεσες, και σύμφωνα με το θέμα του topic.

Και το dry και το wet leasing είναι εργαλεία,αλλά μάλλον όταν τα έκανε η κρατική Ο.Α δεν ήταν καλά.Ναι ο Χατζηδάκης έκανε σωστή κίνηση,χάρισε ένα εξαιρετικό brand name κι έχασε τα slots στη Γενεύη.Προφανώς η κομματικές παρωπίδες δε σας επιτρέπουν να δείτε τα πραγματικά αίτια.
Ξαναδιάβασε το κείμενό μου. Επαναλαμβάνω πως δε συντάσσομαι πολιτικά με κανένα Χατζηδάκη ή το κόμμα του. Και σ' αυτό, αλλά και στα υπόλοιπα έχω απαντήσει.
Αν θεωρείτε ότι το brand name της παλιάς ΟΑ στο τέλος ήταν καλό (ειδικά εκτός Ελλάδας), δε μπορώ να πω ότι έχετε και πολύ ιδέα από marketing... Συγκεκριμένα στοιχεία για το brand awareness, το brand perception και το brand loyalty δεν έχω, αλλά όποια πέτρα κι αν σηκώσω σε ξένα ταξιδιωτικά forum βρίσκω και κάποιο που έχει να πει τα χειρότερα για την εμπειρία του με την Ολυμπιακή... Αυτό εσάς σας φαίνεται για εξαιρετικό brand name?

Τώρα για τα slots στη Γενεύη, δε νομίζω ότι έχασε η Βενετιά βελόνι (αν φυσικά ξέρετε τι είναι τα slots και δεν εννοείτε κάτι διαφορετικό).

Όσον αφορά περί εισαγγελέων και προσφυγών,αν είχα άμεσο ενδιαφέρον,και χρήματα,θα το είχα κάνει.Όμως και να μην πετάει η Ο.Α θα βρω τρόπο να ταξιδέψω.Δεν εξαρτιόμουν από την Ο.Α για να ταξιδέψω,δεν ήμουν ποτέ κομματόσκυλο να παίρνω δωρεάν εισιτήρια....Για τα υπόλοιπα δε θα απαντήσω,δεν έχω το χρόνο,και δεν αξίζει άλλωστε.Δεν παραθέτετε κανενα στοιχείο γι'αυτά που λέτε,αντιθέτως ζητάτε.
Ούτε κι εγώ έχω υπάρξει ποτέ κομματόσκυλο, και δεν έχω εργαστεί ποτέ σε οποιοδήποτε κρατικά αμοιβόμενο ή τοποθετημένο αξίωμα.

Βεβαίως και ζητάω στοιχεία. Γιατί εκείνος που προβάλλει ισχυρισμούς περί περίεργων φαινομένων και ενστερνίζεται θεωρίες συνομωσίας είναι αυτός που πρέπει να τεκμηριώσει τα λόγια του, και εμφανέστατα δεν το κάνετε (επειδή, επίσης εμφανέστατα, δε μπορείτε να το κάνετε). Σε ανταλλαγές "επιχειρημάτων" επιπέδου καφενείου, απλά δε συμμετέχω.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Η Ν.Ο.Α δεν πετάει στη Δ.Ευρώπη διότι απλώς περίμενε να συγχωνευτεί με την Αιγαίου.Στημένο το παιχνίδι από την αρχή.
Υποθέτω πως έχεις inside πληροφορίες τις οποίες σφόδρα με ενδιαφέρει και εμένα και την επιτροπή ανταγωνισμού να μάθω... αν παρελπίδα όμως οι πληροφορίες σου είναι του στυλ μου είπε ο μπατζανάκης του ξαδέρφου της νύφης μου που δουλεύει στο λογιστήριο της Ο.Α άστο να πάει στην ευχή...


Τα αεροσκάφη της HOLA είχαν επιδιορθωθεί-βασικά μόνο το EC-KHI είχε ένα πρόβλημα-σύμφωνα με τις οδηγίες της Boeing και είχε το αξιόπλοο από την Ε.Ε.Οι κανόνες της Ε.Ε είναι πολύ αυστηροί σε αυτά,και δεν αφήνουν φέρετρα να πετάνε.Επίσης,να είσαι σίγουρος ότι αν είχε πρόβλημα,οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δε θα δέχονταν να πετάξουν με αυτό.Και τότε ο συνδικαλισμός μπορούσε να κλείσει την εταιρεία για τέτοιο λόγο.
Να στο ξαναπώ γιατί δεν το κατάλαβες... τα χολάδικα απλά ήταν για τα μπάζα... χάλαγαν κάθε λίγο και οι προδιαγραφές τους ήταν για εταιρίες loco των οπισθίων και όχι για μια σοβαρή legacy εταιρία... δεν λέω ότι ήταν ιπτάμενα φέρετρα αλλά ένα αεροπλάνο που χαλάει κάθε λίγο και λιγάκι και η εμφάνισή του είναι για κλάμματα δεν πλασάρεται και ως υπόδειγμα ασφάλειας...

Το 2009 είχα πετάξει προς Φρανκφούρτη με MD-83 της Skywings μισθωμένο από την Ο.Α με ξένο πλήρωμα πλην μιας αεροσυνοδού που ήταν της Ο.Α..Το SX-BTF.Ψάξε να δεις πώς είναι εμφανισιακά.Δυστυχώς το εσωτερικό δεν το φωτογράφησα διότι δεν μπορούσα να βγω από την παιδική θέση που είχε...
Τα ίδια λέμε... η Ο.Α νοίκιαζε ότι έβρισκε και απόπου έβρισκε... ένα χάλι και μισό δηλαδή...


Η πρακτική των ενοικιάσεων είναι διαδεδομένη όταν δεν επαρκούν τα α/φη.Και όταν σαν διοίκηση ψάχνεις τελευταία στιγμή να ενοικιάσεις θα πάρεις από τα διαλεγμένα και όχι από τη βιτρίνα.Χωρίς να σημαίνει ότι είναι κακά όμως
Η πρακτική των ενοικιάσεων είναι διαδεδομένη σε εταιρίες της πυρκαγιάς και όχι σε σοβαρές εταιρίες... η σοβαρή εταιρία προγραμματίζει τα δρομολόγια της βάση των αεροπλάνων που έχει και δεν τρέχει την τελευταία στιγμή να νοικιάσει ότι παρτάλι βρει... το κακά δεν καταλαβαίνω πως το εννοείς... αν νοικιάζεις ένα αεροσκάφος εικοσαετίας με προδιαγραφές hard core loco για μένα είναι και παραείναι κακό... πληρώνω για να ταξιδέψω με τις προδιαγραφές της Ο.Α και όχι με αυτές της Hola...


Το Φεβρουάριο από τη Βιέννη στην πτήση της ν.ΟΑ ήρθαν και οι επιβάτες της Austrian που ακύρωσε την πτήση της.Τι θα έλεγαν;"Δεν πετάω με άλλη εταιρεία";Οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να σου έχουν θέση αδιάφορο αν είναι με δικό της α/φος ή όχι.
Κι εσύ θα μπορούσες απλά να πεις δεν γουστάρω να πετάξω με Ο.Α δώστε μου τα λεφτά μου πίσω... έχεις κάθε δικαίωμα να αρνηθείς την επιβίβαση και να απαιτήσεις τα χρήματά σου πίσω αν έχεις επιλέξεις συγκεκριμένη εταιρία και σου βγεί άλλη στη πορεία...

Πώς είδες τα μπαλώματα και πού;Έκανες το γύρο του α/φους;Εγώ ούτε σε φωτό δεν τα έχω δει...
Τα μπαλώματα στα Χολάδικα και σε κάτι άλλα νοικιάρικα της Α3 υπήρχαν και παραυπήρχαν και φαίνονταν από χιλιόμετρα μακρυά... το μπάλωμα στο αεροπλάνο δεν έχει να κάνει φυσικά με την ασφάλεια αλλά είναι ενδεικτικό της κατάστασης που βρίσκονταν τα αεροπλάνα...

Ναι ο Χατζηδάκης έκανε σωστή κίνηση,χάρισε ένα εξαιρετικό brand name κι έχασε τα slots στη Γενεύη.
Το brand name της Ο.Α μόνο στα μυαλά των Ελλήνων ήταν εξαιρετικό... η εταιρία τα τελευταία χρόνια είχε απαξιωθεί πλήρως και το όνομα της ήταν εντελώς μαυρισμένο... τι εννοείς ότι χάθηκαν τα slots της Γενεύης? όταν έχεις δώσει λεφτά για να αγοράσεις κάτι δεν μπορεί να στο πάρει ο άλλος με το ζόρι... τα slots πιθανολογώ ότι ή θα νοικιάστηκαν ή θα πουλήθηκαν αλλά σε καμία περίπτωση δεν χαρίστηκαν...
 

thimios8663

Member
Μηνύματα
435
Likes
130
Επόμενο Ταξίδι
Ρουμανία-Σερβία
Ταξίδι-Όνειρο
Ινδία
Καλησπερα σας .. Επειδη πρωτη φορα πεταω με την εν λογω εταιρια εχει ταξιδεψει καποιος προσφατα να μου λυσει την απορια με τις αποσκευες?Δλδ ποσο ειναι το επιτρεπτο οριο?Διαβασα οτι αναγραφεται στο e-ticket.. αλλα δεν βλεπω να γραφει κατι,ισως επειδη τα εκλεισα απο γενικο site πτησεων κ οχι της εταιριας..Αν ξερει καποιος λοιπον.. :cool::cool::cool: Ευχαριστω . . !!

( Η πτηση ειναι για Λονδινο αν παιζει καποιο ρολο..)
 

thimios8663

Member
Μηνύματα
435
Likes
130
Επόμενο Ταξίδι
Ρουμανία-Σερβία
Ταξίδι-Όνειρο
Ινδία
Συγχωρα με ThanasisU2 .. ! :D Eυχαριστω πολυ παιδια.. Με σειρα προταιρεοτητας :p
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.161
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom