• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Swiss International Air Lines Swiss Air - Νέα, Πληροφορίες & Ερωτήσεις

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Καλό είναι να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί όταν δε γνωρίζετε ένα άτομο.Αθήνα-Γενευη-Αθήνα για 8/3/2012 250? μου έβγαλε πριν λίγο.Και χωρίς δυνατότητα ακύρωσης κλπ.6 μήνες νωρίτερα..
Εμένα πριν λίγο μου έβγαλε ?201.47.
 

Stathis37

Member
Μηνύματα
137
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
Austria Stubaital για ski
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλιανές άνδεις για σκι!
Εμένα πριν λίγο μου έβγαλε ?201.47.
Για την πρωινή πτήση;Αν βρω τέτοια τιμή και τον άλλο μήνα θα το αγοράσω αλλά πολύ φοβάμαι ότι δε θα βρω...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Προφανώς θεωρείτε ότι δεν γινόταν προσπάθεια απαξίωσης της Ο.Α με τη μη ενοικίαση α/φων εγκαίρως,με τις καθυστερήσεις λόγω έλλειψης α/φων,και τον τρόμο για τα "σάπια" α/φη της HOLA που είχαν διαρρεύσει.Φυσικά ούτε και στο Gatwick πήγαινε με καλές πληρότητες η Ο.Α.Και αλήθεια,ποια είναι η καλή πληρότητα για την οποία δεν κόβεις το δρομολόγιο;Πάνω από 80%;Μεγαλύτερες εταιρείες πετάνε με 60-70% και τα δρομολόγια δεν τα κόβουν.

Προφανώς-από τα γραφόμενά σας συμπεραίνω-είστε ψηφοφόρος του κ.Χατζηδάκη και του κ.Στυλιανίδη!Εγώ είμαι απλώς ένας επιβάτης που πληρώνει μόνος του το εισιτήριο...
1. Oι πληρότητες της Ο.Α για Γενεύη ήταν σταθερά γύρω στο 50% γιαυτό και ήταν από τις πρώτες πτήσεις που κόπηκαν...
2. Τα ενοικιαζόμενα αεροπλάνα ήθελαν λεφτά και λεφτά υπήρχαν μόνο στο μυαλό του Γεωργάκη...
3. Τα Χολάδικα είχαν όντως τα χάλια τους και ήταν ντροπή για την εταιρία που τα έκανε leasing... ήταν κυριολεκτικά φόβος και τρόμος...
4. Το αν γινόταν προσπάθεια απαξίωσης της Ο.Α είναι μεγάλη κουβέντα... πολλοί φταίνε για την κατάντια της Ο.Α. μέσα σε αυτούς ήταν οι άχρηστες διοικήσεις η κακή συγκυρία και φυσικά οι κρατικοδίαιτοι συνδικαλιστές...
5. Μονοπώλιο για την Ελβετία δεν υπάρχει ούτε μπορεί να υπάρχει στις μέρες που ζούμε... απλά το δρομολόγιο δεν έχει πληρότητες γιαυτό και δεν το χτυπάνε οι εταιρίες...
6. Τα περίπου 200? μου φαίνεται λογικότατο νούμερο για τέτοιο δρομολόγιο... το 330 που έγραψες είναι τύπος Airbus και όχι η συνηθισμένη τιμή για Γενεύη... η Alitalia πουλάει αρκετά συχνά κάτω από 200?...
 

Stathis37

Member
Μηνύματα
137
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
Austria Stubaital για ski
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλιανές άνδεις για σκι!
1. Oι πληρότητες της Ο.Α για Γενεύη ήταν σταθερά γύρω στο 50% γιαυτό και ήταν από τις πρώτες πτήσεις που κόπηκαν...
Κάποια πηγή γι'αυτό;Διότι εγώ από άτομο που δούλευε στο λογιστήριο της κρατικής Ο.Α είχα ακούσει για μέση πληρότητα στο 62% πλην του τελευταίου 6μηνου πριν κοπεί που όντως ήταν περίπου στο 50%.Με ένα 6μηνο όμως κακής απόδοσης δεν κόβεις τον προορισμό,αλλά κάνεις προσπάθεια να τον τονώσεις,όπως προσφορές κλπ.Αλλά αυτά ήταν ψιλά γράμματα για τους διοικούντες της...
2. Τα ενοικιαζόμενα αεροπλάνα ήθελαν λεφτά και λεφτά υπήρχαν μόνο στο μυαλό του Γεωργάκη...
Αν δεν έχεις λεφτά να ενοικιάσεις α/φη,απλώς κλείνεις.Γενικά αν δεν αγοράσεις/νοικιάσεις σπόρους δε θερίζεις.Το κομματικό σχόλιο το παραβλέπω...

3. Τα Χολάδικα είχαν όντως τα χάλια τους και ήταν ντροπή για την εταιρία που τα έκανε leasing... ήταν κυριολεκτικά φόβος και τρόμος...
Ενώ τα μισθωμένα (με dry leasing) α/φη του Βγενόπουλου είναι καλά;Αλλά δεν τολμάει να πει κανείς τίποτα γι'αυτά..Με "χολάδικο" έχω κάνει πτήση και μια χαρά ήταν.Οι δημοσιογράφοι έβλεπαν παντού τρύπες,σαν αυτήν που είχε το Αττικό νοσοκομείο και θα έπεφτε,αφού με τον φακό σε macro mode νόμιζες ότι είχε φάει βόμβα.Φυσικά ακόμα όρθιο είναι όπως και το "τρύπιο" α/φος δεν έπεσε.
4. Το αν γινόταν προσπάθεια απαξίωσης της Ο.Α είναι μεγάλη κουβέντα... πολλοί φταίνε για την κατάντια της Ο.Α. μέσα σε αυτούς ήταν οι άχρηστες διοικήσεις η κακή συγκυρία και φυσικά οι κρατικοδίαιτοι συνδικαλιστές...
Προτού φτάσουμε στις διοικήσεις και τους συνδικαλιστές,να ρίξουμε μερικές ευθύνες για τις κυβερνήσεις.Αυτές διορίζουν και τις διοικήσεις και τους συνδικαλιστές.
5. Μονοπώλιο για την Ελβετία δεν υπάρχει ούτε μπορεί να υπάρχει στις μέρες που ζούμε... απλά το δρομολόγιο δεν έχει πληρότητες γιαυτό και δεν το χτυπάνε οι εταιρίες...
Πώς δεν υπάρχει μονοπώλιο όταν πάει μία εταιρεία απευθείας πτήση;Άλλο αν δε θέλουν οι 2 Ελληνικές να πάνε (η ένδοξη Ο.Α πλέον δεν πάει πουθενά,αλλά άλλο αυτό)Για να κάνει η Swiss το δρομολόγιο και μάλιστα με δύο πτήσεις καθημερινά,σίγουρα υπάρχει ζήτηση και δεν πάνε κι έρχονται άδεια.Σίγουρα χωράει μια ακόμα εταιρεία....

6. Τα περίπου 200? μου φαίνεται λογικότατο νούμερο για τέτοιο δρομολόγιο... το 330 που έγραψες είναι τύπος Airbus και όχι η συνηθισμένη τιμή για Γενεύη... η Alitalia πουλάει αρκετά συχνά κάτω από 200?...
Ψάχνω εισιτήριο μέχρι 220? από πέρσι,για Μάρτιο που είναι και η έκθεση αυτοκινήτου,και το ψάχνω 4-5 μήνες πριν αλλά μάταια.Όλο από 290-350? το βρίσω.Τώρα πώς σας έτυχε...
Όσον αφορά το πνεύμα με το Α330 η swiss πετάει με 321 εκεί άρα να μπέρδεψα τιμή με τύπο α/φους δεν "παίζει" χώρια ότι ασχολούμαι με το μοντελισμό α/φων πολλά χρόνια και έχω φτιάξει αμφότερα τα α/φη για να γνωρίζω την ύπαρξη τέτοιων τύπων α/φων.
Δε με ενδιαφέρουν οι πτήσεις με ενδιάμεσο σταθμό.Θέλω απευθείας και αν γίνεται πρωινή,άρα η Ιταλική εταιρεία δε με καλύπτει.

Τώρα η swiss κάνει διαγωνισμό κι ελπίζω να κερδίσω να πάω δωρεάν!!!!!
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Κάποια πηγή γι'αυτό;Διότι εγώ από άτομο που δούλευε στο λογιστήριο της κρατικής Ο.Α είχα ακούσει για μέση πληρότητα στο 62% πλην του τελευταίου 6μηνου πριν κοπεί που όντως ήταν περίπου στο 50%.Με ένα 6μηνο όμως κακής απόδοσης δεν κόβεις τον προορισμό,αλλά κάνεις προσπάθεια να τον τονώσεις,όπως προσφορές κλπ.Αλλά αυτά ήταν ψιλά γράμματα για τους διοικούντες της...
Η μέση πληρότητα του δρομολογίου τον τελευταίο καιρό ήταν ιδιαίτερα χαμηλή γιαυτό και το δρομολόγιο κόπηκε... το δρομολόγιο γινόταν 4 φορές την εβδομάδα και κάποια δρομολόγια ζημιογόνα έπρεπε άμεσα να κοπούν... ανάμεσα σε αυτά ήταν και αυτό της Γενεύης... τα παραδείγματα που ένα δρομολόγιο κόβεται λόγω χαμηλής πληρότητας είναι πάμπολα με πρόσφατο παράδειγμα αυτό της Ν.Ο.Α που μέσα σε ένα βράδυ έκοψε όλη την Δ.Ευρώπη... σεβαστή λοιπόν η άποψη σου για το πως θα σώσεις ένα δρομολόγιο αλλά από ότι φαίνεται στην πράξη δεν την πολυασπάζονται αυτοί που ξέρουν...

Αν δεν έχεις λεφτά να ενοικιάσεις α/φη,απλώς κλείνεις.Γενικά αν δεν αγοράσεις/νοικιάσεις σπόρους δε θερίζεις.Το κομματικό σχόλιο το παραβλέπω...
Α γειά σου... και αυτό έκανε η συγχωρεμένη έκλεισε και καλά έκανε... όσο για το κομματικό σχόλιο ή θα κάνουμε κομματικά σχόλια ή όχι... εσύ μίλησες για κολλητούς του Χατζηδάκη κι εγώ σου θύμισα τις μπαρούφες του Γιωργάκη... αν δεν τα αντέχεις λοιπόν τα πολιτικά σχόλια απλά ας μην τα κάνεις γιατί θα παίρνεις συνήθως απάντηση...

Ενώ τα μισθωμένα (με dry leasing) α/φη του Βγενόπουλου είναι καλά;Αλλά δεν τολμάει να πει κανείς τίποτα γι'αυτά..Με "χολάδικο" έχω κάνει πτήση και μια χαρά ήταν.Οι δημοσιογράφοι έβλεπαν παντού τρύπες,σαν αυτήν που είχε το Αττικό νοσοκομείο και θα έπεφτε,αφού με τον φακό σε macro mode νόμιζες ότι είχε φάει βόμβα.Φυσικά ακόμα όρθιο είναι όπως και το "τρύπιο" α/φος δεν έπεσε.
Τα μισθωμένα του Βγενόπουλου είναι όντως πολύ καλά γιατί απλά είναι ολοκαίνουργια ή το πολύ δύο χρόνων... έχουν Ελληνικό βάψιμο registry και πλήρωμα... μήπως θυμάσαι πως ήταν τα Χολάδικα και τα λοιπά Βουλγάρικα που νοίκιαζε η Ο.Α? Εχεις μήπως υπόψιν τι ηταν η Hola και αν υπάρχει πιά? Το ότι δεν έπεσε δηλαδή κανένα αεροπλάνο μας το πλασάρεις για επίτευγμα? Ημαρτον Παναγία μου τι άλλο θα διαβάσω... είχες την χαρά να πετάξεις με αυτά χάλια?


Πώς δεν υπάρχει μονοπώλιο όταν πάει μία εταιρεία απευθείας πτήση;Άλλο αν δε θέλουν οι 2 Ελληνικές να πάνε (η ένδοξη Ο.Α πλέον δεν πάει πουθενά,αλλά άλλο αυτό)Για να κάνει η Swiss το δρομολόγιο και μάλιστα με δύο πτήσεις καθημερινά,σίγουρα υπάρχει ζήτηση και δεν πάνε κι έρχονται άδεια.Σίγουρα χωράει μια ακόμα εταιρεία....
Για να μην θέλουν να πάνε οι δύο Ελληνικές μάλλον κάποιο λάκο έχει η φάβα ε? Να το ξαναπώ για να το καταλάβεις, το δρομολόγιο έχει πρόβλημα πληρότητας... μια Baboo που πέταγε και το έκανε seasonal την έχεις ακουστά? Τότι η Swiss πετάει δύο φορές δεν μου λέει απολύτως τίποτε... πάνω από το 70% είναι connection...

Αν βέβαια παρόλα αυτά δεν σε πείθω κάνε μια μελέτη για το δρομολόγιο και δώστη σε καμιά εταιρία ή καλύτερα άνοιξε μια δική σου πέτα για Γενεύη και πάρε όλο το χρήμα...
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.500
Ενώ τα μισθωμένα (με dry leasing) α/φη του Βγενόπουλου είναι καλά;Αλλά δεν τολμάει να πει κανείς τίποτα γι'αυτά..Με "χολάδικο" έχω κάνει πτήση και μια χαρά ήταν.Οι δημοσιογράφοι έβλεπαν παντού τρύπες,σαν αυτήν που είχε το Αττικό νοσοκομείο και θα έπεφτε,αφού με τον φακό σε macro mode νόμιζες ότι είχε φάει βόμβα.Φυσικά ακόμα όρθιο είναι όπως και το "τρύπιο" α/φος δεν έπεσε.
Εχεις πετάξει με hola και έμεινες ευχαριστημένος ??? επειδή δεν έπεσε το λές και ειαι εδώ και γραφεις ????
Σε πτήση με τα παιδιά μου απο Κέρκυρα για Αθήνα δεν μπαιναμε στο αεροπλάνο εμείς και 2 οικογένειες Ισπανών με μΙκρά παιδιά !!!! Λες ο Ισπανός να ηξερε κατι περισσότερο απο εμάς .Τελικά κάναμε το σταυρό μας και μπήκαμε
Φυσικά και είχε τρύπες και λακούβες παντού ,φυσικά και ηταν '' ΤΟ ΠΑΡΤΑΛΙ ''
Φυσικά και ΔΕΝ θα ξαναέμπαινα ΠΟΤΕ !!!!
Φυσικά και δεν έχουν καμία σχέση με τα leasing του Βγαινό
Φυσικά και είμαι ενας απλός πελάτης αεροπορικών εταιρειών
 

Stathis37

Member
Μηνύματα
137
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
Austria Stubaital για ski
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλιανές άνδεις για σκι!
Η Ν.Ο.Α δεν πετάει στη Δ.Ευρώπη διότι απλώς περίμενε να συγχωνευτεί με την Αιγαίου.Στημένο το παιχνίδι από την αρχή.Η Α3 ως μέλος της Star Aliance μαζί με την Swiss δεν ξέρεις τι συμφωνίες έχουν κάνει.Κι επειδή θα αναφέρεις Μόναχο κλπ και Lufthansa,η Γερμανική αγορά είναι μεγαλύτερη της Ελβετικής και χωράνε παίχτες.Τα α/φη της HOLA είχαν επιδιορθωθεί-βασικά μόνο το EC-KHI είχε ένα πρόβλημα-σύμφωνα με τις οδηγίες της Boeing και είχε το αξιόπλοο από την Ε.Ε.Οι κανόνες της Ε.Ε είναι πολύ αυστηροί σε αυτά,και δεν αφήνουν φέρετρα να πετάνε.Επίσης,να είσαι σίγουρος ότι αν είχε πρόβλημα,οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δε θα δέχονταν να πετάξουν με αυτό.Και τότε ο συνδικαλισμός μπορούσε να κλείσει την εταιρεία για τέτοιο λόγο.
Το 2009 είχα πετάξει προς Φρανκφούρτη με MD-83 της Skywings μισθωμένο από την Ο.Α με ξένο πλήρωμα πλην μιας αεροσυνοδού που ήταν της Ο.Α..Το SX-BTF.Ψάξε να δεις πώς είναι εμφανισιακά.Δυστυχώς το εσωτερικό δεν το φωτογράφησα διότι δεν μπορούσα να βγω από την παιδική θέση που είχε...Η πρακτική των ενοικιάσεων είναι διαδεδομένη όταν δεν επαρκούν τα α/φη.Και όταν σαν διοίκηση ψάχνεις τελευταία στιγμή να ενοικιάσεις θα πάρεις από τα διαλεγμένα και όχι από τη βιτρίνα.Χωρίς να σημαίνει ότι είναι κακά όμως.Αν ενοικίαζε από εταιρεία της Αγκόλα ναι θα το φοβόμουν λίγο.
Για το κομματικό σχόλιο περί Χατζηδάκη,απάντησα στον πρώτο που έκανε ένα ανάλογο.Αν εσύ θίχτηκες...Προσωπικά μπορώ να γράφω δεκάδες σελίδες για τις μπούρδες του Γιωργάκη,και άλλες εκατοντάδες για το θίασο του Κωστάκη.Τα άλλα κόμματα δεν έχουν κυβερνήσει οπότε θα αρκούσαν 2-3 σελίδες για τις μπούρδες που λένε όντας αντιπολίτευση.
Και κάτι ακόμα.Στην Ελλάδα για να γίνεις επιχειρηματίας δε χρειάζονται μελέτες.Κυβερνητικές πλάτες χρειάζονται.Και δεν τις έχω!
 

Stathis37

Member
Μηνύματα
137
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
Austria Stubaital για ski
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλιανές άνδεις για σκι!
Εχεις πετάξει με hola και έμεινες ευχαριστημένος ??? επειδή δεν έπεσε το λές και ειαι εδώ και γραφεις ????
Σε πτήση με τα παιδιά μου απο Κέρκυρα για Αθήνα δεν μπαιναμε στο αεροπλάνο εμείς και 2 οικογένειες Ισπανών με μΙκρά παιδιά !!!! Λες ο Ισπανός να ηξερε κατι περισσότερο απο εμάς .Τελικά κάναμε το σταυρό μας και μπήκαμε
Φυσικά και είχε τρύπες και λακούβες παντού ,φυσικά και ηταν '' ΤΟ ΠΑΡΤΑΛΙ ''
Φυσικά και ΔΕΝ θα ξαναέμπαινα ΠΟΤΕ !!!!
Φυσικά και δεν έχουν καμία σχέση με τα leasing του Βγαινό
Φυσικά και είμαι ενας απλός πελάτης αεροπορικών εταιρειών
Ο Ισπανός μήπως είχε δει Ελληνικές ειδήσεις ή είχε διαβάσει Ελληνικές ιστοσελίδες;Για το MD της Spanair τι θα έλεγες;https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Spanair_Flight_5022 Αυτό που διαλύθηκε στο αεροδρόμιο.Και η Spanair δεν είναι Hola.
Μπορείς να μου πεις εσύ ο επιβάτης ο απλός,τι κακό είδες στο α/φος της Hola;Εγώ αν δεν είχα ακούσει τα μύρια όσα,δε θα ήξερα ότι "είχε πρόβλημα".Η ταλαιπωρημένη ταπετσαρία δεν είναι πρόβλημα ασφαλείας.
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.500
Ο Ισπανός μήπως είχε δει Ελληνικές ειδήσεις ή είχε διαβάσει Ελληνικές ιστοσελίδες;Για το MD της Spanair τι θα έλεγες;https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Spanair_Flight_5022 Αυτό που διαλύθηκε στο αεροδρόμιο.Και η Spanair δεν είναι Hola.
Μπορείς να μου πεις εσύ ο επιβάτης ο απλός,τι κακό είδες στο α/φος της Hola;Εγώ αν δεν είχα ακούσει τα μύρια όσα,δε θα ήξερα ότι "είχε πρόβλημα".Η ταλαιπωρημένη ταπετσαρία δεν είναι πρόβλημα ασφαλείας.

Ο Ισπανός είχε πληρώσει να πετάξει με ΟΑ και πέταξε με 1 ωρα καθυστέρηση με ενα αεροπλάνο της πατρίδας του ( δεν νομίζω οτι χρειάστηκε να διαβάσει τίποτα εδω στην Ελλάδα ) χωρίς ΚΑΝΕΝΑ διακριτικό πάνω του εκτός του registry και της ισπανικής σημαίας
γεμάτο εξωτερικά μπαλώματα ,εσωτερικά οι επενδύσεις κρέμονταν και με υπέροχες μυρωδιές και ήχουν να μας συντροφεύουν μεχρι την προσγείωση .
Το μονο θετικό οτι το πλήρωμα ηταν Eλληνικό και αυτη ηταν και ο λόγος που μπήκαμε .
Μεχρι εκείνη την μερα δεν γνώριζα καν την ύπαρξη των hola

ΥΓ. Σε όλη την διαδρομή είμασταν με ζώνες δεμένοι λόγω αναταράξεων που δεν κοβω και το χερι μου οτι ηταν λόγω καιρού .
Καλοκαίρι με απνια φυγαμε με απνια φτάσαμε αλλά εμείς κάναμε roller coaster !!!!!!!!!!!!
 

Stathis37

Member
Μηνύματα
137
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
Austria Stubaital για ski
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλιανές άνδεις για σκι!
Σε όλες τις εταιρείες του κόσμου ενοικιάζουν α/φη ή ναυλώνουν εκτάκτως για να καλύψουν τις ανάγκες των επιβατών.Το Φεβρουάριο από τη Βιέννη στην πτήση της ν.ΟΑ ήρθαν και οι επιβάτες της Austrian που ακύρωσε την πτήση της.Τι θα έλεγαν;"Δεν πετάω με άλλη εταιρεία";Οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να σου έχουν θέση αδιάφορο αν είναι με δικό της α/φος ή όχι.Πάντως μην παίρνεις όρκο ότι δεν είχαν πληροφορηθεί από τα ΜΜΕ τα τεκταινώμενα με τις υπερβολές.Είχαν βρει την Ο.Α ως πηγή ειδήσεων.Κανείς δεν τους έκανε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση.

Απορία:Πώς είδες τα μπαλώματα και πού;Έκανες το γύρο του α/φους;Εγώ ούτε σε φωτό δεν τα έχω δει...

Ότι έχει άπνοια στο έδαφος δε σημαίνει ότι δε θα έχεις αναταράξεις,που δεν οφείλονται άλλωστε μόνο στον άνεμο.Ότι πρέπει να φοράς τη ζώνη σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού δεν είναι μόνο όταν έχει αναταράξεις.Σε περίπτωση προβλήματος μπορεί να χτυπήσεις.Αν έχει αναταράξεις ανάβει η ένδειξη.Όταν είναι σβηστή σημαίνει ότι μπορείς να σηκωθείς αλλά όταν κάθεσαι πρέπει να φοράς τη ζώνη.Απλό είναι.Και στα καινούρια Airbus της ν.ΟΑ το γράφουν στις πλάτες των καθισμάτων.
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.500
Απορία:Πώς είδες τα μπαλώματα και πού;Έκανες το γύρο του α/φους;Εγώ ούτε σε φωτό δεν τα έχω δει...

Ότι έχει άπνοια στο έδαφος δε σημαίνει ότι δε θα έχεις αναταράξεις,που δεν οφείλονται άλλωστε μόνο στον άνεμο.Ότι πρέπει να φοράς τη ζώνη σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού δεν είναι μόνο όταν έχει αναταράξεις.Σε περίπτωση προβλήματος μπορεί να χτυπήσεις.Αν έχει αναταράξεις ανάβει η ένδειξη.Όταν είναι σβηστή σημαίνει ότι μπορείς να σηκωθείς αλλά όταν κάθεσαι πρέπει να φοράς τη ζώνη.Απλό είναι.Και στα καινούρια Airbus της ν.ΟΑ το γράφουν στις πλάτες των καθισμάτων.
Κάνεις πλάκα τώρα έτσι ?????
Αφού φαίνονταν δεν έπρεπε να τα δώ ????

Οσο αφορά το θέμα
αναταράξεις -ζώνες -λαμπάκια ασπρα κόκκινα κίτρινα μπλέ μείνε ήσυχος !!! τα γνωρίζω ,απλά το ανέφερα χωρίς να μπορώ να αποδείξω την σωστή λειτουργία του αεροσκάφους .
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.306
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom