• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Sky Express Sky Express - Νέα, Πληροφορίες & Ερωτήσεις

Sam-chal

Member
Μηνύματα
973
Likes
2.237
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Η εταιρεία δε προσφέρει επιστροφή χρημάτων;
Μάλλον όχι, δεν με ενδιέφερε η επιστροφή χρημάτων γιατί επρόκειτο ταξίδι με επιστροφή.
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.055
Likes
20.462
Η εταιρεία θα έπρεπε να την προσφέρει όμως. Υποχρεούται θα τόνιζα.
 

shikabalas

Member
Μηνύματα
21
Likes
1
Καλησπερα, εχω μια κρατηση για τους γονεις μου Θεσσαλονικη-Αθηνα αυριο το πρωι στις 9. Πηγα πριν λιγο να κανω τσεκ ιν και δεν υπηρχε διαθεσιμη θεση να επιλεξω, προχωρησα και ενω γραφει το τσεκ ιν ολοκληρωθηκε, στο boarding pass γραφει "θεση 0" και στη θεση του barcode "Unable to print barcode". Εχει τυχει σε καποιον αλλον? Στα τηλεφωνα πηρα πριν τις 9 και δεν απαντανε. Θα πανε λιγο νωριτερα στο γκισε να δουν τι εχει γινει, αλλα εχει τυχει σε καποιον αλλον?
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.250
Likes
2.084
Καλησπερα, εχω μια κρατηση για τους γονεις μου Θεσσαλονικη-Αθηνα αυριο το πρωι στις 9. Πηγα πριν λιγο να κανω τσεκ ιν και δεν υπηρχε διαθεσιμη θεση να επιλεξω, προχωρησα και ενω γραφει το τσεκ ιν ολοκληρωθηκε, στο boarding pass γραφει "θεση 0" και στη θεση του barcode "Unable to print barcode". Εχει τυχει σε καποιον αλλον? Στα τηλεφωνα πηρα πριν τις 9 και δεν απαντανε. Θα πανε λιγο νωριτερα στο γκισε να δουν τι εχει γινει, αλλα εχει τυχει σε καποιον αλλον?
Χωρις να γνωριζω λογικα ειναι overbooked οποτε δε θα τους βαλουν στη πτηση,λογικα θα μπουν στην επομενη αν εχει κενο...αν κ καλο θα ηταν να ειχατε καλεσει ηδη εσεις στο αεροδρομιο κ να μιλαγατε με καποιον εκπροσωπο της εταιρειας ή με καποιον υπαλληλο που θα ξερει να σας πει τι ειναι αυτο που σας εμφανιζει
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.635
Μηνύματα
905.132
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom